Mini Countryman versus Nissan Juke
#76
Scris 27 august 2011 - 09:25
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#77
Scris 27 august 2011 - 10:14
am gasit asta pe net acum nu stiu de unde naiba au masurat ei,ce-i drept aparatoarea de noroi de pe spoilerul fata e la cativa cm de pamant dar eu am luat buza normala a spoilerului
#78
Scris 27 august 2011 - 10:54
http://www.autoevolu...004-13-mpi.html
In carte scrie 156, parca.
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#79
Scris 27 august 2011 - 01:18
#80
Scris 27 august 2011 - 01:47
#81
Scris 27 august 2011 - 04:56
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#82
Scris 27 august 2011 - 05:29
#83
Scris 27 august 2011 - 09:18
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 27 august 2011 - 09:18
#84
Scris 26 septembrie 2011 - 01:23
Asa DA !
Aceasta postare a fost editata de pejte: 26 septembrie 2011 - 01:24
#85
Scris 05 octombrie 2011 - 09:12
#86
Scris 24 noiembrie 2011 - 12:28
Ieri l-am analizat static in showroom. Iata primele impresii:
Nu ma apropiam de el daca nu-mi sarea in ochi pretul: 13500euro (3 'rable' incluse, motor benzina 1.6 115CP aspirat, tractiune fata, echipare medie, tva inclus). Indiferent cum, un pret sub 15k euro este tentant pentru oricare dintre noi....
Nu stiu cum sa spun, masina mi se pare in continuare urata, dar parca incep sa o inteleg. Interiorul mi s-a parut SUPER!!!! Inafara de faptul ca iti da senzatia de 'ingust' din cauza formei usilor in partea superioara (dar este doar o senzatie), ambianta interioara este de nota 10+. Cu bordul aprins masina este spectaculoasa iar volanul este grozav - identic cu cel de pe 350Z (sau cum ii zice acuma). Blocul de control al climatizarii este foarte interesant: o combinatie ciudata de display cu butoane oarecum disimulate si de la aceleasi controllere umbli ori la clima ori la setarile masini. Practic butoanele isi schimba functia si denumirea pe fiecare mod in parte (climate sau D-mode).
Calitatea este mult mai ridicata decat ma asteptam. Plasticul acela lucios si colorat folosit din belsug pe la schimbator, consola centrala si panourile usilor, este mult mai placut la atingere decat ai crede din poze. Exista ceva plastic tare si nefinisat in partea superioara a bordului, inspre parbriz, dar forma atractiva si avangardista iti atrage atentia suficient de mult pentru a trece cu vederea acest neajuns.
Mi-a placut pozitia la volan FOARTE BUNA. Scaunul prezinta o plaja larga de reglaje si botul masini vazut din spatele parbrizului iti creaza iluzia unei masini masive, solide, un tanc In spate nu vezi mare lucru, dar oricum unde se termina luneta se cam termina si masina deci la parcare cred ca este suficient de intuitiva. Accesul in si din masina este facil pragul si scaunul fiind destul de joase cu toate ca garda la sol de 180mm ti-ar da ceva curaj la borduri sau un macadam de dificultate medie.
Portierele se inchid/deschid usor, cu un sunet placut. Designerul si-a facut treaba foarte bine la panourile interioare ale usilor: exact unde atingi frecvent a pus materiale interesante (clanta, suport brat etc) si colorate. Hayonul odata ridicat iti ofera un portbagaj parca mic, dar cu o deschidere acceptabila. Ridici planseul si dai de alte spatii de depozitare - este de fapt o tava destul de adanca, compartimentata, care la randul ei poate fi scoasa pentru a ajunge la roata de rezerva de dimensiuni reduse. Marginea de incarcare este ridicata dar nici nu avea cum sa fie altfel. Inchizi la loc hayonul si te tot uiti la ea minute in sir fara a intelege daca e urata sau nu. Stopurile mi se par subdimensionate, totul pare desenat in graba ca si cum ar fi pierdut prea mult timp cu elaborarea partii frontale si cand au ajuns in spate s-a terminat acuarela....
Daca partea frontala as putea-o considera placuta din cauza aerului de masivitate pe care il inspira si al formei originala, spatele ramane in continuare sub semnul intrebari. Dar nu-i nimic, se poate ocoli masina la o adica si prin fata.....
Cine si de ce ar cumpara asa ceva? Uite ca fix gagicile acelea de le vedeti in trafic la volanul unui Juke sunt publicul tinta! Masina e destul de mica pentru flendureala prin oras, suficient de usoara pentru a nu consuma foarte mult, destul de spatioasa pentru o tanara cu sau fara copil si nu in ultimul rand foarte ORIGINALA.
Recunosc, intr-o varianta sportiva nu ar fi deloc rea nici pentru un barbat tanar sau de varsta medie.... Si parca pe visiniu ar da chiar bine
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 noiembrie 2011 - 12:32
#87
Scris 24 noiembrie 2011 - 12:44
Mie nu-mi place deloc partea din fata ... adica ar fi ok daca n-ar avea si farurile alea prelungite de pe capota http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gifDaca partea frontala as putea-o considera placuta din cauza aerului de masivitate pe care il inspira si al formei originala
1,6L DIG-T ar fi ok ???intr-o varianta sportiva nu ar fi deloc rea nici pentru un barbat tanar sau de varsta medie
Too Old to Rock and Roll: Too Young to Die (© Jethro Tull 1976)
#88
Scris 24 noiembrie 2011 - 04:08
LE: vad pe siteul si configuratorul BADSI ca ar fi 22k euro masina.... eu am inteles altceva de la Cobalcescu... e de verificat! La pretul asta masina ar fi BELEA!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 noiembrie 2011 - 04:11
#89
Scris 24 noiembrie 2011 - 04:22
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#90
Scris 25 noiembrie 2011 - 04:23
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 25 noiembrie 2011 - 04:23
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#91
Scris 25 noiembrie 2011 - 05:31
#92
Scris 25 noiembrie 2011 - 05:49
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#93
Scris 03 decembrie 2011 - 07:48
Suna mai frumos/corect denumirea acelui Mini 4x4 in romana
Daca ai zis ca este pentru sotie alege MINI
Ai avertisment pentru SEO SPAM. Daca te mai prind odata ai ban.
#94
Scris 03 decembrie 2011 - 09:32
#95
Scris 17 aprilie 2012 - 11:13
Mie si neveste-mii Mini Countryman ne place foarte mult, daca am avea bani, sigur i-as lua unul.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#96
Scris 17 aprilie 2012 - 02:49
#97
Scris 17 aprilie 2012 - 03:37
#98
Scris 17 aprilie 2012 - 03:43
#99
Scris 17 aprilie 2012 - 03:48
#100
Scris 17 aprilie 2012 - 03:52
O bila neagra are Mini Countryman Cooper SD din cauza suspensiei dure, care te zgaltaie rau daca prinzi drumuri proaste ... si cum pe meleagurile mioritice este la ordinea zilei sa dai tot timpul peste gropi pe sosele. Este clar ca trenul de rulare nu este construit pentru soselele noastra actuale. In schimb directia este foatre precisa si te ajuta cu succes sa ocolesti gropile in care suspensia te-ar zgudui serios. - Sursa - al 3'lea alineat
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 17 aprilie 2012 - 03:56
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi