Despre o Skoda
#276
Scris 13 iulie 2010 - 01:08
#277
Scris 13 iulie 2010 - 01:38
In oras, strict la ore nasoale si numai in plin centru, nu depaseste 10%.
Ori, la consumul asta, mi se pare ridicol sa cauti "mai putin" .....
#278
Scris 13 iulie 2010 - 01:43
#279
Scris 13 iulie 2010 - 02:13
motorul care mi l-as fi dorit pe superb ca benzinar era 2.0tfsi, dar cred ca consumul tindea spre dublu. plus ca costa aproximativ la fel, iar benzina de minim 98 e mai scumpa ca cea mai buna motorina.
si dupa cum am inceput sa merg cu superbu, adica in prima luna 3000 de km, presupun ca voi trece de 10 000 pe an.
#280
Scris 13 iulie 2010 - 02:31
In final e chestie de gust, singurul lucru important e sa ne placa masina.
Faptul ca e tractoras sau benzinara, chiar nu conteaza
#281
Scris 13 iulie 2010 - 02:40
Consumul la mers in afara nu vreau sa-l declar ca ma bate Relu.
#282
Scris 13 iulie 2010 - 02:47
Io ??? Poate Oaspetele !!......
Consumul la mers in afara nu vreau sa-l declar ca ma bate Relu.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 13 iulie 2010 - 02:48
#283
Scris 13 iulie 2010 - 03:11
la toate masinile pe care le-am avut si le-am comparat consumul cu altii de pe spritmonitor eram in partea de sus a clasamentului.
principalul motiv pentru care am luat un dizal nu e consumul. sau nu consumul la mers normal.
#284
Scris 13 iulie 2010 - 03:14
Si daca era TDI de cca.100CP atunci ar fi consumat in jur de 8 de motorina (am condus, stiu ce vorbesc). Asta inseamna o diferenta de 4 litri... asta inseamna la 15000km anual circa 600-700 euro ... Nu e mult dar nici putin. In 3 ani se amortizeaza diferenta de pret fata de benzina.
Mie totusi mi se pare rentabil. Mai pierzi ceva cu costurile reviziilor usor mai mari.
Am spus-o si o mai spun: GPL-ul e taticu economiei!
#285
Scris 13 iulie 2010 - 03:31
relu, ai perfecta dreptate, dar atunci comparatia cu o masina de 1,6 tone si 170 de cai e superfluua, ca sa nu spun desueta.
motorul care mi l-as fi dorit pe superb ca benzinar era 2.0tfsi, dar cred ca consumul tindea spre dublu. plus ca costa aproximativ la fel, iar benzina de minim 98 e mai scumpa ca cea mai buna motorina.
si dupa cum am inceput sa merg cu superbu, adica in prima luna 3000 de km, presupun ca voi trece de 10 000 pe an.
Parca facusi meditatii... ori nu s-o prins de tine, normal...
Ca consumu' la (am uitat cum ai denumit-o) al meu cazan, cu mai multi caluti decat a ta, o greutate de 1470, 4x4 imi iese la un 180km/h constant, 5,5 (pret de benzina 95) , ce zici?
Ii tot Elegance , adica jaf.
A ta are 1600 la gol, in acte?
Aceasta postare a fost editata de MMM: 13 iulie 2010 - 03:33
#286
Scris 13 iulie 2010 - 03:32
rar am scos-o sub 10.
#287
Scris 13 iulie 2010 - 03:38
#288
Scris 13 iulie 2010 - 03:41
Ca consumu' la (am uitat cum ai denumit-o) al meu cazan, cu mai multi caluti decat a ta, o greutate de 1470, 4x4 imi iese la un 180km/h constant, 5,5 (pret de benzina 95) , ce zici?
Daaaa...si marmota....ma lesi cu consumuri d-astea? Mai verifica bordu' ala ca de la gropile din Iesi s-o cam dat peste cap.
#289
Scris 13 iulie 2010 - 03:41
sau o fi de la minciunica?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 13 iulie 2010 - 03:41
#290
Scris 13 iulie 2010 - 04:00
Si da, merge intr-adevar linistit. Nu mergea tare nici cu wrx-ul.
#291
Scris 13 iulie 2010 - 04:05
Daaaa...si marmota....ma lesi cu consumuri d-astea? Mai verifica bordu' ala ca de la gropile din Iesi s-o cam dat peste cap.
Safu...hai sa facem transformari...11%consum de gaz, insemnand cca.5,5 (in sens de cost) la benzina...
Capisci ?
sotia lui Relu clar este o femeie calma....
sau o fi de la minciunica?
...pai nu-i suficient un ...in casa?
#292
Scris 13 iulie 2010 - 04:07
Numa' sa-mi spui si mie sa nu stau la fundul ei...ca puuuuteeee....
#293
Scris 13 iulie 2010 - 04:08
#294
Scris 13 iulie 2010 - 04:20
ce GPL e ala bai nene de ia 11%,nici Dacia nu ia atata
#295
Scris 13 iulie 2010 - 04:23
Maestre...nici nu am avut vreodata pretentia sa stau in fata matali. Nici macar cu Suby. Ma inclin cu plecaciune in fata agregatului ce cu mandrie il stapanesti.
Avusei si eu ceva din gama...mult, insa, inferior fata de a d-voastra, si stiu ce-i poate teava.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 13 iulie 2010 - 04:25
#296
Scris 13 iulie 2010 - 04:28
ce GPL e ala bai nene de ia 11%,nici Dacia nu ia atata
Bai nene, nu-i ca pe Matiz, Dacie , e secventiala, are calculator propriu, rampa de injectoare...
Am mai avut gpl, normal, pe niste masini plimbate. O porcarie de instalatie.
Asta secventiala e brici, nici o problema in vreo doi ani...
Conteaza si calutii, fiindca la Matiz, de exemplu, cand trecea pe gpl , trecea in frana de motor , iar daca porneam si AC-ul, sa mai fi urmat si-o rampa, ceva vant potrivnic...stationai.
Aceasta postare a fost editata de MMM: 13 iulie 2010 - 04:28
#297
Scris 13 iulie 2010 - 05:14
#298
Scris 13 iulie 2010 - 05:18
masina mea e in service. de azi de dimineata pentru mici retusuri.
intre timp, prin amabilitatea Opel West Oradea, am primit pentru a ma deplasa tot o Astra H dar 1,4i 90cp.
are exact acelasi consum mediu (pe ~3000km din ce am vazut), ca si opelul meu. 7,7%.
si eu am 60cp in plus si cine stie cati niutoni metru
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#299
Scris 13 iulie 2010 - 05:21
#300
Scris 13 iulie 2010 - 05:28
Ba, dispareti cu gazele voastre de pe acest topic de fumigene !
Te deranjeaza ca consumul tau, ca cat costa ea (ca el nu-i cu siguranta) , nu-i chiar rational?
Sa vezi ca caldura iarna nu-i ca vara, ca costa mai mult consumabilele...
Te-am mai intrebat, are 1600 de kile la gol, in acte, ca-i cam mult...
Aceasta postare a fost editata de MMM: 13 iulie 2010 - 05:30
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi