Sprint Booster
#351
Scris 11 iulie 2010 - 11:48
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#352
Scris 11 iulie 2010 - 12:57
impresii:
-amicul meu a zis ca se merita mai mult pe verde dar in oras e mai bine normal lasat
-eu nu am apucat sa merg foarte mult dar verde sau rosu nu prea vad diferenta mare,intradevar la plecarea de pe loc cu rosu/verde trebuie atentie,in concluzie mai trebuie sa merg,din dreaota senzatia e ca ai mai multi cai
-Andra-yeeeee yeeeeeeeeeeeeeeee ce i-ai facut ai resoftat-o?mamaaaaaa asa sa mearga,din ce am inteles ai place mult cu merge pe rosu oricum s-a obisnuit instant cu pedala(sincer nu ma asteptam)
#353
Scris 11 iulie 2010 - 01:09
Havion
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#354
Scris 11 iulie 2010 - 01:13
Multumiri lui Relu si Slammer.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 11 iulie 2010 - 01:20
#355
Scris 11 iulie 2010 - 01:26
M3 bai nene ,sa vedem acum cum o sa stau cu finatele in principiu il iau dar sa vad poate reusesc sa arunc si soft pe cazanDeci la tine e pedală pe stil vechi, cum ştiam şi eu că iese instant.
Havion
#356
Scris 11 iulie 2010 - 01:33
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#357
Scris 11 iulie 2010 - 01:53
Salutare si bine v-am regasit. Am montat si eu pe masina personala o jucarie de acest gen. Primele impresii... este incredibil ce schimbare! Motorul pur si simplu este diferit, se simte total altfel. La 200 kompressor, acceleratia este foarte lina fara a smuci sau a deveni mai violenta(tipic Mercedes) daca nu e apasata mai serios. Doar in blana lucrurile se schimba. SB a schimbat clar acest comportament, motorul raspunzand instant la cea mai mica apasare a pedalei. Am insa un singur lucru unde sunt putin nelamurit. La masina mea, transmisia este automata si astfel la drum lung cred ca este putin deranjat SB-ul si am sa va spun de ce: spre exemplu merg pe autostrada cu 140 km/h si vreau sa accelerez pana la 160-170 dar fara ca transmisia sa cupleze intr-o treapta inferioara. La pedala, cam pe la jumatatea cursei am un punct unde se simte ca se apasa mai greu sa spun asa, acel punct face ca masina sa accelereze din treapta respectiva fara sa retrogradeze. Cu SB-ul setat pe verde acel punct a disparut deoarece la o apasare de 30% a cursei, transmisia deja retrogadeaza in inferioara iar acest lucru poate fi putin deranjat la drum lung. Mai pe scurt transmisia retrogradeaza mult mai repede ca inainte unde uneori as prefara sa ramana intr-o treapta superioara. Desigur acest neajuns se elimina complet daca selectez modul manual de schimbare a treptelor de viteza.Am sa mai fac kilometrii si revin cu impresii insa overall modul cum raspunde motorul este clar diferit.
Multumiri lui Relu si Slammer.
Ce e mă aşa deranjant. Ca să nu mai schimbe, apeşi pedala mai fin şi să vezi că nu schimbă nimeni. Ce apăsai tu până la jumătate acum se întâmplă când tuşeşti.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#358
Scris 11 iulie 2010 - 01:56
#359
Scris 11 iulie 2010 - 01:57
Ce e mă aşa deranjant. .... Ce apăsai tu până la jumătate acum se întâmplă când tuşeşti.
#360
Scris 11 iulie 2010 - 02:12
Dupa parerea mea, ideal e sa le ai pe amindoua.
Dar daca am de ales numai una, evident ca aleg ceea ce folosesc in 99% din cazuri si nu in 1% ...
l.e.
Azi ma gindeam la Kia lui Vali. Aia nu e pe cablu cumva ?
Aceasta postare a fost editata de Relu: 11 iulie 2010 - 02:14
#361
Scris 11 iulie 2010 - 02:20
Intr-adevar, toate alea de sus se intamplau la acel mic drive-test. Ultima portiune am mers pe rosu si am ajuns la concluzia ca most likely as folosi-o afara, la drum lung.
Dupa ce s-a spart gasca si am plecat spre casa, cu simturile parabolic deschise, cam usor dezamagit. Parca-parca, dar mai parca nu prea. Asta pana aproape de casa, cand am deschis sertarasul unde am montat butonul si vazut ca era OFF! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif Prostul de mine, dupa ce incheiasem drive-testul, am apasat pe buton o data cu intentia sa-l trec pe verde. Avand lentilele de soare cred ca n-am observat ca s-a stins complet, si nici nu stiam ca are si o pozitie de OFF, am aflat ulterior acest lucru dar cine a mai facut legatura cu apasarea de la sfarsitul DT.
Asa ca am fost varza, ca de fapt am mers cu ea off. Eram foarte aproape de casa cand mi-am dat seama si l-am trecut pe verde, moment in care mi-am reamintit de ce eram murdar de ranjet pe la gura cand m-am intors de la drive test!
Deci, amanunte mai de finete dupa ce mai merg cu masina, ca am fost eu tolomac. I'LL BE BACK!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#362
Scris 11 iulie 2010 - 03:44
La masina mea, transmisia este automata si astfel la drum lung cred ca este putin deranjat SB-ul si am sa va spun de ce: spre exemplu merg pe autostrada cu 140 km/h si vreau sa accelerez pana la 160-170 dar fara ca transmisia sa cupleze intr-o treapta inferioara. La pedala, cam pe la jumatatea cursei am un punct unde se simte ca se apasa mai greu sa spun asa, acel punct face ca masina sa accelereze din treapta respectiva fara sa retrogradeze. Cu SB-ul setat pe verde acel punct a disparut deoarece la o apasare de 30% a cursei, transmisia deja retrogadeaza in inferioara iar acest lucru poate fi putin deranjat la drum lung. Mai pe scurt transmisia retrogradeaza mult mai repede ca inainte unde uneori as prefara sa ramana intr-o treapta superioara. Desigur acest neajuns se elimina complet daca selectez modul manual de schimbare a treptelor de viteza.Am sa mai fac kilometrii si revin cu impresii insa overall modul cum raspunde motorul este clar diferit.
Multumiri lui Relu si Slammer.
Maxy, ai nevoie de o mica perioada de ajustare cu noul comportamentr al pedalei. Ai sa vezi ca dupa 2-3 zile te obisnuiesti si ai sa poti evita retrogradarea accidentala atunci cand vrei sa mergi linistit.
Alex, din punctul meu de vedere, ca om care vinde si soft si Sprint Booster te asigur ca pentru everyday driving ai sa apreciezi mult mai mult SB-ul. Testul corect ar fi in felul urmator: mergi cu soft prima data cateva zile o saptamana, dupa care revii la original si incerci Sprint Booster. In mod normal nu ar trebui sa iti ia mai mult de 10 minute sa iei o decizie dupa ce montezi Sprint Boosterul
Mai exista o variabila importanta: daca ai un stil de condus foarte agresiv, adica peste 50% din timp cu pedala la fund, SB-ul nu iti va oferi ceea ce ai nevoie.
Forester, ai sa razi dar Relu a patit aceeasi treaba pentru 1 km dupa ce a montat jucaria... batea soarele in selector si nu a vazut ca e inchis.
#363
Scris 11 iulie 2010 - 05:48
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#364
Scris 11 iulie 2010 - 06:09
la astea pe cablu punem un cablu de soc ?
#365
Scris 11 iulie 2010 - 06:14
Nu, le dati cu pudra....
la astea pe cablu punem un cablu de soc ?
Noi, astia cu SB-uri, incercam sa ne aducem masinile la nivelul masinilor voastre dpdv al raspunsului la accelerare ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 11 iulie 2010 - 06:15
#366
Scris 11 iulie 2010 - 06:25
#367
Scris 11 iulie 2010 - 06:27
#368
Scris 11 iulie 2010 - 06:32
#369
Scris 11 iulie 2010 - 06:36
#370
Scris 11 iulie 2010 - 06:44
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#371
Scris 11 iulie 2010 - 07:17
#372
Scris 11 iulie 2010 - 07:19
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#373
Scris 11 iulie 2010 - 08:09
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#374
Scris 11 iulie 2010 - 08:18
#375
Scris 11 iulie 2010 - 08:24
Subaru a introdus abia in 2004 sistemul pe Legacy si Outback. Iar pe impreza in 2006.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi