Probleme cu ROMCARS MOTOR
#1
Scris 26 aprilie 2011 - 12:38
Am achizitionat un Ford Fusion de la Romcar in anul 2008(pe firma) ,toate reviziile fiind facute la Romcar conform cartii service ,in tot acest timp masina a beneficiat de o “anumita garantie” ,referindu-ma la numeroasele probleme pe care le-a avut masina in perioada garantiei si anume :defectiuni ale claxonului ,ale a.c.-ului ,directiei(bieletele).
Cea mai grava problema care m-a determinat sa scriu pe forum este fisurarea conductei de racire (conducta aflata in garantie) ,ceea ce a dus la supraincalzirea motorului(neindicand nimic pe bord).Cei de la Romcar Motors nu vor sa acorde garantia din motive de “utilizare necorespunzatoare a masinii !!!!!!”
Aceasta garantie este o MINCIUNA , Romcar asumandu-si niste responsabilitati pe care nu le respecta ,le-am facut reclamatii peste reclamatii , in zadar.In momentul de fata dosarul este pe roll la Judecatorie , nu exista alta solutie in afara Instantei.
SFATUL MEU : Evitati sa achizitionati masini de la Romcar Motors pentru ca nu sunt seriosi(mai am un prieten care a avut probleme de genul asta) ,ai garantie doar cand le convine lor.
Daca ati avut sau aveti probleme asemanatoare cu acest asazis dealer , va rog sa imi scrieti ,poate vom reusi impreuna sa ii facem sa-si respecte promisiunile facute.
#2
Scris 26 aprilie 2011 - 12:42
martorul din bord (ala de temperatura apa) nu a indicat nimic ? adica ala sta pe zero de dimineata pana sseara sau pe 90 non stop ?
#3
Scris 26 aprilie 2011 - 12:42
#4
Scris 26 aprilie 2011 - 12:58
#5
Scris 26 aprilie 2011 - 01:11
Cam greu sa nu indice ...
#6
Scris 26 aprilie 2011 - 01:15
La Fusion cum o fi?
#7
Scris 26 aprilie 2011 - 01:24
Aceasta postare a fost editata de Relu: 26 aprilie 2011 - 01:24
#8
Scris 26 aprilie 2011 - 01:34
#9
Scris 26 aprilie 2011 - 01:34
Romcar Motors este un un dealer, Romcar este importatorul. Garantia este valabila in intreaga retea Ford.
Garantia extinsa de 4 ani fara limita de kilometri NU acopera orice defect apare la masina. Exista documentatii care specifica exact ce anume este acoperit de garantie, pe ce perioada si in ce conditii.
Mai exact ce anume trebuia sa indice supraincalzirea motorului, ridicarea indicatorului de temperatura ? Daca era termostat de 92°, cu abatere de 15° putea sa "deschida" si la 110°, o temperatura acceptata de altfel, in acest caz este foarte normal sa nu se afiseze nimc pe bord. In cazul in care era lichid de racire lipsa, din nou este normal sa nu se fi indicat nimic.
Verificarea periodica nivelului lichidului de racire si a uleiului intra in atributiunile fiecarui utilizator. Daca nu se face acest lucru, se poate invoca utilizarea necorespunzatoare. De cate ori isi verifica utilizatorii nivelul de ulei la fiecare 3000km ? Foarte putini, majoritatea ajung la revizii sau o data pe an. Cati isi verifica nivelul lichidului de racire ? Mai putini decat verifica nivelui de ulei.
#10
Scris 26 aprilie 2011 - 01:36
mie alea 2 ceasuri mici imi zic ca unul e de nivel combustibil si celalat de temperatura motor.
#11
Scris 26 aprilie 2011 - 01:48
#12
Scris 26 aprilie 2011 - 01:56
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#13
Scris 26 aprilie 2011 - 02:27
#14
Scris 26 aprilie 2011 - 02:29
#15
Scris 26 aprilie 2011 - 02:33
#16
Scris 26 aprilie 2011 - 02:53
Si ? Situatia a fost remediata pe garantie ?
Nop, masina era iesita din garantie. Ciudat ca a avut un defect aproape identic, fiind dintr-o perioada similara.
#17
Scris 26 aprilie 2011 - 03:07
(extras)
Garanţia contractuală nu acoperă:
Intreţinerea şi reglajele :
• operaţiile de întreţinere şi reviziile necesare bunei functionări a vehiculului dvs. menţionate în Carnetul de intreţinere şi reparaţii, aditivul şi înlocuirea filtrului de particule corespunzătoare kilometrajului, ca şi înlocuirea pieselor consumabile: filtrele de ulei, aer, combustibil sau de polen.
.............
• Înlocuirea pieselor supuse unei uzuri normale ca urmare a utilizării vehiculului, kilometrajului, mediului geografic şi climateric în cazul în care înlocuirea nu este rezultatul vreunei defecţiuni. Este vorba în special de următoarele piese : plăcuţe, garnituri şi discuri de frână, pneuri, ambreiaj, baterie, curele, amortizori, lamele ştergătoare, bujii, lămpi, baterii şi siguranţe fuzibile, rotule, rulmenţi roţi, textile, etc.
..............
• vibraţiile şi zgomotele legate de funcţionarea vehiculului, deteriorări cum ar fi decolorarea, alterarea sau deformarea pieselor datorate uzurii normale a acestora.
........................
Din punct de vedere legal sunt acoperiti pentru orice.
#18
Scris 26 aprilie 2011 - 03:18
Cine are cont pe clubford sa ne spune ce se discuta ?
#19
Scris 26 aprilie 2011 - 04:02
LE: nici pe clubford nu's mai multe informatii
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 26 aprilie 2011 - 04:07
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#20
Scris 26 aprilie 2011 - 04:15
"Întreţinerea autovehiculului:
*verifică înaintea plecării în cursă:
- presiunea din pneuri
- nivelul de ulei
- nivelul lichidului de răcire"
Nu cred ca nu au fost semne de alerta. Mi-a fiert si mie motorul si s-a dat peste cap indicatorul.
Macar de mirosit, tot mirosea.
#21
Scris 26 aprilie 2011 - 04:34
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#22
Scris 26 aprilie 2011 - 04:52
Ce e asa greu de verificat? Mai ales daca parasesti localitatea de 2-3 ori pe luna, treci pe la o vulcanizare inainte sa verifici presiunea, asta in caz ca nu ai ochiul format.Cu nivelul de lichide inteleg, da presiunea din pneuri ... cam greu. Poate doar ochiometric, sa nu ai vreo roata dezumflata, mai mult de'atata 99% nu cred ca au cum
#23
Scris 26 aprilie 2011 - 07:41
In volan nu simteam nimic, nici un alt comportament. M-am dus in final la o vulcanizare, si mai aveam doar 1.6! Este incredibil ce mica diferenta este in plan vizual la acele anvelope intre 1.6 si 2.2! Vorbesc de 205/70R15, pentru conformitate. Nexen Winguard SUV.
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
#24
Scris 26 aprilie 2011 - 08:26
Era o masina de firma fara stapan, acica o luam fiecare atunci cand aveam treaba.
Trebuia sa plec dimineata devreme la Ploiesti si tin minte ca am mers aproape tot drumul cu soarele care tocmai rasarea, in ochi.
Abia pe podul care face stanga spre gara am lasat-o mai incet si am simtit mirosul specific....si cand am intrat in umbra am constat ca ardeau toate becurile din bord.
Am tras pe dreapta in fata garii si m-am urcat in taxi.
Masina s-a intors pe rampa iar eu cu un coleg.
Ideea e ca sunt situatii in care nu observi in timp util indicatoarele.
Poate n-ar fi rau ca atunci cand se aprind alea 'vitale' sa si sune un 'bing', ca la avioane.
Nemultumiri referitoare la diverse service-uri vor exista in permanenta, indiferent de marca.
Desi am avut 2 Ford-uri ale mele si inca 2 de la servici, n-am prea calcat pe la reprezentanta/dealeri.
Singura experienta neplacuta a fost la dealerul Ford din BV (de langa Metro), unde m-am oprit cu masina pentru ca imi curgea (la propriu) lichidul de servo din masina.
Mergeam de la Sighisoara spre Buc si pe ~100km pana la BV bagasem deja 3 litri de lichid, asa ca m-am gandit sa ma opresc la service ca sa se uite un mecanic de unde curge si sa-mi spuna daca ajung la Buc sau nu (evident... completand cu inca cativa litri)
L-am rugat pe seful de receptie sa trimita un mecanic in parcare doar sa se uite si sa-mi spuna ceva, iar dobitocul imi spune ca ma programeaza peste 3 zile la verificare....
I-am explicat din nou ca sunt doar in trecere si oricum nu vreau sa o repar atunci, dar vreau sa stiu daca o las in BV si iau trenul sau daca mai rezista pana la Buc.
La care ala imi raspunde ca ii pare rau dar (citez) "nu se poate, deoarece toti mecanicii sunt angrenati in procesul de service".
I-am zis doua si m-am carat.
Mitsubishi Outlander | 2.2 Instyle Navi | 2008 | JEEP Cherokee [KJ] | 2.8CRD | 2004 | Renault Super 5 | 1.4i | 1988
#25
Scris 26 aprilie 2011 - 08:40
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi