noul BMW seria 3
#226
Scris 24 iulie 2012 - 11:19
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#228
Scris 24 iulie 2012 - 11:34
#229
Scris 24 iulie 2012 - 11:35
... (am vazut japoneze mult mai impresionante).......
cum ar fi ?
Are emblema gresita si nu-i 'limuzina'
dupa ce-i dai talpa de doua ori, nu mai stii care e emblema corecta si uiti de limo
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#230
Scris 24 iulie 2012 - 11:38
#231
Scris 24 iulie 2012 - 11:56
Ex-FN2 owner
#232
Scris 24 iulie 2012 - 12:05
interiorul la seria 3 - precedenta generatie - imi pare la acelasi nivel cu Avensis si Mazda 6 - ca sa vbim doar de japoneze.
si da, de 40k mi-as lua GTI/GTD/R20, sau un Passat superaccesorizat (daca as avea pretentii de 'limuzina'), ori Avensis, ori un Rav4, ori un C-Klasse .... poate un Lexus IS cu oaresce discount.....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iulie 2012 - 12:10
#233
Scris 24 iulie 2012 - 12:08
raport pret/performante/consum e foarte bun. ( ma rog, mai putin pretul )
20d deja urca fara pb in 200-210cp after market. si nu neaparat caii, ci cuplu.
ok, nu va fi niciodata un 30d dar nah, si pretul de achizitie e mai mic, si taxele, si casco si consum si toate sunt mai ok...
normal ca ar mai misto un 30d, sau de ce nu un 35d, dar totusi, nici banii nu-s fara numar
///edit : ah, stai, ca asta-i topicul cu seria 3, nu cu x3-ul lui Frank...
Aceasta postare a fost editata de ska: 24 iulie 2012 - 12:10
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#234
Scris 24 iulie 2012 - 02:11
328 e undeva la 40k.... fara optionale.....
interiorul la seria 3 - precedenta generatie - imi pare la acelasi nivel cu Avensis si Mazda 6 - ca sa vbim doar de japoneze.
si da, de 40k mi-as lua GTI/GTD/R20, sau un Passat superaccesorizat (daca as avea pretentii de 'limuzina'), ori Avensis, ori un Rav4, ori un C-Klasse .... poate un Lexus IS cu oaresce discount.....
Daca vrei o limuzina, nu o compacta, si iti doresti tinuta de drum sportiva, nici Passat-ul, nici Avensis (asta in nici un caz!), nici C-Class, nici Lexus nu se ridica la acelasi nivel din acest punct de vedere (fara a fi masini rele). Iar daca vrei si tractiune integrala (pt polivalenta in cazul iernilor de la noi), atunci ramine doar C-Class, care costa tot atita la motorizare comparabila, si e o masina mai veche conceptual.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#235
Scris 24 iulie 2012 - 02:13
si e o masina mai veche conceptual.
Care nu e neaparat un lucru rau.
#236
Scris 24 iulie 2012 - 02:21
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#237
Scris 24 iulie 2012 - 02:22
personal nu-mi fac cu ochiul decat S60 si mai ales S80 si bineinteles, GTI/GTD
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iulie 2012 - 02:26
#238
Scris 24 iulie 2012 - 02:27
#239
Scris 24 iulie 2012 - 04:13
eu zic ca 20d e arhisifucient.
raport pret/performante/consum e foarte bun. ( ma rog, mai putin pretul )
20d deja urca fara pb in 200-210cp after market. si nu neaparat caii, ci cuplu.
ok, nu va fi niciodata un 30d dar nah, si pretul de achizitie e mai mic, si taxele, si casco si consum si toate sunt mai ok...
normal ca ar mai misto un 30d, sau de ce nu un 35d, dar totusi, nici banii nu-s fara numar
///edit : ah, stai, ca asta-i topicul cu seria 3, nu cu x3-ul lui Frank...
Si daca nu ar conta asa mult consumul?
Un benzinar .... dar care?
Ex-FN2 owner
#240
Scris 24 iulie 2012 - 06:35
ca sa fiu sincer, m-am mai uitat sa vad ce masini ar fi de luat la banii astia (30-40k euro) si n-am gasit decat S40, S60, S80, A4 si A6, TT, GTI/GTD, Lexus IS si Rav4, C-klasse.
personal nu-mi fac cu ochiul decat S60 si mai ales S80 si bineinteles, GTI/GTD
Ai verificat de curiozitate care sunt costurile de revizii, consumabile, piese, reparatii tinichigerie etc. la dealerul Volvo din Bucuresti?
Cit despre GTI/GTD sunt de acord ca sint misto, dar ce te faci daca ai nevoie de mai mult spatiu, sau daca ai nevoie de o masina care sa fie si de business, sa te poti duce cu ea la un client corporate de exemplu...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#241
Scris 24 iulie 2012 - 07:55
pai M3...Si daca nu ar conta asa mult consumul?
Un benzinar .... dar care?
sincer, cred ca un 320i ar fi super ok. algere rationala.
328i mi se pare destu de scump pentru ce ofera in plus. parerea mea.
si 320i poate fi dus zic eu fara prea mari greturi in 210-220cp, again cu un castig de cuplu sesizabil.
dar, cum ii ziceam si lui frank pe alt topic, un X3 nu l-as vedea benzinar. e totusi o utilitara, care ii shade bine cu un dizal
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#242
Scris 24 iulie 2012 - 08:05
Un M3, M4 deja e in alta liga de pret .... nu mi-l permit eu nici pe asta normal
Ex-FN2 owner
#243
Scris 24 iulie 2012 - 08:35
ar fi misto un 325d
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#244
Scris 24 iulie 2012 - 11:20
Ai verificat de curiozitate care sunt costurile de revizii, consumabile, piese, reparatii tinichigerie etc. la dealerul Volvo din Bucuresti?
Cit despre GTI/GTD sunt de acord ca sint misto, dar ce te faci daca ai nevoie de mai mult spatiu, sau daca ai nevoie de o masina care sa fie si de business, sa te poti duce cu ea la un client corporate de exemplu...
Ultima oara am vazut preturile de 'reprezentanta' VOLVO intr-un deviz pt S40... si mi-au cazut chilotii - mai ales vazand ce preturi mici au acele blestemate de repere la retailerii vest-europeni
Daca vrei mai mult spatiu decat in Golf, iei clasa medie gen Avensis/Passat sau A4/A6, seria 3 mi se pare inghesuita - masina de burlac.
Daca prin business si clienti corporate tu te gandesti, de exemplu, la domeniul bancar - discutia chiar nu-si are rostul: o masina modesta, polulara si nu foarte scumpa gen Passat maaaaxim A4 este alegerea perfecta. Daca vorbim de businessuri in diverse domenii unde tu - ca reprezentant al unei firme- ai de tinut in spate imaginea unui brand - atunci e altceva si ar sta bine un MB, un Lexus, un Infiniti. Din nou o masina sport nu-si prea are rostul chiar daca am vorbi de un mare Country Manager.
Este parerea mea, fiecare o serveste cum ii place. Insa daca mie account managerul de clienti mari de la Vodafone mi-ar veni cu un Audi TT sau un 328i nici nu i-as mai citi oferta. Deasemenea, probabil n-as semna un parteneriat cu o multinationala de miliarde al carei CFO coboara dintr-un Sandero... Insa nici un Lancer Evo nu cadreaza prea bine in peisaj, nu crezi?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 24 iulie 2012 - 11:25
#245
Scris 25 iulie 2012 - 05:59
#246
Scris 25 iulie 2012 - 09:42
pe la 30k te mai scremi de ceva interesant, dar intre 30-40k SUV-urile chiar devin singura optiune viabila...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 iulie 2012 - 09:42
#247
Scris 25 iulie 2012 - 10:20
#248
Scris 25 iulie 2012 - 10:26
#249
Scris 25 iulie 2012 - 10:34
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#250
Scris 26 iulie 2012 - 01:19
De ce sa-ti ei un Superb Break cand de fapt iti ajunge un Golf Break, sau chiar un Hatch Fara referire la oaspete ca el macar are 2
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi