FREEZONE
#501
Scris 10 septembrie 2010 - 12:17
#502
Scris 10 septembrie 2010 - 04:56
Medicii constănţeni şi-au bătut joc de o bătrână abia operată: au trimis-o pe jos acasă, cu drena după ea
#503
Scris 10 septembrie 2010 - 08:17
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#504
Scris 10 septembrie 2010 - 09:36
Aici am avut o problema cu masina de toata frumusetea.
Daca ai timp, citeste epopeea de mai jos, ca sa vezi ce inseamna experienta (sau lipsa ei) de mecanic auto.
In vara, in 19 iunie, cand m-am intors din Grecia, prin Bulgaria , am lovit o groapa cu muchii ascutite care a strambat doua roti (cele originale, de 18”) de pe partea dreapta. Si evident ca si cauciucurile erau de nefolosit. Ghinion, etc.
Atunci, pe loc, am inchiriat o masina am adus familia in tara si am revenit dupa doua zile, cu cauciucurile de iarna sa aduc S-maxul acasa.
Ajuns in tara am facut un search pe piata si am cumparat patru jante RIAL si patru cauciucuri noi de 16 inch, Michelin Primacy HP.
Pana acum, in vreo 400 mii de km condusi, nu am strambat nici o janta sau cauciuc, asa ca am luat tot setul de 16”, in loc de 18”. Si oricum, la bani, cu pretul pe un cauciuc de 18” am luat doua pe 16”.
Am pus rotile noi (jante + pneu) si…fericire. Cum ajungeam la 70-80km/h resimteam o vibratie in toata masina.
Am mers la vulcanizare la AUTOZONE, unde am cerut sa le reechilibreze, crezand ca asta e problema –echilibrarea.
Au refacut lucrarea, dar acelasi lucru. Am fost la service Ford Neste in Bucuresti, crezand ca e ceva de la masina, in urma loviturii.
Nimic. Totul ok. Aici la Ford Neste am inlocuit rotile de la masina mea cu cele de la un mondeo altaturat, la care se lucra la motor.
Cu rotile de la mondeo, nu mai aparea vibratia…
A ramas ca ar fi de vina rotile noi (janta sau pneu). Pe masina de echilibrat aratau bine, dar puse pe masina…aparea vibratia.
Am reclamat la firma de unde le-am luat, care dupa ceva parlamentari, m-au trimis pentru garantie la importator…la sibiu . Oricum au facut precizarea ca pana la acel moment nu au avut nici o problema cu jantele RIAL si nici cu Michelin.
Saptamana trecuta, am ajuns la Sibiu la importator. Aici, lumea amabila, (ca in ardeal) m-a ascultat si au inceput testele.
Nestiind daca defectul e de la pneuri sau de la jante, au facut orice test posibil
Au reechilibrat rotile mele si am testat. Apoi au imperecheat jantele cu alte cauciucuri noi.
Apoi cauciucurile mele cu alte jante.
La orice combinatie aparea vibratia aia.
Vazand ca rotile sunt ok, m-au trimis la Ford Sibiu. Aici au luat inca o data masina la verificat, au verificat butucii rotilor, planetarele, discurile de frana. (abatere de 7 sutimi de milimetru).
Din punctul lor de vedere totul super-ok. Daca ar fi avut discuri pe stoc, mi le-ar fi schimba si pe alea.
Apoi cei de la Ford Sibiu, vazand ca masina e ok, au sunat la o firma care face placute de frana, in buc. www.ribs.ro
Discutand cu cei de la buc mi-au zis ca ar putea fi PLANEITATEA discurilor, nu ovalitatea, adica felul in care se aseaza discul pe butuc.
Azi, am mers inca o data la Ford Neste in Buc, cerand sa schimbe discurile de frana.
Din fericire si din noroc am fost repartizat la alt stand decat acum doua sapt.
Baiatul care a vazut masina, auzind de problema, m-a intrebat din prima: “cand ati montat jantele noi, ati scos sigurantele discurilor de frana?”
“-Ce sigurante?”
“-Astea!”
Si imi arata cate doua sigurante de tabla de 0.5 mm, cate doua la fiecare roata, prinse pe prezoane.
Si baiatul mai adauga: “-Pai si nu va aparea o trepidatie pe la 70-80km/h?”
Imi venea sa il pup.
Constructorul a pus cate doua sigurante (pe doua prezoane) la fiecare roata pentru ca atunci cand scoti roata la vulcanizare, sa nu inceapa discul sa joace in prezoane, pe butuc, sa ramana fix cat nu e roata montata.
Jantele originale de ford au gaura de prezon mai mare decat diam prezonului, astfel incat “inghit” aceste sigurante.
Orice alte jante decat cele originale au gaura mai mica in diam si cand le montam pe roata, practic se propteau in aceste tablite mici, in loc sa se lipeasca de discul de frana
(de aceea la ford buc, cand am montat rotile de la mondeo nu mai aveam vibratia).
Si fiind doar cate doua sigurante la fiecare cinci prezoane, practic janta neoriginala nu mai statea paralela cu discul, rezemandu-se in acele doua sigurante de tabla si in trei prezoane. Si de aici rezulta neparalelismul rotii cu butucul, care la 70-80 dadea vibratia …
I-am spus sefului de atelier sa ii dea o prima baiatului asta…
Dupa cum vezi treaba asta a durat aproape trei luni, si m-a costat vreo 12 mil in plus pentru verificari, reeechilibrari, deplasare la sibiu, etc.
In situatia asta naspetica nici nu stiu pe cine sa blamez; pe cei de la vulcanizare nu am de ce, pt ca ei au montat corect roata pe masina si au echilibrat-o bine, pe cei de la ford nu pot, pt ca jantele noi nefiind piese originale, nu isi pot asuma nici o responsabilitate, pe cei de la firma care mi le-a vandut nu am de ce…
Cam asta e cu epopeea cu rotile cele noi, abia astazi am rezolvat problema din 19 iunie.
#505
Scris 10 septembrie 2010 - 10:05
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#506
Scris 10 septembrie 2010 - 10:11
#507
Scris 10 septembrie 2010 - 10:18
#508
Scris 10 septembrie 2010 - 10:32
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#509
Scris 10 septembrie 2010 - 12:02
cea mai simpla si mai ieftina metoda de indepartare a lipiciului este aftershave-ul pe care fiecare il are acasa
Nu spirt ,nu alcool tehnic,nu diluant doar after-shave garantat; este cel mai eficient
freaca cu o bucata de tifon (din trusa de prim ajutor) inmuiata cu after-shave(d'ala lichid nu crema :wink: )
Aceasta postare a fost editata de the1: 10 septembrie 2010 - 12:02
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#510
Scris 10 septembrie 2010 - 12:10
Life must be taken one disaster at a time
#511
Scris 10 septembrie 2010 - 12:36
I never lie outright, but I've come to see that truth and [school]teaching are incompatible.
Mwahahahhahaha,
The lesson of bells is that no work is worth finishing, so why care too deeply about anything?
surrender your will to a predestined chain of command.
we must wait for other people, better trained than ourselves, to make the meanings of our lives.
Much of modern law, medicine, and engineering would go too -- the clothing business as well -- unless a guaranteed supply of helpless people poured out of our schools each year. We've built a way of life that depends on people doing what they are told because they don't know any other way. For God's sake, let's not rock that boat!
they are being watched. I keep each student under constant surveillance and so do my colleagues. There are no private spaces for children; there is no private time.
I assign "homework" so that this surveillance extends into the household, where students might otherwise use the time to learn something unauthorized, perhaps from a father or mother, or by apprenticing to some wiser person in the neighborhood.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#512
Scris 10 septembrie 2010 - 12:42
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#513
Scris 10 septembrie 2010 - 06:09
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#514
Scris 11 septembrie 2010 - 01:49
#515
Scris 11 septembrie 2010 - 11:31
#516
Scris 12 septembrie 2010 - 11:18
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#517
Scris 15 septembrie 2010 - 08:50
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#518
Scris 15 septembrie 2010 - 12:29
Poliţiştii îşi reduc activitatea, începând de luni nu mai participă la audieri în dosarele penale, nu mai dau amenzi, nu mai dirijează circulaţia, a declarat miercuri, preşedintele Sindicatul Naţional al Poliţiştilor şi Personalului Constractual (SNPPC), Marian Gruia.
Poliţiştii reduc activitatea, nu mai participă la audieri în dosarele penale, nu mai dau amenzi (Imagine: Bogdan Danescu/Mediafax Foto
Liderul poliţiştilor a declarat că poliţiştii îşi vor limita activitatea la 75 la sută, pentru că sunt plătiţi doar 75 la sută. Membrii din teritoriu au cerut chiar întreruperea totală a activităţii.
"Din 20 septembrie anumite activităţi vor fi reduse. Poliţiştii vor merge în teren, dar vor sta în puncte fixe, nu vor acţiona decât la apelurile de urgenţă 112. Poliţia rutieră nu va mai dirija circulaţia, nu va mai da amenzi, ci doar avertismente, nu vor mai face audieri în dosarele penale. Protestul nostru este similar cu cel al magistraţilor. Avertizăm autorităţile să nu facă presiuni la adresa noastră că s-ar putea să se trezească cu o revoltă fără precedent", a spus Gruia.
SNPPC a solicitat o întâlnire urgentă cu premierul Emil Boc, dar nu au primit încă răspuns. "Din informaţiile pe care le deţin sindicatele, şefii inspectoratelor judeţene au comunicat ierarhic despre starea de tensiune care se acutizează în unităţi fără a se solidariza cu problemele personalului. În acest context, conducerea superioară a poliţiei fără să prezinte public o viziune, o strategie sau un plan de măsuri motivat a reacţionat transmiţând conducerilor profesionale teritoriale atenţionări privind interdicţia poliţiştilor de a declara sau de a participa la grevă", a zis Gruia.
Liderul sindical a precizat că poliţiştii nu vor declara grevă şi nici nu vor participa la această formă de protest, acţiunile lor fiind similare cu cele ale magistraţilor din septembrie 2009 şi poliţiştii va trebui să fie trataţi similar cu magistraţii de către instuţiile statului.
Adica polititia va avea o saptamana normala de lucru, mai ales cei de la rutiera.. ca parca pana acum se speteau cu munca...
#519
Scris 15 septembrie 2010 - 07:26
apropo de astia de la rutieraAdica polititia va avea o saptamana normala de lucru, mai ales cei de la rutiera.. ca parca pana acum se speteau cu munca...
azi mi-a fost dat sa vad ceea ce n-am mai vazut in viata mea.
oradea - cluj - oradea... 8 - OPT - radare!
detaliez pe topicul cu masina meu.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#520
Scris 16 septembrie 2010 - 10:34
http://www.bistritea...d=1284125534531
http://forumbistrita.ro/ro/home/
bun prilej de a trage niste poze sau fotografii, dupa caz.
Sasii de pretutindeni se vor intalni saptamana viitoare la Bistrita pentru a petrece timp de trei zile. Evenimentul se desfasoara in perioada 17-19 septembrie si este organizat de Primaria Bistrita, Forumul German din Transilvania, Forumul German din Bistrita si Asociatia HOG.
#521
Scris 17 septembrie 2010 - 02:20
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#522
Scris 17 septembrie 2010 - 03:14
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#523
Scris 17 septembrie 2010 - 04:07
#524
Scris 20 septembrie 2010 - 09:42
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#525
Scris 20 septembrie 2010 - 09:44
daca tot e plecata sotia...
la unul din ultimele concerte, in irlana parca, l-a huiduit pe axl pana s-a carat acasa.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi