Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Un SUV sau offroader ofera mai multa siguranta in trafic?


  • Please log in to reply
357 replies to this topic

Poll: Ce preferati ca masina mai adaptata pentru siguranta in trafic pe soselele Romaniei (24 membri au votat)

SUV, SAV, offroader, crossover sau masina de sosea

  1. SUV (SAV) (12 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. offroader (3 voturi [12.50%])

    Procentaj din vot: 12.50%

  3. crossover (gen Audi Allroad) (8 voturi [33.33%])

    Procentaj din vot: 33.33%

  4. masina de sosea (sedan, break, hatch) (1 voturi [4.17%])

    Procentaj din vot: 4.17%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#126 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 10 decembrie 2009 - 12:05

dupa cum am spus, clar e prostie sa-l cumperi pt ca e mare si sigur. dar eu vad lucrurile asa, pt un SUV mediu sa zicem:

+ garda la sol, dupa mine principalul motiv pt care l-ai lua. in romania este foarte utila peste tot, chiar si daca mergi numai in oras de exemplu.
– aduce cu sine un centru de greutate mai ridicat
+ de obicei ai roti mai mari, talon mai mare, ofera avantaje pe drumuri proaste, borduri etc
– impreuna cu centrul de greutate ridicat contribuie printre altele la un balans accentuat daca fortezi, mai ales la schimbarea brusca de directie.
+ suspensia mai confortabila pt drumurile din romania in cele mai multe cazuri
– daca e prea moale, nu permite abordarea virajelor cu viteza foarte mare, dar sa nu credeti ca daca se lasa, nu are o toleranta destul de buna pana sa plece in balarii. daca e prea tare, te forteaza pe drumurile proaste sa mergi incet. ideala ar fi una reglabila in duritate si chiar inaltime
+ pozitia sus la volan permite o mai buna evaluare a traficului si o luare a deciziilor mai repede decat alti soferi
– multi nu mai au contact cu soseaua cocotati acolo si se sperie la cea mai mica inclinare a mastodontului
+ probabilitatea mai mare ca in caz de impact sa scapi intreg
– nu e infailibil
+ mai toate au diverse forme de 4x4, dupa mine un al doilea factor determinant in siguranta la volan
– te poate pacali daca nu stii cum reactioneaza, dar tind sa cred ca nu necesita o acomodare prea mare
+ capacitati de off-road (adica orice drum prost) clar superioare unui sedan
– unii nu inteleg pana unde se intind cele ale automobilului cumparat
+ portbagaj mai mare, desi poti fi fortat sa bagi bagaje pana sus, ofera clar un avantaj
– nu oricine poate conduce fara oglinda din mijloc
+ dimensiune mai mare, esti ceva mai bine vazut in trafic
– mai greu de manevrat pt multi

cat priveste comparatia cu un sedan, aproape orice model nou de SUV e comparabil pe sosea pana la niste limite maricele, care oricum sunt peste cele legale.

un exemplu dus la extrem, dar pt a demonstra teoria mai bine




Foarte bine sintetizat. Doo baxuri si la tine.

asta pt ca tu ai plecat de la ideea gresita ca principala calitate a unui SUV ar fi rezistenta la impact.


Nu am considerat-o ca este cea mai importanta, sau cea mai mare calitate, ci cea care ma preocupa pe mine cel mai mult...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#127 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 10 decembrie 2009 - 12:15

vrei sa-i iei jumatatii tale mai bune o masina ??
:lol:
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#128 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 10 decembrie 2009 - 12:41

Si eu sunt pentru,chiar daca tocmai am luat alta clasa de masina....dar sa fie real suv,nu ascutitori cu motoare de 4 cil....tocmai m-am dat simbata cu KUGA,o mizerie,ultracomecriala plina de becuri...........sau poate coborind din modestul meu S,n-am avut nici un feeling...ah,mint,pedale inghesuite ca la c-max....
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#129 aztec

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1.856 Mesaje:
Inregistrat: 29-august 03
  • Location:Bucuresti/DrTaberei
  • Marca:Daewoo/Dacia
  • Model:Tico SL/Solenza
  • Motorizare:796/1.4

Scris 10 decembrie 2009 - 07:45

Ca plus cred ca se mai poate contabiliza si o pozitie mai ridicata la volan, adica o vizibilitate mai buna asupra sau deasupra celui din fata .
  • 0
calator prin timp si spatiu...

#130 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 10 decembrie 2009 - 08:47

Sa zicem ca mergi noaptea prin Ferentari sa zicem, pt ca este asimilabil cu siguranta in trafic :)
Daca sti sa dai cu palma e ok.
dar daca te agreseaza unul cu un cutit e problematic.
Daca zici.. iau cutit ca e mai sigur, ai sanse sa te intalesti cu unul cu o ranga ce nu stie multe.
Zici si tu ca merge o ranga.. insa adversarl sa nu aibe o sabie.
Ce mai.. pt siguranta cumperi o sabie.. dar in fata pistolului.. e prea mica sansa.
Ce sa mai zic... esti cel mai tare din parcare.. iei pistol. Dar daca ala e Rambo?
Asa e si cu siguranta la auto. Depinde care e adversarul. daca tu esti cu pistol si ceilalti sunt sub tine.. e ok, dar in fata lu' rambo, nu ai sanse.
Asa ca cel mai bine e sa circuli prin zone luminate si sa fi precaut.. pt ca si Rambo se sperie de Terminator. Adicatalea TIR-ul.

ma mai gandesc daca sa iti dau sau sa iau seminte

pe aceasi idee mergand eu prefer ca in Ferentari sa fiu cel mai rapid om de pe strada in noaptea aia de care zici tu :D
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#131 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 decembrie 2009 - 09:17

Cateva mentiuni doar:

N-am negat asta, si nu era tema discutiei. Comparatia fair este intre 2 masini echipate si motorizate identic, una mai inalta si alta mai joasa. Devine elementar cine va castiga...

poate vreun circuit ceva

Si pe circuit si mai exact, oriunde sunt valabile legile fizicii :)

+ garda la sol, dupa mine principalul motiv pt care l-ai lua. in romania este foarte utila peste tot, chiar si daca mergi numai in oras de exemplu.

Subiectiv. Eu de exemplu extrem de rar am simtit nevoia de o garda la sol mai mare. Si am peste suta de mii de km condusi.

+ probabilitatea mai mare ca in caz de impact sa scapi intreg

Cu anumite mentiuni despre care am tot vorbit.

+ mai toate au diverse forme de 4x4, dupa mine un al doilea factor determinant in siguranta la volan

Nu este un atribut exclusiv al SUV-ului.

+ portbagaj mai mare, desi poti fi fortat sa bagi bagaje pana sus, ofera clar un avantaj

Avantaj valabil pentru orice hatch. Ca volum efectiv, X3 e in urma Loganului.

+ dimensiune mai mare, esti ceva mai bine vazut in trafic

Si mai prost vazut cand cauti loc de parcare :D
  • 0

#132 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 12:50

@ FRANK - un SUV iti da un cumul de calitati si avantaje fata de un sedan, tot de sofer depinde cum le exploateaza.

@ ARTANIS - legile fizicii sunt combatute pana la un punct de tehnologie. nu le contrazice, nu le elimina, le "intinde" putin. daca acum 20 de ani un SUV se dadea peste cap la prima curba, acum poti avea supriza sa nu mai scapi de el nici pe cheia. totusi e mai greu de inteles pana nu mergi efectiv.
- eu zilnic folosesc garda la sol. subiectiv sau nu, daca ai o singura masina, nu vrei sa o lasi ca si alex in brasov pt a te duce la 3 brazi.
- e o probabilitate, nu o certitudine, nu m-as baza pe SUV ca e mare. ideea e sa eviti impactul, iar daca nu se poate, sa reduci cat poti de mult viteza.
- evident, dar e mult mai bine exploatat la un SUV. in combinatie cu alte elemente te ajuta pe orice drum. plus ca ai mai multe sanse ca la orice SUV sa existe tractiunea permanenta.
- X3 are 480l, logan are 510l. in logan nu vei baga in veci ce poti baga in X3. ce volum efectiv? oricum nu sunt foarte sigur ca la X3 e dat volumul pana in plafon. am avut eu hatch, golf, 350l. tu ai hatch, nu - 340l. dar nu te lua numai dupa cifre, ca nu spun toata povestea. outlander are 400l. tucson are 500l. santa fe are 960l. X5 are 620l. forester nou are 450l. CX7 are 455 (interesant e ca la asta volumul maxim utilizabil e exagerat de mic, mai creste cu vreo 300l, la mine creste cu 1000l). accord are portbagaj mai mare ca CX7, dar nu e la fel de utilizabil.

si un sedan poate fi mare la dimensiuni :)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#133 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 10 decembrie 2009 - 01:08

Din cate stiu la SUV-uri/break-uri/hatch-uri volumul portbagajului e dat pana la nivelul geamurilor/despartitorului (sau cum i-o zice), nu pana la plafon.
Degeaba are un sedan 500+L daca nu poti sa bagi o masina de spalat in el. Am vazut intr-o zi la Real cum se chinuiau niste conationali sa bage o masina de spalat in portbagajul unui logan si ma gandeam ca la mine ar incapea fara probleme, mai ale daca rabatez bancheta :)
  • 0

#134 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 01:19

hai sa zicem ca exista alternative break sau de alta natura. dupa cum spuneam, la nemti, nu e nevoie de garda la sol, dar break au mai toti.

s-ar putea sa ai dreptate cu portbagajul la SUV, pt ca daca fac o comparatie directa cu un accord, cam tot atat a intrat si acolo si eu am vrut sa mentim vizibilitatea in spate.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#135 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 10 decembrie 2009 - 01:23

Din cate stiu la SUV-uri/break-uri/hatch-uri volumul portbagajului e dat pana la nivelul geamurilor/despartitorului (sau cum i-o zice), nu pana la plafon.


asa-i.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#136 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 01:41

am ajuns la pagina 7.

e SUV-ul o alternativa mai utilizabila ca un sedan sau nu? sau ar fi de preferat un outback ori allroad (desi asta e mult prea scump)? problema cu astea 2 e chiar faptul ca sunt doar 2. ce derivate mai are VAG-ul din masinile normale nu m-au convins deloc ca pret pt ce ofera.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#137 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 10 decembrie 2009 - 01:50

............................
Subiectiv. Eu de exemplu extrem de rar am simtit nevoia de o garda la sol mai mare. Si am peste suta de mii de km condusi.
...........................

Exceptand kinder-ii, majoritatea dintre noi avem sute de mii de km rulati (nu zic mai mult); deci acesta : " Si am peste suta de mii de km condusi. " nu este un argument in discutia de fata.
Ca esti subiectiv, dar recunosti, e ok; la fel este in regula ca ceea ce-ti place tie sau de ceea ce ai tu nevoie sa nu coincida cu ce-mi place mie sau ce am eu nevoie. Numai ca niciunul dintre noi nu poate extinde preferintele si necesitatile sale la nivel de etalon pt majoritatea.
Eu mi-as dorii sa nu am nevoie de masini cu garda la sol mai mare, dar realitatile drumurilor din RO (desi s-au mai imbunatatit in ultimii ani) ma obliga sa recunosc, obiectiv, ca o garda la sol mai mare este utila.
Daca nu as avea acum alte prioritati (masinile fiind, in cel mai bun caz, pe la mijlocul listei) as opta fara ezitare pt cel mai bun suv pe care mi l-as putea permite, in configuratia dorita. Altcineva si-ar dorii o masina cu valente sportive, asta nu inseamna ca unul dintre noi greseste, iar celalalt are dreptate; suntem indivizi diferiti, cu nevoi, preferinte si posibilitati diferite, atata tot.
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#138 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 10 decembrie 2009 - 01:55

@ FRANK - un SUV iti da un cumul de calitati si avantaje fata de un sedan, tot de sofer depinde cum le exploateaza.

@ ARTANIS - legile fizicii sunt combatute pana la un punct de tehnologie. nu le contrazice, nu le elimina, le "intinde" putin. daca acum 20 de ani un SUV se dadea peste cap la prima curba, acum poti avea supriza sa nu mai scapi de el nici pe cheia. totusi e mai greu de inteles pana nu mergi efectiv.
- eu zilnic folosesc garda la sol. subiectiv sau nu, daca ai o singura masina, nu vrei sa o lasi ca si alex in brasov pt a te duce la 3 brazi.
- e o probabilitate, nu o certitudine, nu m-as baza pe SUV ca e mare. ideea e sa eviti impactul, iar daca nu se poate, sa reduci cat poti de mult viteza.
- evident, dar e mult mai bine exploatat la un SUV. in combinatie cu alte elemente te ajuta pe orice drum. plus ca ai mai multe sanse ca la orice SUV sa existe tractiunea permanenta.
- X3 are 480l, logan are 510l. in logan nu vei baga in veci ce poti baga in X3. ce volum efectiv? oricum nu sunt foarte sigur ca la X3 e dat volumul pana in plafon. am avut eu hatch, golf, 350l. tu ai hatch, nu - 340l. dar nu te lua numai dupa cifre, ca nu spun toata povestea. outlander are 400l. tucson are 500l. santa fe are 960l. X5 are 620l. forester nou are 450l. CX7 are 455 (interesant e ca la asta volumul maxim utilizabil e exagerat de mic, mai creste cu vreo 300l, la mine creste cu 1000l). accord are portbagaj mai mare ca CX7, dar nu e la fel de utilizabil.

si un sedan poate fi mare la dimensiuni :D

douua pungi de seminte da dovleac

o mentiune ca in orice tara civilizata nu tre sa abandonezi masina la marginea drumului pentru a merge la o cabana(nu mai stiu daca era 3 brazi sau cum ai mai zicea)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#139 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 10 decembrie 2009 - 02:40

Eu mi-as dorii sa nu am nevoie de masini cu garda la sol mai mare, dar realitatile drumurilor din RO (desi s-au mai imbunatatit in ultimii ani) ma obliga sa recunosc, obiectiv, ca o garda la sol mai mare este utila.

+199 de ori... !!!
Credeti-ma ca garda la sol in ro. e formidabil de importanta. De ex. ZILNIC traversez calea ferata pe baicului unde imi permit sa depasesc invariabil macar 2 masini ( sun 2 benzi, adica am voie :D ) fiind cu piciorul in gaz, cind majoritatea abia se tiriie cu morcovu-n kur ca-si belesc spoilerele sau mai stiu eu ce la masina.

Daca ai garda la sol mare mergi relaxat. Daca ai garda mica esti stresat !
  • 0

#140 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 03:07

relu, esti subiectiv :D
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#141 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 10 decembrie 2009 - 03:12

normal ca daca o ai mare, esti relaxat, si daca o ai mica, esti stresat :D

Daca nu as avea acum alte prioritati (masinile fiind, in cel mai bun caz, pe la mijlocul listei) as opta fara ezitare pt cel mai bun suv pe care mi l-as putea permite, in configuratia dorita.


si care ar fi acela?

hai ca am pus si poll
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#142 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 10 decembrie 2009 - 03:19

BMW indubitabil doar bani de el sa ai.
@Relu-bine ca esti tu dastept :D

votat SAV

Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 10 decembrie 2009 - 03:20

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#143 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 03:23

mi se pare ca a spus ca santa fe indeplineste conditiile de spatiu.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#144 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 10 decembrie 2009 - 03:42

Crossover, dar nu gen Audi Allroad, ci chiar el, Audi Allroad 1, 2,5l, full, automata.

Oaspete, de razi, te impusc! :D

Varianta de vis ar fi Range Rover, Cayenne...

Aceasta postare a fost editata de LKS: 10 decembrie 2009 - 03:43

  • 0

#145 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 decembrie 2009 - 03:57

ideea e sa eviti impactul, iar daca nu se poate, sa reduci cat poti de mult viteza.

Again, aici o masina mai usoara si mai joasa este mai agila (mai manevrabila) si franeaza mai usor.

Numai ca niciunul dintre noi nu poate extinde preferintele si necesitatile sale la nivel de etalon pt majoritatea.

Valabil si pentru cei care vad in garda la sol marita o necesitate.
  • 0

#146 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 10 decembrie 2009 - 04:19

Pai, cum facem ? Pe de o parte chiar am nevoie de garda la sol mare, pe de alta parte ma doare-n basca daca altul are 2 cm garda la sol.
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale

#147 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 04:34

Again, aici o masina mai usoara si mai joasa este mai agila (mai manevrabila) si franeaza mai usor.

Valabil si pentru cei care vad in garda la sol marita o necesitate.


un sedan serios nu e deloc usor si agil. e mai usor si mai agil, dar mai asta depinde de multi factori. la modul absolut un sedan e mai stabil ca un SUV, dar la particular, nu as fi atat de sigur ca daca luam orice sedan, va fi peste orice SUV. si apoi stabilitatea asta e oricum undeva sus, punct pe care putini il ating vreodata, daca il ating si pe ala. eu cred ca ai sanse mult mai mari cu un RWD sa-ti vezi stopurile decat cu un SUV.

e valabil si pt ei, doar ca ei sunt mai multi, tu doar unul singur. deci isi permit o generalizare, chiar si restransa la utilizatorii forumului, dar care sunt extrem de variati ca tipologie a soferului, varsta, familie, nevoi generale cotidiene etc.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#148 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 10 decembrie 2009 - 04:34

si care ar fi acela?
hai ca am pus si poll

Pai va depinde f mult de prioritatea si posibilitatea financiara din momentul respectiv.
Teoretic vorbind as inclina mai mult spre un Audi Allroad decat spre un Vw Touareg, ca ex.
In poll, votam doar varianta si nu modelul (daca le-am insira pe toate.....); iar aici mai este o particularitate: un model similar Allroad-ului cam greu de gasit (de ex. la Outback portbagajul ar fi un minus pt mine, in rest spatiul pt bancheta spate ar fi putut fi o idee mai mare, dar m-as descurca). Astfel, daca nu mi-as permite un Allroad, as merge catre suv-uri.

mi se pare ca a spus ca santa fe indeplineste conditiile de spatiu.

SantaFe a fost ca ex de suv care sa aiba spatiul int min necesar, dpmdv, in acelasi timp dim ext rezonabile. Cat am mers eu cu unul (nu f mult timp) a fost ok.
Poate generatia urmatoare va fi o evolutie (sa nu spun revolutie) considerabila; bine, va depinde si de pret.

Pai, cum facem ? Pe de o parte chiar am nevoie de garda la sol mare, pe de alta parte ma doare-n basca daca altul are 2 cm garda la sol.

Fiecare isi alege ce vrea si ce poate. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#149 Artanis

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.304 Mesaje:
Inregistrat: 06-august 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:SEAT
  • Model:Leon
  • Motorizare:1.4 TSI

Scris 10 decembrie 2009 - 04:54

un sedan serios nu e deloc usor si agil. e mai usor si mai agil

Pai asta ziceam si eu, ca este mai usor si mai agil decat un SUV. Cu atat mai mult cu cat este unul "serios" :lol:
  • 0

#150 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 10 decembrie 2009 - 04:58

gata ai castigat, sa nu-ti iei SUV niciodata, sunt naspa, merg incet si prost.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi