FREEZONE
#2151
Scris 05 ianuarie 2011 - 05:27
Oricat de atehnic ai fi, trebuie sa te duca bibilica si sa iti dai seama ca daca solutia pentru a scadea cu 10% consumul este un (cuvant urat) de magnet, producatorii nu ar mai fi investit zeci de milioane de euro in cercetare... de prosti ce e ei.
#2152
Scris 05 ianuarie 2011 - 05:59
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2153
Scris 05 ianuarie 2011 - 06:00
Sa il pui insa fara sa faci analiza anterioara a apei, numai asa, ca ti-l vinde un "mare mester instalator"...
(nas'miu inca nu poate bea apa din putz, il costa cam 2500 € solutia de filtrare)
La aia cu magnetul recomandat de acelasi mester....
Foarte tare !Azi am mai auzit una tare: cica daca esti la bancomat si vrea unu sa te jefuiasca, bagi PIN-ul invers, bancomatul iti da banii dar anunta si Politia. Nu stiu, sa rad sau sa plang?!
#2154
Scris 05 ianuarie 2011 - 09:06
In schimb in cazul incintelor protejate prin coduri de acces se foloseste in mod curent tehnologia alertarii politiei daca se introduce codul corect + inca o cifra (oricare).
#2155
Scris 05 ianuarie 2011 - 10:03
... adica daca pinul este 1234 bagi 1/1234 ???bagi PIN-ul invers
Depinde de situatie ... daca ai bagat pinu' invers si nu vine politia ... plingi ... in caz contra ... daca ai motive ... riziNu stiu, sa rad sau sa plang?!
L.e. - daca informatia ai primit-o pe e-mail ... pt. ca treaba cu pinu' invers si politia sa functioneze trebui sa trimiti e-mailu' cu pricina la cel putin 1000 de prieteni. Daca informatia ai primit-o pe SMS ... evident trebuie sa trimiti acel SMS la tot atitia prieteni ... daca ai aflat-o de pe un forum ... trebuie s-o postezi pe inca 1000 d eforumuri ... samd
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 05 ianuarie 2011 - 10:06
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#2156
Scris 05 ianuarie 2011 - 11:19
#2157
Scris 06 ianuarie 2011 - 10:25
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#2158
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:09
#2159
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:23
#2160
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:29
Oh, wait, ala e doar efectul...
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2161
Scris 06 ianuarie 2011 - 01:59
#2162
Scris 06 ianuarie 2011 - 02:23
#2163
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:15
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2164
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:23
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2165
Scris 06 ianuarie 2011 - 03:25
#2166
Scris 06 ianuarie 2011 - 04:39
Asadar si prin urmare, aveti cunostinta de cineva priceput in interpretarea parametrilor de pe celebrele TDI-uri?
PS: Fac cinste cu o bere si o punga maare de seminte, sau paine pentru cei amatori .
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 06 ianuarie 2011 - 04:39
#2167
Scris 06 ianuarie 2011 - 04:51
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#2168
Scris 06 ianuarie 2011 - 05:16
De unde crezi ca vine turbo ? Numai ca marii producatori tin asta in secret, nerentand pentru ei sa vanda ceva atat de ieftin.
Si la avioane, turbojet tot asta face. Invarte aerul.
Ai vazut ce sus zboara ?
#2169
Scris 06 ianuarie 2011 - 06:09
Cum doamne iarta-ma sa nu simta diferenta de putere dupa ce a dat jos o turbina "vomitata" si a pus una noua ???Apropo de turbo, am un coleg cu un Seat Altea Freetrack, celebrul motor 2.0 TDI, 140CP. A avut o problema cu turbina si s-a rezolvat prin schimbare. Lui i se pare ca nu e aceeasi masina ca inainte, fiind o diferenta sesizabila de putere.
...
#2170
Scris 06 ianuarie 2011 - 08:02
Din pacate nu am avut cu ce sa fac poze pe lunina...
DSC_9760_1 by Monitor_R, on Flickr
#2171
Scris 06 ianuarie 2011 - 08:56
ai ceva log-uri ?Apropo de turbo, am un coleg cu un Seat Altea Freetrack, celebrul motor 2.0 TDI, 140CP. A avut o problema cu turbina si s-a rezolvat prin schimbare. Lui i se pare ca nu e aceeasi masina ca inainte, fiind o diferenta sesizabila de putere.
Asadar si prin urmare, aveti cunostinta de cineva priceput in interpretarea parametrilor de pe celebrele TDI-uri?
PS: Fac cinste cu o bere si o punga maare de seminte, sau paine pentru cei amatori .
#2172
Scris 06 ianuarie 2011 - 09:00
Mersi!
#2173
Scris 06 ianuarie 2011 - 09:08
Si Hoveru' ala e-al tau ?Dupa pleasca care a cazut pe Scenic ...
#2174
Scris 06 ianuarie 2011 - 09:14
recomand aiciNu, tocmai, el ar fi vrut undeva unde sa mearga si sa se descurce respectivul cap-coada. Dar daca stii pe cineva capabil in acest subiect, sigur se gaseste un software, cablu (daca merge KKL, am eu) si un laptop sa facem chiar noi log-urile.
Mersi!
Intalnire Saptamanala Duminica In Bucuresti, La Sala Polivalenta, Incepand Cu Ora 11.00
de obicei vine si nenea Kostas, e usor de gasit dupa A5 Sportback, B- 300 - HP parca.
#2175
Scris 06 ianuarie 2011 - 10:33
Da' turbolovăru' ce face ???De unde crezi ca vine turbo ?
Si la avioane, turbojet tot asta face. Invarte aerul.
Ai vazut ce sus zboara ?
http://www.youtube.com/watch?v=JhY9GOhFwN4
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi