Probleme cu ROMCARS MOTOR
#26
Scris 26 aprilie 2011 - 09:08
@pejte: formularea "verifică înaintea plecării în cursă" inseamna orice plecare cu masina, nu neaparat din oras (eu asa retinusem, totusi). D'aia zic ca nu sta nimeni sa verifice toate chestiile astea
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#27
Scris 26 aprilie 2011 - 09:58
Lasati-va pe voi care stiti toate becurile si priviti in jur;
se aprinde becu' ! si ??
misca un indicator; (asta inseamna ca functioneaza, nu ???)
se aprinde al doilea becu' !! si ???
uni din noi nu au bec de "scurta" si ????
Ford F(ocus/iesta/ondeo/usion/ e cumva masina de competitie?? soferul este pilot profesionist ???
sa-mi aduc aminte ca acum ceva vreme am primit un telefon disperat de la o masina trasa deja pe dreapta deoarece s-a aprins in bordun bec albastru
sa-mi aduc aminte ca banuiam indicatorul de temperatura de la Outback ca este defect deoarece nu misca de la ~90 niciodata???
si sa revenim la chestiunea tehnica: se fisureaza o conducta. Sigur producatorul stie. Aici nici macar nu este vorba de Ford.
Si aici calculul este economic, faci recall (daca te respecti) dar ai perderi de imagine, sau te tii batos caci oricum nu-ti pasa de clienti.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#28
Scris 26 aprilie 2011 - 10:09
Masina nu e televizor care sa se stinga daca se strica, ci e un mijloc de transport, in care conducatorul auto are responsabilitatea lui. Si inca una extrem de mare !
#29
Scris 26 aprilie 2011 - 10:14
Numarul "soferilor" care habar nu au ce inseamna beculetele de pe bord este din ce in ce mai mare.
din pacate realiatea ne bate ! Sau ne buseste. Sau ne distruge masina.
Sau ne omoara, cum ne pot omori firmele care nu fac recall pentru o conducta fisurata.
Aceasta postare a fost editata de alias: 26 aprilie 2011 - 10:17
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#30
Scris 26 aprilie 2011 - 10:46
#31
Scris 27 aprilie 2011 - 09:13
"Ce acopera Garantia Extinsa:
Garantia Extinsa acopera exclusiv cazurile in care defectul se datoreaza unor vicii de fabricatie (de material sau de montaj). Orice alte probleme aparute ca urmare a uzurii normale a componentelor, nu este acoperita de aceasta garantie. Garantia extinsa acopera numai partile mecanice si partile electrice (inclusiv manopera).
In aceasta garantie sunt incluse, de asemenea:
➢ simeringuri;
➢ invelisuri metalice – daca orice piesa cuprinsa in garantie este deteriorata, iar acest lucru determina deteriorarea invelisurilor metalice, acestea vor fi de asemenea acoperite;
➢ materiale consumabile precum uleiuri, filtrul de ulei si anti-gelul (doar daca este esential a se inlocui datorita deteriorarii unor piese incluse in garantie).
Din aceasta garantie sunt excluse:
➢ ruperi sau deteriorari ale supapelor si chiuloasei ca urmare a calaminarii
➢ caroseria, ornamentele interioare si exterioare, elementele de etansare, vopseaua, geamurile, convertizoarele catalitice, rotile, airbag-ul si sistemul electric de cablaje/trunchiuri
➢ uzura normala a componentelor precum si a consumabilelor necesare intretinerii normale a masinii (bujii, fise bujii, placute si saboti de frana, discuri de ambreiaj, lamele de stergator, curele trapezoidale, furtunuri, becuri, faruri, baterii, pneuri, sisteme de evacuare;
➢ de asemenea nu sunt acoperite de aceasta garantie piesele de schimb care nu sunt originale Ford, montate la solicitarea clientului.
"conducta" de care s-a amintit in primul post este de fapt un furtun....
#32
Scris 27 aprilie 2011 - 09:56
Mi s-a intamplat odata o chestie similara dar cu uleiul de motor. Aveam rabla aia galbena, cu lampile pe bord care functionau sporadic, s-a aprins saracul martor de ulei dar nu i-am dat importanta. El in schimb functiona si indica corect lipsa de ulei in baie. Si am mers vreo 10 km prin oras pana s-a gripat motorul..... Probabil si in cazul de mai sus a durat ceva.... Deci timp de reactie a fost....
#33
Scris 27 aprilie 2011 - 08:31
cam intodeauna utilizatorul este de vina, pe cand defectele ascunse sunt bonus, oferit de producator pentru a tine treaza atentia utilizatorului. Eu zic chiar ca ar trebui sa cotizam la reprezentanta cand se opreste masina pe autostrada la 140km/h (caz real).
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#34
Scris 27 aprilie 2011 - 09:05
Eu zic chiar ca ar trebui sa cotizam la reprezentanta cand se opreste masina pe autostrada la 140km/h (caz real).
Si ce daca se opreste ? Asta e, s-a stricat si se repara. Sa nu-mi zici ca serverele tale nu se strica niciodata
Aceasta postare a fost editata de Relu: 27 aprilie 2011 - 09:05
#35
Scris 27 aprilie 2011 - 10:21
Hai ca esti culmea Jane ! Adica ai orga de lumini in bord ( dar ti se rupe ca e in garantie ) mergi in continuare pana crapa, si tot masina e de vina ??
[/quote]
nope, ca eu nu folosesc "compani car", am dat bani munciti din greu pe masinile mele , si ma doare.
[quote]
Si ce daca se opreste ? Asta e, s-a stricat si se repara. Sa nu-mi zici ca serverele tale nu se strica niciodata [quote
[/quote]
Oh ce se mai strica dragutele de ele. La servere e mai simplu, le repar si justific si eu timpul petrecut la facultatea de literatura auto )
La masini insa, iata alt caz real. Masina noua, in garantie firma cu multe veveuri: Esti in concediu, pe o insula, cu 2 copii, nevasta, soacra, catel si ce mai ai.
Tehnic: no service pe insula, nu ai voie sa urci pe bac daca masina nu este autopropulsata, si de aici restul problematicii.
Emotional: nu mai comentez, concediu distrus, nevasta se uita la tine cum ca s-ar pircepe la culbutoare, copii urla. Uite-te doar in ochii soacrei care-ti spune ca ai luat mancarea de la gura copiilor sa dai banii pe rabla aia (noua).
Ideea este alta, si este valabila aprope in orice meserie: utilizatorul, cel care plateste, este folosit mai nou ca betatester. Adica, in loc ca producatorii sa-si testeze foate bine produsele inainte de lansare (cel putin in meseria mea se platesc bani buni pentru asta), prefera, premeditat sa lanseze produse cu "furtune care crapa".
Daca la cantarul meu de bucatarie care a costat 22 RON, poate nu conteaza, cand e vorba de sume de mii sau zeci de mii de euro , de siguranta familiei sau de business (din care traim toti) nu mi se mai pare tolerabil.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#36
Scris 27 aprilie 2011 - 10:31
Pushca mea, pe mine m-a lasat golfu NOU ( avea vreo 10.000 km ) prin ungaria, si eram in voiaj de nunta !
Il sun pe vestitul Tanase de la PR, si-mi zice ala, trage-o pana aici !! Ii zic, Tanase, esti defect ? Io sunt in puii mei ca nu stiu nici cum de citeste in hungureste ???
Pana la urma am rezolvat-o, si nu am reclamat pe forumuri sau mai siu eu unde. Cand e sa ai ghinion il ai. Pui pariu ca si RR se strica ??
#37
Scris 27 aprilie 2011 - 10:50
Si tine cont ca pe vremea cand te insurai matale nemteasca era masina )
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#38
Scris 28 aprilie 2011 - 11:26
#39
Scris 28 aprilie 2011 - 01:15
#40
Scris 28 aprilie 2011 - 02:00
#41
Scris 28 aprilie 2011 - 02:40
mie alea 2 ceasuri mici imi zic ca unul e de nivel combustibil si celalat de temperatura motor.
Aceasta postare a fost editata de the1: 28 aprilie 2011 - 02:41
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#42
Scris 28 aprilie 2011 - 02:53
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#43
Scris 28 aprilie 2011 - 03:17
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#44
Scris 28 aprilie 2011 - 03:24
#45
Scris 28 aprilie 2011 - 03:37
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#46
Scris 28 aprilie 2011 - 05:21
Asta imi aminteste de o faza draguta, bineinteles din Italia . Veneam de la supermarket si ma opresc doua babute sarite bine de 70 de ani, in baston, coafate machiate aranjate si ma intreaba daca pot sa le ajut la masina (Fiat Panda 1.2 automata, nou nouta). Ca punea contactul si se aprindea un martor pe care nu-l mai vazuse aprins niciodata si nu stia ce inseamna. Vroia sa stie daca poate da la automat chiar daca martorul (de airbag parca era) nu se stinge cand pune contactul.........
Bineinteles am dat la automat, a pornit rajnitza, am testat de cateva ori si martorul se stingea imediat dupa pornire deci nu era nicio problema, dar abordarea de genul "nu stiu DAR intreb ca sa nu stric" la 70 de ani m-a dat pe SPATE.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 28 aprilie 2011 - 05:28
#47
Scris 28 aprilie 2011 - 08:28
si pana la urma de ce nu a aratat nimic pe bord? ca omu' nu zice.
omu zice, postul 1 si in completare tehnica postul 9.
Aceiasi reactie a companiei ca si in cazul unor probleme cu discurile la un anumit model al unei firme cunoscute noua, sau, mai nou, cu ambreiajul la aceiasi marca, motorizarea diesel
Intrebarea este daca in tarile cu apa calda utiliztorul era tratat la fel.
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
#48
Scris 28 aprilie 2011 - 08:42
Bai, voi sunteti chiar gospodine ???omu zice, postul 1 si in completare tehnica postul 9.
...
Indicatorul ala e TERMOMETRU ! Daca nu indica NIMIC, inseamna ca are ceva si trebuie sa te duci IMEDIAT la service !!!
Cine n-are chef sa se uite la indicatoare, sa foloseasca taxiul sau transportul in comun, ori sa nu se planga daca-i lasa caruta-n drum !!
#49
Scris 28 aprilie 2011 - 08:55
Evident ca DA !....
Aceiasi reactie a companiei ca si in cazul unor probleme cu discurile la un anumit model al unei firme cunoscute noua, sau, mai nou, cu ambreiajul la aceiasi marca, motorizarea diesel
Intrebarea este daca in tarile cu apa calda utiliztorul era tratat la fel.
- Ambreiajele NU sunt acoperite de garantie la nicio masina ( cu exceptia situatiei in care nu functioneaza la livrare, adica defect de fabricatie ), pentru ca este piesa de uzura, si depinde 100% de modul de exploatare cat rezista.
- Cauta pe forumurile de afara si vezi daca la EI sunt reclamate probleme cu ambreiajul. Ca idee, eu am 69.000 km si ambreiajul inca tine ! Mai mult decat atat, la masina asta nu s-a schimbat NIMIC in afara de consumabile si cateva becuri.
- Romanul daca habar n-are sa conduca o masina cu ambreiaj si cuplu important, sa-si ia Logan.
- Probleme cu discurile sunt la TOATE masinile echipate cu placute "ecologice" ( adica de kakat !! ). Nu-i vina fabricantului ca in tara de origine legile sunt aspre.
l.e.
Aceeasi problema cu franele am avut-o la Golf acum 10 ani !!! In loc sa ma plang ca tzatza, mi-am schimbat la 2000 km placutele cu unele MOI, si s-a rezolvat problema !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 28 aprilie 2011 - 09:05
#50
Scris 28 aprilie 2011 - 09:03
Bai, voi sunteti chiar gospodine ???
Indicatorul ala e TERMOMETRU ! Daca nu indica NIMIC, inseamna ca are ceva si trebuie sa te duci IMEDIAT la service !!!
Cine n-are chef sa se uite la indicatoare, sa foloseasca taxiul sau transportul in comun, ori sa nu se planga daca-i lasa caruta-n drum !!
la-i prins pe om la semantica cu NIMIC. Pai daca e vorba de asa, ca sa arate NIMIC indicatorul trebuia sa nu existe. (nu sa lipseasca) Si nu suntem siguri ca in neexistenta lui ar fi putut masura corect NIMICUL deoarece, unu la mana nu avem dovezi ale masuratorii, si, doi la mana, se stie ca orice observatie altereaza realitatea. NA
Aceasta postare a fost editata de alias: 28 aprilie 2011 - 09:03
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi