Salt la continut


Fotografie
- - - - -

FREEZONE


  • Topic inchis Acest topic e inchis
3664 replies to this topic

#1801 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 23 iunie 2011 - 08:26



Ca in filmele cu prosti :lol:
  • 0

#1802 masterblaster

    Addicted

  • Moderators
  • 6.376 Mesaje:
Inregistrat: 30-octombrie 05
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Hyundai / Dacia
  • Model:Accent / 1310
  • Motorizare:1.5 CRDI / 1.4

Scris 23 iunie 2011 - 02:43

:lol: :( :lol: :lol:
  • 0
www.kinderu.wordpress.com
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!

#1803 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 23 iunie 2011 - 03:41

http://www.automarke...obil-38843.html

Practic, cumpărătorul unui automobil înscris în România (cu numere definitive) trebuie să plăteasca taxa auto dacă îşi transcrie dreptul de proprietate după data de 1.07.2011. După acea dată, atât automobilele înregistrate în alte ţări, cât şi automobilele cu numere româneşti provizorii sau definitive plătesc aceeaşi taxă auto, al cărei cuantum a fost redus cu 30% în cazurile menţionate mai sus. Aşadar, discriminarea între vehiculele înmatriculate în România şi cele înmatriculate în alte state nu mai există, din moment ce toate plătesc aceeaşi taxă la prima înscriere după 1 iulie 2011. Singurele automobile care nu trebuie să plătească taxa auto la prima transcriere după 1.07.2011 sunt cele înmatriculate în România în perioada 1.01.2007-1.07.2008.


Conform acestui articol taxa auto se plati DIN NOU!!! inclusiv pentru masini inscrise dupa iulie 2008? WTF?
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1804 tibitu

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 3.924 Mesaje:
Inregistrat: 24-martie 05
  • Location:Bucuresti

Scris 23 iunie 2011 - 05:50

deci cat va costa taxa pt o masina inmatric in iunie 2006? masina noua din romania
  • 0

#1805 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 09:10

Pai cauta un calculator actual, vezi cat ar fi pentru o masina din 2006, norma euro pe care o vrei, vezi cat da si scade 30%. Va fi cat pentru o masina din 2006 adusa ACUM din afara, minus 30%, cica.

Daca are 1599cmc, sa zicem, euro 4 si emite 150 g Co2 taxa ar fi cam 846euro, minus 30%, deci 593euro.

http://www.promotor....lator-taxa-auto
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1806 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 09:22

M-am mai linistit. Pentru Colt e digerabila taxa, 356.

Aceasta postare a fost editata de the1: 24 iunie 2011 - 09:22

  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1807 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 09:25

NU se poate sa nu existe o cale de a ataca in instanta aceasta reglementare. Sunt perfect deacord cu a taxa PRIMA inmatriculare a oricarei masini, fara diferente, dar nu poti sa imi taxezi prima inmatriculare RETROACTIV.
O masina inmatriculata in 2002 a fost introdusa in circulatie in 2002 si supusa reglementarilor in vigoare la acea data. Mortii ei de treaba e ca si cum m-ai pune sa platesc diferenta dintre 19 si 24% la cotele de TVA platite in anii trecuti.
Dar chiar nu mai judeca nimeni in tara asta? Chiar ajungem de rasul Europei? Chiar trebuie sa ne facem intotdeauna de rahat singuri? De ce nu iese nimeni in strada? Daca eu vad 100 de oameni in fata Guvernului protestand imi iau o zi de concediu si ma asez si eu acolo, dar probabil asa zic toti si stam de fapt la racoare. Pentru ca nu avem lideri! Suntem un popor fara cap, incapabil de a-si alege liderii. Nu suntem in stare de NIMIC, singurul concept perfect si majoritar asimilat este "capul plecat sabia nu-l taie", stam si o masturbam la rece si dupa doua beri ii injuram aprig pe cei ce i-am ales cu atata inversunare si la ale caror ordine ne supunem umil. Suntem de c*cat domnilor, si mi-e scarba de mine de noi de tot.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 09:30

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1808 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 10:58

pai hai in strada...
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1809 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 11:35

Ca iesim noi doi si mai adunam inca 1 milion ca noi n-are niciun efect. NU asa se protesteaza ci intr-un mod organizat, sub coordonarea unei entitati sindicale sau ceva de genul asta, o autoritate civica.... Protestul propriu-zis este partea cea mai simpla, stai in piata si scandezi lozinci, greul si substanta adevarata a protestului este cu totul alta.
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1810 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 iunie 2011 - 12:19

Mai, nu poti sa compari cu TVA-ul. Daca ai cumpara produsul cu 19% TVA in 2008 par example si l-ai vinde acum ai pune TVA 24%. Sau ma insel? Tu produsul din 2008 l-ai consumat atunci, sa fii sanatos, dar masina inca o mai ai. Si asa au intrat o gramada de rable in tara, cand am fost in BG parca am vazut o parte din viitorul Romaniei daca nu bagau taxa.
  • 0

#1811 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 iunie 2011 - 12:32

Retroactiv e un cuvant urat.
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1812 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 01:39

retroactiv e un cuvant ILEGAL chiar. o lege nu se poate aplica retroactiv. doar la noi se poate.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1813 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 02:06

Retroactiv e un cuvant urat.
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.


Pai aia nu inteleg cretinii astia de ne conduc. Dar ar fi suficient sa se uite in gradina la vecinii occidentali, si ar intelege ca impozitul pe masina e o sursa de venit si ala il poti calcula tinand cont de poluare si putere si atunci incasezi bani de unde trebuie. Ca ala de are 350CP sunt sanse sa aiba si bani sa dea la stat impozit gras. Dar amaratul cu rabla din '96 isi baga picioarele si ii da foc si nu mai incasezi nimic...

Dar oricum am mai zis, aia cu rable nu ma intereseaza, dar sunt totusi masini din 2003 incoace care inca mai merita sa circule cativa ani.....
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1814 pejte

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.368 Mesaje:
Inregistrat: 11-februarie 08
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Opel
  • Model:Astra H
  • Motorizare:1.6 115CP

Scris 24 iunie 2011 - 02:08

Retroactiv e un cuvant urat.
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.

Asta e si parerea mea! Cu cat scade norma de poluare, cu atat sa creasca taxa anuala. Si intratul in oras!!!
  • 0

#1815 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 iunie 2011 - 02:14

Nici norma de poluare nu e o chestie 100% corecta. Ganditi-va ca o masina Euro4 care merge 15k km pe an polueaza mult mai mult decat un euro 2 sportiv pe care proprietarul il scoate la plimbare o data pe luna.
  • 0

#1816 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 02:17

stimabile, taxa pe poluarea efectiva platesti cand bagi carburant nu cand platesti taxa de posesie (impozit). Ca si la casa platesti impozit si daca stai in ea si daca e nelocuita...
  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1817 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 02:23

alex are niste porniri cam ecologiste... :rolleyes:
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1818 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 iunie 2011 - 02:23

Nop. Pt ca iarasi, un euro 4 polueaza mai putin cu aceeasi benzina decat un euro 2. Ideea e ca nu exista taxa/impozit 100% corect sau justificabil si toata ideea e ca cuantumul pe care un om normal trebuie sa-l plateasca sa nu ajunga la valori extreme. Normal, taxa de prima inmatriculare inversa (oricum o prostie mai mare decat taxa pe poluare) este o marlanie. Ideea e ca ei au avut de ales in anul 2011 (neimportant dpdv politic) intre a renunta la cateva sute de milioane de euro si a mai castiga cateva sute de milioane. Alegerea a fost evidenta, din moment ce pericolul politic e minim.

Ce va fi in anul de gratie 2012, vom vedea, dar se vor castiga puncte frumoase cand vor scoate taxa. :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 24 iunie 2011 - 02:23

  • 0

#1819 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 02:25

adica uite taxa, nu e taxa, uite taxa, nu e taxa, un fel de f.u.t.a.i. live in care portocalii maronii isi baga si isi scot sistematic **** in fundul electoratului.
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1820 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 02:36

EXACT.
Si pe mine incepe sa ma cam doara curu...

@ZaOan: drive-testul ala de care am vorbit cand il facem? cand executam un scurt schimb de mame, pardon masini.

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 02:38

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1821 ska

    nobody...

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 17.724 Mesaje:
Inregistrat: 22-iunie 04
  • Location:Oradea
  • Marca:Opel
  • Model:Astra J
  • Motorizare:2.0CDTI 165cp

Scris 24 iunie 2011 - 02:38

1) impozit ca ai masina. ok, un nivel de pret decent, si suportabil ptr toate categoriile. o minte luminata si bine intetionata cu siguranta va gasi o solutie favorabila si o imparteala oarecum corecta pe categorii.
2) "taxa de poluare" care dupa parerea mea ar trebui sa fie pus in combustibil. e logic. cand consumi, atata poluezi.
va zice lumea bine, da euro 2 polueaza dublu ca euro 4, dar plateste tot atata combustibilul. corect, de aia impozitul va fi oarecum mai mare ptr euro 2.

un calcul exact, fix, si 100% corect nu se va putea face niciodata.

Aceasta postare a fost editata de ska: 24 iunie 2011 - 02:39

  • 0

happiness is not around the corner. happiness is the corner.


#1822 bleunightdanger

    Addicted

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 10.070 Mesaje:
Inregistrat: 17-martie 04
  • Location:bucharest
  • Marca:Toyota
  • Model:Corolla 1.4 D4D
  • Motorizare:Auris 1.2T CVT

Scris 24 iunie 2011 - 02:44

Solutia e una si clara:
- impozit mare pe masinile care polueaza mult si sunt foarte puternice
- interdictia de a intra in oras/centru a unor masini gen euro1/euro2
- taxa de inmatriculare (nu prima, nu secunda nu de poluare sau altceva) sa fie la un nivel rezonabil, de genul pt Colt-ul lui Zaoan 100euro si sa creasca proportional cu putere-cilindree-noxe, si sa se aplice la fiecare inmatriculare. Sa fie un fel de taxa de transfer proprietate cum e in unele tari europene.

Momentan platim ceva gen 50lei taxa propriu-zisa de inmatriculare auto....

Daca pana si eu care sunt in lulime vad "n" solutii, EI de ce nu le vad?!?! :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 02:46

  • 0
if you're looking for peace, then get ready for war

#1823 oaspetele

    Addicted

  • VIP Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 12.955 Mesaje:
Inregistrat: 04-iunie 02
  • Location:Bistrita
  • Marca:VW
  • Model:Golf 6
  • Motorizare:1.6

Scris 24 iunie 2011 - 02:47

ska, in principiu ai dreptate, in practica mai greu.
chestia faina e ca in Germania se poate inmatricula masina 3 luni pe an.
ai o supersportiva euro 2 (ma rog), o inmatriculezi vara si gata, nici nu platesti impozit mare.

evident, fortarea asta cu EURO-urile e si un imbold intru consum, dar contine si un sambure de adevar.

ca chestie, pe ala cu euro 2 nu-l tine nimeni sa faca 100 000 de km pe an. ba mai mult, nu-i ia bani in plus la impozit.
  • 0
Daca te trezesti dimineata si nu vezi soarele, inseamna ca esti mort sau esti soarele.

#1824 the1

    ZaUan

  • Moderators
  • 16.118 Mesaje:
Inregistrat: 26-iunie 05
  • Location:Bucharest, Romania
  • Marca:MITSU
  • Model:COLT
  • Motorizare:1.3 95hp

Scris 24 iunie 2011 - 02:48

schimb? adica tu cu golfeta, eu cu coltul?

@bleu
  • 0
Imagine amplasata

''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU

Imagine amplasata

#1825 alexx_elf

    Membru scriitor

  • Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 2.777 Mesaje:
Inregistrat: 20-ianuarie 06
  • Location:Bucuresti
  • Marca:Volkswagen
  • Model:Golf Mk7.5 GTI TCR
  • Motorizare:2.0 TSI

Scris 24 iunie 2011 - 02:50

Solutia e una si clara:
- impozit mare pe masinile care polueaza mult si sunt foarte puternice
De acord. Dar doar pentru ca o detii? Ce ne mai facem cu masinile luate de pasionati pentru a le restaura.
- interdictia de a intra in oras/centru a unor masini gen euro1/euro2
Iti dai seama ca asa ceva e aproape imposibil de implementat, nu?
- taxa de inmatriculare (nu prima, nu secunda nu de poluare sau altceva) sa fie la un nivel rezonabil, de genul pt Colt-ul lui Zaoan 100euro si sa creasca proportional cu putere-cilindree-noxe, si sa se aplice la fiecare inmatriculare. Sa fie un fel de taxa de transfer proprietate cum e in unele tari europene.
Atunci nu cred ca ai mai putea sa o numesti taxa de poluare. Sa fie exact taxa de transfer si sa reflecte cat il costa pe domnul stat sa opereze modificarile. Adica vreo 3 roni.

Daca pana si eu care sunt in lulime vad "n" solutii, EI de ce nu le vad?!?! :rolleyes:
Pentru ca nu toate solutiile sunt implementabile, unele sunt usor contestabile in instanta si alte detalii de genul asta :lol:


  • 0




2 useri citesc subiectul

0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi