Sprint Booster
#201
Scris 27 iunie 2010 - 02:33
Subaru AT 2 buc
Mitsubishi (Colt) 2005
BMW MT 2 buc
BMW AT 2 buc
Opel MT 1 buc
Mazda 6, 2.0 benzina, >2008 1 buc.
#202
Scris 27 iunie 2010 - 03:15
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#203
Scris 27 iunie 2010 - 03:57
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 27 iunie 2010 - 03:58
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#204
Scris 27 iunie 2010 - 04:02
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#205
Scris 27 iunie 2010 - 06:21
La mine fiind integrala, trebe cite una/punte ! http://www.forum.gar...tyle_emoticons/default/angry.gifPui 2 în serie?
#206
Scris 27 iunie 2010 - 06:24
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#207
Scris 27 iunie 2010 - 06:27
#208
Scris 27 iunie 2010 - 06:45
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#209
Scris 27 iunie 2010 - 07:09
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#210
Scris 27 iunie 2010 - 08:31
Eu oricum pe supersonica mea am si modul sport, in care pedala devine clar mai responsiva. Sunt tare curios cum va fi cu "minciunica" montata, in modul sport.
Incepe sa ma distreze masinuta asta dupa ce la inceput m-a enervat. Parca v-am mai zis ca mi-e frica sa deschid capota. Ca mi se pare, dupa cum suna pe cand ajunge la 7000 rmp ca incepe sa-i creasca turbina!!!
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#211
Scris 27 iunie 2010 - 08:43
Am vorbit cu Slammer, si speram sa le poata aduce in max 10 zile
#212
Scris 27 iunie 2010 - 08:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#213
Scris 27 iunie 2010 - 08:54
#214
Scris 28 iunie 2010 - 07:42
Salutare!
Am fost vineri la relu sa pun mincunica, m-am intilnit si cu cata69 acolo.
In mare, masina e foarte mult schimbata in bine, si cred ca ma regasesc in tot ce a povestit cata69 mai jos - unele lucruri nu as fi putut sa le zic nici eu asa bine.
Masina este semnificativ schimbata in bine. Daca ii fac si un resoft destept, cred ca ar putea fi masina care ar fi trebuit sa fie . Dpdv pedala, la setarea standard a masinii prima parte a cursei si ultima parte a cursei nu faceau nimic, si daca vroiam sa se miste mai bine, nu mergea sa ii dau talpa pur-si-simplu, ci sa apas consistent in trepte. Acum pedala e mult mai liniara si reactioneaza mai repede, urca mai repede in ture. Prin traficul din oras, pe setarea "verde", merg acum doar ciupind usor pedala.
Trebuie sa ma "resetez" eu la plecarile pe loc, obisnuindu-ma cu noua pedala mai responsiva. Oricum pe verde masina e pefect controlabila cu putina atentie, inclusiv la manevre de parcare. Totusi e bine imi convine f f mult chestia ca poate fi comandata la buton, adica, atunci cind sunt obosit si e mega trafic prin oras, s-ar putea sa imi convina setarea standard
De asemenea in setarea standard masina urca mai lent un ture pina la 4000 rpm si de acolo incepe sa se miste alfel, mai repede, asa cum ar fi trebuit. E clar ca asta este o setare din electronica - faza e ca avind minciunica pe verde, acum incepe sa se miste altfel de la 3000 rpm.
Pe rosu nu prea am mers, am vazut ca sare in ture ca nebuna, si am zis: asta e de testat pe drum mai liber. Mai testez miine sa vad ce si cum.
aceleasi setari standard le am si eu la pedala de acceleratir:
-primii 2-3 cm nu zie nimic ,de urcat lent pana in 4000 urca eu am descoperit ca in anumite situatii e de preferat sa accelerezi usor decat sa calci brusc acceleratia.Oricum m-ai facut curios,sa vedem cum o sa fie la mine .
PS:la mine e si CDV-ul scos asa ca in oras s-ar putea sa nu ma avantajeze foarte mult,dar afara cred ca imi va fi de foarte mare folos
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 iunie 2010 - 07:44
#215
Scris 28 iunie 2010 - 10:08
eu am descoperit ca in anumite situatii e de preferat sa accelerezi usor decat sa calci brusc acceleratia.
exact asa e si la mine setarea standard.
Am mai testat ieri. Cu atentie se poate merge si in trafic mare pe rosu, dar e probabil mai obositor.
Daca verde muta zona in care masina se misca mai cu talent de la 4000 rpm cum era standard la 3000 rpm, rosu o aduce si mai jos, inspre 2000 rpm. Nu exagerez, pe rosu sunt secvente de turatii unde trage acum la fel cum facea R26 (care presupun ca fiind masina sport, pedala era setata din standard pe o zona din asta inspre o setare rosu de sprint booster). Efectul lui rosu este mai pregnant la plecare de pe loc si pina la turatii medii, dincolo de 3-4000 rpm nu mai sesizez diferenta intre verde si rosu => rosu pare foarte potrivit pentru plecari de pe loc, deci linute, chestii
Intuiesc ca utilizarea sprint booster-ului la mine va fi: in mod obsinuit il las pe verde tot timpul, daca e iarna, gheata zapada sau daca sunt obosit si e trafic mare, poate il las pe standard, iar rosu numai daca vreau vreodata sa ma dau cu cineva or something (putin probabil).
La ora actuala masina devine foarte responsiva si la plecarea pe loc, si in zona de peste 3000 rpm in sus (2000 rpm la rosu), singura zona unde mai ramine inca uneori o anumita lentoare (mai studiez) este zona intre 1000-2000 rpm, daca vreau acolo o acceleratie in forta mai prelungita, reia destul de gradual, probabil acolo solutia este retrogradarea.
Am citit ce zice tipul cu SLK-ul in pdf-ul acela atasat. E interesanta si corecta in mare masura analiza lui, mai putin cind concluzioneaza ca pentru ceea ce face, Sprint Booster-ul costa prea mult. El ia in considerare acolo procesul efectiv realizat de sprint booster, si nu consecintele, toate efectele lui, atit reale cit si la nivel de impresie, senzatie, confort.
Ceea ce cred eu ca se intimpla cu masinile noastre sofisticate, in mod sigur s-a intimplat la a mea, este urmatorul lucru: pe baza mecanismului de pedala adaptabila la stilul de conducere, dupa multi km mersi fie pe autostrada, fie tiriiti prin traficul urban, masina s-a setat pe modului de "quiet driver" si a ramas acolo. Cum nu e o solutie sa resetez pedala in fiecare saptamina (nici nu e prea fezabil), pentru ca in saptamina urmatoare dupe tiriiala prin traficul de oras sa se reseteze la loc pe "quiet driver", Sprint booster pare o solutie buna care sa elimine tocmai ajungerea asta, involuntara, de neevitat, in modul "quiet driver", si mutarea pe un mod mai aproape de "sport driver".
In fapt, cred ca aceasta pedala adaptabila e o prostie, si o problema, la renault laguna nu cred sa fi avut asa ceva si de asta am ramas mereu entuziasmat de cum se misca masina. sprint booster a identificat o problema, a gasit o solutie, daca sunt componentele ieftine, asa o fi, asta e, platesti si ideea si platesti si senzatia, impresia, confortul, whatever makes you happy (inteleg ca la G-Power plateai si mai scump).
On a techical side, parerea mea e ca nu are ce sa cauzeze masinii whatsoever, practic doar se comanda accelerarea mai rapida a motorului, limitarea de turatie tot exista la motor, tot softul standard pe el, presupun ca jucarica, fiind adaptata pe marca si model, nu induce niste factori de marire a impulsului de acceleratie care sa depaseasca ceea ce poate suporta motorul.
Relu, Slammer, pastez jucarica, multumesc frumos pentru bombonele . Hai ca am plecat la o tura, keep you posted
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 28 iunie 2010 - 10:31
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#216
Scris 28 iunie 2010 - 10:13
#217
Scris 28 iunie 2010 - 10:17
Daca nu se doreste folosirea butonului pentru selectarea celor 3 programe, nu e nici o problema, se poate face setarea pe verde/rosu la instalare si apoi se indeparteaza switch-ul de selectie.
Am comandat 3 bucati si pentru Astra
Aceasta postare a fost editata de Slammer: 28 iunie 2010 - 10:22
#218
Scris 28 iunie 2010 - 10:18
@Frank e ok ce zici ,probabil ca o sa il cumpar si eu ,foarte corect tot ce ai scris,sa-l stapanesti sanatos.Ca o paranteza ,la un monet dat eu am luat in considerare sa studiez exact care e schema la M3 cu botonul sport dar m-am lasat pagubas.
PS:mesajul e pt Pejte
@Slammer si pentru cazan manual da?2001 an de fabricatie ,nu stiu daca e important
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 iunie 2010 - 10:21
#219
Scris 28 iunie 2010 - 10:25
#220
Scris 28 iunie 2010 - 10:27
#221
Scris 28 iunie 2010 - 10:32
Multumesc, dar imi ajungea 1Am comandat 3 bucati si pentru Astra
#222
Scris 28 iunie 2010 - 10:33
Testam si vedem daca merge si pe MY2001
#223
Scris 28 iunie 2010 - 10:45
merge
http://www.sprintboo...ries&engine=Gas or Diesel
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 28 iunie 2010 - 10:50
#224
Scris 28 iunie 2010 - 11:01
#225
Scris 28 iunie 2010 - 11:06
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi