FREEZONE
#2701
Scris 18 august 2011 - 07:45
Cu motorul asta vei fi obligat sa o tii in ture sa se poata deplasa cat de cat decent, de unde vor rezulta: consum foarte mare si condus obositor !
Cea mai mare greseala a majoritatii e sa "numere" caii. Important la o masina si motorizarea ei, este echilibrul intre cuplu/greutatea masinii.
Cutiile de viteza ajuta, dar nu rezolva problema.
#2702
Scris 18 august 2011 - 07:45
Nu stiu de ce, orezarii de la mama lor au introdus in menu si o posirca numita diesel. Sa le stea in gat !!
#2703
Scris 18 august 2011 - 07:50
#2704
Scris 18 august 2011 - 08:12
#2705
Scris 18 august 2011 - 08:15
#2706
Scris 18 august 2011 - 08:38
Mai tre sa bea niste laptic tedeiul vostru.
Referitor la vene, eu mi le las lungi.
#2707
Scris 18 august 2011 - 08:45
bine doare beamveurile turbo diiizeeeeel bi sau tri turbo dupa cum vrea muschiul proprietarului
cat despre orezare mai au de mancat orez avec lapte
#2708
Scris 18 august 2011 - 09:33
http://www.autostiri...diesel-m-tuned/
ahhhhh pe langa 335i si m3 de la bmw am mai gasit una care mi-ar place sa o am ... 135i da da da ... maxim am zis !
#2709
Scris 18 august 2011 - 09:55
#2710
Scris 18 august 2011 - 10:02
#2711
Scris 18 august 2011 - 10:24
#2713
Scris 18 august 2011 - 11:31
#2714
Scris 18 august 2011 - 11:46
#2715
Scris 18 august 2011 - 11:51
#2716
Scris 18 august 2011 - 11:54
#2717
Scris 18 august 2011 - 12:01
vad ca zice
concluzie o treapta mica implica o turatie mai mare dar un load mai mic asupra motorului pe cand o treapta mare implica o turatie mai mica dar un load mai mare
Cu cat acest numar e mai mic cu atat motorul e mai eficient, si cam la toate motoarele diesel eficienta maxima este in jurul turatirie de cuplu maxim, repet in FULL LOAD
io stiam ca pentru consum mic,ma rog cat mai mic e bine sa tii motorul in zona de cuplu maxim sau pe acolo ,da asta era pe vremuri cand aveam Oltcit si asta zicea in manualul lui tehnic asa ca ...
din logica de mai sus dizelul tre tinut pe zona de cuplu max
#2718
Scris 18 august 2011 - 12:03
#2719
Scris 18 august 2011 - 12:09
#2720
Scris 18 august 2011 - 12:12
#2721
Scris 18 august 2011 - 12:42
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#2722
Scris 18 august 2011 - 01:02
Singura situatie cand si cutiile automate schimba sub 2000, e atunci cand masina "curge" !
#2723
Scris 18 august 2011 - 01:37
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 18 august 2011 - 01:38
#2724
Scris 18 august 2011 - 02:06
#2725
Scris 18 august 2011 - 02:35
Ai un exemplu aici: http://www.garajul.r...post__p__472850Indicatorul de schimbare ( care o fi ala ca eu nu stiu ... ) NU poate fi sub 2000 ture niciodata !
Singura situatie cand si cutiile automate schimba sub 2000, e atunci cand masina "curge" !
Indicatorul arata 5 si sageata in sus, deci cere sa treci din a 4-a in a 5-a. La fel este pe noul Focus, la fel aveam si pe 508SW. Nu vorbesc prostii, asta au observat toti care au avut generatii noi de masini pe mana. Toate cer schimbare in sus foarte devreme.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi