FREEZONE
#1801
Scris 23 iunie 2011 - 08:26
Ca in filmele cu prosti
#1802
Scris 23 iunie 2011 - 02:43
He who wants too much from life ends up losing everything! But he who wants too little ends up not having anything at all!
#1803
Scris 23 iunie 2011 - 03:41
Practic, cumpărătorul unui automobil înscris în România (cu numere definitive) trebuie să plăteasca taxa auto dacă îşi transcrie dreptul de proprietate după data de 1.07.2011. După acea dată, atât automobilele înregistrate în alte ţări, cât şi automobilele cu numere româneşti provizorii sau definitive plătesc aceeaşi taxă auto, al cărei cuantum a fost redus cu 30% în cazurile menţionate mai sus. Aşadar, discriminarea între vehiculele înmatriculate în România şi cele înmatriculate în alte state nu mai există, din moment ce toate plătesc aceeaşi taxă la prima înscriere după 1 iulie 2011. Singurele automobile care nu trebuie să plătească taxa auto la prima transcriere după 1.07.2011 sunt cele înmatriculate în România în perioada 1.01.2007-1.07.2008.
Conform acestui articol taxa auto se plati DIN NOU!!! inclusiv pentru masini inscrise dupa iulie 2008? WTF?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1804
Scris 23 iunie 2011 - 05:50
#1805
Scris 24 iunie 2011 - 09:10
Daca are 1599cmc, sa zicem, euro 4 si emite 150 g Co2 taxa ar fi cam 846euro, minus 30%, deci 593euro.
http://www.promotor....lator-taxa-auto
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1806
Scris 24 iunie 2011 - 09:22
Aceasta postare a fost editata de the1: 24 iunie 2011 - 09:22
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1807
Scris 24 iunie 2011 - 09:25
O masina inmatriculata in 2002 a fost introdusa in circulatie in 2002 si supusa reglementarilor in vigoare la acea data. Mortii ei de treaba e ca si cum m-ai pune sa platesc diferenta dintre 19 si 24% la cotele de TVA platite in anii trecuti.
Dar chiar nu mai judeca nimeni in tara asta? Chiar ajungem de rasul Europei? Chiar trebuie sa ne facem intotdeauna de rahat singuri? De ce nu iese nimeni in strada? Daca eu vad 100 de oameni in fata Guvernului protestand imi iau o zi de concediu si ma asez si eu acolo, dar probabil asa zic toti si stam de fapt la racoare. Pentru ca nu avem lideri! Suntem un popor fara cap, incapabil de a-si alege liderii. Nu suntem in stare de NIMIC, singurul concept perfect si majoritar asimilat este "capul plecat sabia nu-l taie", stam si o masturbam la rece si dupa doua beri ii injuram aprig pe cei ce i-am ales cu atata inversunare si la ale caror ordine ne supunem umil. Suntem de c*cat domnilor, si mi-e scarba de mine de noi de tot.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 09:30
#1808
Scris 24 iunie 2011 - 10:58
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1809
Scris 24 iunie 2011 - 11:35
#1810
Scris 24 iunie 2011 - 12:19
#1811
Scris 24 iunie 2011 - 12:32
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.
#1812
Scris 24 iunie 2011 - 01:39
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1813
Scris 24 iunie 2011 - 02:06
Retroactiv e un cuvant urat.
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.
Pai aia nu inteleg cretinii astia de ne conduc. Dar ar fi suficient sa se uite in gradina la vecinii occidentali, si ar intelege ca impozitul pe masina e o sursa de venit si ala il poti calcula tinand cont de poluare si putere si atunci incasezi bani de unde trebuie. Ca ala de are 350CP sunt sanse sa aiba si bani sa dea la stat impozit gras. Dar amaratul cu rabla din '96 isi baga picioarele si ii da foc si nu mai incasezi nimic...
Dar oricum am mai zis, aia cu rable nu ma intereseaza, dar sunt totusi masini din 2003 incoace care inca mai merita sa circule cativa ani.....
#1814
Scris 24 iunie 2011 - 02:08
Asta e si parerea mea! Cu cat scade norma de poluare, cu atat sa creasca taxa anuala. Si intratul in oras!!!Retroactiv e un cuvant urat.
Masina a fost inscrisa in circulatie in 200x, in contextul legislativ de atunci. Scoate tata taxa si pune un impozit axat pe poluare, pe cai, pe cilindree si ala il iei la toti.
#1815
Scris 24 iunie 2011 - 02:14
#1816
Scris 24 iunie 2011 - 02:17
#1817
Scris 24 iunie 2011 - 02:23
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1818
Scris 24 iunie 2011 - 02:23
Ce va fi in anul de gratie 2012, vom vedea, dar se vor castiga puncte frumoase cand vor scoate taxa.
Aceasta postare a fost editata de alexx_elf: 24 iunie 2011 - 02:23
#1819
Scris 24 iunie 2011 - 02:25
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1820
Scris 24 iunie 2011 - 02:36
Si pe mine incepe sa ma cam doara curu...
@ZaOan: drive-testul ala de care am vorbit cand il facem? cand executam un scurt schimb de mame, pardon masini.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 02:38
#1821
Scris 24 iunie 2011 - 02:38
2) "taxa de poluare" care dupa parerea mea ar trebui sa fie pus in combustibil. e logic. cand consumi, atata poluezi.
va zice lumea bine, da euro 2 polueaza dublu ca euro 4, dar plateste tot atata combustibilul. corect, de aia impozitul va fi oarecum mai mare ptr euro 2.
un calcul exact, fix, si 100% corect nu se va putea face niciodata.
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 iunie 2011 - 02:39
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#1822
Scris 24 iunie 2011 - 02:44
- impozit mare pe masinile care polueaza mult si sunt foarte puternice
- interdictia de a intra in oras/centru a unor masini gen euro1/euro2
- taxa de inmatriculare (nu prima, nu secunda nu de poluare sau altceva) sa fie la un nivel rezonabil, de genul pt Colt-ul lui Zaoan 100euro si sa creasca proportional cu putere-cilindree-noxe, si sa se aplice la fiecare inmatriculare. Sa fie un fel de taxa de transfer proprietate cum e in unele tari europene.
Momentan platim ceva gen 50lei taxa propriu-zisa de inmatriculare auto....
Daca pana si eu care sunt in lulime vad "n" solutii, EI de ce nu le vad?!?!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iunie 2011 - 02:46
#1823
Scris 24 iunie 2011 - 02:47
chestia faina e ca in Germania se poate inmatricula masina 3 luni pe an.
ai o supersportiva euro 2 (ma rog), o inmatriculezi vara si gata, nici nu platesti impozit mare.
evident, fortarea asta cu EURO-urile e si un imbold intru consum, dar contine si un sambure de adevar.
ca chestie, pe ala cu euro 2 nu-l tine nimeni sa faca 100 000 de km pe an. ba mai mult, nu-i ia bani in plus la impozit.
#1824
Scris 24 iunie 2011 - 02:48
@bleu
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#1825
Scris 24 iunie 2011 - 02:50
Solutia e una si clara:
- impozit mare pe masinile care polueaza mult si sunt foarte puternice
De acord. Dar doar pentru ca o detii? Ce ne mai facem cu masinile luate de pasionati pentru a le restaura.
- interdictia de a intra in oras/centru a unor masini gen euro1/euro2
Iti dai seama ca asa ceva e aproape imposibil de implementat, nu?
- taxa de inmatriculare (nu prima, nu secunda nu de poluare sau altceva) sa fie la un nivel rezonabil, de genul pt Colt-ul lui Zaoan 100euro si sa creasca proportional cu putere-cilindree-noxe, si sa se aplice la fiecare inmatriculare. Sa fie un fel de taxa de transfer proprietate cum e in unele tari europene.
Atunci nu cred ca ai mai putea sa o numesti taxa de poluare. Sa fie exact taxa de transfer si sa reflecte cat il costa pe domnul stat sa opereze modificarile. Adica vreo 3 roni.
Daca pana si eu care sunt in lulime vad "n" solutii, EI de ce nu le vad?!?!
Pentru ca nu toate solutiile sunt implementabile, unele sunt usor contestabile in instanta si alte detalii de genul asta
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi