Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a


  • Please log in to reply
2331 replies to this topic

#301 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:06

Capsula solidă înseamnă moarte sigură, deoarece tu suporți toate forțele.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#302 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:07

Inseamna ca nu stii ce inseamna capsula !
  • 0

#303 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:10

Un cap si o sula? ;)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#304 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:18

;)

Orice masina TREBUIE sa se deformeze PANA la ( asazisa ) capsula. Prin deformatie socul e absorbit intr-o foarte mare masura, pana sa se ajunga la habitaclu. Cand ajunge acolo, intra in lucru ranforsarile care formeaza asazisa capsula, si impiedica deformarea ei ( a habitaclului ).

Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 ianuarie 2011 - 04:20

  • 0

#305 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:20

@Cata: poate nu m-am exprimat cum trebuie asa ca pun 2 filmulete care sa arate ce vroiam sa iti zic:



VS


  • 0

#306 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:21

@cata
Dupa tine, aia cu fordurile au fost mai protejati, nu ? ;) ;) ;)
  • 0

#307 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 15 ianuarie 2011 - 04:26

Relu are dreptate, dupa mine. Singurele lucruri care lipseau la masinile alea erau centuri si airbaguri, tinand cont de greutate mi se pare ca s-au comportat chiar bine. Ganditi-va totusi ca timpul scurs intre ele si masinile de azi este de 40 de ani.

Privind testele as spune ca structura nu s-a imbunatatit considerabil si asta in principal din cauza orientarii puternice spre money-making si vandutul de gadgeturi in loc de masini.
  • 0

#308 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 15 ianuarie 2011 - 05:36

Inseamna ca nu stii ce inseamna capsula !

Cata, treci si citeste despre siguranta masinilor de formula 1, mai exact despre capsula lor.
  • 0

#309 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 15 ianuarie 2011 - 05:54

Sau


  • 0

#310 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 15 ianuarie 2011 - 05:57

Eu i-am răspuns lui pejte, s-a devansat discuția.

Am crezut că vorbește despre soliditatea mașinilor în sine, pentru că a spus "capsulă".

@ mol - au și alea niște limite, uneori îți mai rupi și picioarele, deși sunt gândite să preia niște forțe imense.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#311 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 15 ianuarie 2011 - 06:01

Relu, stie si Cata, nu-ti da aere de profesor ;) , el referindu-se, presupun, la intreaga masina in sens de capsula, rigiditate, realitate a anilor de pionerat.

Acelasi principiu de absorbtie a socului exista si la castile de protectie, o casca buna crapand in urma unui impact puternic.

Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 15 ianuarie 2011 - 06:02

  • 0

#312 VIPER

    1Q

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 13.684 Mesaje:
Inregistrat: 05-decembrie 03
  • Location:Bucuresti, RO
  • Marca:Ford
  • Model:Focus Mk3.5
  • Motorizare:1.5TDCi 120CP

Scris 15 ianuarie 2011 - 06:11

Deci: degeaba ai cap, daca nu ai sula. Sau invers?! ;)
  • 0

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele


#313 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 15 ianuarie 2011 - 06:19

E bine sa fie macar una.
  • 0

#314 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 15 ianuarie 2011 - 10:42

@ mol - au și alea niște limite, uneori îți mai rupi și picioarele, deși sunt gândite să preia niște forțe imense.


eu stiu altfel: ok, capsula e solida, insa fortele accidentului se pierd in restul elementelor din care este compusa masina. de aia si se fac spe' mii de bucatele la impact, cat mai multe bucati absorb pe atata energie
  • 0

#315 mmmcomro

    Membru Dezaxat

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 823 Mesaje:
Inregistrat: 18-decembrie 10
  • Location:.ro
  • Marca:volkswagen
  • Model:a3 8l 1999
  • Motorizare:1.9 tdi

Scris 15 ianuarie 2011 - 10:57

Capsula ar trebui sa fie indestructibila.

Restul elementelor, pana la ea, trebuie sa absorba socul. Evident, de-i un soc foarte mare, acele elemente nu pot absorbi toata energia, decelerarea brusca ducand la lezari de organe, bla,bla, moarte...dar nedatorate deformarii capsulei. Asta trebuie sa ramana intacta, ca o ultima baricada.

Asta-i din ceea ce citisem in tinerete despre formula 1. Mike e mare fan F1, dar vad ca nu mai da pe aici, i-a crescut iq-ul... :lol:
Tre' sa-l mai stresez pe mess... :lol:

Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 15 ianuarie 2011 - 11:00

  • 0

#316 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 15 ianuarie 2011 - 11:39

Cusca dar fara crumple zone:

http://www.youtube.c...h?v=ju6t-yyoU8s
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#317 cata69

    the nobody

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 18.794 Mesaje:
Inregistrat: 08-mai 02
  • Location:RO-B
  • Marca:BMW
  • Model:X3
  • Motorizare:3.0sd

Scris 16 ianuarie 2011 - 12:14

Relu are dreptate cu centurile și airbag-urile. Astea ajută enorm. Plus disiparea forței prin orice mijloace posibile.

Însă eu nu aș vrea să fiu implicat în vreun accident, indiferent de mașină.
  • 0

tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
Posted Image
despre fotografie

Users ignored today: mecea

#318 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 ianuarie 2011 - 12:15

Un mort si trei raniti intr-un groaznic accident rutier, petrecut la iesirea din Timisoara catre Lugoj

... evident ... masina era un BMW ... da' din poza nu-mi dau seama daca numerele sint de Bulgaria sau e vorba de alta tara.
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#319 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 ianuarie 2011 - 12:26

n-avea viteza, nu? :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#320 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 20 ianuarie 2011 - 12:43

http://www.antena3.r...ens-117150.html
  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#321 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 ianuarie 2011 - 12:55

n-avea viteza, nu? :P

Cine ... sensu' ala giratoriu ???
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#322 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 ianuarie 2011 - 01:26

sensu, sensu.
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#323 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 ianuarie 2011 - 01:56

... pai sensu' cred ca avea ... da' era viteza de giratie ... ca asta e treaba lui ... sa gireze :P

Oricum ... dupa cum se vede si aici ... e periculoase sensurile astea de pe (semi)centura Timisoarei :P :wub: :wub:

L.e. - daca ai avut onoarea sa treci prin zona ... sper ca ti-ai dat seama ca ai trecut prin "cel mai mare sens giratoriu din ţară” ... precum vezi ca scrie si in articol ca ar fi zis nea Berceanu :D

Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 ianuarie 2011 - 01:59

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#324 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 ianuarie 2011 - 02:03

been there, done that.
da io am apucat sa franez :P
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#325 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 20 ianuarie 2011 - 02:07

da io am apucat sa franez :wub:

Inseamna ca te-ai uitat la tv. si l-ai auzit pe Berceanu ... si de aia stiai :P
  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)





0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi