Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Un SUV sau offroader ofera mai multa siguranta in trafic?


  • Please log in to reply
357 replies to this topic

Poll: Ce preferati ca masina mai adaptata pentru siguranta in trafic pe soselele Romaniei (24 membri au votat)

SUV, SAV, offroader, crossover sau masina de sosea

  1. SUV (SAV) (12 voturi [50.00%])

    Procentaj din vot: 50.00%

  2. offroader (3 voturi [12.50%])

    Procentaj din vot: 12.50%

  3. crossover (gen Audi Allroad) (8 voturi [33.33%])

    Procentaj din vot: 33.33%

  4. masina de sosea (sedan, break, hatch) (1 voturi [4.17%])

    Procentaj din vot: 4.17%

Voteaza Vizitatorii nu pot vota

#326 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 ianuarie 2010 - 12:23

ce de-ati scris pe aici (am citit doar ultimele 7 pagini)

Cata, nu poti sa compari FJ-ul cu Rubicon - din pdv offroad - din multiple motive obiective:
- rubicon are punti rigide; fj are doar pe spate
- rubicon are 3 dif blocabile, fj are 2
- rubicon are bari decuplabile electric, fj .. n-are
- unghiuri mai bune: 44/40 rubicon vs 34/31 fj
- ampatament mai mic: 242 rubicon vs 270 fj
etc

Iar din pdv onroad, ce te faci cu autonomia, ca FJ are rezervor de 70l ...?


e o masina foarte misto. si nu numai ca se pot compara, este cam principalul rival (aproape).

vezi probele video cum se descurca ambela masini. pe hartie multe dau cu virgula. in teren cam astea 2 s-au plimbat cu precadere.

cat priveste consumul, e o masina cu care n-ai cum sa mergi tare, deloc, deci nu va consuma cine stie ce in conditiile astea, dar nici sa te tarai in spatele unui tir nu va fi cazul.
am gasit 2 consumuri pt ea, 13.6 L/100 km (21 mpg) city and 10.3 L/100 km (27 mpg) highway si City: 14.5 L/100 KM. Highway: 11.2 L/100 KM

A muscular V6
The 239 horsepower generated by the 4.0-liter V6 are more than enough to move the near 2-ton FJ. That's because the 278 pounds-feet of torque are available early, allowing 0-100 accelerations in under 8.5 seconds. And with a towing capacity of up to 2,268 kilos (5,000 pounds), you can go on vacation with your boat, ATVs or trailer house.

With regard to fuel economy, my tester posted an average of 13.5 liters per 100 kilometers, which I find to be fairly reasonable.

Imagine amplasata

teste.

http://www.auto123.c...arid=1086100901
http://www.auto123.c.../...=87083&pg=7

dar cele mai bune sunt clipurile oamenilor de pe youtube, unde nu exista prea mult suspiciunea ca testul ar fi fost cumva aranjat.

dezavantaje ar fi taxele mari.
in rest eu oricum as lua in considerare ca singura masina de zi cu zi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#327 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 22 ianuarie 2010 - 09:29

da, clar FJ Cruiser este principalul rival al lui Wrangler, mai ales ca exista in forma asta de aproape 3 ani, comaparativ cu cei peste 20 de ani ai lui Wrangler...

eu am scris niste date concrete si relevante, nu timpi pana la suta si nici cai putere.
pana mai ieri zicei ca fara punti rigide si reductoare nu ai ce cauta in offroad, acum nu mai sunt relevante... :huh:
filme pe net exita si cu Samurai si cu Hyundai si cu Honda chiar si cu BMW, dar referinte? know-how? experienta? accesorii dedicate? fan cluburi? etc?
de ex wrangler detinea recordul de inaltime pana sa fie doborat de Suzuki...

atentie, eu nu zic ca FJ-ul nu e masina potenta (sunt fan al ei), dar hai sa ne pastram obiectivitatea ... :)
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#328 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 ianuarie 2010 - 02:00

deja incep sa ma plictisesc si de forum. daca tu care ai scris � pt ambele masini spui apoi ca ce ai scris nu exista, ma declar invins. adica ce sens are? de amorul discutiei nu o poti lua mereu de jos.

o punte rigida cica exista (The FJ Cruiser�s tough, wide stance is based around a frame and front-and-rear suspension systems adapted from those found on the Toyota 120-Series Prado (Land Cruiser Prado in some markets). The frame is a boxed steel ladder-braced unit to which the FJ Cruiser�s welded steel body is mounted. Double-wishbone independent front suspension offers 7.87 inches of wheel travel for outstanding suspension articulation. Its geometry is adapted for excellent road feel and ride comfort.

The solid rear axle uses a four-link coil-spring suspension system with a lateral rod, tubular shock absorbers, and a stabilizer bar. This system provides 9.1 inches of wheel travel. The disc-brake system uses ventilated 12.6-inch front and 12.3-inch rear rotors. The FJ Cruiser employs a variable-ratio, hydraulically assisted rack-and-pinion steering system. Standard wheels are 17-inch steel, with 17-inch, six-spoke aluminum wheels available as an option.

With the FJ Cruiser�s standard 32-inch tires, ground clearance is 9.6 inches (8.7 inches for 4�2 models). Approach and departure angles are 34 degrees/30 degrees for the 4�4 FJ Cruiser and 32/29 for the 4�2 model. Maximum towing capacity with the optional Class Four receiver hitch is 5,000 pounds
.

daca citeai mai sus, e un compromis mai bun sa mergi si pe sosea, in plus pare suficienta si daca mai citeai ce am spus mai jos, e ca si masina de zi cu zi, pt ca ofera si remote keyless entry, cruise control, power mirrors, a rear backup alarm, tinted rear windows, a rear-window wiper and daytime running lights. Side curtain airbags, running boards, carpeted floor mats and a tow hitch. adica nu sa am duc cu un harb special pana la nu stiu ce noroi, ci de nebun prin tara, asa cum am facut mereu, iar cand vad un drum prost, sa ma pot baga si pe acolo. nu poti pleca in concediu cu rubicon).

ditamai motorul cica exista.
automata cica exista, pt cei care nu sunt capabili sa conduca o manuala, am vazut destui pe net care se plang.
2 diferentiale cica exista si The FJ Cruiser�s two-speed transfer case (with a 2.566 low range) is the same full-time four-wheel-drive transfer case used in the V6-powered 4�4 Toyota 4Runner. In manual-transmission models, the transfer case uses a TORSEN� limited-slip center differential with a locking feature and distributes the engine�s power 40:60 under most driving conditions. The TORSEN unit varies power distribution as needed, based on steering angle and wheel slippage. In the Lock position, the differential switches to 50:50 power distribution.

The 4�4 FJ Cruiser with the automatic-transmission employs a part-time four-wheel drive system with a 3.727:1 rear differential ratio and provides a 33.76:1 crawl ratio. With the manual transmission, the front and rear differential ratio is a lower 3.909:1 for a crawl ratio of 41.84:1, an attribute that helped the FJ Cruiser traverse California�s famed Rubicon Trail.


apoi daca toate filmele de pe youtube sunt trucate sau lipsite de incredere (mai putin cele cu landrover se pare, pe alea le cred toti), ce as putea sa mai spun.

nu stiu unde vezi ca am pus accent pe cai putere si timpi pana la suta? vezi ce vrei nu ce scrie exact.

si zici ca FJ exista in forma asta de 3 ani, de parca a facut-o unu gigel din piata obor. si chiar si asa putea sa descopere si ala ceva.

"obiectivitatea" e ca masina a avut un scop si l-a atins, apoi depasind sfera de utilizare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#329 salesman

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.685 Mesaje:
Inregistrat: 14-aprilie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Univega
  • Model:510
  • Motorizare:27 de viteze

Scris 22 ianuarie 2010 - 02:40

Cata, nu poti sa compari FJ-ul cu Rubicon - din pdv offroad - din multiple motive obiective:
- rubicon are punti rigide; fj are doar pe spate
- rubicon are 3 dif blocabile, fj are 2
- rubicon are bari decuplabile electric, fj .. n-are
- unghiuri mai bune: 44/40 rubicon vs 34/31 fj
- ampatament mai mic: 242 rubicon vs 270 fj
etc

Iar din pdv onroad, ce te faci cu autonomia, ca FJ are rezervor de 70l ...?

oooofff...
pai daca tu te plictisesti, eu cum crezi ca ma simt cand sunt nevoit sa repet postul de mai devreme pt ca tu n-ai inteles ce am vrut sa zic?

intai ca m-am referit la comparatie STRICT din pdv offroad, dupa cum am si precizat (m-am referit la asta pt ca filmuletzele tale arata numai acest aspect)
apoi am sintetizat cu liniuta diferentele relevante din pdv offroad

de ce imi dai copy/paste ca are fj o punte rigida? am zis eu n-are? numai ca Rubicon are doua punti rigide. 2 > 1 (tu ziceai in trecut ca daca nu ai ambele punti ridige nu ai ce cauta in offroad...)
am zis eu ca n-are motor mare? problema (caci si aici e o problema) e ca nu are decat unul, adica nu ai ce sa alegi ... Wrangler are vreo 3-4 variante (benzina si diesel)
automata exista doar pt 4x2, nu si pt 4x4 (la fel ca si dif blocabil pe spate) - un alt minus din pdv customizare
doua dif blocabile exista, dar rubicon are trei -> iar un minus pt fj

si asa mai departe... nu as face decat sa reiau postul care te-a plictisit pe tine..

nu am zis ca ai pus accentul pe cai putere, dar mi-ai zis, citez - pe hartie multe dau cu virgula - ceea ce se intampla atunci cand vorbim de CP, NM si timpi pe circuit. Cand insa vorbim de unghiuri, dimensiuni, punti si diferentiale, nu mai da cu virgula... De asta am zis ca cifrele puse de mine sunt relevante...

Experienta de doar 3 ani am mentionat-o pentru ca e relevanta (in sens negativ) din pdv useri - adica nu exista la fel de mult know-how ca pentru Wrangler, nu exita atat de multe optiuni de preparare ca pt Wrangler, etc ...

Obiectivul masinii a fost altul si nu si l-a atins, sunt info edificatoare pe net...
  • 0
If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're right (Henry Ford).

http://florinpanait.wordpress.com

#330 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 22 ianuarie 2010 - 04:22

Ok, am inteles cu FJ, sincer nu mi se pare o optiune pt ca sunt preturile mari, taxa mare de prima inmatriculare, si nu stiu cum te descurci la service cu o masina care nu e oficial importata in Romania.

Interesant la votul pentru poll-ul topicului ca avem o egalitate intre SUV si cross-over, deci unii din voi ar valoriza numai garda la sol mai inalta a unui cross-over, fara a face intregul pas pina la corpolenta mai sustinuta a unui SUV.

Acuma, daca este sa trecem la exemple, si sa vedem care ar fi cele mai bune si interesante, pe segmente de pret sa zicem:

- sub EUR 20,000
- intre EUR 20,000-EUR 30,000
- intre EUR 30,000-EUR 40,000
- intre EUR 40,000-EUR 50,000
- peste EUR 50,000

(preturi noi, cu TVA), care ar fi "Best in category" - un SUV, cross-over sau off-roader care sa mearga si decent pe sosea, fara sa te simiti ca esti cu camionul sau dulapul pe serpentine, si sa se descurce rezonabil in off-road? Si fara discutia despre reductor, pentru ca am vazut cu ochii mei, eu fiind la volan, ce panta mare plina de noroi am reusit sa urc cu X3, cu roti de sosea, fara reductor si alte cele....
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#331 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 22 ianuarie 2010 - 06:40

@salesman - noi doi nu avem cum sa ne intelegem vreodata pt ca percepem lumea diferit si interpretam diferit cam orice. ca atare ce rost are sa mai discutam. din punctul meu de vedere o las asa.

stiu ca ar trebui sa caut iar argumente, filme, poze cifre, citate (ale mele macar) etc, dar nu vreau. informatiile sunt aici, cine vrea le ia ca atare, cine nu, oricum nu are ce sa faca cu masina.

@frank - X3? esti sigur? :rolleyes: cea mai naspa masina din lume dupa parerea a 90% dintre internauti, desigur fara sa fi mers in viata lor.

din pacate orice masina alegi, anvelopele te vor limita pe una dintre cele doua cai de rulare.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#332 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 august 2010 - 12:18

da, X3, dar era 3.0sd ca al tau, si am venit lansat si in ture... :wacko:

revin la discutie si reinvii acest topic.

uite pun eu acum niste sugestii, ca sa pornesc discutia: care ar fi cele mai bune masini de tip SUV/cross-over/offroader pe categorii de pret?

- sub EUR 20,000 - cred ca aici intra doar Dacia Duster, n-am condus inca dar din materialul lui Swiby pare promitator. Dezavantajul e ca motorizarile sunt mici, si sunt obositoare si limitate la drum lung pe sosea. Altceva?
- intre EUR 20,000-EUR 30,000 - inteleg aici de la Extremero, Kenny si Spin ca tripleta Mitsubishi Outlander/Citroen C-Crosser/Peugeot 4007 este o varianta interesanta. Daca se vrea o masina mai orientata offroad, trebuie reductor si in zona asta de pret din cite stiu eu numai Suzuki Grand Vitara are reductor. Altceva? Subaru Forester?
- intre EUR 30,000-EUR 40,000 - BMW X1 si X3, Land Rover Freelander, Mercedes GLK, Audi Q5 etc.
- intre EUR 40,000-EUR 50,000 - VW Touareg (nou), BMW X5
- peste EUR 50,000 - Range Rover

asta e la prima vedere, poate in cadrul fiecarei categorii le mai diferentiem si pe tipuri cross-over/SUV/offroader, de exemplu la zona EUR 20,000-EUR 30,000 am putea zice:
- cross-over: Skoda Octavia Scout, Seat Altea Freetrack 4
- SUV: Outlander/Citroen C-Crosser/Peugeot 4007
- off-roader: Suzuki Grand Vitara

sunt curios de opiniile voastre.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#333 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 12 august 2010 - 12:51

Sub 20.000 nu avem decat Duster-ul? In afara de testul facut de Swiby din care avem doar materialul video .. asteptam si ceva comentarii de la el tinand cont ca se pare ca unele firme mari l-au ales deja ca masina pentru parcul auto .. in rest nu prea am auzit nimic despre el.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#334 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 12 august 2010 - 01:12

Pai nu stiu, ce altceva avem pina la 20,000 EUR cu TVA cu tot?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#335 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 12 august 2010 - 07:24

Pai nu stiu, ce altceva avem pina la 20,000 EUR cu TVA cu tot?


Desi eu sunt subiectiv (chestie de 3 rombi pe masina :) ) pina in 20k cu TVA ai 2 cataratoare adevarate (noi si cu TVA) Suzuki Jimny si neegalata Lada Niva !
  • 0

#336 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 august 2010 - 07:34

Nu cred că e cineva pasionat de "căţărătoare" pt. utilizare zilnică.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#337 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 august 2010 - 07:45

Hai mai monitor... Suzuki ala e un fel de scuter cu 4 roti, iar lada.... chiar "lada" :unsure:
  • 0

#338 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 12 august 2010 - 07:46

Jimny ar merge si la folosire zilnica.
Mereu in concediile din Grecia cand n-am fost cu masina am condus zilnic jucaria asta :unsure:
  • 0

#339 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 august 2010 - 07:49

Nu cred că e cineva pasionat de "căţărătoare" pt. utilizare zilnică.

Cind aveam "Samurai", faceau astia misto de mine zicind ca iar m-au vazut dansind "break" prin oras :unsure:

Jimny ar merge si la folosire zilnica.
...

Prin oras sau la pescuit/catarat etc... e super masina. Dar dupa un Buc-Constanta iti vine sa-i dai foc ...
  • 0

#340 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 12 august 2010 - 07:52

:unsure: :lol: :lol: :lol:
  • 0

#341 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 august 2010 - 08:16

:unsure: :lol: :lol: :lol: :lol:

La greci pe nişte pante din alea fioroase de eram cu picioarele pe sus, ne-am descurcat ok cu X3-ul. Chiar şi pe drumurile pline de nisip spre plaja.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#342 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 12 august 2010 - 08:46

Tot asa imi facea cu ochiul, inainte sa ma pricopsesc cu mata, Daihatsu Terios.
Pacat ca nu au reprezentanta in.ro
O idee mai sus de 20K cu toate taxele si e destul de aratoasa si versatila.
  • 0

#343 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 august 2010 - 08:58

Pe afară iar n-am găsit utilitate unui SUV. Cu toate astea, se pare că X3-ul e cel mai cumpărat acolo, RARE de tot X5, X6, Cayenne, Q7, Q5 sau alte SUV-uri. După X3, cel mai mult am văzut X1. Oricum în masa mare de maşini au o pondere extrem extrem de mică, se poartă break-urile.

Anul ăsta e prima dată când am observat un efect major al crizei, foarte, dar FOARTE multe rulote. Probabil un loc într-o parcare amenajată e mult mai ieftin decât orice hotel. Cu toate astea, aş fi fost curios cam câţi au aşa ceva în proprietate, pt. că de închiriat + taxe + timp (mergeau destul de încet, uneori foarte încet) mi se pare că mai mult păgubeşti. Şi nici nu prea ai voie cu ele prin multe locuri, toţi aveau fie biciclete, fie câte un Smart pe o platformă în spate dacă era gen motor-home.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#344 DMIHNEA

    Membru scamator

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.539 Mesaje:
Inregistrat: 09-iulie 04
  • Location:CE,dar nu RO........
  • Marca:Mercedes +Audi
  • Model:C220+A3 quattro
  • Motorizare:2.2+1.9

Scris 12 august 2010 - 09:06

Eu sunt adeptul rulotei,o viteza de max 100 cu casa-n spate este decenta...Cei cu camper au unii si loc de scuter sau ceva mai mare...dpmdv 2 bike sunt deajuns
  • 0
mai bine singur decit in companie proasta......

#345 Monitor_R

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.438 Mesaje:
Inregistrat: 16-septembrie 09
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mitsubishi
  • Model:Outlander
  • Motorizare:2.0 DI-D

Scris 12 august 2010 - 09:11

True ce zici.
Din toamna trecuta de cand am intrat si eu in club, am inceput sa fiu mai atent la SUVuri pe afara.
De exemplu in Iulie cand am fost prin Italia am vazut extrem de putine, oaresce Rav-uri si X3-uri in rest cate una, doua pe zi...
Ah si era sa uit de Foresterele de la carabinieri si politisti... :unsure:

Dar noi suntem la romanica, n-ai SUV, iti cam rupi organele interne... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
  • 0

#346 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 12 august 2010 - 11:02

Afara din cate am vazut masinile 4x4 mari le cumpara doar cine are realmente nevoie. Adica cei care locuiesc/lucreaza prin zone greu accesibile, si pe care rar ii vezi pe autostrada cu dihania....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#347 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 august 2010 - 11:16

Eu n-am fost numai pe autostradă, ci am băgat munţi la greu. Printre altele.

Totuşi pricep cum de BMW şi-a depăşit anul ăsta deja estimările pt. vânzări, destul de multe X1.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#348 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 13 august 2010 - 01:53

Orice comparatie, dpdv masini, RO vs tarile cu apa calda este inutila.
Asta pt ca: aia au drumuri, soseli, autostrazi, etc.; aia au alta mentalitate; aia nu sufera asa de mult de fitzosenie, grandomanie, etc. ca multi din RO; stiu valoarea banului si mai stiu ca sunt multe alte lucruri in viata, mai importante, decat o masina; de drumuri am spus? ; .......
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#349 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 13 august 2010 - 10:16

ok, deci cu pina la 20,000 EUR ne-am lamurit? Cele 3 mentionate (Jimny, Niva, Terios) mi se par destul de "specializate", Duster-ul ramine cam fara concurent.

Mergem mai sus, la peste 20,000 EUR? Ce sugestii?
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#350 Swiby

    Membru senior

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.283 Mesaje:
Inregistrat: 21-octombrie 02
  • Location:Bucureşti
  • Marca:New one
  • Model:crossover
  • Motorizare:nu-i dizel

Scris 13 august 2010 - 10:35

Mergem mai sus, la peste 20,000 EUR? Ce sugestii?

LX10
  • 0
Inteligenţa Artificială nu are nici o şansă în faţa prostiei naturale




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi