Subaru Impreza WRX 2.5
#51
Scris 18 iunie 2010 - 07:40
#52
Scris 18 iunie 2010 - 08:21
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 iunie 2010 - 08:26
#53
Scris 18 iunie 2010 - 08:30
Adica-s la roata, roti, ca-s vreo 4...tinand cont de pierderi ( cu toate ca la subaru nimic nu se pierde, totul se transforma), iese cu plus 300, ca-i mai interesanta cifra...
Corecta ultima afirmatie...e un compromis, alternativa, struto-camila.
Exista si cutii automate pe unele, sau nu prea...sa realizez de-i masina...?
De cat e garda la sol?
Ce zile ati ajuns, voi, ambii amandoi Relu si Mike, aprigi sustinatori ai noului, sa cumparati sh-uri , prihanite deja de alalt...
Te satisface, ca-i rodata, d-aia... De era neintinata, nu mai era acelasi lucru...
Ba, da la tara, in est, cand vii?
D-nul Berkut, e valabila intrebarea si pentru d-voastra.
#54
Scris 18 iunie 2010 - 08:50
- tractiunea fata in jur de 10%
- tractiunea spate in jur de 15%
- integralele in jur de 20-25%
Transmisia Subaru e recunoscuta ca fiind extrem de eficienta, asa ca se poate conta pe minimum de pierdere, adica un aprox. 20%. Cine ia in calcul 25% la un Subaru, ori e prost, ori vrea sa se dea mare.
Oricum puterea la motor nu are nicio relevanta pentru ca singura puterea de care beneficiaza orice masina pentru deplasare e exclusiv cea de la roata !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 iunie 2010 - 08:51
#55
Scris 18 iunie 2010 - 09:14
Nu iese 300 oricum ai da-o. Functie de transmisie, toate masinile pierd cam asa:
- tractiunea fata in jur de 10%
- tractiunea spate in jur de 15%
- integralele in jur de 20-25%
Transmisia Subaru e recunoscuta ca fiind extrem de eficienta, asa ca se poate conta pe minimum de pierdere, adica un aprox. 20%. Cine ia in calcul 25% la un Subaru, ori e prost, ori vrea sa se dea mare.
Oricum puterea la motor nu are nicio relevanta pentru ca singura puterea de care beneficiaza orice masina pentru deplasare e exclusiv cea de la roata !
Io, cand am zis ca la subaristi nimic nu se pierde, totu' se transforma...
E bine ca n-ati ajuns, inca, in stadiul in care sa aveti mai multi caluti la roata si mai putini la motor.
Corect. Mike, trece 219,... cate zecimale vrei... , ca cu 260 ma frustrezi.
#56
Scris 18 iunie 2010 - 09:34
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#57
Scris 18 iunie 2010 - 09:35
care bre ... hundai toata ziua e la mine asa e mai frumos , esti mai stealth .Mda, esti tot in transa, nu ti-ai revenit inca.
Ai grija la plecari, ca or sa-ti ramana schiurile in stationare.
Ai sa vezi minusul reductorului...
Marimea scoop-ului...pai ala-i tot farmecul la un subaru , fara, e Hyundai in toata regula.
Mda, ii misto, 4x4, caluti ( nu mi-ai raspuns-de ce te dai smecher cu plus 260?) garda la sol, spatiu...cam are ce-ti poti dori de la o masina...
De te satisface, ti-ai gasit mireasa, casa din stele!
si daca tot va plangeti de scoop prea mare sa il vezi pe ala de STI
#58
Scris 18 iunie 2010 - 09:42
STI-ul vechi pina in 2006 il are mare rau ! Alea generatia lu Mike e mai mic........
si daca tot va plangeti de scoop prea mare sa il vezi pe ala de STI
#59
Scris 18 iunie 2010 - 09:43
vedere din masina . hai ca nu e mare ... 20% din poza
#60
Scris 18 iunie 2010 - 09:48
Io, n-am avut ocazia sa merg cu mai multi caluti de 300 ( exceptand trenu' ), pentru mine ramanad ca referinta Legend-ul de 300 cp, masina care mi-a placut dar nu m-a dat pe spate...
Bine, in prostia mea, fac indirect legatura cu senzatia, demarajul traite pe moto ss, si ma cam apuca rasul vazand cum e la majoritatea auto...
#61
Scris 18 iunie 2010 - 09:52
O sa fac un topic pentru haspirata. Pina una-alta, incerc sa ma "re" hadaptez, ca doar am avut una similara inainte.Suna foarte bine, sunt aproape invidios pe Mike.... Relu, cum e cu haspirata?
Singurele lucruri nasoale ( daca le pot spune asa ) sunt:
- Stai intr-un Subaru, dar nu merge ca un "real" Subaru.
- Fiind aproape identica cu wrx-ul, tre sa ma obisnuiesc in sensul ca tre sa-mi infrinez "pornirile" pe care le-am capatat in utimii 2 ani jumate. Cind sunt la volan e destul de naspa sa-mi impun alt stil de mers. Daca ar fi alta masina, marca, etc.. n-ar fi nicio problema.
Basca suspensia e moale rau. Evident, fata de wrx.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 iunie 2010 - 09:55
#62
Scris 18 iunie 2010 - 09:56
#63
Scris 18 iunie 2010 - 10:07
O sa fac un topic pentru haspirata. Pina una-alta, incerc sa ma "re" hadaptez, ca doar am avut una similara inainte.
Singurele lucruri nasoale ( daca le pot spune asa ) sunt:
- Stai intr-un Subaru, dar nu merge ca un "real" Subaru.
- Fiind aproape identica cu wrx-ul, tre sa ma obisnuiesc in sensul ca tre sa-mi infrinez "pornirile" pe care le-am capatat in utimii 2 ani jumate. Cind sunt la volan e destul de naspa sa-mi impun alt stil de mers. Daca ar fi alta masina, marca, etc.. n-ar fi nicio problema.
Basca suspensia e moale rau. Evident, fata de wrx.
http://4.bp.blogspot.../s1600-h/15.jpg
#64
Scris 18 iunie 2010 - 10:09
va rog, nu mai pociti numele... e HANDEI !care bre ... hundai toata ziua e la mine
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#65
Scris 18 iunie 2010 - 10:16
Bah, nu-i departe ...http://4.bp.blogspot.com/_Zw41kxI2akg/S3WDwLIADlI/AAAAAAAABr0/H2HjbWcv9Po/s1600-h/15.jpg
@ska
Mereu uit cum ii zice ...
Aceasta postare a fost editata de Relu: 18 iunie 2010 - 10:16
#66
Scris 18 iunie 2010 - 10:17
http://4.bp.blogspot.com/_Zw41kxI2akg/S3WDwLIADlI/AAAAAAAABr0/H2HjbWcv9Po/s1600-h/15.jpg
nu e ma barca ... sa nu exageram. asa si a mea e barca
#67
Scris 18 iunie 2010 - 10:20
#68
Scris 18 iunie 2010 - 11:04
#69
Scris 18 iunie 2010 - 11:07
#70
Scris 18 iunie 2010 - 11:08
si a ta e barca, dar in sensul asta :nu e ma barca ... sa nu exageram. asa si a mea e barca
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#71
Scris 18 iunie 2010 - 11:11
#72
Scris 18 iunie 2010 - 11:22
e nebunie maxima WRXu, dar nici aspirata nu e lenesa. bine imi imaginez ca sa treci de pe una pe alta in jos e nasol dar lasa bre Relu ca treci si matale la masini adevarate in curand, haudi d'astea
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#73
Scris 18 iunie 2010 - 12:28
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#74
Scris 18 iunie 2010 - 12:31
#75
Scris 18 iunie 2010 - 12:32
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi