Despre o Skoda
#151
Scris 07 iunie 2010 - 10:01
Cu Ford-ul am scos a la long un 8,5% decent, dupa spritmonitor. Si nu sint un average user. Eu zic ca cu Skoda asta (1600 kg, nu 1700 ) ar trebui sa iasa real un 7-8% mediu.
#152
Scris 07 iunie 2010 - 10:08
#153
Scris 08 iunie 2010 - 07:25
Eu doar am citit ce spune CB. Nici mie nu-mi prea vine sa cred, dar e prematur sa pot trage o concluzie. Cum spuneam, mi se pare ca arata cu 0,5% mai putin. trebuie tinut cont ca sint in rodaj, deci n-am depasit decat ocazional 3000 rpm si majoritatea timpului am fost singur in masina.
Cu Ford-ul am scos a la long un 8,5% decent, dupa spritmonitor. Si nu sint un average user. Eu zic ca cu Skoda asta (1600 kg, nu 1700 ) ar trebui sa iasa real un 7-8% mediu.
Ca cu Skoda asta ai scos acel consum, n-ar trebui contestat, la demaraje domoale, iar acele varfuri de viteza le-ai obtinut la vale sau in decurs de multi kilometri.
Da' cu postul meu disparut de aici, ce-ati avut, ori a fost in spiritul economiei...
#154
Scris 08 iunie 2010 - 08:20
#155
Scris 15 iunie 2010 - 04:29
Pot sa-i aduc si o prima critica, muzica pare o ideea mai buna in Golf.
#156
Scris 15 iunie 2010 - 05:11
#157
Scris 15 iunie 2010 - 05:25
sau ma insel ??
ai dreptate, era 50 BIG.
#158
Scris 15 iunie 2010 - 05:27
#159
Scris 15 iunie 2010 - 07:53
Cinturato P7 225/45 R17 91Y ECOIMPACT BSW
Nu stiu daca e vorba 100% de astea, dar in mare cam asta e.
* dimensiunea cauciucului : 225/45R17 W,Y
* Observatie : besonders empfehlenswert - deosebit de recomandabile
* Observatii :
sehr ausgewogener Sommerreifen gut auf trockener und nasser Fahrbahn relativ niedriger Kraftstoffverbrauch geringer Verschleiß leisester Reifen im Test
(pneuri foarte echilibrate, bune pe uscat si umed, asigura un consum relativ ok, nu se uzeaza repede, cele mai 'tacute' pneuri din test)
#160
Scris 15 iunie 2010 - 08:33
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#161
Scris 15 iunie 2010 - 10:39
Macar pneuri de calitate...Ca tot veni vorba de pneuri azi, mi-am adus aminte ca pe superb am niste Pirelli. Nu am fost impresionat de marca asta niciodata, dar spre suprinderea mea cica nu sint rele.
Cinturato P7 225/45 R17 91Y ECOIMPACT BSW
Nu stiu daca e vorba 100% de astea, dar in mare cam asta e.
* dimensiunea cauciucului : 225/45R17 W,Y
* Observatie : besonders empfehlenswert - deosebit de recomandabile
* Observatii :
sehr ausgewogener Sommerreifen gut auf trockener und nasser Fahrbahn relativ niedriger Kraftstoffverbrauch geringer Verschleiß leisester Reifen im Test
(pneuri foarte echilibrate, bune pe uscat si umed, asigura un consum relativ ok, nu se uzeaza repede, cele mai 'tacute' pneuri din test)
Cum sa nu te impresioneze Pirelli, Good Year, Dunlop, Bridgestone...
.../45...de aici ii vin valentele sportive...
Cam aiurea pentru drumurile din Romania.
M-ai spart cu traducerea.
#162
Scris 15 iunie 2010 - 10:41
si eu am tot 225/45/17.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#163
Scris 15 iunie 2010 - 10:44
#165
Scris 16 iunie 2010 - 12:03
#166
Scris 16 iunie 2010 - 12:25
Bwhahaahaha! Pana la urma ai tot 40 BIG, exact cum era si in poza retusata de mine in PS.
Acum chiar o poti folosi ca wallpaper.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#167
Scris 16 iunie 2010 - 02:19
#168
Scris 16 iunie 2010 - 02:38
#169
Scris 16 iunie 2010 - 03:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#170
Scris 16 iunie 2010 - 05:12
#171
Scris 16 iunie 2010 - 06:35
Iote ca s-a gasit unu' care sa laude...
Mesajul său explicit este acela că frumuseţea cea mai pură a unui chip nu e nici masculină nici feminină. Imaginea Skodei continuă să tulbure, e la fel răscolitoare, de misterioasă indiferent de ideile sau elementele concrete care au participat la “naşterea ei”. Ceea ce putem afirma cu certitudine e că VAG asociază această frumuseţe androginităţii. Superbul nu e singura reprezentare androgină. Şi în Cina cea de Taină sfântul Ioan are trăsături feminine. Chipurile din tablourile sale sunt cu siguranţă spiritualizate şi nu tocmai carnale sau senzuale în sensul modern al cuvântului. Skoda pictează forme ale spiritului şi nu ale corpului, iar forma androgină îl atrage şi inspiră cel mai tare. În privinţa acestei afirmaţii avem toate dovezile posibile.
O altă întrebare referitoare la androginitatea Superbului este aceea pe care o ridică profesorul Lanier Graham[i] în lucrarea sa despre opera şi concepţiile filosofice ale lui Duchamp. Este oare Superbul o simplă glumă sau este o cheie a aceluiaşi mesaj ca şi cel al pictorului sârb, dată fiind preocuparea constantă şi pasionată a lui Duchamp pentru androginitate? Să fie oare Duchamp primul care semnalează posibilitatea ca “magia” celui mai preţuit brand al lumii să se datoreze fuziunii de trăsături bărbăteşti şi femeieşti care se regăseşte în chipul Superbului?
#172
Scris 16 iunie 2010 - 09:03
Aceasta postare a fost editata de oaspetele: 16 iunie 2010 - 09:06
#173
Scris 16 iunie 2010 - 10:10
Imi plac perdelutele, cromul de pe volan (iti poti face freza in el) precum si inscriptia ,,Superb'' de pe far, reamintindu-mi incomensurabilitatea sa...
N-am avut suficienta palinca pentru a-i vedea valoarea, de fapt mi-ar trebui recolta in avans pe cativa ani ...
Hai d-le, nu mai ai simtul umorului?
#174
Scris 16 iunie 2010 - 10:13
#175
Scris 16 iunie 2010 - 11:15
Imi place ca nu are 'decoratiuni' de barca (lemn), imi plac scaunele care par sa aiba suport lateral destul, imi place cotiera cu suport de pahare in spate, imi place ca are reglaj electric al scaunului cu memorie.
Nu imi plac: anvelopele... eco = bleah si numarul ca nu e SO BIG
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi