Bateria.Azi a fost mai putin frig, doar -1 grad, pornire "ceva" mai usoara....
FREEZONE
#2076
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:15
#2077
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:18
bah ce misto e iara la lucru... http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
... da ... asa e ... nici n-am inceput bine si am fost anuntat ca la ora 11:00 avem prima aniversare pe anu' asta
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2078
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:20
Io am ascultat doar muzica motorului, bestiala...
Da, clar bateria.
Pana iti iei alta, incearca sa apesi si ambreiajul la pornire. Ideal ar fi s-o faci tot timpul.
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 03 ianuarie 2011 - 10:20
#2079
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:20
Poate blondele.
#2080
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:23
... aia care au pornirea motorului din telecomanda ?Cine nu apasa ambreiajul la pornire ?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2081
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:24
Cei cu automata , plus ca vei fi uimit de numarul blondelor masculine...Cine nu apasa ambreiajul la pornire ?
Poate blondele.
#2082
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:30
Insa, dpdv securitate, e BINE sa-l apesi.
Sau daca frigul e atat de rau incat valvolina din cutie nu lasa motorul sa se invarta suficient de repede pentru pornire.
Sunt multe masini moderne ( in afara de cele cu cutii automate ), la care demarorul nu functioneaza daca nu apesi ambeiajul.
#2083
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:40
La cum si cat invarte motorul vreti sa spuneti ca nu e in regula?? Mai ales ca am povestit ca am luat-o in casa si era incarcata (ma rog, la cat mai stie ea sa incarce dupa aproape 3 ani).
Puteti explica mai multe?
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2084
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:44
nu stiu de la ce e, dar nu e un sentiment tocma' placut...Sa fie de la motorina ???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2085
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:51
Da' si dupa ce-a pornit, superb sunetul, zici ca-s fara numar cilindrii...
Da... mai multi au zis chestia asta!
Dar numai pentru nestiutori, care au mers doar cu ascutitori!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2086
Scris 03 ianuarie 2011 - 10:55
Bateria???? Ce e in neregula cu ea?
La cum si cat invarte motorul vreti sa spuneti ca nu e in regula?? Mai ales ca am povestit ca am luat-o in casa si era incarcata (ma rog, la cat mai stie ea sa incarce dupa aproape 3 ani).
Puteti explica mai multe?
Invarte greu,gafaind, cam ca tine, rezultand o pornire greoaie. Presupun ca-i bateria cu amperajul care trebuie pentru utilajul tau, fiindca, dupa cum invarte, fie e pe duca, fie ai un ulei prea gros in cutie, motor...
Da... mai multi au zis chestia asta!
Dar numai pentru nestiutori, care au mers doar cu ascutitori!
Ba!
Dupa ce ca-ti laud sonorizarea, ca altceva nu pot...
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 03 ianuarie 2011 - 10:52
#2087
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:04
De ce ???Apasarea ambreiajului la pornire NU e buna pentru motor ( mai ales cand e foarte rece afara ) din considerente de ungere.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2088
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:10
De ce ???
D'aia!
Mai mult nu-ti poate argumenta.
Io il iert...
#2089
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:24
... aia care au pornirea motorului din telecomanda
Astia au picat din prima la socoteala.Cei cu automata
Nu inteleg care-i treba cu ungerea.
#2090
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:24
#2091
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:29
Astia au picat din prima la socoteala.
Nu inteleg care-i treba cu ungerea.
Hai sa incerc o traducere a celor scrise de Relu.
Presupun ca a vrut sa zica ca debraierea la pornire nu face bine cutiei si nu motorului.
Cand se antreneaza motorul, se antreneaza si cutia, ducand si la o ungere a acesteia, nefortata...
Unii, mai ales motorinarii, zic ca-n ale lor manuale scrie clar sa apese ambreiajul la pornire.
Bine, acolo apare frecarea mare datorita motorinii...
#2092
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:36
La agregatele din dotare pornirea se face doar calcand ambreiajul.
In plus, din considerente ecologice, in Germania e "obligatoriu" sa porneste de pe loc la scurt timp dupa pornire.
#2093
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:38
Exact asa am zis si eu mai devreme.Unii spun ca intreaga putere a bateriei s-ar concentra pe "pornirea" masinii daca se calca ambreiaju.
#2094
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:43
Ce treaba are Germania cu Romania?
Dupa pornirea motorului, la cca. 1-3 min. trebuie plecat de pe loc---recomandare din cartulii...
In practica, depinde de om, daca el are chef s-o porneasca din telecomanda, sa se incalzeasca s-apoi sa plece, bravo lui....
Poi si la automate, dupa cate stiu eu porneste doar in P, adica tot un fel de ambreiaj apasat.
La agregatele din dotare pornirea se face doar calcand ambreiajul.
In plus, din considerente ecologice, in Germania e "obligatoriu" sa porneste de pe loc la scurt timp dupa pornire.
Asta-i tare.
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 03 ianuarie 2011 - 11:42
#2095
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:49
la mine mai e un pic si se fac 30 zile tot cu USPS..de fapt USPS zice ca pe 9 dec a iesit coletul din US mai departe... la posta la biroul de schimb international o tanti m-a incurajat " aaaa stati linistit sunt colete de Germania de pe 6 dec care nu au ajuns inca ,apoi am mai primit o scrisoare de la ASE acasa aia a facut cam 8 zile de la ASE pana la mine in Iancului pacat ca nu am pastrat plicul cu stampilele oficiilor postalea luat 10 zile cu USPS...........
#2096
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:52
la mine mai e un pic si se fac 30 zile tot cu USPS..de fapt USPS zice ca pe 9 dec a iesit coletul din US mai departe... la posta la biroul de schimb international o tanti m-a incurajat " aaaa stati linistit sunt colete de Germania de pe 6 dec care nu au ajuns inca ,apoi am mai primit o scrisoare de la ASE acasa aia a facut cam 8 zile de la ASE pana la mine in Iancului pacat ca nu am pastrat plicul cu stampilele oficiilor postale
Aici se discuta chestii serioase, on topic, si vii cu SUA, USPS...
Ce tre' sa-ti vina?
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 03 ianuarie 2011 - 11:52
#2097
Scris 03 ianuarie 2011 - 11:55
Vezi un "anume" cuzinetAstia au picat din prima la socoteala.
Nu inteleg care-i treba cu ungerea.
#2098
Scris 03 ianuarie 2011 - 12:12
Ce treaba are Germania cu Romania?
Asta-i tare.
Pai ... draqu stie ce treaba are ... da' parca pe la istorie am invatat ca la un moment dat erau in razboi ...
PS - de batut parca asa se zicea, ca i-am batut ... da' nu mai tin minte cine a cistigat
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 03 ianuarie 2011 - 12:12
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2099
Scris 03 ianuarie 2011 - 12:13
Vezi un "anume" cuzinet
Chiar de se respecta normativul?
Fundatiile tip cuzinet sunt alcatuite dintr-un bloc de beton simplu pe care reazema un cuzinet de beton armat în care se încastreaza stâlpul (fig. 7.4).
7.1.2.2. Cuzinetul de beton armat se proiecteaza respectând urmatoarele:
a) cuzinetul se realizeaza cu forma prismatica;
dimensiunile în plan (lc si bc) vor respecta urmatoarele conditii:
- sa fie mai mari decât dimensiunile care asigura limitarea presiunilor pe planul de contact cu blocul la valori mai mici decât rezistenta de calcul la compresiune a betonului;
- se recomanda urmatoarele intervale pentru raportul lc/L respectiv bc/B:
- bloc de beton cu o treapta: lc/L = 0.50 0.65
- bloc de beton cu mai multe treapte: lc/L = 0.40 0.50
c) înaltimea cuzinetului (hc) va respecta urmatoalele valori minime:
- hc 300mm;
- hc/lc 0.25;
- tg 0.65 (fig. 7.4); daca tg 1.00 nu este necesara verificarea cuzinetului la forta taietoare;
- valori minime impuse de conditia de ancorare a armaturilor pentru stâlp, cu lungimea lancorare + 250 mm, unde lancorare este definita în reglementarea tehnica de referinta STAS 10107/0-90;
d) clasa betonului este minim C8/10; clasa betonului rezulta si din conditia de rezistenta la compresiune locala a betonului din cuzinet în sectiunea de încastrare a stâlpului (de regula, Rc_cuzinet 0.7Rc stâlp);
e) rostul de turnare dintre bloc si cuzinet se trateaza astfel încât sa se realizeze continuitatea betonului sau, cel putin, conditiile care asigura un coeficient de frecare 1.0 (definit în reglementarea tehnica de referinta STAS 10107/0-90).
7.1.2.3. Calculul momentelor încovoietoare pozitive în cuzinet se face considerând încastrarea consolelor în sectiunile de la fata stâlpului (fig. 7.5).
#2100
Scris 03 ianuarie 2011 - 12:27
hai ca se intelege.Asta-i tare.
n-are treaba Germania cu Romania, ai dreptate, eu doar spuneam ce zic aia.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi