Subaru Impreza WRX 2.5
#101
Scris 21 iunie 2010 - 02:53
#102
Scris 21 iunie 2010 - 03:39
De partea cealaltă experienţa lui mike e una mult mai puternică, nu spun cât şi când, important e că ştim noi. Până la urmă maşina este o experienţă personală. Din contactul mea cu ea cred că nu şi-ar putea dori decât o rigidizare ceva mai mare a caroserie, care se poate realiza uşor. Şi mi-a şoptit o păsărică că ar vrea prima setare
Am ramas cu gura cascata, mancarea-n gura... vazandu-te.
D-le, bine ai revenit...iti duceam doru', nu prea aveam cu cine sa ma cert...
Subaristilor, iarasi drifting cu performantele? Don Relu, inca nu s-a inventat subaru care sa mearga mai tare decat un moto...
Probabil s-a acomodat cu ea si deja vrea mai mult...
Nesatui tinerii astia...
#103
Scris 26 iunie 2010 - 09:56
Ceva impresii la rece, sau esti tot cald, tremuri si nu poti scrie?
Nu-i sanatos sa stai prea mult in masina...
#104
Scris 20 iulie 2010 - 08:13
#105
Scris 21 iulie 2010 - 11:45
*emotionala, nu va ganditi la prostii
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#106
Scris 09 septembrie 2011 - 10:42
Mda, m-am dat cu WRX-ul lui Mike. Totul a inceput de la o mica plimbare in dreapta, refuzul meu sincer de a o conduce cu gandul ca e prea puternica pt muschii mei de deceist si curul meu de golfar, si s-a terminat printr-o birjareala de vis pe autostrada.
Masina asta NU o conduci din prima. Dupa vreo luna cred ca o 'inveti' si incepi sa musti din marul interzis. Pana atunci doar te caci pe tine si urli! Cam asta am facut eu. Si intre timp ranjesti, sau razi isteric si zbarlesti tot. Si te miri cum dreacu iti incap salele late in scaunul sport, si cum de rinichi inca sunt acolo unde ii stiai.
Incerci sa-i cauti turatia de cuplu maxim si n-o gasesti nici de faci albena-Bucuresti de 3 ori. Trage fiara si la 1k rpm intr-a 4-a. Cineva de pe aici mi-a spus ca i s-a parut plictisitor de liniara. Asa este: de la 4000rpm pana la rosu trage ca un monstru. Perfect liniar. Cred ca foarte greu ii poti atinge limitele, presupunand ca le are.
V-am zis ca in orice treapta ALEARGA? Ei bine in orice treapta fuge de sub tine instant si ceilalti parca stau pe loc. Si nu stiu cum sa explic dar masina asa inchegata, asa legata, eu nu am condus pana acuma. De fapt cum v-am zis, am birjarit-o intr-un joc alert si tampit de accelerare-decelerare doar pentru a simti in stomac senzatia aia nebuna..... Zice Relu ca merge pe la 260km/h. Dar cui ii pasa de viteza maxima? Reprizele sunt punctul forte si chiar fac diferenta. M-am distrat cumplit lasand in spate TOT ce misca pe sosea, in conditiile in care eram departe de conceptul de a pilota masina....
Am si franat, prima oara mi-a fost mai greu ca am crezut ca am gresit pedala. Are cursa foarte scurta si un mic gol la inceput, dar apoi franeaza de da dracii. Ambreiaj nu cred ca i-au pus, ci doar o caramida tare in stanga care o apesi circa 1cm si cupleaza/decupleaza. Nu stiu cum e butonul de avarii la voi, dar al meu are cursa mai mare decat ambreiajul de la WRX.
Cocoasa de pe capota e foarte ciudata la inceput, apoi devine o obsesie, un simbol de forta. Vreau si eu! Cred ca-mi pun la Logan una de Dacia Papuc diesel. Sa am si eu.
Mai are si alte chestii masina, scaune (oare chiar sunt asa minunate sau am slabit eu vreo 35 de kile?!?), bord, butoane, trapa... dar nu le-am vazut. Era si intuneric dar oricum nu-mi pasa deloc. Pana nici rezervorul ala care se goleste intr-o saptamana nu m-a deranjat. Si sa mor ca nu ma deranja nici daca trebuia sa-l umplu eu.
Si partea cea mai interesanta e ca masina stie si poate sa mearga si incet! Sunt convins ca as fi putut merge de maine cu ea la birou zilnic fara sa o fac praf. Probabil as fi ramas fara permis....
Sunt putin cheaun, cred ca de la sprinturile 120-200km/h..... sau sa fie de la cafeaua aia bauta seara? Dar cui ii pasa? Ma duc sa visez WRX-uri.
Mersi mult Mike. A fost o experienta unica. Si nu stiu cum dreacu s-a nimerit sa mi-o "faci" tocmai azi, cand cu lacrimi in ochi sarbatoream un an de cand mi-am luat Furia Rosie/ionizata/rouge de feu pe care acuma imi vine sa ma pish
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 septembrie 2011 - 10:44
#107
Scris 09 septembrie 2011 - 10:57
Cred că trebuia să mergi cu ea după prima softare. Aia era mișto. Nu cred că a mai revenit cineva la ea. Accelerația ar fi fost precum ambreiajul.
Așa e, prima dată ți se pare că fuge mult prea grav acolo unde crezi că mai poți controla ceva, dar te obișnuiești. Acum pe mike cred că-l depășește nimeni în mod normal.
Știi ce-ți mai trebuie? O tură cu STI-ul
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#108
Scris 09 septembrie 2011 - 11:04
Sincer stii ce as vrea acuma? O tura la Paraul Rece cu WRX si Golf R. Am taiat de pe lista GTI-ul
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 septembrie 2011 - 11:05
#109
Scris 09 septembrie 2011 - 11:16
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#110
Scris 09 septembrie 2011 - 11:40
In rest e....
#111
Scris 09 septembrie 2011 - 11:45
Ma tot masturbez mintal gandindu-ma la cum sta bestia asta pe Paraul Rece.... cu soacra-mea pe locul din dreapta
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 09 septembrie 2011 - 11:46
#112
Scris 09 septembrie 2011 - 11:48
Scaune comode gasesti in limuzine. WRX-ul e o masina sportiva, insa scaunele nu sunt tocmai de acolo... comparandu-le cu cele de le GTi, FR, Cupra cat si alte scaune sport Recaro. In alea din Type R de exemplu nu incapMie mi-au placut mult pt ca, paradoxal, nu ma incomodau deloc! Pt mine scaunul cel mai comod e cel gen 'fotoliu'...
#113
Scris 09 septembrie 2011 - 11:54
#114
Scris 09 septembrie 2011 - 11:55
Inca regret ca n-am mai dat vreo 600E pe scaunele Recaro pt cazanu meu
Aceasta postare a fost editata de pejte: 09 septembrie 2011 - 11:56
#115
Scris 09 septembrie 2011 - 11:58
ce dreacu faceai cu ele in trompeta de 1.6? ma scuzi dar dupa WRX ma cam chis pe orice aspirata
#116
Scris 10 septembrie 2011 - 12:00
Ma refeream la scaune de fabrica Recaro si nu la scoici Recaro
Aceasta postare a fost editata de pejte: 10 septembrie 2011 - 12:00
#117
Scris 10 septembrie 2011 - 12:04
#118
Scris 10 septembrie 2011 - 07:24
#119
Scris 10 septembrie 2011 - 09:17
Știi ce-ți mai trebuie? O tură cu STI-ul
Tu vrei sa moara? Isi arunca ionizata dupa si renunta si la ideile cu GPL. S-atunci, cu cine se mai cearta Relu?
Ma bucur sincer ca ai avut ocazia sa vezi si tu cum trebuie sa fie o "masina" !
+++++++++++++++++++++++1. Am avut norocul doar sa fiu pasager in WRX si este o senzatie cum nu am mai trait decat prin rollercoastere.
#120
Scris 10 septembrie 2011 - 09:53
Nu-mi sta in caracter sa-mi laud masina, si asta e motivul pentru care nu am scris niciodata despre ea. Acum ca nu mai e a mea, pot sa spun ca masina aia a fost gandita si lucrata extraordinar. Masini cu comportamentul ei din toate punctele de vedere, inca ( probabil ) mai poti gasi, dar la sume incepand cu minim 2-3 valoarea wrx-ului. Numai ca cele scumpe/moderne sunt pline de electronica ( lucru bun de cele mai multe ori ), dar care fac masina mai putin predictibila, pentru ca nu-ti ofera decat extrem de putin feedback. Basca eficienta in situatiile limita e mult redusa.
Spre deosebire de STI, WRX-ul 2007 e o masina care poate fi condusa de oricine. De la nevasta care pleaca cu copiii in concediu, pana la pilotii care au nevoie de o masina de antrenament. Mai aratati-mi una capabila de asa ceva, si ( mai ales ) la un pret abordabil.
Una peste alta, masini ca asta nu se mai fac, si nu se vor mai face niciodata !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 10 septembrie 2011 - 09:54
#121
Scris 10 septembrie 2011 - 10:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#122
Scris 10 septembrie 2011 - 10:23
Exact !.... Pacat ca e break
Personal, wagonul de la WRX mi se pare mult mai reusit decat berlina
Si inca ceva, eu nu stiu sa existe ( in afara de cea care a avut-o frate-miu ) alte wagoane wrx din generatia asta in Romania.
#123
Scris 10 septembrie 2011 - 10:24
Disclaimer: Nu am fost cu ei aseara, am experimentat-o cu alta ocazie.
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#124
Scris 10 septembrie 2011 - 10:30
In rest, JUR ca n-am simtit niciodata ca mi-ar lipsi ceva. Din contra, ma mir si acum cum au putut ingloba in masina aia absolut TOT ce ai cu adevarat nevoie, si elimina inutilitatile.
Poate tot orezul e de vina ...
#125
Scris 10 septembrie 2011 - 10:37
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi