STIRI si zvonuri din industria AUTO
#652
Scris 19 martie 2014 - 02:59
Jos palaria pentru luzarii (ca n-o fi fost unul singur) care au rezistat 32 de ore sa scoata consumul ala, eu doar consider ca este extrem de irelevant acel consum scos in acele conditii. Dupa cum i-as baga in sant pe toti plattnerii pe care ii intalnesc pe drum. Speranta mea de viata este prea mica pentru a inghiti astfel de ficaturi.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#653
Scris 18 aprilie 2014 - 07:02
Desi este o idee mai putin hidos decat precedentul, niste creiere netede de la Subaru s-au gandit ei sa se intoarca la farurile de ceata cat farfuria.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#654
Scris 18 aprilie 2014 - 10:43
As fi curios de cum se descurca cu 2.0 diesel si automata noua
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#655
Scris 18 aprilie 2014 - 10:30
Desi este o idee mai putin hidos decat precedentul, niste creiere netede de la Subaru s-au gandit ei sa se intoarca la farurile de ceata cat farfuria.
Au mers pe eficienta si nu pe estetica. Subaru n-a excelat niciodata la estetica din perspectiva majoritatii.
#656
Scris 19 aprilie 2014 - 12:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#657
Scris 22 aprilie 2014 - 01:06
VW premiered the Golf R 400 Concept at the Beijing auto show, and here’s why it’s awesome: Powered by a 2.0-liter, turbocharged EA888 engine tweaked to produce 395 horsepower, it can reach 62 mph in 3.9 seconds and a top speed of 174 mph. Here’s why it’s double awesome: It’s going to be built, the confirmation of which we received directly from VW research and development chief Heinz-Jakob Neusser.
It’s not yet clear if it’s coming to the U.S., but we’d very possibly cut someone to make that happen. We also learned that the engine hasn’t been changed much from the version rated at 290 horsepower in the U.S.-spec Golf R, having only received mild revisions in the interest of withstanding more boost. The basic engine architecture hasn’t been altered. “We haven’t reverted to cast iron and made it into an EA113 again. The EA888 can handle it,” another VW executive told us.
The engine could also migrate to Audi models, with one source telling us that “[VW] wouldn’t take this effort for just one brand.” Does this spell the end of the turbocharged inline-five that we expect to power the next-gen Audi RS3? Not likely. But the R 400 engine no doubt will serve as a kick in the pants to Audi engineers striving to make their EA113-based five-banger even better and more powerful.
Si, pare'se, nu va ramane doar concept, ci va intra in productie de serie. Probabil ca serie limitata ar putea avea un pret mai mare si sa nu "calce" peste RS3
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#659
Scris 22 aprilie 2014 - 01:49
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#660
Scris 22 aprilie 2014 - 07:34
Der Ubergolf !!
#661
Scris 22 aprilie 2014 - 07:39
Toata Suedia are faruri suplimentare enorme si scumpe,gen Hella Jumbo.Daca ati pune si voi,ar fi sparte intr-o saptamina.....De ce oare?
#662
Scris 22 aprilie 2014 - 09:26
Niste Jumbo d'alea nici n'ai prea avea unde sa le folosesti la noi, pe drumurile obisnuite. Prin nord or merge mai des pe timp de noapte, pe drumuri mai putin circulate sau in offroad, altfel nu cred ca's legale nici la ei
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#663
Scris 22 aprilie 2014 - 09:47
Daca vezi cum arata Suedia,pricepi....un fel de Ro....Ce trebuia sa transpara e ca acolo nu se alearga....ca la voi...
#664
Scris 22 aprilie 2014 - 09:50
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#665
Scris 25 aprilie 2014 - 12:03
German media is reporting the upcoming Audi RS3 will eschew the familiar turbocharged five-cylinder 2.5-liter engine in favor of a four-cylinder, 2.0-liter turbo motor.
It seems Audi has decided to drop the iconic five-cylinder 2.5-liter turbocharged engine to make room for a smaller four-cylinder 2.0-liter turbo unit taken from the TT offroad concept showcased a few days ago in China at the Beijing Motor Show. In the RS3 it will allegedly be dialed to 400 PS (294 kW) sent to the quattro all-wheel drive system via a 7-speed S tronic gearbox.
It is believed the Audi RS3 will be introduced towards the end of the year and will be available exclusively as a five-door Sportback variant. Previous reports have indicated the availability of an optional dynamic package but details are not available at this point.
Special thanks go to Hans for sending us the tip!
Source: autozeitung.de
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#666
Scris 25 aprilie 2014 - 12:14
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#667
Scris 25 aprilie 2014 - 02:17
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#668
Scris 25 aprilie 2014 - 02:36
Nais shit.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#669
Scris 25 aprilie 2014 - 02:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#670
Scris 25 aprilie 2014 - 02:54
Nici macar dare nu lasa.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#671
Scris 25 aprilie 2014 - 04:22
smooth...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#672
Scris 06 mai 2014 - 12:59
Tehnologia asta e veche de prin anii '70 la japonezi. Izolatoarele electrice de inalta tensiune au la ei asa ceva ca sa se pastreze intacta de-a lungul timpului tesniunea de strapungere. Daca imi aduc bine aminte sunt niste particule de silicon care fac nu stiu ce.... Ideea a fost preluata de la ceva insecte care merg pe apa si nu se uda.
#673
Scris 06 mai 2014 - 02:18
Probabil abia acum a devenit indeajuns de ieftina incat sa o foloseasca in vopseaua auto, cine stie...
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#674
Scris 06 mai 2014 - 03:12
Probabil ca e vorba si despre costul acestei pelicule dar o fi si despre industria spalatului auto.
#675
Scris 06 mai 2014 - 04:03
O asemenea vopsea ar fi o lovitura serioasa pentru viitorul multor producatori si detaileri
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi