Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#301
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:06
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#302
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:07
#303
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:10
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#304
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:18
Orice masina TREBUIE sa se deformeze PANA la ( asazisa ) capsula. Prin deformatie socul e absorbit intr-o foarte mare masura, pana sa se ajunga la habitaclu. Cand ajunge acolo, intra in lucru ranforsarile care formeaza asazisa capsula, si impiedica deformarea ei ( a habitaclului ).
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 ianuarie 2011 - 04:20
#305
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:20
VS
#306
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:21
Dupa tine, aia cu fordurile au fost mai protejati, nu ?
#307
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:26
Privind testele as spune ca structura nu s-a imbunatatit considerabil si asta in principal din cauza orientarii puternice spre money-making si vandutul de gadgeturi in loc de masini.
#308
Scris 15 ianuarie 2011 - 05:36
Cata, treci si citeste despre siguranta masinilor de formula 1, mai exact despre capsula lor.Inseamna ca nu stii ce inseamna capsula !
#309
Scris 15 ianuarie 2011 - 05:54
#310
Scris 15 ianuarie 2011 - 05:57
Am crezut că vorbește despre soliditatea mașinilor în sine, pentru că a spus "capsulă".
@ mol - au și alea niște limite, uneori îți mai rupi și picioarele, deși sunt gândite să preia niște forțe imense.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#311
Scris 15 ianuarie 2011 - 06:01
Acelasi principiu de absorbtie a socului exista si la castile de protectie, o casca buna crapand in urma unui impact puternic.
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 15 ianuarie 2011 - 06:02
#312
Scris 15 ianuarie 2011 - 06:11
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#313
Scris 15 ianuarie 2011 - 06:19
#314
Scris 15 ianuarie 2011 - 10:42
@ mol - au și alea niște limite, uneori îți mai rupi și picioarele, deși sunt gândite să preia niște forțe imense.
eu stiu altfel: ok, capsula e solida, insa fortele accidentului se pierd in restul elementelor din care este compusa masina. de aia si se fac spe' mii de bucatele la impact, cat mai multe bucati absorb pe atata energie
#315
Scris 15 ianuarie 2011 - 10:57
Restul elementelor, pana la ea, trebuie sa absorba socul. Evident, de-i un soc foarte mare, acele elemente nu pot absorbi toata energia, decelerarea brusca ducand la lezari de organe, bla,bla, moarte...dar nedatorate deformarii capsulei. Asta trebuie sa ramana intacta, ca o ultima baricada.
Asta-i din ceea ce citisem in tinerete despre formula 1. Mike e mare fan F1, dar vad ca nu mai da pe aici, i-a crescut iq-ul...
Tre' sa-l mai stresez pe mess...
Aceasta postare a fost editata de mmmcomro: 15 ianuarie 2011 - 11:00
#316
Scris 15 ianuarie 2011 - 11:39
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#317
Scris 16 ianuarie 2011 - 12:14
Însă eu nu aș vrea să fiu implicat în vreun accident, indiferent de mașină.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#318
Scris 20 ianuarie 2011 - 12:15
... evident ... masina era un BMW ... da' din poza nu-mi dau seama daca numerele sint de Bulgaria sau e vorba de alta tara.
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#319
Scris 20 ianuarie 2011 - 12:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#320
Scris 20 ianuarie 2011 - 12:43
#321
Scris 20 ianuarie 2011 - 12:55
Cine ... sensu' ala giratoriu ???n-avea viteza, nu?
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#322
Scris 20 ianuarie 2011 - 01:26
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#323
Scris 20 ianuarie 2011 - 01:56
Oricum ... dupa cum se vede si aici ... e periculoase sensurile astea de pe (semi)centura Timisoarei
L.e. - daca ai avut onoarea sa treci prin zona ... sper ca ti-ai dat seama ca ai trecut prin "cel mai mare sens giratoriu din ţară” ... precum vezi ca scrie si in articol ca ar fi zis nea Berceanu
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 20 ianuarie 2011 - 01:59
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#324
Scris 20 ianuarie 2011 - 02:03
da io am apucat sa franez
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#325
Scris 20 ianuarie 2011 - 02:07
Inseamna ca te-ai uitat la tv. si l-ai auzit pe Berceanu ... si de aia stiaida io am apucat sa franez
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi