Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Sprint Booster


  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#226 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 28 iunie 2010 - 12:06

Treceti-ma va rog si pe mine pe lista
  • 0

#227 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 28 iunie 2010 - 12:08

ok,mai vorbim atunci .

merge

http://www.sprintboo...ries&engine=Gas or Diesel


Ala e mai scump de aia merge :lol:

acum serios vorbind, in catalogul de dealer scrie de la 2002+ dar am mai avut cazuri in care a functionat si pe modele ceva mai vechi.
  • 0

#228 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 iunie 2010 - 06:27

Nu-s foarte sigur, dar cred că există şi o tendinţă de scădere a consumului la un mers normal, cel puţin asta am vaut azi la pompă, dar trebuie să merg mai mult totuşi. Partea proastă e că te cam atrage să o calci, culmea.

De precizat că numai pt. Sport, pe Race n-am mai mers din prima zi.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#229 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 28 iunie 2010 - 10:03

Incredibil, aceeasi chestie cu consumul am constatat-o si eu azi. Dupa ce m-am "calmat" si am inceput sa merg linistit, consumul pe bord a inceput sa scada azi, din senin, pe masura ce mergeam prin oras, de la 16.3 am ajuns la 15.8....

Si tot pe Sport normal (verde) nu pe Race.

Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 28 iunie 2010 - 10:04

  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#230 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 iunie 2010 - 11:00

La mine mai e un efect, dar poate o să mă facă lumea nebun. Înainte, după 2000 rpm, normal, schimba. Pedala avea un "gol" (o plafonare, probabil indusă artificial pt. a merge la consum sau liniştit, nu ştiu - interesant, pedala pare a fi învăţat alt stil decât la frank sau alex), iar motorul se simţea puţin subturat şi avea un zgomot specific care mă enerva. Jur că în momentul în care reiau procedura pe Sport, motorul se simte altfel, zgomotul ăla e diminuat 80%, adică se mai aude doar porţiunea superioră a "cântării" anterioare. :lol:
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#231 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 28 iunie 2010 - 11:29

Hai nea Relu ca ma enerveaza Cata rau de tot.
La urmatoarea Tihuta il spulber !!! :lol:). Oricum imi este dator o turbina. :lol:)
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#232 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 28 iunie 2010 - 11:41

Orice e posibil
Imagine amplasata

Nu vă mai luaţi de relu, că şi el abia aşteaptă să-şi pună.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#233 Razvee

    Membru

  • Members
  • PipPipPip
  • 220 Mesaje:
Inregistrat: 01-octombrie 08
  • Location:Bucharest
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester MY2009
  • Motorizare:2.0D 147 CP

Scris 29 iunie 2010 - 10:41

Asta chiar ar fi tare - minciunica minune care iti da senzatii tari, scade consumul si chiar....uzura motorului :lol:
  • 0

#234 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 iunie 2010 - 10:48

La mine mai e un efect, dar poate o să mă facă lumea nebun. Înainte, după 2000 rpm, normal, schimba. Pedala avea un "gol" (o plafonare, probabil indusă artificial pt. a merge la consum sau liniştit, nu ştiu - interesant, pedala pare a fi învăţat alt stil decât la frank sau alex), iar motorul se simţea puţin subturat şi avea un zgomot specific care mă enerva. Jur că în momentul în care reiau procedura pe Sport, motorul se simte altfel, zgomotul ăla e diminuat 80%, adică se mai aude doar porţiunea superioră a "cântării" anterioare. :lol:

controlezi mai bine pedala de acceleratie din ce inteleg ,daca e cum e la mine cateodata calci pedala mai mult decat trebuie in varianta stock.Ma indoiesc ca face altceva decat inbunatatirea raspunsului acceleratiei,dar daca vrei punem diagnoza si vedem ce date se mai schimba :lol:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#235 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 iunie 2010 - 11:41

Nu face altceva decit imbunatatirea raspunsului acceleratiei, dar e suficient

interesant, pedala pare a fi învăţat alt stil decât la frank sau alex


nu stiu de alex, dar eu am alt stil de condus cred decit cata.... si atunci de aia a invatat diferit...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#236 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 iunie 2010 - 12:41

Păi s-ar putea să facă altceva ca şi rezultat, în sensul că nu numai amplifică un semnal, dar şi trece peste sau ignoră anumite "setări", cred că involuntar ori asta e şmecheria de la început. Dacă la mine la aceeaşi apăsare de pedală (mică, normală, că altfel nu s-ar mai mişca) am mai mult curent, maşina răspunde altfel, practic nu mai ajung niciodată în situaţia de a avea semnalul stock controlat cine ştie cum. Probabil este fix efectul unui buton sport, care presupune printr-un curent mai mare la pedală (mai mare nu peste maxim posibil cu stock, dar mai mare pt. o anumită cursă) că aştepţi permanent de la maşină un răspuns prompt şi atunci ai mereu senzaţia (de fapt e şi ceva real) că maşina e mereu gata să accelereze. Probabil tocmai dispariţia acelui curent "înmuiat" face să se schimbe atât de radical percepţia şi răspunsul.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#237 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 iunie 2010 - 01:18

..... că aştepţi permanent de la maşină un răspuns prompt şi atunci ai mereu senzaţia (de fapt e şi ceva real) că maşina e mereu gata să accelereze...

Asta e de fapt starea normala a oricarui motor care primeste o comanda ferma.

Probabil tocmai dispariţia acelui curent "înmuiat" face să se schimbe atât de radical percepţia şi răspunsul.

Adica face motorul sa raspunda absolut normal, ca si cind ar avea comanda pe cablu.

Eu totusi inteleg sistemele de "inmuiere" ca fiind necesare in situatiile in care masinile sunt mult prea puternice, sau le conduc indivizi fara prea mare experienta. Adica marea majoritate ...
  • 0

#238 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 iunie 2010 - 01:25

In regular mode the throttle position is less aggressive...example at 20% throttle it may only be 10% in reality, at 30/15% and so on.

In DS it may change that to be 20% position /25% or what is known as positive exponential. So realistically the car is producing more power and is more aggressive. I guess in simplest terms it's "more sensitive" but in reality it's making more power


la tine cum e in DS acum Cata?
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#239 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 iunie 2010 - 01:32

Modificarea vitezei de reactie ( adica raspunsul ) n-are nicio legatura cu valoarea deschiderii clapetei. SB tocmai raspunsul il imbunatateste din ce scrie in prezentare.
  • 0

#240 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 iunie 2010 - 01:35

am inteles ,eram curos doar in DS cum se comporta,ce e scris mai sus era mai mult asa pentru cultura lui generala :lol:

de acord si cu ce ai zis tu,pe ud cred ca ar fi destul de pericolos de mers cu SB pe setarea race :ph34r:
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#241 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 29 iunie 2010 - 01:37

In regular mode the throttle position is less aggressive...example at 20% throttle it may only be 10% in reality, at 30/15% and so on.

In DS it may change that to be 20% position /25% or what is known as positive exponential. So realistically the car is producing more power and is more aggressive. I guess in simplest terms it's "more sensitive" but in reality it's making more power


da, is making more power la acelasi nivel de apasare a pedalei, adica in termeni relativi. Practic motorul este pus la treaba mult mai bine.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#242 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 29 iunie 2010 - 01:38

In pedala sunt numai senzori de pozitie. Nu se face niciun fel de de prelucrare de semnal acolo. Respectivii senzori sunt ca niste potentiometre care seteaza o tensiune intre o valoare minima si o valoare maxima. Din ce am observat, aceste valori sunt intre 0.x volti (pedala ridicata complet) si ~5V (pedala apsata complet).

Bun, in configuratia standard, senzorii sunt legati de computerul masinii (care realizeaza toate prelucrarile) printr-un FIR. SprintBooster se pune intre pedala si computerul masinii. Cu alte cuvinte, ia semnalul de la pedala, il modifica intr-un anumit fel si il transmite mai departe. Atat.

PS: Sunt curios de o chestie. Daca tineti pedala apasata constant si modificati setarile SprintBooster-ului, se modifica turatia?
  • 0

#243 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 iunie 2010 - 01:45

SD nu are acelaşi efect ca SB Sport. Dap, maşina răspunde mai bine per total, dar se schimbă şi altele, de ex se va tura semnificativ mai sus, va ţine motorul turat semnificativ mai mult, în aşteptare, induce frână de motor mult mai repede. N-am sesizat să răspundă mai repede la aceeaşi poziţie de pedală, ci doar să crească limita la care schimbă cutia.

SB pe race pe ud nu ştiu cum e, dar pe sport e niţel dorifto aşa.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#244 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 29 iunie 2010 - 01:47

Alex,teoretic, ar trebui sa se modifice.

Aceasta postare a fost editata de LKS: 29 iunie 2010 - 01:51

  • 0

#245 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 29 iunie 2010 - 01:48

Exact!
  • 0

#246 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 29 iunie 2010 - 01:49

la mers constant nu cred ca are treaba sprintboosterul,el modifica doar timpul de reactie,dupa ce pun o jucarie din asta pe masina o sa citesc si valorile care le transmite potentiometrul cu el activat/dezactivat
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#247 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 iunie 2010 - 01:50

PS: Sunt curios de o chestie. Daca tineti pedala apasata constant si modificati setarile SprintBooster-ului, se modifica turatia?


Nu ştiu de ce, nu mi-a venit să încerc asta în mers, orice schimbare am făcut-o oprit. Totuşi dacă în mers treci pe SD şi eşti cu piciorul pe acceleraţie, nu se schimbă nimic.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#248 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 29 iunie 2010 - 01:55

Nu stiu ce este SD/DS. Daca sunt implementate de BMW atunci probabil toate schimbarile sunt in soft-ul masinii. Nu ma refer neaparat la parametri de functionare ai motorului cat la modul in care interpreteaza informatiile primite de la senzori.
  • 0

#249 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 29 iunie 2010 - 02:15

D = Drive (BMW numeşte asta Confort)
SD = Sport Drive

Dar să nu le iei ca atare la orice maşină. BMW susţine că această cutie suportă Confort, Sport şi Supersport. Probabil la un Z4 setările din soft sunt altele.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#250 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 29 iunie 2010 - 03:37

@alexx_elf

Fisier atasat  Picture 15.png   228,24KB   32 downloads
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi