Bine zis !....
s-o fi asigurat el ( sau nu... ) da asta e deja ca la motociclisti
Accidentele, mai aproape decat crezi - partea a 3-a
#276
Scris 11 ianuarie 2011 - 11:06
#277
Scris 11 ianuarie 2011 - 11:13
#278
Scris 11 ianuarie 2011 - 11:16
Dobitoci care daca vad ca o masina e departe se baga, indiferent ca ala merge cu 30-90-180... N-ar sta unu 1 secunda sa se uite atent la ala sa aproximeze cat de repede vine...sau sa il fi vazut si sa nu realizeze viteza cu care venea,cine stie pana la urma..
#279
Scris 11 ianuarie 2011 - 12:06
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#280
Scris 11 ianuarie 2011 - 12:38
#281
Scris 11 ianuarie 2011 - 01:01
ska, iarta-l ca are opel.mah, nu-i tot una ca vine cu 90/100 sau cu 200/200+kmh
#282
Scris 11 ianuarie 2011 - 01:16
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#283
Scris 11 ianuarie 2011 - 01:28
#284
Scris 11 ianuarie 2011 - 01:38
se pleaca de la 60-70 in treapta 5 si tot astepti sa tot depasesti......
dar e si f adevarat ca e destul de greu sa-l apreciezi pe unu care zboara cu 250kmh...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#285
Scris 13 ianuarie 2011 - 11:29
... nimic deosebit ... nimic grav ... doar ca pe portiunea respectiva acel BMW care venea de la Arad avea limitare la 30 km / h http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 13 ianuarie 2011 - 11:31
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#286
Scris 14 ianuarie 2011 - 01:12
Potrivit unei statistici puse la dispozitie de Inspectoratul General al Politiei Romane (IGPR), in 2010 s-au produs 318 accidente grave pe soselele judetului. Clujul este intrecut doar de municipiul Bucuresti (939 accidente grave) si judetul Suceava (325 de accidente grave). Un numar de 78 de persoane si-au pierdut viata in accidentele produse anul trecut in judetul Cluj, mai putini cu 26 fata de 2009. De asemenea, au fost ranite grav 310 persoane, iar 98 de victime au ajuns la spital cu rani usoare.
In judetul Alba s-au produs, anul trecut 174 de accidente rutiere grave, in timp ce in Bihor au fost inregistrate 224 de accidente. In Bistrita-Nasaud au fost raportate 123 de accidente grave, soldate cu 35 de morti, iar in Maramures 197 de accidente soldate cu 43 de persoane decedate. In celelalte judete din Transilvania, Salaj si Satu-Mare, s-au produs 186, respective 144 de accidente grave in 2010, a caror urmare a fost decesul a 78 de morti, in total.
In judetul Sibiu, statistica IGPR arata ca s-au produs 201 accidente grave, soldate cu 47 de morti, 228 de raniti grav si 98 de raniti usor. In total, un numar de 403 persoane au decedat in urma accidentelor rutiere produse in judetele din Transilvania. Media accidentelor produse in 2010, dar si a efectelor acestora, este in scadere fata de 2009 in toate judetele din tara.
#287
Scris 14 ianuarie 2011 - 02:55
ex Bucharest x masini/939 accidente
se poate face si o raportare la nr de locuitori dar nu cred ca este relevant
ex
939 accidente vs 1.200.000 masini -Bucuresti
318 accidente vs 200.000 masini - Cluj
Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 14 ianuarie 2011 - 02:58
#288
Scris 14 ianuarie 2011 - 03:10
#289
Scris 14 ianuarie 2011 - 03:33
Dar, statistic vorbind, e un calcul destul de corect.
Dar poate fi rafinat - in buc xxx accidente din care atatea facute de bucuresteni si atatea de "musafiri".
Sunt convins ca astfel de statistici exista, nu stiu daca le vom cunoaste noi.
#290
Scris 15 ianuarie 2011 - 12:47
#291
Scris 15 ianuarie 2011 - 02:07
Aceasta postare a fost editata de masterblaster: 15 ianuarie 2011 - 02:07
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#292
Scris 15 ianuarie 2011 - 02:56
P-alea numai trenu' cred ca le putea beli iremediabil !Pentru nostalgicii care spun ca nu se mai fac masini ca pe vremuri...
.....
#293
Scris 15 ianuarie 2011 - 02:58
#294
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:03
Fa tu un accident cu farasu tau "fara" centura si mai vorbim ...Eu vroiam sa arat cam ce patesc pasagerii in timpul accidentelor in masini din anii 60...
Nu masinile erau de vina, ci lipsa centurilor si a airbagurilor !
Si ca raspuns la postul tau: NU se mai fac masini SOLIDE ca atunci !
Priveste chiar filmul pus de tine !!!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 ianuarie 2011 - 03:04
#295
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:05
Da, nu se mai fac masini "SOLIDE" ci masini care absorb socul unui impact.NU se mai fac masini SOLIDE ca atunci !
#296
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:11
Vezi ca nu stii ??? De prin anii 50 si ceva, masinile au fost construite avand componente care sa absoarba socurile, si inca foarte elaborate.Da, nu se mai fac masini "SOLIDE" ci masini care absorb socul unui impact.
Stiu, pe "net" nu gasesti multe informatii din astea ....
l.e.
Priveste cu atentie filmul !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 15 ianuarie 2011 - 03:16
#297
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:34
#298
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:40
De ce nu privesti cu atentie ( asa cum ti-am sugerat ) primul film ??
Nemaivorbind de faptul ca sansele ca vechitura sa fie halita de rugina sunt maxime !
Nu mai puneti botu la toate vrajelile astea ....
#299
Scris 15 ianuarie 2011 - 03:50
La ce test de camioneta te referi?
#300
Scris 15 ianuarie 2011 - 04:05
In al 2-lea film, e evident ca masina aia dupa 50 ani !!!! e prastie dpdv rugina !
A ta o mai exista ( si nemergand ) dupa vreo 25 ??
E si pe forum. O sa-l caut pe yt......
La ce test de camioneta te referi?
spre deosebire de
sau
vs
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi