C-Crosser 2.2 diesel DCS
#26
Scris 20 martie 2011 - 11:32
Cu alarma, pentru mine personal, am gandit asa: daca las masina in apropiere ( si pe vremea cand am montat-o tineam masina peste bulevard pe un trotuar ), si se intampla ceva -gen un geam spart-, macar sa stiu sa n-o las asa pana a 2-a zi. Pornirea nu m-a interesat si n-am instalat-o, chiar daca alarma stie si pornire. Pornirea implica un chip in masina, etc ... In schimb am ales alarma cea mai buna ( de la viper ) pentru range-ul pagerului.
Ma rog, asa am gandit eu, dar depinde de preferintele fiecaruia.
#27
Scris 21 martie 2011 - 12:02
Pentru o alarma de complexitatea uneia cu pager si pornire de la distanta inca mai caut argumente pro. Cat ar putea sa coste, incluzand aici pachet complet: alarma, montaj, cafea, umflat roti?
#28
Scris 21 martie 2011 - 12:15
Iti spun pe PM preturile.
#29
Scris 21 martie 2011 - 12:24
Vezi ca azi e maine de multisor... Nani, nani...
#30
Scris 21 martie 2011 - 02:09
http://www.scribd.co...tlander-2007-RO
http://www.scribd.co...tlander-2007-EN
Dar sa nu te astepti la capodopere nici de la Mitsu...
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#31
Scris 21 martie 2011 - 07:42
Pentru manual raman dator; chiar sunt curios...
Pentru o alarma de complexitatea uneia cu pager si pornire de la distanta inca mai caut argumente pro. Cat ar putea sa coste, incluzand aici pachet complet: alarma, montaj, cafea, umflat roti?
am eu pe cazan Viper cu pornire din telecomanda,practic nu am folosit pornirea din telecomanda decat pentru demonstratii (oricum daca ai cutie manuale trebuie facut un ritual inainte de a opri motorul) am folosit alta "abilitate" mai mult aceea de a scoate cheia din contact si a lasa motorul pornit(turbo run parca ai zice la schema,si aici e un mic ritual),in rest am avut o problema cu alarma dar s-a rezolvat pana la urma,raza ei e destul de mare,de ex ieri am fost in AFI Cotroceni si am primit pe telecomanda avertizare cand eram la et 1 masina fiind parcata la subsol oricum asta a fost un caz exceptional dar undeva la 2-300 metri cred ca are bataie
#32
Scris 21 martie 2011 - 01:06
pentru clipocit in parbriz, ridicat geamuri si pt zavorarea usilor la demarare cred ca si cea mai simpla versiune Viper este superok.
#33
Scris 21 martie 2011 - 01:09
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#34
Scris 21 martie 2011 - 01:59
Daca masina e keyless precis are si ridicarea automata a geamurilor la incuiere, asa e pe Mitsu, asa ar trebuii sa fie si pe sor'sa!... ridicat geamuri ...
#35
Scris 21 martie 2011 - 10:19
http://florinpanait.wordpress.com
#36
Scris 21 martie 2011 - 10:37
In situatiile masinilor cu keyless, se folosesc alarme care comunica pe can cu masina. Dar nu exista pentru toate masinile modul can compatibil.
In cazul outlander nu stiu exact, dar ma pot interesa daca e cazul.
#37
Scris 21 martie 2011 - 10:57
alex230ro m-ai lasat la fel de nehotarat cu privire la alarma, insa mai informat.
bleunightdanger (omule, nu ai si un alint la numele asta?) esti pe faza si documentat.
Monitor_R sa stii ca e 'cu cheia' si ridica geamurile DACA tin apasat lung pe butonul de incuiere. Caruta anterioara avea trapa, o premiera pentru mine, asa ca i s-a montat alarma plus un modul care dadea curent pe accesorii 30 de secunde dupa incuiere, ocazie cu care inchidea tot, inclusiv trapa. Scuze pentru inexactitatile tehnice. Asta o fi sora balcaza si lalaie...
Frank SF, multumesc pentru urare. De ce Citronel? Era necesar un SUV din motive de casa pe deal, pasiune ce ma plimba pe malul apelor si -argumentul principal- ca mi-l doream.
Din vasta oferta aveam de ales pe baza unor criterii subiective: motor mic, diesel, doua pedale , cu dotari de siguranta activa si pasiva, cateva minime dotari de confort, faruri cu xenon, senzori de parcare, in stare sa care o tabara crapista si husa cu lansete de 2 m lungime. Bugetul alocat excludea segmentul de lux (X1, X3, Q5, GLK) iar ulterior a scos de pe lista si alte variante ce nu credeam ca se pot vinde la preturile afisate (Santa Fe, ix 35, X-Trail, Koleos) sau ca pot fi o asa mare deziluzie ( ix 35 ). O surpriza placuta a fost ASX care -desi cu o pedala in plus- era varianta de rezerva.
Crosserul a fost o ocazie indelung asteptata, studiata (sansa mea ca salesman isi descrie masinile in amanunt) si in sfarsit finalizata. Despre partea de service pot sa ma consolez cu ideea ce cei din Cluj sunt mai receptivi, respectiv ca Citroen, Peugeot si Mitsubishi vor putea rezolva problemele aparute in timp.
Aaa, consuma mai mult decat Passatul sotiei, ala benzinar.
#38
Scris 21 martie 2011 - 11:30
BINGO !...
ridica geamurile DACA tin apasat lung pe butonul de incuiere. Caruta anterioara avea trapa, o premiera pentru mine, asa ca i s-a montat alarma plus un modul care dadea curent pe accesorii 30 de secunde dupa incuiere, ocazie cu care inchidea tot, inclusiv trapa. Scuze pentru inexactitatile tehnice. Asta o fi sora balcaza si lalaie...
...
Ia vezi ca daca apesi de doua ori scurt pe inchidere din 'cheie' pliaza si oglinzile...
#39
Scris 21 martie 2011 - 11:52
BINGO !
Ia vezi ca daca apesi de doua ori scurt pe inchidere din 'cheie' pliaza si oglinzile...
Din viitoarea autobiografie intitulata pretentios 'Memorii': sunt lenes, uituc si comod. Vreau ca la o simpla apasare pe un buton sa se inchida si incuie toate cele, mai putin oglinzile... E o chestiune de rutina. Daca asa aveam inainte de asta, asa vreau si la asta.
Cati km ai cu Mitsu si ce ai schimbat la directie/suspensie?
#40
Scris 22 martie 2011 - 12:06
O apasare scute - incuie masina, o apasare lunga ridica geamurile, doua apasari scurte pliaza oginzile...
Cu Mitsa mea am facut ceva peste 15k km din toamna 2009 de cand o am (am luat-o de la recuperate cu 38k km).
Eu nu am modificat nimic, Extremero a pus suspensie mai tare si mai inalta ...
A mea e 2.0 Di-D (TDI de la mama lui...) si nu am avut nici un fel de probleme de cand o am.
Sunt foarte multumit !
#41
Scris 22 martie 2011 - 12:10
#42
Scris 22 martie 2011 - 12:18
Parca salesman si-a dezactivat aprinderea automata a farurilor...si parca asta e la pachet din programul de setari ale incuierii...
Stiu ca daca dezactivezi aprindera automata a farurilor, atunci la lumina de la radio e mereu pe puternic, nu ca atunci cand ai farurile aprinse si lumina la radio se atenueaza de vezi cu greu ce indica pe timp de zi...
Nu stiu exact toate combinatiile dar baietii de la reprezentanta stiu sigur.
#43
Scris 22 martie 2011 - 12:21
Plierea asta se seteaza din navi sau din... service.
#44
Scris 22 martie 2011 - 01:07
Bugetul alocat excludea segmentul de lux (X1, X3, Q5, GLK) iar ulterior a scos de pe lista si alte variante ce nu credeam ca se pot vinde la preturile afisate (Santa Fe, ix 35, X-Trail, Koleos) sau ca pot fi o asa mare deziluzie ( ix 35 ). O surpriza placuta a fost ASX care -desi cu o pedala in plus- era varianta de rezerva.
multumesc pt poveste, de curiozitate cit ai dat pe Citronel?
deci nu ai obtinut discount la Santa Fe, ix35, X-Trail, Koleos?
de ce zici de ix35 este o mare deziluzie?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#45
Scris 22 martie 2011 - 01:57
Cautarile mele pe la ceilalti furnizori s-au rezumat la oferta de pret anuntata de dealer fara a intra in negocieri pe tema asta. La Renault -spre exemplu- aveau o promotie de 2000 euro la pret DDP; la o adica poate mai obtineam ceva...
La Hyundai am fost intr-o plimbarica de 2-3km pe sosea de buna calitate cu ix35 varianta de top, diesel de 2000 si 186cp cuplat la o cutie automata cu 6, adica alegerea mea bazata pe datele de pe hartie. Din pacate finisarile de bun simt, atmosfera de calitate si lucru inchegat de la interior au fost umbrite de motorul zgomotos, fara elasticitate si vana -caii aia erau ponei iar cuplul era in piesa lui Will - cutia care imi aducea aminte de tehnica anilor 90 si reusea sa gatuie stradaniile fara succes ale motorasului si pretul anuntat, oarecum din alta liga. Notiunea de drive-test a celor de la Hyundai Cluj e originala: ca sa te convinga sa cumperi un SUV, iti fac cinstea de a te insoti crispati pe un traseu prestabilit format din strazi proaspat asfaltate, fara nici o diferenta de nivel si avand ca viraje trei sensuri giratorii.
#46
Scris 22 martie 2011 - 07:37
Monitor_R sa nu o repari niciodata! Foloseste-o la fel de multumit!
Plierea asta se seteaza din navi sau din... service.
Multam' de urare.
Plierea nu se seteaza din navi.
Nu stiu exact cum se face, ori dintr-o combinatie de stari ale masinii (incuiat si pliat, descuiat si geamuri lasate, etc) combinat cu combinatii de apasari pe butoanele 'cheii', ori cel mai probabil din comenzi direct pe CAN.
Cei de la service stiu, nu am avut curiozitatea sa aflu exact.
#47
Scris 24 martie 2011 - 09:05
Intre timp am schimbat masina.
Koz a binevoit sa transforme un panda intr-un urs brun . Si are cel putin o poza cu dihania.
Sambata imi iau nefasta si 'un cane' si inaugurez sezonul la match -o chestie pescaresca, pentru cei neinfestati- daca reusesc sa fac rost de o tava de portbagaj. Cu ocazia asta mi-am propus sa conversez indelung cu comenzile vocale... O cunostinta proprietar de Lancer imi spunea ca zgomotele uzuale zapacesc urechea prea putin muzicala a kit-ului si ca, in consecinta, fac comenzile vocale practic inutilizabile.
#48
Scris 24 martie 2011 - 09:15
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 24 martie 2011 - 09:16
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#49
Scris 24 martie 2011 - 10:16
Apropo de sambata, tot la match ma duc, si inaugurez un AQLM13W......
Sambata imi iau nefasta si 'un cane' si inaugurez sezonul la match..
...
Te astept oricand cu placere !
#50
Scris 24 martie 2011 - 10:56
...
Cu ocazia asta mi-am propus sa conversez indelung cu comenzile vocale... O cunostinta proprietar de Lancer imi spunea ca zgomotele uzuale zapacesc urechea prea putin muzicala a kit-ului si ca, in consecinta, fac comenzile vocale practic inutilizabile.
Vezi ca setarile pe partea vocala se pot face doar cand masina nu e in miscare...Eu mi-am furat-o.
M-am certat cu vocea aia, pana a inteles ce vreau sa setez si la urma mi-o toarna candid...acesta setare nu se poate face daca masina e in miscare...
Sa explodez! http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Referitor la zgomotele uzuale, intradevar incurca. La a mea, care oricum e tractoras, ca sa inteleaga pe cine vreau sa sun, trebuie sa o las la relanti, altfel nu am nici o sansa sa se prinda...
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 24 martie 2011 - 10:57
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi