Cand si cum se circula in Bucuresti
#926
Scris 22 aprilie 2010 - 08:26
#927
Scris 22 aprilie 2010 - 09:50
S-ar putea sa fim aproape de pensie, la acel moment.......................... Dar si cand or termina tot proiectul precum si pasaju' Basarab ................................
#928
Scris 22 aprilie 2010 - 10:27
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#929
Scris 22 aprilie 2010 - 11:21
#930
Scris 22 aprilie 2010 - 11:35
Si prin CT, in ultima vreme (cativa ani) se scot linii de tramvai si se asfalteaza si se simte deja diferenta, insa e adevarat si ca nu se ajunsese la gradul de aglomerare care este in Buc
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#931
Scris 24 aprilie 2010 - 08:57
#932
Scris 24 aprilie 2010 - 09:29
Sunt curios cat de mult se va simti fluidizarea.
Ex-FN2 owner
#933
Scris 24 aprilie 2010 - 12:14
Trecand peste interesele mele meschine, vor trebui sa faca ceva acelei intersectii de la APACA pentru ca altfel va fi aproape inutil acel pasaj.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#934
Scris 24 aprilie 2010 - 12:16
Dupa parerea mea, ar trebui ( nu stiu insa daca e loc ) un pasaj la Apaca !.....
Trecand peste interesele mele meschine, vor trebui sa faca ceva acelei intersectii de la APACA pentru ca altfel va fi aproape inutil acel pasaj.
#935
Scris 24 aprilie 2010 - 02:48
Linia de tramvai va fi schimbata complet pana la (W)Afi in intersectie si va fi tip cale ferata separata complet cu bordura, cu floricele si iarbadaca acum Vasilea Milea e full dimineata, daramite cand vor da drumul puhoiului, si se va si ingusta calea de circulatie (vor da drumul si la tramvai adica!). Iar la intoarcere, seara, deja sunt de-a dreptul disperat de ceea ce va fi! Ce cozi se vor forma acolo in fata la Vodafone...
Pasajul se va transforma el insusi intr-o mare parcare pe sensul spre Victoriei, nu atat din cauza gatuirii de pe Titulescu cat din cauza capacitatii limitate de preluare a Bd. Iancu de Hunedoara / Stefan cel Mare. Daca acum cozile spre Obor incep foarte rar inainte de str. Roma, din noiembrie vor incepe cel putin de la calea ferata
#937
Scris 12 mai 2010 - 10:26
#938
Scris 12 mai 2010 - 10:27
#939
Scris 12 mai 2010 - 10:39
#940
Scris 12 mai 2010 - 12:04
Life must be taken one disaster at a time
#941
Scris 12 mai 2010 - 12:31
#942
Scris 12 mai 2010 - 01:36
Eu as scoate-o ieri de s-ar putea. Sunt multe alte zone mai importante neglijate si cu insemnatate istorica poate mai mare.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#943
Scris 12 mai 2010 - 01:41
Azi dimineata pe Aviatorilor de la str. Mircea Eliade pana la pod peste raul Colentina au intrat cu buldozerele si se mai circula pe cate 2 linii pe sens.
Considerand ca podul respectiv e in reparatii de vreo 2 luni, la fel si podul de pe Barbu Vacarescu mai ramane doar podul de pe Floreasca fara inghesuiala ca sa ma duc/vin de la servici... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
#944
Scris 12 mai 2010 - 02:17
Personal, gasesc ca-i mare pacat scoaterea pietrei.
#945
Scris 12 mai 2010 - 02:56
Apropos de asfaltat, si la mine pe strada au schimbat covorul asfaltic (erau cateva gropi unde puteai f usor macar sa indoi janta); ocazie cu care am rezolvat (cel putin pt o perioada buna de vreme) si noroiul unde parcam masina (Relu, de ex., stie), contracost evident.
#946
Scris 12 mai 2010 - 04:44
Corect, asa este.Din cate stiu eu zona este declarata monument istoric si nu pot sa scoata piatra cubica si sa puna asfalt in loc.
La fel cum si Cinema Grivita este monument istoric.
Senzatia este la fel la amandoua.
#947
Scris 12 mai 2010 - 05:42
Dar odata refacuta nu cred ca se degradeaza precum asfaltul...
#948
Scris 12 mai 2010 - 06:14
#949
Scris 12 mai 2010 - 06:29
Nu stiu ce asfalt ar fi rezistat fara interventii 10 ani in bucuresti.
Si daca stau sa ma gandesc, zonele cu probleme sunt cele in care circula masini mai grele, gen RATB... in rest arata binisor si dupa 10 ani...
Acum daca aveau o echipa de cativa muncitori ce interveneau zilnic acolo unde era cazul... se pastra impecabil si azi
#950
Scris 12 mai 2010 - 06:42
Intr-adevar, pavajul practic n-are moarte. Singura cerinta e asa cum spui sa fie intretinut. Nu va imaginati ca e greu ( doamne fereste ), si nici costisitor. Doar ca trebuie sa se ocupe cineva de intretinerea astadin cate auzisem eu.. pe bulevardele alea cu piatra cubica nu s-a mai facut nimic de cam 10 ani...
Nu stiu ce asfalt ar fi rezistat fara interventii 10 ani in bucuresti.
......
Acum daca aveau o echipa de cativa muncitori ce interveneau zilnic acolo unde era cazul... se pastra impecabil si azi
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi