The standard five-speed gearbox can be improved with the optional short-throw shifter.
Ce vrea sa insemne asta? de aici.
Scris 19 februarie 2013 - 02:35
Cred ca e vorba doar de schimbator
Scris 19 februarie 2013 - 07:46
Un Frst 2009, 2.0, automat, 60kkm la 9000 fara TVA cum e la pret ?
Scris 19 februarie 2013 - 10:40
2009 e noua versiune. Din ce am vazut eu sub 15.000 nu o gasesti. Eu dupa una d'aia ma uitam de fapt Daca nu luam XT-ul m-ar fi interesat.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 19 februarie 2013 - 10:43
Apropo de pedala de ambreiaj foarte tare. Si la mine (evident ca) e la fel. La inceput mi s-a parut ingrozitoare, apoi m-am obisnuit dar cand am trecut pe aia mica mi s-a parut ca pedala e rupta, ca actioneaza in aer, ma si miram ca nu se lasa singura in jos!
Acum m-am obisnuit atat de tare cum ambele, ca nu mai simt diferenta cand trec de pe una pe cealalta, si nu cred ca mi s-a inmuiat pedala la XT!
Scris 19 februarie 2013 - 10:47
Eu trebuie sa fac ceva cu ea ca e destul de greu sa conduc in Bucuresti unde o folosesti foarte des. Daca merg putin sau e weekend e ok, dar daca am un drum mai lung prin Bucuresti sau nimeresc aglomeratie dupa un timp incepe sa ma deranjeze genunchiul. Am vorbit cu Relu, sa vedem ce se mai rezolva dupa ce schimb ambreiajul. Speram sa existe vreun arc sau vreun mecanism de reglare a "tariei" pedalei
Life must be taken one disaster at a time
Scris 19 februarie 2013 - 11:39
The standard five-speed gearbox can be improved with the optional short-throw shifter.
Ce vrea sa insemne asta? de aici.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 februarie 2013 - 12:06
Daca ambreiajul nu e fost incins, pedala merge ok. Cand il supraincalzesti placa devine tare ca acum.
Se rezolva prin schimbare.
Scris 19 februarie 2013 - 12:25
Da, nu știu cam cât de tare e acum. Ea oricum e destul de tare.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 19 februarie 2013 - 12:41
Am incercat-o eu si e foarte tare.
Scris 19 februarie 2013 - 12:56
Pe-a cui ?
Scris 19 februarie 2013 - 12:56
Si la BMW era ambreiajul tare dar parca cel de pe Forester e prea tare
M-am lamurit si cu short-shifter. Nu intentionez sa o fac masina de alergat.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 19 februarie 2013 - 12:59
Lasa mah schimbatorul asa ca e foarte ok
Scris 19 februarie 2013 - 01:01
Doar ma informam Oricum am deja o lista destul lunga de lucruri care trebuiesc rezolvate inainte de chestii care tin de performanta.
Life must be taken one disaster at a time
Scris 19 februarie 2013 - 01:01
@Forester: din informatiile gasite, XT'ul nu era oferit si pe verde, asa ca nu aveai nici tu paleta de optiuni mai larga (si mie'mi place verdele ala, insa din ce'am vazut vine doar in combinatie cu gri sau auriu in partea de jos si parca nu se potriveste pe un XT)
Scris 19 februarie 2013 - 01:06
Lasa mah schimbatorul asa ca e foarte ok
+1.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
Scris 20 februarie 2013 - 08:18
Oricum nu conteaza acele diferente, tot nevandabile raman cele mai multe masini.
La accent mi-a scazut de la vreo 565E la 509E, big deal. Desi daca ar fi sa-l cred pe un coleg, pentru ca am avut masina in leasing care s-a termina in 2009 si pentru care am platit nu stiu ce accize si taxe vamale cica as intra la categoria scutita de plata taxei. O fi nu stiu, oricum n-am de gand s-o marit.
Scris 20 februarie 2013 - 09:23
Merita studiata de persoanele care au interes in acest sens, eu nu ma deranjez. Raman la ideea ca mai bine o fac:
cotet.jpg 71,15KB 10 downloads
Aceasta postare a fost editata de Forester: 20 februarie 2013 - 09:23
Scris 20 februarie 2013 - 09:59
Sa nu uiti sa-i pui BOV inainte sa-l faci cotetz!
Sa simta si galinaceele ce motor le-ai dat pe mana.
Scris 20 februarie 2013 - 02:14
interesanta idee, ai vreun argument un acest sens? Vreo prevedere legala, vreo procedura, vreun raspuns de la autoritati etc.? Merita studiata chestiunea...
Legal, pentru masina respectiva, ultima inmatriculare in .ro a fost in 2009, cand masinile E4 sub 2000cmc erau cu TPI 0
Scris 19 martie 2013 - 09:23
http://autobis.ro/st...nt-scutite-2027
Rovana Plumb susține că mașinile Euro 6, care acum nu trebuie să plătească timbrul de mediu, vor datora această taxă peste 3-4 ani, când nu vor mai fi scutite și vor fi revândute. De asemenea, mașinile Euro 4 scutite în 2009, datorează în acest moment timbrul de mediu.
Ministrul Mediului, Rovana Plumb, a declarat, la Radio România Actualități, în emisiunea „Actualitatea în dezbatere”, dedicată timbrului de mediu, emisiune în care reprezentanții presei auto au discutat despre efectele introducerii acestei taxe, că posesorii mașinilor Euro 6, ce sunt scutiți acum de plata timbrului, vor plăti această taxă peste câțiva ani, când mașinile cu aceste norme de poluare nu vor mai fi scutite. De asemenea, Rovana Plumb a mai făcut o precizare similară pentru cei care dețin mașini ce au fost scutite anterior de taxă: mașinile Euro4, cu motor sub 2.000 cmc, care în anul 2009 au beneficiat de o excepție la plata taxei, vor fi obligate să aibă plătit timbrul de mediu, la revânzare. Acest lucru nu reprezintă altceva decât o discriminare și un abuz, deoarece persoanele care au cumpărat acele mașini au făcut-o tocmai pentru că autoritățile le-au stimulat, prin reducerea la zero a taxei pentru respectivele mașini. Acum, timbrul pe care o astfel de mașină îl datorează este cu mult mai mare decât ar fi fost la acel moment, dacă nu exista excepția.
Potrivit unei Ordonanțe de Urgență din 2008, persoanele care au cumpărat în perioada 15 decembrie 2008 - 31 decembrie 2009 autovehicule cu motoare Euro 4 şi capacitate cilindrică de până la 2000 cmc înmatriculate pentru prima dată într-un stat membru al UE au beneficiat de exceptarea de la plata taxei pe poluare pentru autovehicule. Măsura a fost agreată la vremea respectivă de ministrul Mediului şi Pădurilor, Laszlo Borbely, cu reprezentanţii Comisiei Europene și avea ca scop stimularea vânzărilor de mașini noi, care încă mai aveau norma de poluare Euro 4.
Ministrul Mediului Rovana Plumb a mai declarat în cadrul emisiunii Radio România că dacă actualul nivel al timbrului de mediu va conduce la o creștere a importurilor de mașini vechi, poluante, guvernul va lua în calcul și modificarea formulei de calcul pentru respectivele mașini. Nu în ultimul rând, referitor la posibilitatea de a transforma taxa de înmatriculare/timbrul de mediu într-un impozit anual, pentru a filtra cu adevărat mașinile în funcție de gradul depoluare, Rovana Plumb a declarat că acest sistem nu reprezintă un subiect de actualitate pentru guvern
Scris 19 martie 2013 - 09:49
Deja masina pe care o am a fost inmatriculata in ianuarie, anul acesta, ea facand parte din categoria E4 scutite de taxa in perioada 2008-2009.
Adica se va plati taxa la o a doua inmatriculare ?
WTF ?
plm
Scris 19 martie 2013 - 09:51
Pai ... sa nu'i footi in gura?
Scris 19 martie 2013 - 09:55
Pai ... sa nu'i footi in gura?
S-ar putea sa-i placa ( D-nei ), asa ca mai bine nu ....
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi