Oaspete, credeam ca drogurile trec de nivelul ,,prelatei'' fiind mare cerere...
Glumesc, dar la ce temperaturi sunt/vor fi...
Cand ma gandesc ca-n anii '90 mergeam cu Dacia... Bine, nu erau temperaturile de acum.
Scris 24 iunie 2013 - 07:24
Oaspete, credeam ca drogurile trec de nivelul ,,prelatei'' fiind mare cerere...
Glumesc, dar la ce temperaturi sunt/vor fi...
Cand ma gandesc ca-n anii '90 mergeam cu Dacia... Bine, nu erau temperaturile de acum.
Scris 24 iunie 2013 - 07:31
Scris 24 iunie 2013 - 07:34
Evident ca-l folosesc...dar al meu nu reduce intensitatea luminoasa...
Scris 24 iunie 2013 - 07:44
Scris 24 iunie 2013 - 08:17
Acu cauta o pereche de ochelari de soare !
Scris 24 iunie 2013 - 08:26
mol,dar pastilele......................pastilele le-ai luat pe ziua de azi?
Scris 24 iunie 2013 - 08:42
Acu cauta o pereche de ochelari de soare !
... pe care sa-i agate intr-un Brodit...
Scris 24 iunie 2013 - 09:12
Niet brodit pentru ochelari. Doar pentru alo-alo si gipies !
Scris 24 iunie 2013 - 09:17
@Grinch: procesul de ionizare presupune folosirea de oxid de aluminiu care se pulverizeaza pe interiorul geamului dupa ce se degreseaza bine. apoi geamul se usuca intr-un uscator industrial la sute de grade si abia apoi incepe ionizarea propriu-zisa cu ajutorul unui anod din inox prin care trece curent electric si care arunca pe geam ioni de inox. in timpul procesului de ionizare geamurile sunt in vid.
Rezultatul final il vezi la Loganul meu. Efectul de 'oglinda' al geamurilor e dat tocmai de stratul 'metalic' ce a fost aplicat pe interiorul geamului care reflecta extraordinar de bine razele solare. AC-ul racoreste mai repede interiorul si nu mai merge in blana la temperaturi ridicate. Inca un mare plus este noaptea cand ai faruri puternice in spate - efectul este la fel ca la oglinzile heliomate (sau electrice cu anti-orbire). Eu am facut geamurile spate + luneta la limita maxima a legii, iar geamurile laterale fata doar superficial, sa aibe o tenta usor fumurie.
Folia nu stiu in ce masura filtreaza razele solare, dar in 2010 cand am cumparat masina o folie smechera cu ultra-calitati de filtrare UV costa cam 1000 lei cu montaj inclus. Avantajul la folie (inafara de aspectul negru-intens) este ca se aplica aproape oriunde in caz de avarie si nu ti se mai umple nici masina asa de mult de cioburi.
Dupa parerea mea, folia reuseste doar sa tina umbra si eventual confera geamului o rezistenta mai mare la efractie si cam atat.
La culoarea masinii tale eu sugerez folie neagra de cea mai buna calitate. Eu as pune-o cat se poate de neagra pe spate insa masina va arata oricum super.
@Relu: din cate stiu geamurile negre din fabrica NU sunt ionizate ci colorate inca din faza de productie a geamului (vezi cazul geamurilor cu tenta verde de la VW/VAG. Oricum cele negre din fabrica sunt cu totul si cu totul altceva
Scris 24 iunie 2013 - 09:30
.......@Relu: din cate stiu geamurile negre din fabrica NU sunt ionizate ci colorate inca din faza de productie a geamului (vezi cazul geamurilor cu tenta verde de la VW/VAG. Oricum cele negre din fabrica sunt cu totul si cu totul altceva
Ai vazut vre-un Lexus cu geamuri tratate din fabrica ?
Scris 24 iunie 2013 - 09:43
l-am vazut. ce-i cu el?
sau te referi cumva la generatia aia mai veche rx300 sau cum ii spunea, ala de ai lucrat tu la el?
Scris 24 iunie 2013 - 09:48
Am lucrat la multe. Dar alea aveau ionizare din fabrica, si din interior se vedeau complet incolore.
Am vazut si modele noi in genul asta.
Dar tu nu prinzi esenta, si anume ca NU lumina e cea care face rau, ci razele uv !
Scris 24 iunie 2013 - 09:55
da bre, stiu ce face rau. dar si lumina strica ca doar d'aia purtam ochelari de soare, nu?
in ce masura filtreaza UV cea mai performanta folie de pe piata? nu sunt cumva muuuult mai performante geamurile speciale din fabrica?
Scris 24 iunie 2013 - 10:07
Sa stii ce-i in jurul tau nu-i deloc important .....
De ceva timp au aparut camere pentru marche arrière si sunt un compromis destul de bun, cel putin pentru parcat.
Deci se cam merita, nu oaspete?
Sa nu mai vorbim de geamuri care filtreaza f bine uv fara sa fie foarte vizibil inchise la culoare !
Gen cum are hopelu meu pe parbriz OEM
Scris 24 iunie 2013 - 10:09
Deci se cam merita, nu oaspete?
Scris 24 iunie 2013 - 10:21
Cica cea mai potrivita pentru clima de la noi e aia de 15 cm grosime din polistiren expandat !
ce bine e cand esti jmeker
Folia nu face 2 bani daca nu filtreaza uv ...
Sa nu mai vorbim de geamuri care filtreaza f bine uv fara sa fie foarte vizibil inchise la culoare !
vezi ce-am zis...
da nu din aia mega neagra...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
Scris 24 iunie 2013 - 10:39
hai sa n-o mai mermelim aiurea,de prin anii 90 era optiune la masini geam atermic.Eu am nimerit doar la balena.Altceva cu folie,infofoleala este mioritica,ca si xenon pe genunchi daca ai masina fara......ADICA VOI SI NEGRII DIN STATE,DAR SI AIA NU TOTI
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 24 iunie 2013 - 10:40
Scris 24 iunie 2013 - 10:53
da, e mioritica, 3M-ul a bagat in productie folia auto dupa ce a vazut-o la Fane in Berceni prin anii '90, iar Llumar are centrul de dezvoltare pe Magheru vis-a-vis de Ciclop.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2013 - 10:54
Scris 24 iunie 2013 - 11:02
ai dreptate,auzi dar nu cumva e ca miile de produse de cacao ce se vind Doar in RO?Faptul ca tu ti-ai pus si esti fan nu schimba nimic privitor la produs....
Scris 25 iunie 2013 - 07:44
ai dreptate,auzi dar nu cumva e ca miile de produse de cacao ce se vind Doar in RO?Faptul ca tu ti-ai pus si esti fan nu schimba nimic privitor la produs....
Asa-i. Eu am folie 3M (americana ) , trimisa in Germania (acolo i s-a pus folia masinii, masina fiind a unui neamt) si a ajuns in Romania, la dealde mine.
Au incercat americanii sa-ti contrazica vorbele, conspirand...
Deci, daca estetic este discutabila prezenta foliei, de asemenea reduce vizibilitatea, are si plusuri practice, ca dealtfel si ionizarea, ,,perdelele'' la geamuri...Fiecare alege in functie de necesitati.
Scris 25 iunie 2013 - 07:47
omg, voi chiar il bagati in seama pe asta ...
ce face plictiseala din oameni
va provoc sa rationati logic cu el
Scris 25 iunie 2013 - 07:53
...ar trebui sa cautam informatii aici? Mai un peste invelit in folie in real, dezvelit acasa pentru pozat, mai un telefon...
Aceasta postare a fost editata de mol: 25 iunie 2013 - 07:54
Scris 25 iunie 2013 - 09:02
Fara sa fiu rautacios, acum cateva luni,omul spunea ca el merge pe cauciucuri all season ca sa faca economie la bugetul firmei, in schimb vara, baga bani in geamuri ionizate pentru confort.
Deci mai bine suntem fuduli cu geamuri ionizate (e pentru confort dom'le) decat sa fim precauti sa luam niste anvelope dedicate.
Scris 25 iunie 2013 - 09:44
in primul rand mai sus mecea nu facea referire la mine....
in al doilea rand, deja ma repet ca domnu trainer nu pricepe, am pus all-season pe masinile de firma cu care se mergea exclusiv in oras casa-birou, da, pt a face cost-saving, pt a scadea costul operational la flota, asa am pus pe cele 4-5 masini care mergeau doar in oras. cele care bateau tara 60k km/an au avut gume dedicate, la fel cum au si cele 2 masini personale de acasa (ionizata si golful).
pe principiul prudentei ar trebui sa schimbi si tu skoda ca are prea multi km pt a mai fi considerata safe, nu?!?
Scris 25 iunie 2013 - 10:54
Bai, shkoda mea cu 200 000 la bord, merge mai bine ca loganul tau cu 60 tkm! Are revizii la zi, piese doar originale puse, super intretinuta. Se pisa oricand pe un logan cu 0 km la bord sau pe o alta skoda cu jumate din kilometrii mei la bord.
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi