ce de-ati scris pe aici (am citit doar ultimele 7 pagini)
Cata, nu poti sa compari FJ-ul cu Rubicon - din pdv offroad - din multiple motive obiective:
- rubicon are punti rigide; fj are doar pe spate
- rubicon are 3 dif blocabile, fj are 2
- rubicon are bari decuplabile electric, fj .. n-are
- unghiuri mai bune: 44/40 rubicon vs 34/31 fj
- ampatament mai mic: 242 rubicon vs 270 fj
etc
Iar din pdv onroad, ce te faci cu autonomia, ca FJ are rezervor de 70l ...?
e o masina foarte misto. si nu numai ca se pot compara, este cam principalul rival (aproape).
vezi probele video cum se descurca ambela masini. pe hartie multe dau cu virgula. in teren cam astea 2 s-au plimbat cu precadere.
cat priveste consumul, e o masina cu care n-ai cum sa mergi tare, deloc, deci nu va consuma cine stie ce in conditiile astea, dar nici sa te tarai in spatele unui tir nu va fi cazul.
am gasit 2 consumuri pt ea, 13.6 L/100 km (21 mpg) city and 10.3 L/100 km (27 mpg) highway si City: 14.5 L/100 KM. Highway: 11.2 L/100 KM
A muscular V6
The 239 horsepower generated by the 4.0-liter V6 are more than enough to move the near 2-ton FJ. That's because the 278 pounds-feet of torque are available early, allowing 0-100 accelerations in under 8.5 seconds. And with a towing capacity of up to 2,268 kilos (5,000 pounds), you can go on vacation with your boat, ATVs or trailer house.
With regard to fuel economy, my tester posted an average of 13.5 liters per 100 kilometers, which I find to be fairly reasonable.
teste.
http://www.auto123.c...arid=1086100901
http://www.auto123.c.../...=87083&pg=7
dar cele mai bune sunt clipurile oamenilor de pe youtube, unde nu exista prea mult suspiciunea ca testul ar fi fost cumva aranjat.
dezavantaje ar fi taxele mari.
in rest eu oricum as lua in considerare ca singura masina de zi cu zi.