Mitsubishi Outlander
#851
Scris 17 februarie 2011 - 04:07
#853
Scris 17 februarie 2011 - 04:18
Sub scaunele alea e tot podea de tabla acoperita cu mocheta.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#854
Scris 17 februarie 2011 - 04:19
Scoatem TOT !Salesman,
Sub scaunele alea e tot podea de tabla acoperita cu mocheta.
#856
Scris 17 februarie 2011 - 04:22
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#857
Scris 17 februarie 2011 - 04:25
Pentru antenele mele iubite !Doo gauri tot i-am dat !
#858
Scris 17 februarie 2011 - 04:28
#859
Scris 17 februarie 2011 - 04:30
...adica 'groapa' in care stau scaunele.
Spune-i copaie, nu te mai formaliza!
#860
Scris 17 februarie 2011 - 04:33
Nu vrei sa stii ce masina a facut acum niste ani. Doua carchituri montate fara gauri, probabil primele
Cand a vazut importatorul, i-a cazut fata. Nu credea ca se poate monta un fir fara sa se apeleze la ei, daramite sa demontezi un bord, consola...
Ehe, si cate alte tampenii nu a montat-demontat.....
Swiby, crezi ca eu nu stiu ce face Relu? Dar tot am emotii pt ca nici el nu poate sta non-stop langa ucenic. Si e suficient sa fie pustiul mai distrat intr-o zi si harsti...o zgarietura pe bord. Sau o crapatura. Riscul exista, oricat de bun meserias ar fi. Si-n service e la fel. Sincer sa fiu, si un "chinez" care a asamblat-o daca-l chem, nu sunt convins ca poate face orice fara riscuri.
Eu sunt doar realist. Printre altele, asta ar fi a treia masina a mea care intra pe mana lui Relu. Crezi ca daca nu aveam incredere in ceea ce face mai mergeam la el?
Ce ma inerveaza la el e ca nu stie deloc sa-si faca reclama si uite asa pierde clienti.
Si multi din cei la care le-a lucrat la masini tac si nu zic nimic.
Aceasta postare a fost editata de adytzu: 17 februarie 2011 - 04:38
#861
Scris 17 februarie 2011 - 04:39
Bine, vorbesc de vremurile in care manopera era "by R&C".
Acu, ca da cu dalta unu' mai mic...
#862
Scris 17 februarie 2011 - 11:36
Eu in locul tau as aveaeu n-am niciun stres cand opereaza Relu.
#863
Scris 17 februarie 2011 - 11:49
Ce misto suna sistemul Rockford Fosgate antifonat
#864
Scris 18 februarie 2011 - 02:00
Ce ma inerveaza la el e ca nu stie deloc sa-si faca reclama si uite asa pierde clienti.
Si multi din cei la care le-a lucrat la masini tac si nu zic nimic.
adytzu, pai probabil challenge-ul lui este sa piarda clientii. Noroc cu prietenii ca-i aduc clienti noi. Si, de acord, cu clientii vechi care revin.
Uite, i-am dat pe mana prima Impreza, modelul nou, antifonare de usi cu materiale de calitate, schimbat 6 difuzoare... ca la carte.
Dupa ce a facut o gramada de poze le-a tinut doar pentru el. N-am vazut nici una, nici pe forumul asta nici pe defunctul 12v.
Eu sunt multumit ca am ramas cu sunetul.
Ma rog, am si un repros, masina este mai grea cu vreo 6 kile, dar asta este din invidie, sunt sigur Asa face cu toate sa nu-l depaseasca cineva.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#865
Scris 18 februarie 2011 - 07:55
INDIVIDIOSU' !!!!
#866
Scris 18 februarie 2011 - 09:47
#867
Scris 18 februarie 2011 - 10:20
E suficient sa va uitati fugitiv pe forumuri, si sa observati atitudinea multor "useri", care n-au alt scop in viata dacat sa carcoteasca, sa caute nod in papura, sa arate ca stiu ei mai bine cum ar fi trebuit facuta o lucrare, etc ...
Ori eu n-am chef sa-mi tocesc nervii cu astfel de oameni, si sa-mi pierd timpul in nesfarsite polemici. Scopul meu e acela de a realiza lucrari care sa-mi placa in primul rand mie, si sa fac ce stiu eu mai bine sa-mi multumesc clientul.
Iar despre reclama in general, eu am invatat demult ca cea mai buna si durabila e reclama din "gura-n gura". Nu poate exista reclama mai buna dacat feedback-ul unui client multumit !
#868
Scris 18 februarie 2011 - 10:27
#869
Scris 18 februarie 2011 - 10:35
Poate gresesc, insa eu consider ca reclama e intotdeauna cu dus/intors.
E suficient sa va uitati fugitiv pe forumuri, si sa observati atitudinea multor "useri", care n-au alt scop in viata dacat sa carcoteasca, sa caute nod in papura, sa arate ca stiu ei mai bine cum ar fi trebuit facuta o lucrare, etc ...
Ori eu n-am chef sa-mi tocesc nervii cu astfel de oameni, si sa-mi pierd timpul in nesfarsite polemici. Scopul meu e acela de a realiza lucrari care sa-mi placa in primul rand mie, si sa fac ce stiu eu mai bine sa-mi multumesc clientul.
Iar despre reclama in general, eu am invatat demult ca cea mai buna si durabila e reclama din "gura-n gura". Nu poate exista reclama mai buna dacat feedback-ul unui client multumit !
Ce te alinti...
#870
Scris 18 februarie 2011 - 10:37
- structura nativa de 'pomanagiu' a romanului, in general, datorata si faptului ca intotdeauna am fost saraci si oricum nu stim sa ne comportam atunci cand 'dam de bani', plus ca suntem toti niste mici escroci din nastere si
- lipsa de calitate a prestatiilor de orice fel. exemple elocvente sunt toate experientele neplacute cu mecanici auto, instalatori, zugravi etc. La noi sunt foarte putini cei care presteaza cum trebuie. In schimb rasol la greu si atitudine de 2 bani.
#871
Scris 18 februarie 2011 - 10:48
#872
Scris 18 februarie 2011 - 11:10
#873
Scris 18 februarie 2011 - 12:17
PS: Vorbesc in materie de servicii.
PPS: Problema devine cu atat mai acuta cu cat vorbim de un lucru pe care f putini il pot aprecia corect: sunetul. In mintea omului de rand, o instalare de boxe la Relu este egala cu o instalare la bilaud.
Tristetea in tara asta este ca nu sunt suficienti care pot aprecia ce face Relu la adevarata valoare.
#874
Scris 18 februarie 2011 - 12:54
#875
Scris 18 februarie 2011 - 12:57
Sfera comertului, a serviciilor e mai mult decat discutabila. E un mediu infect in care, pentru a supravietui, a progresa, tre' sa te faci frate cu ,,dracu'''...
Despre Relu...pare a fi un bun profesionist, perfectibil. E clar ca, pentru voi, cand aveti nevoie de ceva la masina e ideal sa mergeti la el. Avantajele sunt evidente.
Ca om, da, este OM, bun de pus pe rana. Aah, e coleric, o ia pe aratura (desi daca ar incerca in diagonala n-ar mai iesi ) si crede, presupun, ca el are intotdeauna dreptate, fiind jignit, apoi jignind...
Cazuri concrete, cata69, aercurat, io...
Aaah, e ,,jidan'' nativ.
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi