Salt la continut


Fotografie

Forester pe autovit


  • Please log in to reply
487 replies to this topic

#26 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 02 iulie 2010 - 03:20

Alias, vezi ca s-a dublat impozitul peste 2.0

Asa ca ce mi-e 2.5, ce mi-e 3.6 H6 :lol:


nu ma enerva :lol:)
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#27 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 03:21

Mi s-a intimplat sa plec o data "putin tare" ( intram pe bulevard si veneau mistretii ), si nu mai gaseam strada ....
Cu adevarat tare, virat, pleci o singura data ! :lol:


Dap, numai cine a mers măcar o dată ştie despre ce e vorba, foarte spectaculoasă maşina, la mine unii s-au dat jos după prima curbă.

Cum zice relu mai sus ai 2 soluţii, fie ai sânge asiatic şi dai repede din mâini, fie mai european aşa tragi tare de volan o dată, dar cu grijă să nu virezi invers şi să o ţii tot aşa.

A fost o maşină în care la volan era imposibil să te plictiseşti, în plus îmi aduc aminte că s-a descurcat extrem de bine la câteva zeci de km de mers încet şi urcat nişte pietroaie, pe iarbă udă, prin noroi, anvelopele fiind ceva de genul
Imagine amplasata

Iar pe zăpadă pot spune că m-a salvat de la impact frontal cu un animal (om, dar animal).
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#28 Aer Curat

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5.115 Mesaje:
Inregistrat: 09-martie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Ideal
  • Model:Hillmaster SE
  • Motorizare:27 spd

Scris 02 iulie 2010 - 06:13

Alias, vezi ca s-a dublat impozitul peste 2.0

Asa ca ce mi-e 2.5, ce mi-e 3.6 H6 :lol:

Pai inca cred ca-i o dif, nu e tocmai la fel. :D
  • 0
Gloria este de scurta durata, dar obscuritatea este pentru totdeauna. - Napoleon Bonaparte

#29 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 08:56

Dap, numai cine a mers măcar o dată ştie despre ce e vorba, foarte spectaculoasă maşina, la mine unii s-au dat jos după prima curbă.

Cum zice relu mai sus ai 2 soluţii, fie ai sânge asiatic şi dai repede din mâini, fie mai european aşa tragi tare de volan o dată, dar cu grijă să nu virezi invers şi să o ţii tot aşa.

A fost o maşină în care la volan era imposibil să te plictiseşti, în plus îmi aduc aminte că s-a descurcat extrem de bine la câteva zeci de km de mers încet şi urcat nişte pietroaie, pe iarbă udă, prin noroi, anvelopele fiind ceva de genul
Imagine amplasata

Iar pe zăpadă pot spune că m-a salvat de la impact frontal cu un animal (om, dar animal).


La cum continui sa vorbesti de ea...n-o vei uita niciodata.
De fapt, exceptionala e cutia.

Ar fi fost interesante cutia, motorul pe o masina mult mai usoara, cu o alta aerodinamica.
  • 0

#30 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 09:06

Cutia are 3 scurte şi 2 lungi, nu la fel de solidă ca cea de pe STI, dar ok, cel puţin eu nu am spart nici una.

Ce spui tu a avut relu. Acum trebuie să tratezi ceva cu mike. Eu am mers cu WRX-ul şi era altfel decât XT-ul, mai ales la suspensie, se simţea diferenţa în bine imediat. De asemenea şi alte frâne.

Da, nu voi uita niciodată sunetul acelui motor.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#31 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:10

La cum continui sa vorbesti de ea...n-o vei uita niciodata.
De fapt, exceptionala e cutia.

Oricine a avut asa ceva, nu va putea uita.... :)

Ar fi fost interesante cutia, motorul pe o masina mult mai usoara, cu o alta aerodinamica.

Aerodinamica la Forester e intr-adevar comparabila cu a unui televizor .. Dar sa nu crezi ca daca ar fi mai usoara ar sta mai bine pe sosea. Dupa 180 nici macar STI-ul nu-ti mai ofera siguranta sau confortul unei berline mult mai gea.
Insasi conceptul masinilor subaru nu a urmarit sa faca masini pentru viteza mare ci pentru sprint si manevrabilitate. Nu uita ca Subaru WRC are la baza masina de serie, nu ca ceilalti constructori care in afara de faruri si elemente de caroserie, n-au nimic in comun la masinile lor cu masina de serie care-i poarte numele.
  • 0

#32 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 09:10

Stai un pic, pe wagon e aceeasi cutie cu aceleasi rapoarte?

Parca 0-100 la wagon e mai mare decat la forester, wagon-ul nefiind mai greu, ori ma insel?
  • 0

#33 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:13

Nu stiu cum e cutia la XT, dar a wagon e cam asa: 1-a 60, a 2-a 100, a 3-a 150, a 4-a 190-200, si a 5-a cu limitatorul scos cam 250-260.
  • 0

#34 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 09:17

Ah, credeam ca stiti.
Asa, presupun ca wagon-ul are sigur alta cutie, fiindca daca ar fi avut-o pe cea de pe forester...

Ce diferente de greutate ar fi intre cele doua?
  • 0

#35 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 09:18

Corect. Cam astea sunt vitezele.

Eu aveam ~1550kg
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#36 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:21

Greutatea din ce stiu eu e cam aceeasi. Insa, daca nu ma insel, diferenta mai e si la raportul de punte. Poate putin si la etajarea vitezelor, dar nu stiu sigur.

l.e.
Inseamna ca xt-ul e mai greu cu aprox. 100 kile
  • 0

#37 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 09:23

Nu stiu cum e cutia la XT, dar a wagon e cam asa: 1-a 60, a 2-a 100, a 3-a 150, a 4-a 190-200, si a 5-a cu limitatorul scos cam 250-260.


Ceea ce scrii aici, mi se pare empiric, ori gresesc?
  • 0

#38 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:25

?????
  • 0

#39 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 09:29

Eu nu reţin treptele 1 şi 2 pt că nu aveam cum dracu să mai şi văd viteza şi să schimb, cel puţin pe 1 e imposibil (aşa cum mergeam eu, pe şosea şi să văd traficul). 3 şi 4 sunt la fel cred (4 la mine era 190), 5 era mai jos totuşi, nu mai ştiu câte ture îmi rămâneau şi dacă teoretic ar mai fi avut pt. viteze atât de mari. Oricum la viteza aia era "interesant". Aşa, abia mi-a ajuns un rezervor de la Constanţa la Bucureşti, la peco nu mai aveam nimic :) Şi cam asta era distanţa pt. un rezervor dacă aveai mâncărici la tălpi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#40 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:33

Ture ai fi avut pentru viteza de virf mai mare, dar masina e limitata electronic pe la 220 daca-mi aduc bine aminte. Eu al 255-260 nu intrasem in limitator si mai urca ....
Daca scadem eroarea vitezometrului, e ceva mai putin.

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 iulie 2010 - 09:34

  • 0

#41 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 09:40

Apropo de prurit la talpi...

Io am ceva fixisme cu veyron, atom...

Zilele astea am revazut un serial cu veyron de pe top gear...cica de te dai la ea, veyron, rezervor de 100 l, in 12 minute se gata... :lol:

Ture ai fi avut pentru viteza de virf mai mare, dar masina e limitata electronic pe la 220 daca-mi aduc bine aminte. Eu al 255-260 nu intrasem in limitator si mai urca ....
Daca scadem eroarea vitezometrului, e ceva mai putin.


Ce-i asa extraorinar cu viteza?
Io am tins catre 210 (am mai scris aici) cu un espero de 1.5, in anii '90. :)
  • 0

#42 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 09:44

Cine a zis ca-i extraordinar ?
Iar tu inseamna ca n-ai fortat acel espero. In mod categoric ar fi putut mai mult ... :)

Aceasta postare a fost editata de Relu: 02 iulie 2010 - 09:47

  • 0

#43 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 09:49

Pai se mai ducea, ca era vale :) ...dar am fost sunat pe mobil.

Aveam un sagem, abia incepuse telefonia mobila, eram mandru tare ca abia trecusem de la pager :) ...
Nu voi uita niciodata, ca dealfel si senzatia data de primul telefon de pe mobil... :lol:

Amintiri, amintiri... :lol:

Ah...urma o curba, si cand incepusem sa apas frana...am transpirat pe sira spinarii... senzatia a fost ca nu mai am frane, fiindca reducea foarte greu... :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 02 iulie 2010 - 09:51

  • 0

#44 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 09:59

Lasă frânele (care nu impresionau deloc), până la ele m-am întrebat de n ori ce dracu aş putea face dacă zboară capota. Nu vă puteţi imagina cum făcea, poate nici relu că la el era maşina mai jos.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#45 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 10:06

De-i bal...legat de ridicatul capotei, am patit-o tot in anii '90, la rusi, conducand o lada samara, coupe.

Am avut noroc ca, am vazut prin bucatica din partea de jos a parbrizului pana am reusit sa opresc, plus nu mi-a spart parbrizul...

De zburat...eram pe autostrada Bucuresti-Pitesti, in spatele unui autocar, cand inteligentul sofer a deschis usa sa le intre aer, presupun...
I-a strambat-o instant, neavand mult pana a se desprinde...

Senzatie interesanta de zburat capul :lol: am avut-o pe moto, pe la 180, cand am ridicat nitel bostanul sa vad cum e :)

De continuam sa-l mai ridic...zburam cu totul... :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 02 iulie 2010 - 10:10

  • 0

#46 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 10:25

:) :) :lol: :lol: :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#47 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 10:25

Bai SLK, daca tu vezi cum face capota unui Subaru la peste 180-200, rupi frinele .... :)
  • 0

#48 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 02 iulie 2010 - 10:28

:) :) :lol: :lol: :lol: ²
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#49 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 02 iulie 2010 - 10:32

La cata minte am ( cand ma apuca...si ma cam apuca) :) , nici cu trotineta n-as fi in siguranta... :)
De fapt am amintiri si de la trotineta (am avut norocul de a avea...), dar ma abtin...
Sa mai zica careva ca nu erau chestii mobile pe vremea lui Ceausescu... :)

Bai SLK, daca tu vezi cum face capota unui Subaru la peste 180-200, rupi frinele .... :lol:


Ba, io vorbesc de cazane de masini pentru anii actuali...da' vad ca fenomenu-i prezent la actualele subaru? :lol:
O fi scoop-ul de vina? :lol:

Aceasta postare a fost editata de LKS: 02 iulie 2010 - 10:34

  • 0

#50 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 02 iulie 2010 - 10:32

...
De fapt am amintiri si de la trotineta (am avut norocul de a avea...), dar ma abtin...
...

Mah, tu ai cazut cu trotineta cind erai mic, si nu vrei sa ne spui ....

Imagine amplasata
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi