in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVAAstia sunt singurii care i-am gasit la 100 lei. In rest preturile ITP pt fumigena variaza intre 120 si 160lei.

Scris 20 aprilie 2011 - 04:55
in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVAAstia sunt singurii care i-am gasit la 100 lei. In rest preturile ITP pt fumigena variaza intre 120 si 160lei.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 20 aprilie 2011 - 05:13
Scris 20 aprilie 2011 - 05:22
Scris 20 aprilie 2011 - 06:56
Scris 20 aprilie 2011 - 07:05
Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ???in Oradea un ITP la turism e 70-80lei. cu tot cu TVA
Scris 20 aprilie 2011 - 08:52
nu la tara mah, ci aici la noi, in UNGARIA!!!Nu ti-am mai zis mah ca la tzara totul e mai Eftin ???
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 20 aprilie 2011 - 09:14
Scris 20 aprilie 2011 - 10:45
Scris 20 aprilie 2011 - 10:48
Aproape Ezact !
16o cai si 186 Nm
Scris 20 aprilie 2011 - 10:54
Scris 20 aprilie 2011 - 10:55
Scris 20 aprilie 2011 - 11:00
Scris 20 aprilie 2011 - 11:01
Pai d-aia nu mi-o "trage" tedeiu !Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000
![]()
Scris 20 aprilie 2011 - 11:06
E bine de stiut
Indiferent daca e benzina/diesel?
Aceasta postare a fost editata de Maxy: 20 aprilie 2011 - 11:07
Scris 20 aprilie 2011 - 11:16
Are cuplu la 1500 cat am eu maxim la 4000
![]()
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:19
Scris 20 aprilie 2011 - 11:26
Scris 20 aprilie 2011 - 11:30
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 20 aprilie 2011 - 11:31
Scris 21 aprilie 2011 - 08:33
Scris 21 aprilie 2011 - 12:56
Scris 21 aprilie 2011 - 01:16
Scris 21 aprilie 2011 - 10:14
Scris 21 aprilie 2011 - 10:30
Cred ca mai tot spus pe aici, multi se uita la super-cuplul de la dizelache, insa uita penalizarea pe care o impune raportul final de transmisie. Cu alte cuvinte, ignorand pierderile pe care le consideram cam aceleasi in ambele cazuri, la diesel ajunge la roata cam 70% din cuplul motorului in comparatie cu benzina. Deci grosso-modo, pentru asemanari in ceea ce priveste performantele inmultim cuplu dieselui cu 0.7 si facem comparatie cu benzinara aspirata.
La Bleu: ~ 200Nm x 0.7 = 140Nm. Adica inca sub cuplul Pejetelui. Mai adaugam si putoarea mai mica....voila sa vezi!
Scris 21 aprilie 2011 - 11:13
Scris 21 aprilie 2011 - 11:23
Aceasta postare a fost editata de Forester: 21 aprilie 2011 - 11:24
Scris 22 aprilie 2011 - 05:50
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi