Cand si cum se circula in Bucuresti
#976
Scris 27 mai 2010 - 05:24
La plecarea spre A1 de la D.Pompei e destul de simplu si te ghideaza GPS-ul.
#977
Scris 27 mai 2010 - 08:56
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#978
Scris 27 mai 2010 - 09:22
Pe oriunde ai lua-o...nervi tari iti doresc
#979
Scris 27 mai 2010 - 09:33
#980
Scris 30 mai 2010 - 04:05
Nu mai tin minte exact la ce ora am intrat pe centura ... si nici la ce ora am ajuns la destinatie ... da' stiu ca am plecat de acolo (cladirea FEPER) la ora 12:05 si cam pe la 13:40 am ajuns la A1. Am avut parte si de o inghesuiala (tipic mioritica banuiesc) la intersectia din apropierea unei cladiri pe care scria Oracle ... eu trebuia sa fac stinga ... evident, "luzar" fiind n-am mers pe linia de tramvai de pe care soferii adevarati voiau sa faca dreapta ... si cum n-aveam de gind sa innoptez pe la Bucuresti am zis "ori eu ... ori ei" si am inceput sa claxonez ca turbatu' ... si draqu' stie cum (probabil cu mult noroc) am reusit sa trec teafar si ne trosnit pina am ajuns perpendicular pe linia de tramvai ... pe care linie din dreapta venea hotarita o tanti cu o masina visinie fara nr. in fata ... am reusit sa frinez la timp ... am scapat si de aici ... apoi incet incet am trecut de toata intersectia ... restu' pina la A1 pot spune ca a fost mizilic, doar invirteala de la Arcul de Triumf fiind mai pacatoasa putin ("intrati in sensul giratoriu si parasiti-l la a patra iesire" ... am pierdut numaratoarea iesirilor ... noroc ca scria pe o tablita care e drumu' spre Pitesti ...)
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 30 mai 2010 - 04:06
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#981
Scris 31 mai 2010 - 10:15
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#982
Scris 31 mai 2010 - 11:30
Ex-FN2 owner
#983
Scris 31 mai 2010 - 12:33
#984
Scris 31 mai 2010 - 12:42
Are sa circule prost tot si toate...
#985
Scris 01 iunie 2010 - 09:02
Bine ca am iesit cu tractorul si mi-am pus nitica nesimtire pe frunte.
Fiind masina mai mare decat multe altele, e de ajuns sa pui botu' ostentativ in starda si gata te lasa sa treci...
Nu am incalcat decat 2 reguli (o stanga pe banda continua si o fortare mica de intersectie venind de pe drum cu cedeaza) si am ajuns la servici cu 10 min mai mult decat media
Problema cu dimensiunile masinii a aparut cand am ajuns, ca toata lumea a venit cu masina si locuri de parcare doar pentru svelte si scunde...
#986
Scris 01 iunie 2010 - 10:07
Prima oara am vazut tramvaiele mergind/stind in rind cu turismele pentru ca masinile mergeau peste tot. In statiile de tramvai mergeau masini si pe contrasens !!!
In concluzie, am facut 4,5 km in 50 min ...
#987
Scris 01 iunie 2010 - 12:53
#988
Scris 01 iunie 2010 - 02:47
#989
Scris 01 iunie 2010 - 03:31
Cand ne vedem iti povestesc.
#990
Scris 01 iunie 2010 - 04:07
#991
Scris 01 iunie 2010 - 05:23
p.s.: beau pepsi, nu cola; asta sa nu cumva sa cumperi cola.
#992
Scris 01 iunie 2010 - 05:25
#993
Scris 01 iunie 2010 - 06:50
Eu beau numai "la cutie". Vezi cum stringi bani .......
p.s.: beau pepsi, nu cola; asta sa nu cumva sa cumperi cola.
#994
Scris 01 iunie 2010 - 07:03
Insa nu conteaza, pt ca tu vei da pepsi (desi as prefera Dr Pepper).
#995
Scris 01 iunie 2010 - 07:04
Daca asa vrei tu.
p.s.: beau pepsi, nu cola; asta sa nu cumva sa cumperi cola.
AerCurat, io cred ca-ti place apa...
http://www.wall-stre...onstrandum.html
Aceasta postare a fost editata de LKS: 01 iunie 2010 - 07:05
#996
Scris 01 iunie 2010 - 07:55
Eu beau apa, dar in diverse combinatii/forme.
#997
Scris 01 iunie 2010 - 08:57
Am fost racolat de cei de la pepsi-cola pentru o functie mai mare, cu salariu aferent si, loial banilor, am intins-o...
Amu, am alte prioritati...
#998
Scris 02 iunie 2010 - 09:53
#999
Scris 22 iunie 2010 - 06:20
Tehnologica Radion, asfaltatorul câştigător
Nici durata estimată în România pentru pavare nu este comparabilă cu cea estimată de firma din Italia. Reprezentanţii firmei care efectuează lucrările de asfaltare, Tehnologica Radion, susţin că pavatorii în România ar lucra cel mult 5 mp/zi, ceea ce ar face ca lucrarea să dureze 3 ani. De aceea este de preferat asfaltarea, spun ei, căci ajung la 120 mp zilnic. Chiţu însă estimează că în Italia un pavator poate lucra zilnic 30 mp, deci de 6 ori mai mult. Astfel că nici argumentul duratei prea mari a lucrării nu stă în picioare.
Arhitectul contactat de RL e de părere că în zonele „de ţinută" dintr-o capitală ar merita păstrat acoperământul tradiţional. „Renunţarea sau păstrarea acestui tip de pavaj este una dintre dilemele actuale. Dar chiar dacă şi francezii au mai renunţat la unele pavaje de acest fel, în acelaşi timp au şi realizat reparaţii la un nivel calitativ foarte ridicat pe bulevardele la care au ţinut să rămână cu acest specific. Altfel spus, în locuri „de ţinută" ei au păstrat acoperământul tradiţional", explică Alexandru Sandu, decanul Facultăţii de Urbanism, din cadrul Universităţii de Arhitectură „Ion Mincu".
#1000
Scris 22 iunie 2010 - 12:39
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi