in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVAAstia sunt singurii care i-am gasit la 100 lei. In rest preturile ITP pt fumigena variaza intre 120 si 160lei.
Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi
#576
Scris 20 aprilie 2011 - 04:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#577
Scris 20 aprilie 2011 - 05:13
#578
Scris 20 aprilie 2011 - 05:22
#579
Scris 20 aprilie 2011 - 06:56
Indiferent daca e benzina/diesel?
#580
Scris 20 aprilie 2011 - 07:05
Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ???in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVA
#581
Scris 20 aprilie 2011 - 08:52
nu la tara mah, ci aici la noi, in UNGARIA!!!Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#582
Scris 20 aprilie 2011 - 09:14
#583
Scris 20 aprilie 2011 - 10:45
#584
Scris 20 aprilie 2011 - 10:48
Aproape Ezact !
16o cai si 186 Nm
Eu am "citit" de pe grafic
interesanta curba de cuplu, destul de "plata" pentru o aspirata benzina.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#585
Scris 20 aprilie 2011 - 10:54
Adevarul e ca masina e foarte placuta la condus. Pe la 1500 ture are deja vreo 15 kile, care se simt din plin. In fapt am vreo 6500 ture cu cuplu foarte bun !
La 8000 intra limitatorul, si de la 1500 pana acolo, crede-ma ca trage !
Senzatia e ca nu se mai termina turele !
#586
Scris 20 aprilie 2011 - 10:55
#587
Scris 20 aprilie 2011 - 11:00
#588
Scris 20 aprilie 2011 - 11:01
Pai d-aia nu mi-o "trage" tedeiu !Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000
#589
Scris 20 aprilie 2011 - 11:06
E bine de stiut
Indiferent daca e benzina/diesel?
Indiferent. Eu am fost la ei cu doua masini in ultima perioada si am fost foarte multumit totul a mers foarte ok, fara spagi, relatii si alte interventii.
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 20 aprilie 2011 - 11:07
#590
Scris 20 aprilie 2011 - 11:16
Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000
Si ce daca? Si eu am mai mult cuplu decat tine, si decat handeiul si... ce daca?
Uploaded with ImageShack.us
Apropo ia uitati cum ma invata desteptii astia sa-mi conduc fumigena!!!
"1. Treptele de viteza se schimba cand motorul depaseste putin turatia la cuplu maxim (merge si mai jos un pic dar nu foarte mult), si anume: DCI 85 la 2000-2200;"
Sa schimbe ei la 2k ture sa vedem cat 7l/100 ii haleste in oras si mai ales cate turbine si injectoare va "consuma"
Alta: "Daca schimbi treptele la 2000/2200 rpm scoti un consum in oras de 6-7%. Daca schimbi la peste 2500 rpm consumi (9-10%)…"
Cum gura masii eu schimb numai peste 2500rpm si consuma 5,5-6,5 in oras?!?!?
sursa: http://vreausainvat....diesel1-5-85cp/
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:19
#591
Scris 20 aprilie 2011 - 11:26
#592
Scris 20 aprilie 2011 - 11:30
Masina asta se misca intre 2500-3500rpm. Mie asa mi se pare ca trage optim si asta cred ca e si regimul cel mai sanatos pentru ea.
@Pejte: ochiometric calculat eu la 3750rpm am putere maxima 85CP si cuplu cat ai tu maxim pe benzinara. Si tot degeaba
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:31
#593
Scris 21 aprilie 2011 - 08:33
La Bleu: ~ 200Nm x 0.7 = 140Nm. Adica inca sub cuplul Pejetelui. Mai adaugam si putoarea mai mica....voila sa vezi!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#594
Scris 21 aprilie 2011 - 12:56
#595
Scris 21 aprilie 2011 - 01:16
http://www.clubford....ic.php?p=821570
O fi fost o promotie, eu intamplator am nimerit acolo si am fost foarte multumit
#596
Scris 21 aprilie 2011 - 10:14
#597
Scris 21 aprilie 2011 - 10:30
Cred ca mai tot spus pe aici, multi se uita la super-cuplul de la dizelache, insa uita penalizarea pe care o impune raportul final de transmisie. Cu alte cuvinte, ignorand pierderile pe care le consideram cam aceleasi in ambele cazuri, la diesel ajunge la roata cam 70% din cuplul motorului in comparatie cu benzina. Deci grosso-modo, pentru asemanari in ceea ce priveste performantele inmultim cuplu dieselui cu 0.7 si facem comparatie cu benzinara aspirata.
La Bleu: ~ 200Nm x 0.7 = 140Nm. Adica inca sub cuplul Pejetelui. Mai adaugam si putoarea mai mica....voila sa vezi!
Good point. Poate ar fi bine sa explici si de ce este impusa aceasta penalizare de catre raportul final de transmisie...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#598
Scris 21 aprilie 2011 - 11:13
#599
Scris 21 aprilie 2011 - 11:23
Din cauza gamei restranse de turatii utilizabile a motorului diesel, treptele cutiei de viteza sunt gandite in asa fel incat atunci cand se schimba viteza sa se ajunga intr-o zona de turatie utilizabila, dar sa se si atinga vitezele obisnuite pentru o masina.
Nu imi vin in minte explicatii prea tehnice, insa pot sugera niste subiecte de gandire: rapoartele astea sunt gandite astfel incat masinile, fie ca e 1.6 a lui Pejte, fie ca e ionizata lui Bleu, fie ca e Golfu de 1.4 a lui Relu, toate au in primele trepte cam aceleasi limite: ajung cu treapta 1 pe la 50km/h, cu a 2-a pe la 80km/h, cu a treia pe la 110 si cam atat, ulterior intervin limitari date de puterea motorului si forma aerodinamica. Ideea e insa ca desi are numai 4500 de ture, dieselul lui Bleu atinge intr-a doua (inainte sa sara pistoanele ) tot cam 80/h, ca si Astra de 6000 de ture a lui Pejte. Ori acest lucru inseamna penalizarea cuplului la roata, transmisia e mai 1:1 decat la benzina... hai ca v-am spart cu esplicatiile!
PS: rog un inginer mai obisnuite cu biele-manivele sa explice mai frumos!
Aceasta postare a fost editata de Forester: 21 aprilie 2011 - 11:24
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#600
Scris 22 aprilie 2011 - 05:50
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi