Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi


  • Please log in to reply
1477 replies to this topic

#576 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 aprilie 2011 - 04:55

Astia sunt singurii care i-am gasit la 100 lei. In rest preturile ITP pt fumigena variaza intre 120 si 160lei.

in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVA :ph34r:
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#577 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2011 - 05:13

pai d'aia ma gandeam si eu ca poate fac o sfaraiala cu un ITP la Constanta, Mangalia ceva... dar daca n-am recomandare nu ma duc asa de nebun :ph34r:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#578 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 20 aprilie 2011 - 05:22

La orice Autoklasse din Bucuresti, poti face un ITP cu 70 roni,
  • 0

#579 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 aprilie 2011 - 06:56

E bine de stiut :ph34r:
Indiferent daca e benzina/diesel?
  • 0

#580 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2011 - 07:05

in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVA :ph34r:

Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ??? :D
  • 0

#581 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 20 aprilie 2011 - 08:52

Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ??? :ph34r:

nu la tara mah, ci aici la noi, in UNGARIA!!! :D
  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#582 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2011 - 09:14

Bine ma, atunci in "provence" ... :ph34r:
  • 0

#583 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2011 - 10:45

autoklasse? hmmm.... maine dimineata dau un telefon.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#584 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 20 aprilie 2011 - 10:48

Aproape Ezact !
16o cai si 186 Nm


Eu am "citit" de pe grafic

interesanta curba de cuplu, destul de "plata" pentru o aspirata benzina.
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#585 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2011 - 10:54

Asa "e" in general "chinezestile" ... :D

Adevarul e ca masina e foarte placuta la condus. Pe la 1500 ture are deja vreo 15 kile, care se simt din plin. In fapt am vreo 6500 ture cu cuplu foarte bun !
La 8000 intra limitatorul, si de la 1500 pana acolo, crede-ma ca trage ! :ph34r:

Senzatia e ca nu se mai termina turele ! :D
  • 0

#586 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2011 - 10:55

Mie din dreapta mi s-a parut cumplit de LINIARA. Chiar plictisitoare. Sunt curios cum o sa mi se para de la volan (cand voi avea ocazia).
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#587 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 20 aprilie 2011 - 11:00

Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000 :lol: :rolleyes:
  • 0

#588 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2011 - 11:01

Pai chiar e extrem de liniara. Se vede si din grafic

Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000 :lol: :rolleyes:

Pai d-aia nu mi-o "trage" tedeiu ! :lol:
  • 0

#589 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 20 aprilie 2011 - 11:06

E bine de stiut :rolleyes:
Indiferent daca e benzina/diesel?


Indiferent. Eu am fost la ei cu doua masini in ultima perioada si am fost foarte multumit totul a mers foarte ok, fara spagi, relatii si alte interventii.

Aceasta postare a fost editata de Maxy: 20 aprilie 2011 - 11:07

  • 0

#590 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2011 - 11:16

Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000 :lol: :rolleyes:


Si ce daca? Si eu am mai mult cuplu decat tine, si decat handeiul si... ce daca? :lol:

Imagine amplasata

Uploaded with ImageShack.us

Apropo ia uitati cum ma invata desteptii astia sa-mi conduc fumigena!!! :lol: :lol: :lol:
"1. Treptele de viteza se schimba cand motorul depaseste putin turatia la cuplu maxim (merge si mai jos un pic dar nu foarte mult), si anume: DCI 85 la 2000-2200;"

Sa schimbe ei la 2k ture sa vedem cat 7l/100 ii haleste in oras si mai ales cate turbine si injectoare va "consuma"

Alta: "Daca schimbi treptele la 2000/2200 rpm scoti un consum in oras de 6-7%. Daca schimbi la peste 2500 rpm consumi (9-10%)…"

Cum gura masii eu schimb numai peste 2500rpm si consuma 5,5-6,5 in oras?!?!?

sursa: http://vreausainvat....diesel1-5-85cp/

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:19

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#591 Relu

    kroko

  • Moderators
  • 29.133 Mesaje:
Inregistrat: 17-septembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:For-ash ...
  • Model:MUV-FUV
  • Motorizare:Serioasa

Scris 20 aprilie 2011 - 11:26

Cum puii mei sa conduci asa nene ?? Saraca incepe sa traga pe la 2000, si la 2200 schimbi deja ??? :lol:

:rolleyes: :lol: :lol:
  • 0

#592 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 20 aprilie 2011 - 11:30

d'aia scot loganurile fum negru... fix d'aia http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif

Masina asta se misca intre 2500-3500rpm. Mie asa mi se pare ca trage optim si asta cred ca e si regimul cel mai sanatos pentru ea.

@Pejte: ochiometric calculat eu la 3750rpm am putere maxima 85CP si cuplu cat ai tu maxim pe benzinara. Si tot degeaba :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:31

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#593 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 21 aprilie 2011 - 08:33

Cred ca mai tot spus pe aici, multi se uita la super-cuplul de la dizelache, insa uita penalizarea pe care o impune raportul final de transmisie. Cu alte cuvinte, ignorand pierderile pe care le consideram cam aceleasi in ambele cazuri, la diesel ajunge la roata cam 70% din cuplul motorului in comparatie cu benzina. Deci grosso-modo, pentru asemanari in ceea ce priveste performantele inmultim cuplu dieselui cu 0.7 si facem comparatie cu benzinara aspirata.
La Bleu: ~ 200Nm x 0.7 = 140Nm. Adica inca sub cuplul Pejetelui. Mai adaugam si putoarea mai mica....voila sa vezi! :rolleyes:
  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#594 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 aprilie 2011 - 12:56

bei Maxy, m-ai agitat dejeaba: am sunat la autoklass si mi-au cerut 160lei pt ITP..... deci voi nu stiti pe ce dati banii :rolleyes: :lol: :lol:
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#595 Maxy

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.002 Mesaje:
Inregistrat: 09-mai 02
  • Location:wild wild south
  • Marca:Volvo
  • Model:S40 T5 R
  • Motorizare:2.5T 2XX

Scris 21 aprilie 2011 - 01:16

Nu stiu nene, uite ca sunt si altii care au facut itepe cu 70 de roni:

http://www.clubford....ic.php?p=821570

O fi fost o promotie, eu intamplator am nimerit acolo si am fost foarte multumit :rolleyes:
  • 0

#596 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 21 aprilie 2011 - 10:14

90 lei azi pe prelungirea ghencea. La diesel 110 sau 120...
  • 0

#597 Frank SF

    membru de nadejde

  • Moderators
  • 5.657 Mesaje:
Inregistrat: 05-ianuarie 04
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:Tiguan BiTDI
  • Model:Focus 1.5 Ecoboost
  • Motorizare:Logan 1310

Scris 21 aprilie 2011 - 10:30

Cred ca mai tot spus pe aici, multi se uita la super-cuplul de la dizelache, insa uita penalizarea pe care o impune raportul final de transmisie. Cu alte cuvinte, ignorand pierderile pe care le consideram cam aceleasi in ambele cazuri, la diesel ajunge la roata cam 70% din cuplul motorului in comparatie cu benzina. Deci grosso-modo, pentru asemanari in ceea ce priveste performantele inmultim cuplu dieselui cu 0.7 si facem comparatie cu benzinara aspirata.
La Bleu: ~ 200Nm x 0.7 = 140Nm. Adica inca sub cuplul Pejetelui. Mai adaugam si putoarea mai mica....voila sa vezi! :lol:


Good point. Poate ar fi bine sa explici si de ce este impusa aceasta penalizare de catre raportul final de transmisie...
  • 0
www.boldfrank.ro
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."

#598 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 21 aprilie 2011 - 11:13

ar fi excelent sa explice si aspectul asta...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#599 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 21 aprilie 2011 - 11:23

Pai se datoreaza acelor ture, putine, pe care le are motorul diesel cat si turele la care efectiv trage.
Din cauza gamei restranse de turatii utilizabile a motorului diesel, treptele cutiei de viteza sunt gandite in asa fel incat atunci cand se schimba viteza sa se ajunga intr-o zona de turatie utilizabila, dar sa se si atinga vitezele obisnuite pentru o masina.

Nu imi vin in minte explicatii prea tehnice, insa pot sugera niste subiecte de gandire: rapoartele astea sunt gandite astfel incat masinile, fie ca e 1.6 a lui Pejte, fie ca e ionizata lui Bleu, fie ca e Golfu de 1.4 a lui Relu, toate au in primele trepte cam aceleasi limite: ajung cu treapta 1 pe la 50km/h, cu a 2-a pe la 80km/h, cu a treia pe la 110 si cam atat, ulterior intervin limitari date de puterea motorului si forma aerodinamica. Ideea e insa ca desi are numai 4500 de ture, dieselul lui Bleu atinge intr-a doua (inainte sa sara pistoanele :lol: ) tot cam 80/h, ca si Astra de 6000 de ture a lui Pejte. Ori acest lucru inseamna penalizarea cuplului la roata, transmisia e mai 1:1 decat la benzina... hai ca v-am spart cu esplicatiile! :lol:

PS: rog un inginer mai obisnuite cu biele-manivele sa explice mai frumos! :lol:

Aceasta postare a fost editata de Forester: 21 aprilie 2011 - 11:24

  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#600 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 22 aprilie 2011 - 05:50

chiar ma intreb daca ionizata atinge 80 intr-a 2. de obicei la un dizal schimbi cu o viteza mai mult fata de o benzinara pana la 100km/h. tocmai ca e plaja mica.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.




3 useri citesc subiectul

0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi