Sprint Booster
#26
Scris 18 iunie 2010 - 11:10
#27
Scris 18 iunie 2010 - 11:18
Eu imi voi pune garantat pe aspirata. Daca ar fi avut Slammer pe stock, ar fi fost deja montata !
l.e.
Am citit pe niste forumuri de afara chiar de BMW, niste feed-backuri extrem de interesante. Doar ca nu le mai gasesc ....
#28
Scris 18 iunie 2010 - 11:24
#29
Scris 18 iunie 2010 - 11:43
sa-mi pun si eu minciunica pe accent?
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#30
Scris 18 iunie 2010 - 11:51
#31
Scris 18 iunie 2010 - 12:56
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#32
Scris 18 iunie 2010 - 03:10
Pentru Seat Ibiza MY05 1.4 75CP (BKY) poti oferi ceva pentru test? Sunt tare curios ce ar putea masinuta. Daca nu o sa dau o tura cu golf-ul lui relu
Din pacate nimic pe stoc, la urmatorul import. Comportamentul va fi foarte asemanator cu cel de pe "polizorul" lui Relu, desi e alt part number minciunica care iti trebuie.
#33
Scris 18 iunie 2010 - 03:57
#34
Scris 18 iunie 2010 - 04:06
Sa traiti domnu' !Salutare tuturor !
#35
Scris 18 iunie 2010 - 04:35
In mod inevitabil ( cel putin asa mi se pare a fi normal ) consum ceva mai mare.Efecte secundare (nedorite) ?
Cu alte cuvinte, ca atunci cind am avea acceleratie pe cablu !
#36
Scris 18 iunie 2010 - 05:13
Eu ma gandeam la altele, ex.: uzura accentuata, etc.
Apropos, cum se impaca minciunica cu garantia masinii ?
#37
Scris 18 iunie 2010 - 05:18
La o masina stock normala, cursa pedalei nu este egala cu deschidere clapetei. Cu alte cuvinte, pedala apasata 1/4 nu inseamna acceleratie 1/4 ci undeva mai putin. Ei spun ca fac asta pentru a usura controlul masinii la viteze mici. Dupa 1/2 din cursa, se inverseaza proportia. La 3/4 pedala apasata vei avea mai mult de 3/4 acceleratie. Toate astea sunt facute de soft.
Dupa parerea mea, iti modifica pedala intr-o "pedala agresiva", adaptata unui condus sportiv.
#38
Scris 18 iunie 2010 - 06:26
#39
Scris 18 iunie 2010 - 06:46
sa nu poluam thread-ul unei masini atat de formidabile cu niste "minciunele"
#40
Scris 18 iunie 2010 - 08:41
Uzura n-are de unde in plus. Iar la garantie, handicapatii aia se leaga de orice nu-i stock pe masina. Asa ca-l dai jos inainte de revizie, ca-ti ia 5 min. ..O crestere de consum e normala, plusul nu vine din aer.
Eu ma gandeam la altele, ex.: uzura accentuata, etc.
Apropos, cum se impaca minciunica cu garantia masinii ?
@Slammer,
Foarte bine, un topic nou ar fi mai potrivit. Fa-l tu, si incerc eu sa mut posturile de aici acolo.
#41
Scris 21 iunie 2010 - 11:40
Salutare tuturor !
Recunosc, eu i-am trimis "minciunica" lui Relu pentru teste si ma bucur ca i s-a parut interesanta.
Astazi am sa ii trimit spre testare si cateva sample-uri proaspete din modelul 2010 al "minciunicii". Diferenta majora este ca stie sa minta progresiv stage 1, stage 2 sau chiar sa spuna adevarul. Daca vrea cineva sa teste gratuit jucariile si Relu e dispus sa faca efortul de a le instala, de luni va pot oferi posibilitatea sa va pacaliti VAG-urile noi ( benzina si motorina cutie manuala ), BMW-urile dupa 2002 ( diesel sau benzina, cutie automata sau manuala ), Honda modele pe benzina, Mercedes majoritatea modelelor ( cutie automata ).
Heh, ştiam, dar probabil sunt printre puţinii care urmăresc site-ul tău şi am mai păstrat legătura. Apropo, site-ul mai dă rateuri, cred că e beta de când am discutat noi prima dată despre el, când nu aveam aşa de multe fire de păr alb în cap.
Pe mine mă interesează jucăria pt. că am fost printre puţinii încântaţi de controlul scurt al pedalei pe maşina lui relu când o făcuse prima dată. Mi se pare infinit mai uşor să dozezi pe o distanţă scurtă şi destul de liniară decât pe una lungă şi total neliniară aşa cum este stock.
Ştiu bine principiul de funcţionare, nu e nimic nou, astăzi pedala trimite un impuls electric şi nu o comandă mecanică cum se realiza clasic prin acel cablu. Acest produs nu face decât să schimbe valoarea impulsului electric pt. a permite intrarea aerului mai repede (de fapt acceleraţia deschide aerul, nu gazul, dar mai mult aer înseamnă automat şi mai mult combustibil). Teoretic nu există efecte secundare pt. că e ca şi cum ai merge cu pedala mai apăsată, deci 100% în siguraţă, idee e dacă eşti dispus să dai banii pe un produs care ar face ceva ce ai putea şi tu prin apăsări mai agresive de acceleraţie, dar cum spuneam, într-un mod mai puţin liniar.
Nu este pt. oricine, când a apărut acum câţiva ani, a existat un val de plângeri despre accelerări incontrolabile în trafic, evident obişnuinţa îşi poate spune cuvântul.
Neajunsul este cum era şi la relu, cursa finală a pedalei va fi "moartă", deja acolo nu se mai intâmplă nimic, pe când la o pedală stock acţionarea este împinsă pe toată plaja. Este nesemnificativ, maşina, răspunsul, se învaţă.
Ca şi feedback, senzaţiile de acceleraţie sunt mult mai pronunţate, pt. că vin mai mult mai repede, mai ales la viteze mici, unde la unele maşini nici nu este permisă deschiderea maximă, decât după 50-60km/h. Deci teoretic la astea s-ar putea vedea şi timpi mai buni pe 0-100 dincolo de senzaţia dată că răspunde mai repede, fiind şi ceva real în acel răspuns.
Instalarea este banală, la mine se acţionează cu o şurubelniţă un declanşator, se scoate pedala de pe şină, se interpune jucăria, tragi cablul cu acel buton unde doreşti, se asigură şi noile cabluri (există puţin loc în spatele pedalei) pt. a nu avea surprize, deşi fiind deschiderea maximă pe la jumăte, n-ar mai conta dacă ai ceva sub pedală jos, doar că nu mai poţi acţiona kickdown în D (este un buton care pe SD nu lucrează decât în situaţii atipice de turaţie foarte mică) şi pui pedala pe şină la loc. Dacă ştii ce faci în 5 minute e gata.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#42
Scris 21 iunie 2010 - 01:36
Montajul nu dureaza mult, sau ma rog, nu foarte mult, functie de masina. Si bineninteles ca voi oferi instalarea cui doreste sa testeze. Primul la care m-am gindit e Frank !
Eu imi voi pune garantat pe aspirata. Daca ar fi avut Slammer pe stock, ar fi fost deja montata !
l.e.
Am citit pe niste forumuri de afara chiar de BMW, niste feed-backuri extrem de interesante. Doar ca nu le mai gasesc ....
iti dai seama ca vreau... dar sincer as vrea sa o testez putin, adica vin cu masina si cu banii in mina, dar vreau sa dau o tura intii sa vad cum se simte...
da si tu link-urile alea!
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#43
Scris 21 iunie 2010 - 02:02
#44
Scris 21 iunie 2010 - 02:22
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#45
Scris 21 iunie 2010 - 02:54
#46
Scris 21 iunie 2010 - 03:02
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#47
Scris 21 iunie 2010 - 03:19
#48
Scris 21 iunie 2010 - 03:58
Pai am zis ca pentru testare. Cum apare coletul te sun, o punem ( minciunica nu noi ) si-ti dau drumu prin oras citeva zile
Andrei, bagă mai multe pt. BMW, că asta e baza
Apropo de BMW, la mine nu ştiu dacă este cazul, dar la frank m-aş mira teribil să nu se simtă total altfel, mai ales dacă nu şi-a schimbat nimic pe la pedale, BMW are nişte limitări introduse din fabrică pt. a face maşina cât mai lin posibilă. Dacă mai vrea alex să scrie câte ceva, poate explica mai bine, a vrut şi el o drăcie din asta, dar ştiu că până la urmă a acţionat chiar la pedală (mai precis a ambreiajului). Nu sunt acelaşi lucru, dar schimbă răspunsul maşinii. Combinate ar fi dat măcar o senzaţie accetuată a răspunsului rapid.
La automate jucăria asta este asimilată cu un short-shift. Teoretic ar trebui să fie un răspuns prompt pt. că retrogradările se fac mai devreme. Modelul ăsta cu 3 setări are marele avantaj că prin oraş sau când vrei să mergi liniştit, poţi schimba în timp real.
De asemenea readuc aminte că este posibil ca la unele maşini să se simtă mai bine sau mai puţin bine, merită testat. Contează foarte mult ce limitări există din fabrică. La cele unde producătorul nici măcar nu permite deschiderea maximă în anumite condiţii (de obicei o limită în km/h) diferenţa va fi semnificativă.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#49
Scris 21 iunie 2010 - 04:16
iti dai seama ca vreau... dar sincer as vrea sa o testez putin, adica vin cu masina si cu banii in mina, dar vreau sa dau o tura intii sa vad cum se simte...
da si tu link-urile alea!
Frank, mental nu prea poti sa lungesti cursa labei piciorului, actionand ca atare?
Vii de pe un diezel?
Aceasta postare a fost editata de LKS: 21 iunie 2010 - 04:16
#50
Scris 21 iunie 2010 - 04:47
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi