C-Crosser 2.2 diesel DCS
#51
Scris 24 martie 2011 - 11:05
#52
Scris 24 martie 2011 - 11:09
#53
Scris 24 martie 2011 - 11:15
Intreprinderea trebuia dusa pana la capat si setarile facute.
Apoi as fi vrut sa-l vad pe posesorul mitsubie sa trebuiasca sa-l imite pe Relu in voce (tonalitate si intonatie...tot tacamul) ca sa se-nteleaga cu nebuna!
Sau ii dadeai o inregistrare pe disc cu comenzile inregistrate cu vocea ta!
PREA TARE!
#54
Scris 24 martie 2011 - 11:26
Oricum e cel mai idiot car-kit pe care l-am vazut in viata mea. NU face transfer de numere in memoria lui, ci trebuie sa bagi TU manual, unul cate unul !!
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 martie 2011 - 11:24
#55
Scris 24 martie 2011 - 11:29
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 24 martie 2011 - 11:34
#56
Scris 26 martie 2011 - 09:35
ai resoftat-o? parca am vazut ceva pe fb... se zice ca poate fi urcata la 180-190 CP lejer cu stage 1.... cum se misca acum?
Am... Nu stiu si nu ma intereseaza cifrele; ca are 160 sau 250 de cai nu cred ca e relevant. Cert e ca rezultatul e unul foarte echilibrat si pe gustul meu. Se misca bine, raspunsul la pedala este prezent, evident trage mai bine, zgomotul produs de motor e in alta tonalitate, insa acum are legatura directa cu turatia si a castigat si la elasticitate, desi abia a trecut de 8500km. Pentru date seci, koz -ca autor al schimbarii- poate da detalii.
Relu, ce e AQLM13W in romaneste? Cum a mers partida? A mea s-a amanat pe maine...
Cred ca sunt parte a minoritatii care incepe cu instructiunile de utilizare: kitul se drege -si celelalte setari din meniu pentru varianta fara navi- cu masina pe loc, cu frana de mana actionata (vezi manualul). Acum are o voce cu care se intelege insa nu e a mea si nu am talent de imitator. Tind sa cred ca toata istoria asta va fi utila 2 zile pe an cand mai apuca si nefasta la citronel si vrea neaparat bluetooth.
#57
Scris 26 martie 2011 - 09:44
#58
Scris 26 martie 2011 - 03:05
Voi ii vorbiti masinii frumos? Altfel nu vrea?
Da, cu 'saru'manusitele' si 'apelez la generozitatea domniei voastre'...
#59
Scris 05 aprilie 2011 - 09:42
ai resoftat-o? parca am vazut ceva pe fb... se zice ca poate fi urcata la 180-190 CP lejer cu stage 1.... cum se misca acum?
Masina face cu siguranta cu setarile actuale 190CP.
Imi permit sa postez si prima poza :-)
#60
Scris 05 aprilie 2011 - 09:46
#61
Scris 05 aprilie 2011 - 09:56
#62
Scris 05 aprilie 2011 - 10:13
#64
Scris 05 aprilie 2011 - 10:15
din tripleta Citroenul mi se pare cel mai reusit la design si Peugeot-ul oribil.
#65
Scris 05 aprilie 2011 - 10:17
-. Outlander cu facelift
3. Outlander fara facelift
4. 4007
#66
Scris 05 aprilie 2011 - 10:19
#67
Scris 05 aprilie 2011 - 10:24
#68
Scris 13 aprilie 2011 - 09:44
Intre timp am testat si capacitatea de incarcare si transport a unei tabere crapiste pe mal abrupt, prin padure; s-a descurcat.
Astept sa isi dea cu adevarat drumul si motorisca.
Impresii:
- interiorul negru te imprieteneste cu spalatoria auto; nici culoarea aia de pe exterior nu e mai breaza din punctul asta de vedere...
- cutia e de mult bun simt, pricepe si se pricepe...
- oglinzile puteau fi mai lungi; am un unghi mort in lateral care e palpitant,
- modificari din proprie initiativa: LED uri in lampile din interior (lumina mai multa cu consum mai mic, pescarii stiu de ce), soft de la koz, alarma serpeasca (care nu stie sa ridice geamurile, insa problema e in studiu), o sita in dreptul prizei de aer din bara, stanga fata (parca e prea expus radiatorul ala), tavita portbagaj si in curand un SB daca trece examenul.
Car kitul e o stupizenie, sigur il va seta viitorul proprietar. Masina e zgomotoasa cand nu sunt singur si cu muzichia la volum rezonabil.
Am facut un pseudo test de consum: pe Cluj-Oradea mers la disperare, depasit tot, forja pe urcari, cutia in sport consum 8,8; la retur, mers relaxat, maxim 140 (rar, pe liniile drepte lungi si relativ libere), aceeasi incarcatura consum 8,2; prin oras consuma nesemnificativ mai putin daca e in sport, in medie 9,8.
Inca nu o vand.
1. C-Crosser
-. Outlander cu facelift
3. Outlander fara facelift
4. 4007
Si vazute din spate sunt toate pe acelasi loc.
#69
Scris 14 aprilie 2011 - 01:08
consumul extraurban si la mine cu 2.0 turbo benzina sau 3.0 benzina 4x4 e tot pe acolo, 8-8.5. In oras insa, e cu totul altceva, si faptul ca ramine sub 10 litri mi se pare un mare plus. Bine, presupun si ca traficul in Cluj este mai lejer decit in Bucuresti...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#70
Scris 14 aprilie 2011 - 04:24
8,8 nu stiu daca-i consum de "disperare"...Am facut un pseudo test de consum: pe Cluj-Oradea mers la disperare, depasit tot, forja pe urcari, cutia in sport consum 8,8
eu cred ca poti mai bine...
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#71
Scris 14 aprilie 2011 - 10:49
#72
Scris 14 aprilie 2011 - 11:31
#73
Scris 15 aprilie 2011 - 07:40
In Bukale mai prinzi un bulevard unde poti sa tinzi spre 60-70km/h si mai nivelezi consumul.
#74
Scris 15 aprilie 2011 - 08:13
Da, in mijlocul zilei sau seara si cateodata in weekendIn Bukale mai prinzi un bulevard unde poti sa tinzi spre 60-70km/h si mai nivelezi consumul.
#75
Scris 15 aprilie 2011 - 02:24
Deci nu stiu care situatie e mai rea...
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi