Salt la continut


Fotografie
- - - - -

2008 Opel Astra H Cosmo 1.6


  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#1 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 01:26

Model: Astra H 5usi

Motor: 1.6 115cp

Culoare: Black Sapphire

Optionale:

- Pachet "Cosmo Plus" -> cotiera, banchete rabatabile 40/20/40, comenzi pe volan, Clima, scaun sofer reglabil pe 6 directii

- Pachet "Iarna" -> Scaune incalzite, spalator faruri, conducte incazilre in spate

- Pachet "Vizibilitate & Lumini" -> Senzori ploaie, oglinda heliomata, senzori lumina

- Pachet "Sasiu Sport" -> ESP+TC, directie sport, buton sport

- Pachet "Controlul conducerii" -> Tempomat, senzori parcare spate, hill holder, senzori presiune pneuri (arata doar cand pierd presiune)

- Geamuri spate actionate electric

- Parbriz atermic

- Airbag-uri laterale tip cortina

- Computer de bord

- Radio CD30 MP3

- Jante din aluminiu 17x7.0, Dynamic, pneuri 225/45 R17 Continental SportContact2

---

Alte adaugari ulterioare:
- un set de roti pentru anotimpul rece, jante pe 15" imbracate cu anvelope Nokian WR
- pipa admisie schimbata cu una de Vectra Diesel si filtru de aer conic in carcasa de carbon de la Simota

Sunt multumit de masina, desi am avut anumite evenimente neplacute cu ea, si nu numai din cauza ei :lol:
Ceea ce ma deranjeaza cel mai mult sunt scaunele cu sutinere laterala foarte slaba, spre deloc (cel putin pentru gustul meu), dar daca n-am avut inspiratia sa comand din fabrica, iar echiparea Sport nu a fost disponibila si pentru 5 usi, nu am ce sa fac. Aftermarket sunt scumpe...

Si bineinteles nu trebuie sa lipseasca pozele, unele sunt never seen before on teh net :)

Gallery: >>> http://img46.imagesh...g/sh100108.jpg/ <<<
Slideshow: >>> http://img46.imagesh...id=sh100108.jpg <<<

Aceasta postare a fost editata de pejte: 12 decembrie 2009 - 01:37

  • 0

#2 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 01:31

nu vrea cu poze.

hai mai, ca la cosmo sunt scaune decente. fata de enjoy cum am eu...
acuma regret si eu ca nu am luat cosmo.
recaro erau peste mana.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#3 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 01:39

Links fixed. Era de la ei...

Dupa gustul meu scaunele nu au sustinere laterala. Ibiza-ul mamei mele are suportu lateral mai bun, iar 307sw al unui prieten, masina fara vreo valenta sportiva, are niste scaune absolut geniale. Si in Chevy Cruze am stat mai bine...

Singura diferenta intre scaunele de pe enjoy si cosmo e tapiteria...
  • 0

#4 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 decembrie 2009 - 02:12

Cat a costat masinuta si cand a fost cumparata?
Nu faci multi km anual sau nu ai vrut diesel? Eu am condus masina cu motorul asta si nu mi s'a parut f vanjoasa. E drept, asta a fost acu vreo 2 ani si ceva, daca nu mai mult si am impresia ca nu e ezac acelasi motor, insa, in comparatie cu A3'ul tatalui meu, de ex (1.6 102 CP) se misca mai slab.

Cum te impaci cu suspensia, mai ales ca ai si jantele pe 17"? :lol:
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#5 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 02:21

A costat 18.318E cu TVA, reducere de ~2000E. Pana acum, in 2 ani si aproape 2 luni am putin peste 22.000Km. Preferam un motor mai mare (1.8 140cp de exemplu) decat un diesel.

In oras nu ai nevoie de mai multi cai, sau cel putin eu nu am. In afara, la depasiri din scurt, se vad clar limitarile motorului. In regim de autostrada urca decent pana la vreo 150-160, dupa, la fel, se vad limitarile cilindreei relativ mici si lipsa cailor, dar ajunge pana la 190 cu destui kilometrii liberi de autostrada (in Germania, bineinteles).

Filtrul de aer + admisia au contribuit destul de mult la raspunsul motorului (sporit si prin apasarea butonului sport, care sta aprins tot timpul). Trage de la putin peste 2000RPM, fata de configuratia stock in care deabea de pe la 3000rpm simteai ceva. Iar cu o benzina buna trage pana la 6000rpm.
Un update de soft a contribuit si la problema cunoscuta a motorului; vara pe temperaturi ridicate si cu A/C pornit se cam chinuia pe vremuri. Bine nici acum nu trage foarte bine, dar o mica diferenta fata de softul vechi.

M-ar tenta o remapare de Superchips (singurii care pot face motorul asta in .ro), dar nu stiu daca merita 330E pentru 7CP si 5NM...

Aceasta postare a fost editata de pejte: 12 decembrie 2009 - 02:21

  • 0

#6 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 decembrie 2009 - 02:34

Ideea nu e neaparat cat castigi maxim, ci cum iti modifica efectiv curbele de putere si de cuplu. Ca asa, doar ca cifre, 5 Nm evident ca's putini, dar daca iti ridica cuplul pe toata plaja de turatii, se va simti cu siguranta.
La diesel ma gandeam ptr ca e cea mai avantajoasa varianta ptr putere mai mare, insa aproape sigur 1.8 ar fi fost de ajuns, mai ales ca esti incepator.

190 km/h se prind si cu un 1.4, a ta ar trebui sa bata in 200 (pe bord, ma refer). 170 pe bord (163 pe GPS) ma duc eu cu polizorul meu :lol:

Oricum, frumoasa masina. Si, intr'adevar, pacat de scaune, daca zici ca nu ofera o sustinere prea buna, mai ales ca ai si suspensia Sport. Cum e cu suspensia? Doare? :) Sau butonul sport nu afecteaza si asta? (mi'e sa nu confund cu IDS+)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#7 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 02:42

Pe bord am ajuns aproape de 220, dar e irelevant. Pe GPS si in 'meniurile secrete' am ajuns pe la 190, dar n-avea rost sa vad daca poate mai mult. Asta in configuratie stock.

Apasand butonul sport am doar raspuns (mult) mai bun in pedala de acceleratie. La IDS+ se intaresc suspensiile si (parca) directia.
Cu suspensia asta + jante pe 17 ma impac foarte bine. Nu sunt chiar atat de tari pe cat le spune numele :lol:, dar sunt mai tari fata de suspensia standar, si mult mai tari fata de pachetul de drumuri grele. Prefer oricand sa stea masina mai bine lipita de asfalt decat sa nu simt denivelarile. Daca era asa imi luam Megane si nu mai simteam nici o groapa si luam curbele cu 50 maxim :)

Chiar nu m-am gandit sa analizez curba de cuplu fata de stock (sper sa gasesc pe undeva graficul) si versiunea Superchiped :D

Edit: http://www.superchip...135c6d59a3f.pdf

Pareri?

Aceasta postare a fost editata de pejte: 12 decembrie 2009 - 02:48

  • 0

#8 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 decembrie 2009 - 02:51

Ai avea de la 3k rpm si pana in aproape 6k rpm cuplul maxim pe care il ai in varianta stock si sigur se va simti diferenta. Plus ca adaugat si la faptul ca ai admisia modificata, datele reale ar trebui sa fie mai bune decat ce apare in graficele alea. Ideea e ca daca vei mai pastra masina, se merita (atentie insa la garantie, daca mai e cazul)
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#9 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 02:58

Garantie nu mai am asa ca nu asta ar fi problema. Masina probabil ca o s-o mai tin vreo 2 ani, fiind inca student sigur nu sa o am posibilitatea financiara s-o schimb pe banii mei prea curand :lol:

Prioritatea nr. 1 pe moment sunt anvelopele de vara, 2 dintre ele sunt foarte tocite (cam 1mm pana la marcaj) si trebuie schimbate la primavara, sper sa le pot schimba pe toate 4 odata...

Un alt dezavantaj ar fi obligativitatea folosirii unei benzine cu CO >98, cel putin pentru a beneficia de plusul de putere. Din fericire insa masina s-a comportat foarte bine cu Petrom 99, care este si cea mai ieftina benzina din aceasta categorie... Trebuie sa testez masina unui coleg de forum care are deja soft de la Superchips, sa vad cat de bine se simt caii si cuplu aia in plus...
  • 0

#10 Grinch

    antisocial

  • Administrators
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 4.354 Mesaje:
Inregistrat: 15-mai 02
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester XT 2007
  • Motorizare:2.500cc 230hp

Scris 12 decembrie 2009 - 05:08

De ce nu vorbesti direct cu Viper? Daca nu ma insel e dealer autorizat Superchips. Fiind amandoi din Bucuresti nu cred ca e o problema sa va intalniti.
  • 0

Life must be taken one disaster at a time


#11 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 09:52

Vreau intai sa-mi iau anvelope (ce e o necesitate) si dupa mai vedem. Plus ca de ieri am trecut la rotile de iarna si s-a dus toata aderenta... astept primavara.
  • 0

#12 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 12 decembrie 2009 - 11:11

Deja nu mai ai cauciucuri in 22 k km?
  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

#13 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 12 decembrie 2009 - 11:31

Un alt dezavantaj ar fi obligativitatea folosirii unei benzine cu CO >98, cel putin pentru a beneficia de plusul de putere. Din fericire insa masina s-a comportat foarte bine cu Petrom 99, care este si cea mai ieftina benzina din aceasta categorie... Trebuie sa testez masina unui coleg de forum care are deja soft de la Superchips, sa vad cat de bine se simt caii si cuplu aia in plus...



De ce nu vorbesti direct cu Viper? Daca nu ma insel e dealer autorizat Superchips. Fiind amandoi din Bucuresti nu cred ca e o problema sa va intalniti.

Eu avand diesel nu stiu cat de relevant ar fi testul... Cresterile de putere si cuplu la un turbo diesel sunt mai spectaculoase decat la o benzina aspirata. La ultima optimizarea insa e cheia, pentru ca masina ar deveni mai "elastica", ar raspunde mai prompt apasarii acceleratiei si ar urca mai repejor in ture. Plus niste CP si Nm suplimentari. Nu multi, dar suficienti cat sa devina mai vioaie.

Vreau intai sa-mi iau anvelope (ce e o necesitate) si dupa mai vedem. Plus ca de ieri am trecut la rotile de iarna si s-a dus toata aderenta... astept primavara.

Eu sunt pe gumele de iarna de 1 luna cred. Am plecat azi dimineata la 9:30 din casa, abia m-am intors, afara ninge, sunt 0 grade, pe jos e mazga, masina sta superb. Frane puternice (deh, uneori e nevoie), totul OK.
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#14 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 12:00

da cum ai tocat nene gumele asa repede?!?!
si eu am exact aceleasi gume ca a tale ptr vara, Continental SportContact 2, tot in 225/45/17.
din 38000 cat am acuma, doar vreo 3-4000km am facut iarna trecuta cu Dunloapele. restul, doar cu gume de vara, si ma mai tin inca un sezon estival.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#15 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 decembrie 2009 - 05:24

si la golf cu 4motion erau mancate gumele fata. ce ma mira la el e ca nu are cuplu, iar eu nu plecam cu scart de roti (ca nici nu era posibil). asa ca probabil o frige pe treapta 1, costa nu cred ca a avut unde sa faca.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#16 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 07:08

bai nene, doar stii cum conduc eu.
n-am dormit la volan sa fac 100k km cu un set de gume, dar... 20k km?!? ca doar nu s-a dat pe Nring. sau? :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#17 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 decembrie 2009 - 07:15

Sau gume proaste. Am intilnit gume care m-au tinut sub jumate din cit ma tineau altele.
  • 0

#18 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 07:17

eu cu pejte avem exact acelasi tip de gume in exact aceeasi dimensiune :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#19 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 decembrie 2009 - 07:19

eu cred ca pleaca tare de pe loc. la mine rotile cu tractiune mai mare se duc intr-o veselie. si la x3 spatele e istorie. si asta e tot 4x4.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#20 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 decembrie 2009 - 07:26

Am avut gume care ma tineau 15-18k km, si la un moment dat am pus niste pirelli pe care le-am dat gata in 7k .... Am mai invercat alta data ceva kumho ( sau ceva de genu ) care au tinut parca mai putin. Bine, cind spun ca erau gata, inseamna ca devenisera slikuri !
  • 0

#21 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 07:33

si eu traiam cu impresia ca io-s dus deacasa... :)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#22 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 decembrie 2009 - 07:41

Ti-am zis ca esti kinder si tu..... :laugh:
  • 0

#23 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 decembrie 2009 - 07:52

Fiind incepator, masina noua, chestii, la inceput plecam destul de des cu scartz si alte alea de la semafoare si nu numai...
Cand am schimbat anvelopele fata cu cele spate, cele din urma daca aveau 1.5mm de carne duse, pe cand cele de pe fata erau sub jumate...
Exceptand faptul ca sunt scumpe, prefer oricand o avelopa care sa se toceasca mai repede (totusi au tinut 2 ani de mers zilnic) dar sa se tina bine pe frane, pe curbe, pe accelerari... Cu urmatorul set o sa fiu mult mai bland :)
---
Referitor la remap, m-a plimbat azi colegul acela de forum cu soft superchips, nu mi-a venit sa cred cat de frumos tragea in a2a de pe la 1500rpm, nu mai avea acel lag caracteristic cand accelerezi de la turatii joase, exact ceea ce e putin deranjat la mine. Dupa anvelope ma gandesc serios la soft, sa vedem cum stau cu banii, ca e criza dom'le :)
  • 0

#24 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 decembrie 2009 - 08:20

Ti-am zis ca esti kinder si tu..... :laugh:


:unsure: :bigcry: :cunaooooo:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#25 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 decembrie 2009 - 08:21

:loveyou:
  • 0




1 useri citesc subiectul

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi