Catergorie SUV, categorie Offroad
#51
Scris 16 ianuarie 2010 - 11:28
#52
Scris 16 ianuarie 2010 - 11:33
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#53
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:14
nu ar merge mai bine un turism normal pt nevoile zilnice si ceva <10.000 euro doar pt distractie pe coclauri.
Parca nu m-as simti in largul meu cu un LC aproape nou prin tot felul de coclauri. Mai se zgarie, mai se loveste un spoiler... Sau ma rog, poate sunt doar eu
#54
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:19
nu esti prima persoana (fara urma de ironie sau mai stiu eu ce) care crede ca o balta de namol pana la prag e offroad extrem.
@alexx : mai am o masina de jucarie si nu vreau sa o dau. iar 3 masini deja e tampeala. pentru mine cel putin acum. asa ca va fi o masina ocazionala de offroad. nu extrem , doar normal . mai spre rally raid si expedition asa .
si la intrebarea ta cu daca e pacat sa baigi o masina de 20-30k in offroad , te intreb , de ce se mai fabrica (si vand pe deasupra) LC uri spre exemplu. masina de 100 000 usd . sa nu fie bagata vreodata in offroad ?sau sa mergem cu masina de 2500-3000kg la mall sa ne luam shlapi .
Aceasta postare a fost editata de berkut: 17 ianuarie 2010 - 12:21
#55
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:31
Tot ce stiu e ca nu m-as putea simti bine cu o astfel de masina in offroad. Desi nu am fost niciodata pe coclauri, cand ma gandesc la offroad ma gandesc la o senzatie de libertate totala, de a incerca diferite trasee, zone inabordabile, noroaie. Eu, personal, nu pot asocia aceasta senzatie cu un offroader nou cu piele si navigatie, oricat de capabil ar fi el (si sunt sigur ca e). As fi prea preocupat de masina ca sa mai ma pot simti si eu bine.
Oricum, e un sacrilegiu sa iti iei Land Cruiser ca sa mergi la mall si sa faci cate un gratar pe marginea drumului in weekend.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 17 ianuarie 2010 - 12:32
#56
Scris 17 ianuarie 2010 - 12:36
eu vreau o amsina de zi cu zi care sa nu urce pe pietroiul pe care tu tocmai l-ai dovedit , in schimb sa mearga pe langa el , dar sa ne intalnim la gratar dincolo.
#57
Scris 17 ianuarie 2010 - 07:23
ce modele crezi ca se potrivesc?
ce buget vrei sa aloci?
http://florinpanait.wordpress.com
#58
Scris 17 ianuarie 2010 - 09:24
am gasit o masian frumoasa intre timp . Land rover S II a .
una identica cu asta :
#59
Scris 17 ianuarie 2010 - 09:34
Cind eram mic, avea tata una, si daca-mi aduc aminte bine avea vreo 75 mile max. pe vitezometru. Culmea e ca fugea cit scria acolo
#60
Scris 17 ianuarie 2010 - 09:50
Dar Range Rover ''za daddy'' ce are?
e prea mare dulapul pe on-road, ruliu, gabarit mare, se cam inclina.
LRD3 si 4, RRS, Touareg si Cayenne dotate corespunzator se misca ok si in off-road si in on-road, fara insa a fi campionii campionilor.... e vorba de compromis.
Sa vad eu pe cineva cum se descurca pe sosea cu o masina off-road care flexeaza puntile astfel incit in situatiile prezentate cu Range Roverul ala sa fie cu rotile pe sol.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#62
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:35
- A fost extrem de multumit de masina
- NU a avut absolut nicio problema cit a ( le-a ) tinut
- In ciuda puterii mici, avea cuplu suficient
- Mi-a mai zis ca facea uneori si sute de km/zi fara sa-l oboseasca excesiv
Tata a avut si defender prin '95, si una peste alta, cica vechitura a fost incomparabil mai buna ca defenderul.
#63
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:44
Tre' sa-i multumesti tatalui pentru microb, rafinament, ca altfel iti luai Logan si erai multumit...
Krm, un pic de bun simt, te rog, si sterge-ti caii putere.
Berkut, de-ti permiti un Rubicon, io cred ca-i ideal la un STI.
Aceasta postare a fost editata de LKS: 17 ianuarie 2010 - 10:44
#64
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:46
vezi ma la ce zice reluCand i-am spus si eu acelasi lucru a dat-o la intors ca nu tin cu el.
@LKS: am incercat sa intru in rubicon si nu prea am loc ... asa ca a cazut de pe lista
Aceasta postare a fost editata de berkut: 17 ianuarie 2010 - 10:48
#65
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:53
Atunci de la LC 100, Hummer... autobuz...
#66
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:56
#67
Scris 17 ianuarie 2010 - 10:57
atat on, cat si off.
off viata mea...
restu ba-s prea proaste off, ba-s prea scumpe, ...
centu meu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#68
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:01
e problema de fizica si unghiuri la genunchi. nu ca nu intru sau nu pot sa il conduc . pozitia la volan e una foarte tampita pentru genunchii mei . drept urmare dupa 30 de secunde de stat la volan ma strafulgerau durerile facerii in genunchi.Daca mananci la fast food, ar trebui sa fii si impozitat...
Atunci de la LC 100, Hummer... autobuz...
PS : am slabit in ultima vreme
#69
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:05
Care ar fi alea trei,doua intre care oscilezi?
#70
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:12
- samurai preparat
- 2 a ul de mai sus
- o mitsa noua in 3 usi de 3.8
- sau vreun LC daca il gasesc in mintile lui sa ma indragostesc pe loc.
#71
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:22
Mi-ar fi placut Rubicon...
My parere.
#72
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:24
#73
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:44
pe lista sunt asa
- samurai preparat
- 2 a ul de mai sus
- o mitsa noua in 3 usi de 3.8
- sau vreun LC daca il gasesc in mintile lui sa ma indragostesc pe loc.
pai o mitsa noua ar fi dupa mine alegerea buna, dar nu sare mult mai mult din buget, adica EUR 30k+ ?
celelalte nu prea mi le imaginez, adica, sa zicem ca vinzi merc-ul C-class, pastrezi STI-ul si iei 2-a-ul de mai sus, sau un samurai preparat.... in fapt, vei avea doua masini atit de nisate si speciale incit nu vei avea nici o masina pretabila pentru utilizarea zilnica, in trafic, in ambuteliaje etc (orice ai zice de STI, nu e masina de utilizat zilnic, te oboseste, trebuie sa fii mereu destul de alert, suspensia tapana etc.)
de asta zic de mitsa, dar aia in 3 usi, desi are avantaje de gabarit si in sosea si in off-road, nu e prea spatioasa pt o masina de familie (am mers 4 insi cu una in 3 usi, si de-abia ne-au incaput bagajele...)
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#74
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:46
inca mai ma gandesc. faza e ca rapandula de land rover de azi mi-a placut mult de tot . mai vedem noi.
#75
Scris 17 ianuarie 2010 - 11:59
pai daca in Rubicon nu ai avut loc, cum crezi ca o sa ai in Samurai ?!@LKS: am incercat sa intru in rubicon si nu prea am loc ... asa ca a cazut de pe lista
eu zic ca la o masina d-asta frumusetea e s-o prepari tu dupa necesitati si experiente.
adica o cumperi, mergi cu ea, dai de un obstacol, te intorci, prepari putin, treci de obstacol, dai de altul, mai prepari putin, si asa mai departe ...
ca sa se preteze si la utilizare semi-cotidiana, as pleca de la LC in 3 usi (zice-se ca e destul de spatios pt 2-4 pers) SH
il vad ca fiind robust, suficient de mare pt bagaje, suficient de scurt pt offroad, modificabil (sasiu + caroserie + punte rigida spate), cred ca poti sa mergi cu 130 pe autostrada fara sa-ti suiere urechile, poti sa ii adaugi si portbagaj pe acoperis. a, si cutie automata pt confortum meu.
am vazut cateva facute frumos si care se miscau minunat (la Ursus era una lunga )
acum o intrebare: daca as vrea sa cumpar una d-asta, cum as putea sa imi dau seama daca merita? adica sa nu aiba carente mari din pdv tehnic iar raportul calitate/pret sa fie corect?
http://florinpanait.wordpress.com
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi