Salt la continut


Fotografie
- - - - -

Sprint Booster


  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#376 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 iulie 2010 - 06:50

so impresii noi dupa inca vreo 30-40 km facuti aseara.In continuare nu reusesc sa vad o diferenta semnificativa intre rosu si verde (ba pe rosu mi se pare ca merge mai slab decat pe verde cateodata :lol: )combinatia CVD removal + sprintbooster este devastatoare trebuie neaparat sa am grija in 1-a si a 2-a cum apas pedala ,ieri cand am instalat sprintboosterul am scos borna de la bateria asa ca s-a resetat si consumul,aseara dupa aprox 60 km de mers prin Bucuresti consumul era de 12,7%(dupa 11km era de 14,1% dar aia 11 km s-a mers destul de tare) ca un fapt interesant pedala pare mai "tare" .Cam atat pentru moment sapt viitoare merg in concediu si postez si impresii extraurbane (in plan am Transfagarasan si Cheia :rolleyes: )
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#377 berkut

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.629 Mesaje:
Inregistrat: 07-aprilie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:HANDEI
  • Model:6 viteze
  • Motorizare:1994

Scris 12 iulie 2010 - 08:24

@berkut matale la STI ai pe cablu? :rolleyes: credeam ca trecusera de mult la drive-by-wire

masina mea e din anul de gratie 2004. adica deja putem sa bem wisiki din anul ala . si unul inca destul de bun maturat si tot ce trebuie :lol:
  • 0
imatur pentru ca am subaru.

#378 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 12 iulie 2010 - 08:29

Maxy, ai nevoie de o mica perioada de ajustare cu noul comportamentr al pedalei. Ai sa vezi ca dupa 2-3 zile te obisnuiesti si ai sa poti evita retrogradarea accidentala atunci cand vrei sa mergi linistit.

Alex, din punctul meu de vedere, ca om care vinde si soft si Sprint Booster te asigur ca pentru everyday driving ai sa apreciezi mult mai mult SB-ul. Testul corect ar fi in felul urmator: mergi cu soft prima data cateva zile o saptamana, dupa care revii la original si incerci Sprint Booster. In mod normal nu ar trebui sa iti ia mai mult de 10 minute sa iei o decizie dupa ce montezi Sprint Boosterul :rolleyes:
Mai exista o variabila importanta: daca ai un stil de condus foarte agresiv, adica peste 50% din timp cu pedala la fund, SB-ul nu iti va oferi ceea ce ai nevoie.

Forester, ai sa razi dar Relu a patit aceeasi treaba pentru 1 km dupa ce a montat jucaria... batea soarele in selector si nu a vazut ca e inchis. :lol:


Asta...din punctul de vedere al vanzatorului... :D

Aceasta postare a fost editata de MMM: 12 iulie 2010 - 08:30

  • 0

#379 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 12 iulie 2010 - 08:36

Daca vanzatorul vinde si soft si Sprint Booster, as spune ca e o opinie de profesionist :rolleyes:
  • 0

#380 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 12 iulie 2010 - 08:44

Daca vanzatorul vinde ambele, inseamna ca le ofera visele...
  • 0

#381 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 08:54

Mai mult chiar, visele devin realitate ! :rolleyes:
  • 0

#382 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 12 iulie 2010 - 12:35

N-am avut timp sa postez dupa ca sambata am primit SB-ul dar poate e mai bine caci am avut timp sa vad comportamentul.

In primul rand instalarea:
scoate mufa baga mufa da-i talpa. Subaru de' :blink:

Comportamentul este peste asteptari, actioneaza exact acolo unde aveam mai multa nevoie, adica pana in 3000 rmp. Mai ales ca eu am automata + sport.
In mod normal daca voiai sa pleci un pic mai repede trebuia sa apesi bine pedala, apoi sa pui frana, deoarece masina se ducea bine.
Cu SB, dozarea este mult mai fina, masina raspunde imediat. Imi place.

Raportat la cutia mea, in Drive +"verde" diferenta este evidenta. Combinatia Sport+Verde este deja o placere. Sunt curios ce inseamna o plecare de pe loc cu Sport+Rosu+kickdown :D:D


A mai primit 10 cu felicitari de la nevasta-mea, care a fost foarte incantata. Oricum pleca prima de la semator intodeauna :D) (De "rosu" nici nu i-am spus :D:lol: )
Se pare ca nu este singura incantata de pe aici din relatarile voastre.

Mi-a mai placut faptul ca SB face exact ce zice ca face:

Sprint Booster makes your car's throttle respond faster to your foot. As a result, your gas pedal actually achieves a full throttle response 25% sooner than the stock configuration. Even if you have a 'sport' button, Sprint Booster will quicken the throttle response time. By making the throttle respond faster to your input, you will feel as though your car has more muscle than it really does!

Este evident un mare castig pentru mersul in oras, si mai astept acum scaderea consumului care se pare ca se adevereste.

Relu, Slammer; felicitari. Ati facut o treaba foarte buna.
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#383 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 iulie 2010 - 01:40

noah alias, zi cand le intalnim la o liniuta? :blink:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#384 alias

    Membru senior

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 1.214 Mesaje:
Inregistrat: 10-decembrie 03
  • Location:prin jur
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester 2008
  • Motorizare:2000cc, 158 HP

Scris 12 iulie 2010 - 01:51

noah alias, zi cand le intalnim la o liniuta? :blink:


vezi ca vin cu Tico daca ma superi. Norocul tau este ca nu-i pot pune SB :D)
  • 0
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005

#385 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 12 iulie 2010 - 02:00

nu cu tico, te rooog... ;)
nu vreau sa fiu spulberat...

pejte, tu ai ids+ sau doar pachetul sport?
sa-mi dai niste impresii eventual, cum e si cu minciunica si cu SPORT ON ;)
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#386 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 02:33

Pot sa va dau eu mai tirziu putin ? Tocmai am pus pe WRX-ul cu kitul Prodrive ;)
  • 0

#387 koz

    The One

  • Members
  • PipPipPip
  • 325 Mesaje:
Inregistrat: 27-septembrie 02
  • Location:Brasov
  • Marca:Volkswagen
  • Model:GOLF 5
  • Motorizare:1.9 TDI 105+ CP

Scris 12 iulie 2010 - 02:35

Daca vanzatorul vinde ambele, inseamna ca le ofera visele...


3M, te bagi la un test-drive?
parca era DBW A3-ul
  • 0

#388 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 12 iulie 2010 - 02:39

As fi vrut un A3... ;) , fiindca la mine-i octavia cu 1.8T...
Inca... n-am ,,masina''... ;)
Daca as avea 3M/M3-ul... ;)

Relu, ai grija sa nu-ti impute eleroanele, de nu fac fata curentului de aer... ;)

Aceasta postare a fost editata de MMM: 12 iulie 2010 - 02:44

  • 0

#389 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 12 iulie 2010 - 02:48

M3 e pentru cunascatori domnuuu ;)
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#390 MMM

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.359 Mesaje:
Inregistrat: 08-noiembrie 09
  • Marca:Volkswagen
  • Model:A3 8L 1999
  • Motorizare:1.9TDi 110CP

Scris 12 iulie 2010 - 02:50

M3 e pentru cunascatori domnuuu ;)


Atunci imi oferi 3M-ul...si ramai tu cu M3-ul...
Mi-s darnic cu aberatiile... ;)
  • 0

#391 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 12 iulie 2010 - 02:59

vezi ca vin cu Tico daca ma superi. Norocul tau este ca nu-i pot pune SB ;))


Ba poti sa-i pui varianta mecanica. Chiar de pe site-ul http://www.sprintboostersales.com aflu de existenta lui 'throttle pulley', deci probabil un sistem de scripeti care modifica viteza de miscare a clapetei! ;) Adica un fel de reductor pentru cablu... ;)


In alta ordine de idei, Relu, chiar ei spun ca deschid putin mai mult clapeta. Nu la dublu cum se vehicula nu stiu pe unde, ci putin mai mult:

"This modified signal forces the throttle body to open 'more' than the stock signal at a given pedal position"
Poate s-a mai discutat dar am pierdut eu discutiile.
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#392 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2010 - 03:33

Cred că doar din ce spun ei nu poate fi justificat logic ce se întâmplă. Pt. simplul fapt că la mine motorul se aude altfel, altfel şi decât dacă aş fi apăsat eu pedala mai tare, pt. că pedala nu are "poziţia" aia (fie ea răspuns mai rapid sau deschidere mai mare). Acolo e un gol.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#393 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 04:10

Eu am facut testul cu aprox. 80% si restul dupa, si mi-a iesit ca nu deschide mai mult.
Asta daca nu cumva ei zic "more" la foarte putin in plus.
Oricum, ceea ce face in principal SB-ul este marirea "raspunsului", adica inlaturarea a mare parte din delay. Dealtfel o si spun foarte clar in descriere.
  • 0

#394 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2010 - 04:28

Nu trebuie să deschidă mai mult? Dacă "deschiderea" X se întâmplă la voltajul Y pe care îl atingi la apăsarea a 75% din pedală, iar SB realizează acelaşi voltaj la 25% din cursă, atunci deschide mai mult şi eventual mai repede (nu în semnsul că mai devreme, ci chiar mai repede). Sau ce înţelegeţi prin deschide sau nu.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#395 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 12 iulie 2010 - 05:05

pejte, tu ai ids+ sau doar pachetul sport?

Eu am doar pachetul sport. O sa dau detalii despre SB dupa ce o sa scot masina din service si o sa ii montez minciunica.

Azi a fost montata pe Ibiza 1.4 a mamei, pe rosu e foarte tare, mai multe detalii peste vreo 2 zile cand apuc sa il testez cum trebuie ;)
  • 0

#396 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 06:20

Nu trebuie să deschidă mai mult? Dacă "deschiderea" X se întâmplă la voltajul Y pe care îl atingi la apăsarea a 75% din pedală, iar SB realizează acelaşi voltaj la 25% din cursă, atunci deschide mai mult şi eventual mai repede (nu în semnsul că mai devreme, ci chiar mai repede). Sau ce înţelegeţi prin deschide sau nu.

Lasa voltajul, ca nu stim exact ce informatie da pedala, cum interpreteaza ecu, si nu intereseaza pe nimeni pina la urma.
Important e ca RASPUNSUL, care inseamna TIMP ( responsive = sensibil ) va fi altul. Cu alte cuvinte altereaza delay-ul clapetei, aducindu-l spre comportamentul cablului, adica spre direct.
  • 0

#397 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2010 - 06:32

Evident că asta este senzaţia pt. că stoc pedala nu merge liniar, ci într-un mod pt. şoferii de duminică, unde ai o mare parte din pedală care face puţin şi o cursă ridicolă care trimite la maşină semnal că vrei mult şi repede. Eu nu cred că există om întreg la cap care să meargă numai cu pedala pe acea cursă mică. Mi se pare şi obositor şi contra-productiv. Tu ştii bine că imediat ce m-am urcat în WRX cu setarea agresivă am spus că asta e de mine. Nu aveam X3-ul atunci. Când l-am luat am căutat sa găsesc la cineva o chestie similară. Am găsit.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#398 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 06:37

Imi pare rau ca nu ai mers cu motorete mari. Senzatia e aceeasi, adica lucrezi foarte putin cu gazul, chiar n-ai nevoie sa tragi mai mult de sfert ca o faci racheta. Aia inseamna cablu si motor cu putere nativa mare ;)
  • 0

#399 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 12 iulie 2010 - 06:46

Eu zic că e bine că nu am mers, nu ne mai scriam acum în mod sigur ;)
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#400 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 12 iulie 2010 - 06:47

Io am scapat, poate scapai si tu ... ;) ;) ;)
  • 0




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi