Salt la continut


Fotografie
* * * * * 1 Voturi

Dacia Logan 1.5dci 85CP Prestige/ Mazda 6 combi


  • Please log in to reply
1477 replies to this topic

#1326 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 31 octombrie 2013 - 01:39

Active e cheala rau de tot. Eu ma gandeam la Trend macar si m-am raportat la masinile de pe stoc.

 

 

Deci tu compari cuplu de la 1.2 benzina aspirat cu cuplu de la 1.5dCi  ... 'bravos natiune"  :P
 

pe toate le compar cu ce am acum, inlocuitorul trebuie sa fie ceva superior, nu? daca eu acum cu diesel sunt relativ fasnetz in reprize, de ce mi-ar conveni o benzinara ce trebuie gadilata sus in ture ca sa se miste la fel de prost? 


Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 31 octombrie 2013 - 01:40

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1327 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 octombrie 2013 - 01:53

Tu compari golanul tau varianta 1 cu masinile actuale, cand a dat boala in toata lumea sa faca masini cu motori de ascutitori, sa nu consume, cu scaune cocotate de parca esti in autobuz si cu suspensii tari, sa simta ciolovecul ca are masina shport. Doar s-a specificat ca nu se mai fac masini! :D

 

Io ti-am mai spus ca troaca mea e mai misto decat troaca ta, tu te-ai laudat ca o pui pe stergatoare la fel de usor.

Prin 2005 unu spunea asa:

 

 

Masinile din test sunt Hyundai Accent,Skoda Fabia,Opel Astra,Renault Symbol si Dacia Logan,toate in varianta diesel.Ele au fost testate la drum de pilotul Autoshow,fost campion de raliuri Eugeniu Ionescu Cristea care spune asa:

"Hyundai Accent ofera cea mai buna pozitie de condus din tot grupul de test.
Levierul schimbatorului de viteze este foarte corect asezat,pedalierul nu are o pozitie foarte avansata catre sofer,astfel ca reglajele permit atingerea pozitiei corecte de condus,adica volanul ceva mai apropiat de piept,picioarele doar putin flexate si spatarul mai drept.
Din acest motiv,senzatia ca Accentul are o tinuta de drum superioara este si mai pregnanta,un rol important avand aici si capota foarte plata a motorului ofera o vizibilitate exceptionala.
Oricum si trenul de rulare al modelului coreean este gandit pentru un sofat mai sport,suspensia fiind suficient de confortabila pentru a nu obosi pasagerii din habitaclu,dar,in acelasi timp bine adaptata vitezei.
Directia este un alt atu fata de concurenta,Accent avand un mecanism al directiei mult mai rapid si mai putin demultiplicat.Astfel pentru acelasi unghi de rotatie al volanului rotile Accentului bracheaza mai mult si mai repede,ajutand mult comportamentul rutier.
Mai este o chestiune legata si de centrul de greutate al masinii .Datorita scaunelor mai joase,a garzii la sol mai reduse si a habitaclului mai scund,Accentul este mult mai bine echilibrat in viraje,are o tinuta de drum superioara,modelul fiind extrem de putin subvirator chiar si la viteze mari.
Un set de anvelope mai moi ar imbunatati lucrurile si mai mult in acest sens,cele motate din fabrica avand o aderenta mediocra."
"Nota redactiei:din experienta redactiei cu modelul coreean,stim ca la Accent lucrurile dovedesc o buna rezistenta in timp,chiar si in conditiile regimului ridicat de vibratii pe care il ofera drumurile din Romania."


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1328 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 31 octombrie 2013 - 02:11

pozitia la volan e la fel ca in Clio si Accent

plasticele si designul interior s-au schimbat destul de mult odata cu Phase2 (ce am eu) si radical in cazul modelului nou (logan II)

centrul de greutate inalt este intalnit la aproape orice masina de 10k euro. spune-mi una care sta lipita de sosea si o mananc

 

recent m-am tot uitat dupa un inlocuitor, ceva nou, similar la pret. concluziile sunt mai jos:

  • Suzuki Splash este ffff mica, are centrul de greutate si mai ridicat, finisaje ordinare, dotari minimale. sa nu mai vorbim de motoare de ascutitoare si mai puturoase decat cele de Logan
  • Suzuki Swift este si ea mica si are garda la sol sensibila. Interiorul este mai bine finisat decat la Logan si poate avea climatronic. Motorizarile sunt bune, dar totusi 1.3 benzina 94CP nu prea ma incita. Spatiul interior stramt nu se compenseaza prin alte calitati...Pret mai mare decat la Logan
  • Hyundai i10 sau i20 -  aceeasi poveste de la Swift/Splash
  • Peugeot 301 este mult mai scump decat Logan, are un design la fel de discutabil, interiorul este tot din plastice tari si sistemul multimedia e la ani lumina distanta de LG-ul de pe Loganul nou. Motorul diesel este misto, masina se misca bine, dar pretul e prea mare
  • Chevrolet Spark este fff mic, motorizare de ascutitoare, tinuta de drum de Matiz. Costa la fel dar nu ai ce sa faci cu el
  • Chevrolet Aveo ca spatiu e similar cu Logan insa pretul cam ridicat pt calitatea resimtita. Tinuta de drum si motorizarile sunt la fel ca la logan, nu aduce niciun plus decat la design. Eu Chevroleturile le percep ca pe un Daewoo reeditat. Am vazut ca nu prea tin la tavaleala si dupa un rulaj considerabil apar probleme.
  • Renault Clio este singurul care mi se pare o optiune - costa cu 2k euro mai mult dar are ceva plusuri la design, finisaje, dotari si tinuta de drum + frane. Problema este ca motorizarile sunt aceleasi de pe Logan si intretinerea este mai scumpa
  • VW Polo e misto rau, dar e mic si scump (mai ales cel diesel). diferenta fata de Logan este de cateva mii de euro insa masina sta mai bine pe strada si dpdv al calitatii resimtite este de pe alta planeta. insa un cost de +30-45% e greu de digerat
  • Skoda Fabia este mai buna decat Logan la toate capitolele mai putin spatiu interior, pozitie la volan, consum si pret. Se gasesc versiuni mai economice/chele dar cu motoare de 60/70CP pe benzina. Dieselul mi se pare inabordabil ca pret (+20-30% peste Logan) si oricum materiale folosite la interior nu sunt iesite din comun fata de loganul nou
  • Ford Fiesta prea inghesuita la interior, prea mica. Diferente fata de Logan sunt la toate capitolele, dar si pretul este mare chiar daca se aplica discounturi. Dpdv al motorizarilor nu se distanteaza prea mult de Logan. Mi-ar fi placut una, dar problema de spatiu este reala.
  • Toyota Yaris este mai mica dar merita fiecare cent. Versiunea diesel este cam scumpa, dar te poti limita la 1.33 benzina si e ok. Masina este de pe alta planeta dpdv al calitatii. Este singura optiune pe care o pot accepta. Minusuri sunt la spatiu interior si putin la pret.
  • Hyundai i30 1.4MPI este mai scump ca Loganul dar ofera o cu totul alta tinuta de drum. Cam submotorizat, cam subtire la dotari in varianta de baza, dar primesti in schimb o compacta spatioasa care arata si bine. Merita efortul dar costurile de intretinere sunt mai ridicate si la un moment dat te apuca frustrarea din cauza motorizarii slabe pt o compacta.

Credeti ca mai sunt si alte optiuni?

 

 

Aha...te duce capul, pricepandu-te nitel, teoretic, la masini...:) Vazand logan rosu, diesel...te etichetasem :)  Glumesc!

 

Pretul isi spune cuvantul. Tinand cont de raportul calitate/pret, cu siuranta este una dintre optiuni pentru cei care vor masini noi si au un buget limitat.


  • 0

#1329 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 31 octombrie 2013 - 02:14

Padurare, eu vorbesc de ultima generatie Accent, nu de modelul tau din preistoric. In orice caz niciun model din cele enumerate de mine nu exceleaza prin tinuta de drum, toate stau ca niste ligheane pe sosea. 


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1330 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 octombrie 2013 - 04:01

Pai asta spun si eu, ca ar trebui sa te compari tot cu modele preistorice, nu cu alea de acum. :)

Sau tu crezi ca loganul tau (un feislift al ligheanului iesit in productie in 2004) rupe gura targului prin noutate? :lol:


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1331 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 31 octombrie 2013 - 04:04

Loganul cu facelift are un interior ,,ochios'', ca al vechi este jale...:)


  • 0

#1332 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 31 octombrie 2013 - 06:51

Padurare, ce ai fumat azi? :D

Vorbim de Logan nou vs altceva, cu toate ca si loganul meu din 2009 inca mai suporta comparatie cu cateva modele din cele enumerate mai sus.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1333 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 31 octombrie 2013 - 10:13

Eu fumez ligheane dimineata la pranz si seara. Tu ce ai fumat in afara de mahoarcele obisnuite? :D
Ca eu nu am dedus pana acum ca vorbeai de logan nou, credeam ca vorbesti despre al tau, mai ales fiind si topicul pe care se scrie:

 

e mult mai masina decat alte ligheane de 10k euro (noi).


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1334 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 noiembrie 2013 - 08:33

Pai o aşez oricând lângă Spark, 107, i10, C1 şi ce mai gasesti tu sub 10k şi o să-mi dai dreptate Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1335 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 01 noiembrie 2013 - 11:22

Bleu bacsi ... da' de Dacia Duster facelift 1.2 TCe 125 CP 2WD Laureate ce zici ... te "coafeaza" ???


Aceasta postare a fost editata de adrian_r5: 01 noiembrie 2013 - 11:22

  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1336 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 01 noiembrie 2013 - 01:35

la 15k euro ce sa ma coafeze? o masina excelenta in offroad dar in versiune cu FWD?


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1337 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 01 noiembrie 2013 - 02:15

la 15k euro ce sa ma coafeze?

Cuplu' de "fumigena" la turatii de "benzinara" ...


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1338 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 01 noiembrie 2013 - 05:27

Bleu bacsi ... da' de Dacia Duster facelift 1.2 TCe 125 CP 2WD Laureate ce zici ... te "coafeaza" ???

 

Tre' sa fii beat si...sa-ti cumperi asa ceva.


  • 0

#1339 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 04 noiembrie 2013 - 08:52

la 15k euro ce sa ma coafeze? 

asta ;)

 


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1340 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 04 noiembrie 2013 - 11:14

nu e deloc rau 10.4s, mai ramane de vazut cat consuma


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1341 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 04 noiembrie 2013 - 11:37

...consumul...Sa ne bucuram ca a luat si virajul, desi au taiat filmarea cand se stramba drumul...:)

 

Este singura masina romaneasca pe care as cumpara-o, doar sh, evident doar 4x4, evident doar diesel. :)


  • 0

#1342 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 12 noiembrie 2013 - 10:16

continua sa ma sacaie un zgomot la suspensia stanga pe fata. acuma se aude ceva si cand virez, si pe loc si in miscare.

pivotul de la bascula ma indoiesc sa reactioneze asa, deci cred ca e buba si pe la arc/amortizor.... 


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1343 adrian_r5

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.094 Mesaje:
Inregistrat: 10-mai 02
  • Location:Timisoara

Scris 12 noiembrie 2013 - 10:42

 cand virez, si pe loc

Asa te-a invatat la scoala de soferi ... sa virezi pe loc ???


  • 0

Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)


#1344 mol

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.444 Mesaje:
Inregistrat: 17-august 05
  • Location:est...
  • Marca:M3 Power by...
  • Model:Gillette
  • Motorizare:1,5 v

Scris 13 noiembrie 2013 - 01:16

continua sa ma sacaie un zgomot la suspensia stanga pe fata. acuma se aude ceva si cand virez, si pe loc si in miscare.

pivotul de la bascula ma indoiesc sa reactioneze asa, deci cred ca e buba si pe la arc/amortizor.... 

 

Au progresat astia de la Dacia, de auzi si alte zgomote excluzand motorul, vantul...:)

Masina o fi sazand pe loc, dar tu te foiesti in ea? :) 


  • 0

#1345 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 22 ianuarie 2014 - 10:18

Furia rosie s-a intors de la cosmetica, unde a stat 3 zile pt ca m-au atacat anal in trafic 2 meseriasi, amandoi in aceeasi saptamana... S-a vopsit bara spate si s-a indreptat panoul spate.

 

Am profitat de ocazie si am facut si franele.

820 lei = Discuri + placute fata, saboti spate - toate TRW,  inlocuit lichid frana, cap de bara stanga, geometrie, manopera. Si bineinteles masina ridicata si preluata de la birou, deci fara alergatura.

 

Urmeaza prin primavara revizia de an si cam atat.


  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1346 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 02 martie 2014 - 10:35

N-am topic pt Golf asa ca scriu aici.
Dupa 60k km s-au dus placutele pe spate. Partea proasta e ca uitasem de ele si s-au consumat aproape total. Am reusit totusi sa nu distrug discurile.
Pt ca azi plec la Cluj pt o saptamana, ieri am schimbat placute spate, ulei, filtru ulei si filtru aer =500 lei, ciubuc inclus. Am pus Mobil 1 5w40 ca nu aveau Castrol. Avand in vedere motorizarea, nu cred ca tuseste cu Mobil.
Vad ca pe masura ce masina imbatraneste, piesele sunt mai ieftine :)
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1347 alex230ro

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.936 Mesaje:
Inregistrat: 07-ianuarie 04
  • Location:Bucuresti
  • Marca:BMW
  • Model:325ti aka caaazaaan
  • Motorizare:2.5

Scris 02 martie 2014 - 10:48

bun pret.


Aceasta postare a fost editata de alex230ro: 02 martie 2014 - 10:49

  • 0
"PUTEREA BATE CUPLUL PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"

#1348 Forester

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 6.114 Mesaje:
Inregistrat: 30-iulie 09
  • Location:Noitacol
  • Marca:Subaru
  • Model:Păduraru
  • Motorizare:2457

Scris 02 martie 2014 - 11:09

Parca Mobilul folosit pe-aici prin Romanica e facut in Turcia.


  • 0
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.

#1349 adytzu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.294 Mesaje:
Inregistrat: 14-noiembrie 03
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Mazda
  • Model:6
  • Motorizare:2.0l, 147CP

Scris 02 martie 2014 - 11:10

Asa si? :)
  • 0
"Mazda 6 TE Plus, 4 usi, MZR 2.0i 147cp, alb perlat, praf maro, cu 3 pedale: pedala pentru zgomot, pedala pentru apropiat parbrizul, si pedala pentru dezmortit piciorul stang."

#1350 andrei041

    ing - 2/E

  • Moderators
  • 19.058 Mesaje:
Inregistrat: 16-mai 02
  • Location:Constanta
  • Marca:Subaru
  • Model:Forester
  • Motorizare:2.5XT

Scris 02 martie 2014 - 11:13

Cel mai scump a fost uleiul din toate alea, nu? Oricum, ieftina revizia


  • 0
Omue inainte de toate ;)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?




0 useri citesc subiectul

0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi