Esti gelos ca nu te-ai bagat si tu in discutie pana acum?
cauta in urma, doar ca eu din cand in cand, nu prea des, chiar rar as spune, ma mai trezesc
@blio - postul vizavi de agilitatea suv-urilor ma face sa cred ca nu ai condus toata gama de suv-uri disponibilie, repet incearca sav/sac sau cayenne, cu suspensie standard, ca deja la suspensie sport o sa zici ca esti cu masina de curse
@relu - pai si cu ce spanacu vrei comparatii daca nu cu ce am avut ?!?!? cu ce o sa am sau cu ce visez ?!?!? mi se pare normal sa compar cu ce am avut, si atata vreme cat se misca mai bine decat ce am avut si are avantaje suplimentare garda la sol mai mare, spatiu interior bla bla bla ?!?!? ce vrei mai mult ? eu imi iau masina practica, ca de aia am luat motor de 2 litri si nu am stat sa astept dupa 3 litri biturbo de exemplul, vreau masina de alergat/sport ma uit la ceva mic, jos etc ... aicea esti aiurea, ca exista limuzina care sta mai bine, super, am si nevoie de acel stat mai bine, nu ?!?!? si atuncea de ce sa renunt la avantajele practice enumerate mai sus ? doar pentru ca sta mai bine intr-o situatia in care nu ajung ????
voi va uitati la masini de parca iesiti cu ele pe circuit, ei bine nu exista nici un circuit in romania, iar pentru bucuresteni nici macar nu exista unul prin apropiere, din punct de vedere al sigurantei rutiere suv-ul este de preferat PUNCT, cine are chef de comentarii sa puna mana sa reciteasca de accidentul lui Huidu, care e in libertate de altfel, sau de pustiul bancherului, care e si ala in libertate, cu cat e masina mai mare si mai solida ai mai multe sanse, indiferent ca tu esti boul vnovat sau doar o victima a unui cretin
iar iarna pe zapada, garda al sol si anvelopele sunt sfinte