Sprint Booster
#226
Scris 28 iunie 2010 - 12:06
#227
Scris 28 iunie 2010 - 12:08
ok,mai vorbim atunci .
merge
http://www.sprintboo...ries&engine=Gas or Diesel
Ala e mai scump de aia merge
acum serios vorbind, in catalogul de dealer scrie de la 2002+ dar am mai avut cazuri in care a functionat si pe modele ceva mai vechi.
#228
Scris 28 iunie 2010 - 06:27
De precizat că numai pt. Sport, pe Race n-am mai mers din prima zi.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#229
Scris 28 iunie 2010 - 10:03
Si tot pe Sport normal (verde) nu pe Race.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 28 iunie 2010 - 10:04
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#230
Scris 28 iunie 2010 - 11:00
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#231
Scris 28 iunie 2010 - 11:29
La urmatoarea Tihuta il spulber !!! ). Oricum imi este dator o turbina. )
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#232
Scris 28 iunie 2010 - 11:41
Nu vă mai luaţi de relu, că şi el abia aşteaptă să-şi pună.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#233
Scris 29 iunie 2010 - 10:41
#234
Scris 29 iunie 2010 - 10:48
controlezi mai bine pedala de acceleratie din ce inteleg ,daca e cum e la mine cateodata calci pedala mai mult decat trebuie in varianta stock.Ma indoiesc ca face altceva decat inbunatatirea raspunsului acceleratiei,dar daca vrei punem diagnoza si vedem ce date se mai schimbaLa mine mai e un efect, dar poate o să mă facă lumea nebun. Înainte, după 2000 rpm, normal, schimba. Pedala avea un "gol" (o plafonare, probabil indusă artificial pt. a merge la consum sau liniştit, nu ştiu - interesant, pedala pare a fi învăţat alt stil decât la frank sau alex), iar motorul se simţea puţin subturat şi avea un zgomot specific care mă enerva. Jur că în momentul în care reiau procedura pe Sport, motorul se simte altfel, zgomotul ăla e diminuat 80%, adică se mai aude doar porţiunea superioră a "cântării" anterioare.
#235
Scris 29 iunie 2010 - 11:41
interesant, pedala pare a fi învăţat alt stil decât la frank sau alex
nu stiu de alex, dar eu am alt stil de condus cred decit cata.... si atunci de aia a invatat diferit...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#236
Scris 29 iunie 2010 - 12:41
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#237
Scris 29 iunie 2010 - 01:18
Asta e de fapt starea normala a oricarui motor care primeste o comanda ferma...... că aştepţi permanent de la maşină un răspuns prompt şi atunci ai mereu senzaţia (de fapt e şi ceva real) că maşina e mereu gata să accelereze...
Adica face motorul sa raspunda absolut normal, ca si cind ar avea comanda pe cablu.Probabil tocmai dispariţia acelui curent "înmuiat" face să se schimbe atât de radical percepţia şi răspunsul.
Eu totusi inteleg sistemele de "inmuiere" ca fiind necesare in situatiile in care masinile sunt mult prea puternice, sau le conduc indivizi fara prea mare experienta. Adica marea majoritate ...
#238
Scris 29 iunie 2010 - 01:25
In DS it may change that to be 20% position /25% or what is known as positive exponential. So realistically the car is producing more power and is more aggressive. I guess in simplest terms it's "more sensitive" but in reality it's making more power
la tine cum e in DS acum Cata?
#239
Scris 29 iunie 2010 - 01:32
#240
Scris 29 iunie 2010 - 01:35
de acord si cu ce ai zis tu,pe ud cred ca ar fi destul de pericolos de mers cu SB pe setarea race
#241
Scris 29 iunie 2010 - 01:37
In regular mode the throttle position is less aggressive...example at 20% throttle it may only be 10% in reality, at 30/15% and so on.
In DS it may change that to be 20% position /25% or what is known as positive exponential. So realistically the car is producing more power and is more aggressive. I guess in simplest terms it's "more sensitive" but in reality it's making more power
da, is making more power la acelasi nivel de apasare a pedalei, adica in termeni relativi. Practic motorul este pus la treaba mult mai bine.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#242
Scris 29 iunie 2010 - 01:38
Bun, in configuratia standard, senzorii sunt legati de computerul masinii (care realizeaza toate prelucrarile) printr-un FIR. SprintBooster se pune intre pedala si computerul masinii. Cu alte cuvinte, ia semnalul de la pedala, il modifica intr-un anumit fel si il transmite mai departe. Atat.
PS: Sunt curios de o chestie. Daca tineti pedala apasata constant si modificati setarile SprintBooster-ului, se modifica turatia?
#243
Scris 29 iunie 2010 - 01:45
SB pe race pe ud nu ştiu cum e, dar pe sport e niţel dorifto aşa.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#244
Scris 29 iunie 2010 - 01:47
Aceasta postare a fost editata de LKS: 29 iunie 2010 - 01:51
#245
Scris 29 iunie 2010 - 01:48
#246
Scris 29 iunie 2010 - 01:49
#247
Scris 29 iunie 2010 - 01:50
PS: Sunt curios de o chestie. Daca tineti pedala apasata constant si modificati setarile SprintBooster-ului, se modifica turatia?
Nu ştiu de ce, nu mi-a venit să încerc asta în mers, orice schimbare am făcut-o oprit. Totuşi dacă în mers treci pe SD şi eşti cu piciorul pe acceleraţie, nu se schimbă nimic.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#248
Scris 29 iunie 2010 - 01:55
#249
Scris 29 iunie 2010 - 02:15
SD = Sport Drive
Dar să nu le iei ca atare la orice maşină. BMW susţine că această cutie suportă Confort, Sport şi Supersport. Probabil la un Z4 setările din soft sunt altele.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi