Cei care au intr-adevar experienta reala, capatata exclusiv prin contactul cu volanul si pedalele ( nu d-alea de pc


Scris 09 decembrie 2009 - 03:14
Scris 09 decembrie 2009 - 03:17
Cu ce nu esti de acord ? Forta de rezistenta la inaintare este direct proportionala cu aria frontala (A), la fel ca si cu Cx-ul.Am vrut sa postez, fara a sti formula, dar vazandu-i sustinerea academica, m-am oprit, neavand aerodinamicitatea necesara.
E chestie de logica.
Unde %$& e postul lui Mike, cu formula coeficientului de aerodinamicitate? Cu asta nu-s de acord.
,,Te limitezi in a compara doar coeficientul, nu si aria frontala, care impreuna dau forta de rezistenta la inaintare (care este clar mai mare la un SUV). Si daca vrei sa dezvoltam subiectul, o aerodinamica buna nu inseamna mereu un Cx redus. ''
Aceasta postare a fost editata de Artanis: 09 decembrie 2009 - 03:18
Scris 09 decembrie 2009 - 03:21
Scris 09 decembrie 2009 - 03:26
Romanul in general face afirmatii categorice ( nu ma refer la cei care spun ca doar banuiesc ca... ) bazindu-se pe logica. Logica lor mai exact... Ei bine, le-as transmite expertilor in logica ca experienta si lucrul cu volanul demonstreaza de cele mai multe ori ca logica lor nu face 2 bani. Si asta nu pentru ca nu le-ar merge corect procesorul, ci pentru ca pur si simplu pierd din vedere anumite lucruri esentiale legate de un autovehicul in miscare. Evident din lipsa de experienta.
Cei care au intr-adevar experienta reala, capatata exclusiv prin contactul cu volanul si pedalele ( nu d-alea de pc), se amuza copios cind citesc copilarii in genul unora de mai inainte...
Scris 09 decembrie 2009 - 03:26
Mie mi se pare mai sigur sa iau o curba cu cazanul decat cu conserva.
Scris 09 decembrie 2009 - 03:33
Boss, la nivel de "real life" o masina devine periculoasa tocmai ca lemurianu de la volan nu e titi. Daca-i mai dai lemurianului care se increde exclusiv in performanta masinii, si o masina "rea" ( din aia cu n-spe mii de stele ncap ) isi rupe gitul mult mai usor decit un individ cerebral intr-un logan.boss vorbim la nivel de teorie ca daca dai de Titi Aur pe sosea ala te face praf si cu un amarat de Olsit.Se considera cazane cu soferi cam de aceasi valoare .
Scris 09 decembrie 2009 - 03:36
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 09 decembrie 2009 - 03:38
Scris 09 decembrie 2009 - 03:51
Scris 09 decembrie 2009 - 04:07
Scris 09 decembrie 2009 - 04:25
cata, nu vreau sa dezvolt aici subiectul SUV vs sedan. Daca un centru de greutate ridicat si o aerodinamica de dulap nu-ti spun nimic vis-a-vis de dinamica, o lasam balta.
N-am negat asta, si nu era tema discutiei. Comparatia fair este intre 2 masini echipate si motorizate identic, una mai inalta si alta mai joasa. Devine elementar cine va castiga...
de ex cred ,nu sunt 100% sigur dar probabil ca al meu cazan va sta mai bine decat X3 pe viraje dar diferenta asta se va vedea la viteze mult peste cele normale si nu va fi semnificativa :cunaooooo:
da, e adevarat ca 335d sau 330d xDrive stau mai bine pe curbe decit X3 xDrive35d sau xDrive30d, insa cred ca diferenta este destul de mica, si este mai mult decit compensata de avantajele oferite de SAV.
ma indoiesc ca la utilizarea zilnica obisnuita a unei masini, aria frontala sau downforce-ul conteaza chiar asa de mult. Neajunsul major la un SUV este greutatea, sau ma rog, masa, ca sa fim stintiifici, care este mai mare decit a unui sedan...
Romanul in general face afirmatii categorice ( nu ma refer la cei care spun ca doar banuiesc ca... ) bazindu-se pe logica. Logica lor mai exact... Ei bine, le-as transmite expertilor in logica ca experienta si lucrul cu volanul demonstreaza de cele mai multe ori ca logica lor nu face 2 bani. Si asta nu pentru ca nu le-ar merge corect procesorul, ci pentru ca pur si simplu pierd din vedere anumite lucruri esentiale legate de un autovehicul in miscare. Evident din lipsa de experienta.
Cei care au intr-adevar experienta reala, capatata exclusiv prin contactul cu volanul si pedalele ( nu d-alea de pc), se amuza copios cind citesc copilarii in genul unora de mai inainte...
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 decembrie 2009 - 04:28
1. ba da, la cost
Scris 09 decembrie 2009 - 04:32
Pai eu am spus altceva ?........
nu-ti voi putea spune niciodata ca-ti ating rotile, dar fac pariu ca un sofer bun elimina multe neajunsuri la o masina. pot sa-ti spun ca un astfel de sofer in forester nu a fost depasit absolut niciodata de ceva. niciodata.
Scris 09 decembrie 2009 - 04:33
Pai si atunci de ce nu avem toti SUV-uri?Evident ca in 99% din cazuri e de preferat sa fii intr-un suv.
Scris 09 decembrie 2009 - 04:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 decembrie 2009 - 04:44
la cat am fortat eu dupa masini mult mai potente, n-am scapat-o niciodata neplacut.
nu-ti voi putea spune niciodata ca-ti ating rotile, dar fac pariu ca un sofer bun elimina multe neajunsuri la o masina. pot sa-ti spun ca un astfel de sofer in forester nu a fost depasit absolut niciodata de ceva. niciodata.
Scris 09 decembrie 2009 - 04:49
Mai ales ca nu stii ce idiot vine din sens opus de-a latul.
Scris 09 decembrie 2009 - 04:52
Pai si atunci de ce nu avem toti SUV-uri?
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 09 decembrie 2009 - 04:53
Scris 09 decembrie 2009 - 04:58
Scris 09 decembrie 2009 - 05:30
Te-ai uitat si aerian sau doar terestru?
Abia m-am trezit, iarasi nu gasesc posturi...banuiam ca se include si aria frontala...
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 09 decembrie 2009 - 05:53
Scris 09 decembrie 2009 - 06:18
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 09 decembrie 2009 - 06:18
Scuze pentru interventia tirzie, acum am citit mai atent.........
..... Daca un centru de greutate ridicat si o aerodinamica de dulap nu-ti spun nimic vis-a-vis de dinamica, o lasam balta.
Scris 09 decembrie 2009 - 06:21
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 09 decembrie 2009 - 06:27
Scris 09 decembrie 2009 - 06:34
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi