Credeam c'o sa zici ca asa ne trebe, ca i'am (in general, ca eu nu m'am dus) votat
Taxa de prima inmatriculare
#1126
Scris 19 martie 2013 - 09:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1127
Scris 19 martie 2013 - 10:13
Nu poti sa te duci sa platesti taxa chiar daca e scutita de taxa? )
Pe de alta parte, politicienii astia parca sunt Nostradamus, de unde naiba stiu ei daca o sa existe un Euro 6-7-8-9 s.a.m.d.?
Life must be taken one disaster at a time
#1128
Scris 19 martie 2013 - 10:49
Nusht ezac, dar banuiesc ca si in industria auto exista reglementari pe termen lung de scadere a poluarii ... si evident ca vor exista E7-8-9. In industria navala exista de pe acum planuri pana in 2020, daca nu si mai mult
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1129
Scris 19 martie 2013 - 11:51
astia ridica prostia la rang de arta. taxeaza EURO 6-le de astazi maine, cum ma va arde si pe mine ca in 2009 cand am cumparat eram scutit si acuma ca o inmatriculez EURO4 e deja 'obsolete'...
#1130
Scris 20 martie 2013 - 12:01
Ce e obsolete? Ca, la a mea, de ex, dupa link'ul de pe incont.ro pus de Relu, taxa e vreo 300 euro (E4, 1400cmc, 119gr CO2, 2009)
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1131
Scris 20 martie 2013 - 12:06
pai si la mine probabil la fel.... dar puska mea cand am cumparat-o era ultimul ragnet, si era evident scutita, cum e Euro6 acuma....
e normal sa ne arda dupa 3-4-5 ani degeaba? mai ales ca multe troace sunt luate in leasing, deci transcriem doar un document....
#1132
Scris 20 martie 2013 - 12:23
Daca n'ar fi fost scutita de taxe, cand am cumparat'o ar fi fost cam 400 euro taxa. Nu zic ca e normal ca se taxeaza din urma, practic se inventeaza taxa, insa mie mai mare prostia mi se pare miscorarea semnificativa la cele cu norme de poluare vechi mergand pe teoria ca masinile alea nu vor avea durata de exploatare mare. Ba chiar la cum in ultimii ani se merge pe reducerea de costuri, s'ar putea ca o "batranica" d'aia sa fie exploatata mai mult decat una mai noua
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#1133
Scris 20 martie 2013 - 06:20
Eu incerc sa caut ratiunea timbrului in forma actuala.
Masini noi oricum nu-si cumpara multa lume. Iar prin ciuntirea posibilitatii ca un proprietar sa-si vanda masina la 4-5 ani de la achizitie, sansele scad si mai mult.
Exista (inca) varianta Bulgaria.
Plus ca in anumite cazuri masina poate fi vanduta dar nu si transcrisa.
Peste tot se arata semne ca piata auto se va mentina la acelasi nivel scazut, deci taxe putine catre stat.
Poate doar in zona euro 2 sa se miste lucrurile, dar acolo sumele sunt mici.
Cat despre o maina euro 5, mi se pare normal ca ea sa plateasca din momentul implementarii normelor euro 6.
Dar IMPOZIT, nu timbru.
#1134
Scris 20 martie 2013 - 08:40
Eu incerc sa caut ratiunea timbrului in forma actuala.
Masini noi oricum nu-si cumpara multa lume. Iar prin ciuntirea posibilitatii ca un proprietar sa-si vanda masina la 4-5 ani de la achizitie, sansele scad si mai mult.
Exista (inca) varianta Bulgaria.
Plus ca in anumite cazuri masina poate fi vanduta dar nu si transcrisa.
Peste tot se arata semne ca piata auto se va mentina la acelasi nivel scazut, deci taxe putine catre stat.
Poate doar in zona euro 2 sa se miste lucrurile, dar acolo sumele sunt mici.
Cat despre o maina euro 5, mi se pare normal ca ea sa plateasca din momentul implementarii normelor euro 6.
Dar IMPOZIT, nu timbru.
daca renunta la taxa trebuie sa restituie sumele incasate pana in acest moment, adica peste 1 mld euro, pe putin, asta e parte din ratiunea taxei, alta parte e reprezentata de colectarea de bani la buget, cine-si permite masina sa plateasca
ar trebui sa existe un barem legal pentru prostie, rovana l-ar indeplini de cateva ori garantat, de unde si interviul, teoretic nu ar trebui sa se ajunga la platirea taxei de catre cei care la momentul inmatricularii au beneficiat de scutire, dar cum la noi orice e posibil dumnezeu cu mila
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1135
Scris 20 martie 2013 - 09:42
Inteleg ca ar aparea probleme cu restituirea.
In cazul acesta, era ok o taxa de 10 ori mai mica. Si se rezolva si problema restitutirii si poate adunau si ceva bani la buget.
Cuatntumul timbrului e chestia care deranjeaza.
#1136
Scris 20 martie 2013 - 11:34
Paca traim intr-o lume de Kafka.
Intri pe gratis si iti cer bani la iesire...
#1137
Scris 20 martie 2013 - 12:10
cred ca aicea buba e mai simpla > suportabilitate > daca ei majoreaza taxele risca ca marea majoritate sa nu aibe din ce, atuncea prefera sa impovareze pe unii care mai au din ce, ala care are masina nu o mai poate vinde, dar nu-l costa sa scoata nimic in plus, ala care-si cumpara masina se orienteaza la ceva mai ieftin ca sa aibe bani si de taxa ... e simplu ca sa zic asa
probabil ca o sa scada piata, dar scaderea nu va fi la fel de dramatica ca impact ca si peste 1 mld de euro brusc iesiti la plata ...
... oricum piata auto scade
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#1138
Scris 26 martie 2013 - 03:16
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#1139
Scris 26 martie 2013 - 06:15
pe dracu! toate argumentele prezentate acolo sunt arhi-cunoscute.
daca ramane in picioare tampenia asta de taxa si peste 2 ani cand termin leasingul, cred ca fac refinantare pe 3 ani pt cei 64 euro valoare reziduala
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 26 martie 2013 - 06:16
#1140
Scris 26 martie 2013 - 06:27
partea buna la leasing la masini modeste este pretul.....partea proasta e la terminarea platilor,cu ce iei pe ea maninci o seara in 2 la o circiuma...
#1141
Scris 26 martie 2013 - 06:32
iei pe ea cat face. tot atat iei si daca o platesti cash si peste x ani o vinzi...
#1142
Scris 27 martie 2013 - 08:58
Eu am constatat ca preturile la (multe) masini noi s-au marit (vizibil).
Nu am constatat sa existe oferte chilipir la masini SH modele atractive si in mintile lor ( in care sa nu ai de investit in reparatii sa le faci bune) pana in 7 ani vechime.
La masini mai vechi posibil sa gasesti preturi la nivelul unei cine in doi la hotel Ritz -Paris.
#1144
Scris 23 aprilie 2013 - 12:46
Bun asa...si asta de acum, Taxa Toxicei...cand o fac ilegala si pe asta?
#1145
Scris 23 aprilie 2013 - 02:28
In 2007 cum se numea taxa? Aia o fi legala? Cat o fi dobanda la vreo 130 de euro?
#1146
Scris 24 aprilie 2013 - 09:41
http://incomemagazin...noua-taxa-auto#
Senatorii PNL Bihor Valeriu Boeriu şi Cristian Bodea au depus un proiect de lege pentru eliminarea timbrului de mediu şi transformarea lui în taxă de poluare care să fie inclusă în preţul combustibililor, la valoarea de un ban pe fiecare litru de carburant.
Bine ca mai misca si astia ceva...mai echitabil nu cred ca se poate. S-ar putea umbla nitel la impozitul de kakao pentru masinile cu cilindree mare, dar una peste alta e ok.
#1147
Scris 24 aprilie 2013 - 09:43
sa vedem cata "putere" or avea sa o impinga pana la finalizare
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1148
Scris 24 aprilie 2013 - 09:44
Poate or primi nitica sustinere si din partea societatii civile, care este.
#1149
Scris 08 iunie 2013 - 12:27
Salutare tuturor,
daca mai era nevoie, acest timbru de mediu se dovedeste o ABERATIE colosala, ca si concept dar mai ales ca mod de calcul.
Un bun prieten vrea sa-si aduca o masina in tara; masina in cauza este un Audi ALLROAD 2.5 TDI Quattro - 2003 - Euro3.
Masina este extraordinar de buna, km foarte putini (sub 100.000), estetic impecabila, etc.........
Aseara am calculat impreuna cat ar fi timbrul de mediu, si SURPRIZA: 12.555 EURO, sau 567 de milioane de lei vechi.
ABERANT !!!!
Masina:
2.jpg 47,78KB 13 downloads
Timbru de medu:
1.jpg 64,87KB 15 downloads
#1150
Scris 08 iunie 2013 - 02:41
Balgaria il asteapta!
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi