Tu compari golanul tau varianta 1 cu masinile actuale, cand a dat boala in toata lumea sa faca masini cu motori de ascutitori, sa nu consume, cu scaune cocotate de parca esti in autobuz si cu suspensii tari, sa simta ciolovecul ca are masina shport. Doar s-a specificat ca nu se mai fac masini!
Io ti-am mai spus ca troaca mea e mai misto decat troaca ta, tu te-ai laudat ca o pui pe stergatoare la fel de usor.
Prin 2005 unu spunea asa:
Masinile din test sunt Hyundai Accent,Skoda Fabia,Opel Astra,Renault Symbol si Dacia Logan,toate in varianta diesel.Ele au fost testate la drum de pilotul Autoshow,fost campion de raliuri Eugeniu Ionescu Cristea care spune asa:
"Hyundai Accent ofera cea mai buna pozitie de condus din tot grupul de test.
Levierul schimbatorului de viteze este foarte corect asezat,pedalierul nu are o pozitie foarte avansata catre sofer,astfel ca reglajele permit atingerea pozitiei corecte de condus,adica volanul ceva mai apropiat de piept,picioarele doar putin flexate si spatarul mai drept.
Din acest motiv,senzatia ca Accentul are o tinuta de drum superioara este si mai pregnanta,un rol important avand aici si capota foarte plata a motorului ofera o vizibilitate exceptionala.
Oricum si trenul de rulare al modelului coreean este gandit pentru un sofat mai sport,suspensia fiind suficient de confortabila pentru a nu obosi pasagerii din habitaclu,dar,in acelasi timp bine adaptata vitezei.
Directia este un alt atu fata de concurenta,Accent avand un mecanism al directiei mult mai rapid si mai putin demultiplicat.Astfel pentru acelasi unghi de rotatie al volanului rotile Accentului bracheaza mai mult si mai repede,ajutand mult comportamentul rutier.
Mai este o chestiune legata si de centrul de greutate al masinii .Datorita scaunelor mai joase,a garzii la sol mai reduse si a habitaclului mai scund,Accentul este mult mai bine echilibrat in viraje,are o tinuta de drum superioara,modelul fiind extrem de putin subvirator chiar si la viteze mari.
Un set de anvelope mai moi ar imbunatati lucrurile si mai mult in acest sens,cele motate din fabrica avand o aderenta mediocra."
"Nota redactiei:din experienta redactiei cu modelul coreean,stim ca la Accent lucrurile dovedesc o buna rezistenta in timp,chiar si in conditiile regimului ridicat de vibratii pe care il ofera drumurile din Romania."
În dictatură, cineva te foloseşte cum vrea.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.