Parca asta era filozofia chinezilor de la Fuji
noul BMW seria 3
#176
Scris 20 martie 2012 - 10:39
#177
Scris 20 martie 2012 - 10:52
referitor la eveniment > sa ma pipi pe BMW Group Romania, le-am scris de altfel si in formular, pai pe invitatie erau trecute X5 30d si 650ix, niciuna insa nu era real disponibila la plimbare ... la 650ix m-am uitat ca in vitrina, la x5 la fel ... si-a cerut scuze omul de Motor AG si mi-a promis ca-mi lasa un x5 un weekend dar nu e ok atitudinea celor de la BGR.
ps:m-am trezit la 7 dimineata sa ma dau cu 328i, 650ix, si x5 30d(am incercat doar cu cutie in 6 trepte si nu mi-a placut, eram curios cum e in 8 trepte) si m-am dat cu puncte puncte puncte
ps2:ca sa nu ma aia pe mine total, m-am dat cu un 535dxdrive si imediat dupa asta cu un 740dxdrive, amandoua cu suspensii adaptive, clar bani irositi de pomana, amandoua cu 3 litri diesel biturbo de 306 cp, dar 5-ul cu zf8, iar 7-le cu zf6, mare diferenta intre ele, la inceput cand am urcat in 7 stateam sa intreb cate naibii de kg are in plus fata de alalalt de se misca asa de greoi, pe urma mi-am adus aminte de diferenta de cutie, in plus sincer 7-le nu face sens, nu aduce nimic peste 5, amandoua sunt al fel de bine izolate(BETON) iar asta micul e mai dinamic si mai placut, ala mare face sens daca mergi cu sofer, dar in acest caz cred ca un S e mai indicat > mai spatios.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#178
Scris 20 martie 2012 - 10:59
Pai da mah, asta e si ideea ! Fuji a facut masini abordabile, care merg de TUNA !pai da, dar aia de la fuji cer mai putini bani pe troaca, stii ca iei dinamica fara rafinament interior, la pretul astuia vreau si o tzara de rafinament interior, pana mea, altfel iau fuji ... cu toate ca fuji are doar integrala iar astea erau spate.
....
Daca vreau behemve care sa mearga ca subaru: in primul rand nu s-a inventat, si in al 2-lea rand mai dai si o carca de bani ! E drept, nu-i dai degeaba ca masinile sunt super misto lucrate, dar accepti faptul ca NU MERG ca Subaru !
#179
Scris 20 martie 2012 - 11:06
aicea sunt in asentimentul tau total, behemweurile merg MULT MULT MULT MAI BINE/MISTO... accepti faptul ca NU MERG ca Subaru !
eu daca mi-as lua ceva pentru placerea de a conduce nu ar fi integrala ci ceva spate ... am un partener american, are in state, unde de altfel au si circuite, de iesit duminica, evident pe circuit, o mazda miata(mx5) preparata bomba ... probabil ca personal as opta pentru un M3 dar cred ca ai prins ideea
vezi ca te-ai incurcat in cuvinte, nu abordabil e termenul ci abominabil, pe vremuri faceau masini urate cu spume/abominabile, acuma le fac frumoase, dar singur ai recunoscut ca nu mai sunt masiniFuji a facut masini abordabile
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#180
Scris 20 martie 2012 - 11:14
In parcare la MALL !aicea sunt in asentimentul tau total, behemweurile merg MULT MULT MULT MAI BINE/MISTO
.....
#181
Scris 20 martie 2012 - 11:22
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#182
Scris 20 martie 2012 - 11:35
#183
Scris 20 martie 2012 - 09:55
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#184
Scris 20 martie 2012 - 10:02
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#185
Scris 20 martie 2012 - 10:23
si mie. sa-i pot cheltui pe un 320imi'ar placea 35k euro in cont
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#186
Scris 20 martie 2012 - 10:41
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#187
Scris 20 martie 2012 - 10:47
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#188
Scris 11 aprilie 2012 - 06:18
Lovely Spring days bring warmer weather but it also returns BMW prototypes to Nürburgring testing, and we've just spied on video the king of all current BMW prototypes - the much-anticipated F80 M3 Sedan. Powered by an inline 6 or V6 displacing more than 3 litres good for roughly 450hp and featuring up to 3 turbos (with possible electric turbo), the new M3 is set to be better than its predecessor in any and every regard, as usual. We put our money on an inline 6, particularly after an insider recently chimed in saying that the decision had been made to go with the inline engine.
BMW will again offer both a 6-speed manual and an (optional) 7-speed double clutch transmission for the M3.
As we've oft repeated, the new 2014 F80 M3 may be the only M3 model BMW will offer for the next generation as rumors suggest that the F82 Coupe and F83 Convertible versions may be renamed to M4. Expect the F80 M3 to hit the European market sometime in late 2013 with U.S. launch to follow in early 2014.
If you're one of those guys who (understandably) lament the fact that the marvelous S65 V8 powering the current M3 is will be phased out for an inline-6 or v6, check out this video to realize it will still be a unique car and engine. Or as Dr. Nitschke, President at BMW M, told us recently: "We'll surprise you with this car." I love surprises, so we can't wait to see what you've got in store for us, BMW.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#189
Scris 11 aprilie 2012 - 08:25
mie mi-ar place tare un 320. i.
cum mai, nu 320d? Ce-ai patit?
Sau altfel, doar 320i, nu 328i?
Ma incearca si pe mine diverse ginduri. 20i si 28i N20 sunt practic acelasi motor, in linii mari au aceleasi componente, aceeasi turbina, singura diferenta este (cel putin la Z4) ca 28i are frinele mai mari, 20i are rata de compresie mai mare (!) si se pare ca doar pistoanele sunt diferite!. Diferenta majora e doar din soft, totusi inca nu se poate resofta 20i pentru ca sa ajunga la nivelul unui 28i pentru ca exista o protectie pe senzori, adica diferitii senzori din motor sunt setati pentru valori limita mai mici la 20i, deci daca se depasesc valorile maxime setate motorul intra in mod de autoprotectie si merge pe regim de avarie... Totusi unii tuneri au anuntat deja versiuni de 220 CP pentru 20i si 300 CP pentru 28i....
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 11 aprilie 2012 - 08:26
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#190
Scris 11 aprilie 2012 - 08:47
N-am vazut de cand sunt masina mai URATA ca zet patru ala !... (cel putin la Z4) ...
Acum cateva zile era unu langa mine pe Victoriei, un individ la volan, si ma intrebam cat KAKAT poate avea un umanoid in creier sa dea banii pe o POCITANIE ca aia ! Masina e pur si simplu RAHITICA !!
Evident, papagalu a cumparat "emblema" de pe hidosenia aia !!!
#191
Scris 11 aprilie 2012 - 09:50
Dar suntem off-topic, si ma abtin sa continui sa intretin "scandalul"
Revenind la versiunile de N20 (20i versus 28i), ma intreb in ce masura merita diferenta de pret, din moment ce motoarele sunt in linii mari aceleasi? Ma intreb daca vor gasi tunerii o solutie pentru a tuna un 20i la nivelul unui 28i stock.... sau la nivelul unui 28i tunat (cum este cazul la Audi, ABT aduce si 2.0T 180 CP si 2.0T 211 CP la acelasi nivel de 275 CP Stage 1).
Alta discutie interesanta este cea privind comparatia intre un 320i si 320d, au aceeasi putere, performante similare, preturi apropiate, e drept ca 320d consuma mai putin dar 320i e mai rafinat in functionare...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#192
Scris 11 aprilie 2012 - 11:10
nu. 320i.cum mai, nu 320d? Ce-ai patit?
mi se pare compromisul ideal pentru un seria 3.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#193
Scris 12 aprilie 2012 - 07:49
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#194
Scris 12 aprilie 2012 - 08:10
un 320i e 34500eur ( pret cu tva, rotunjit, echipari de baza )
un 320d e 36600eur
un 328i e 41000eur
daca pana la 320d, diferenta de 2100eur e oarecum rezonabila, adica mai toate dieselarele au fost o idee mai scumpe, pretul cerut pentru 328i, adica un + de 6500eur pentru o diferenta nu atat de mare de performante, nu consider ca merita.
deci din start, dpmdv 328i pica. ( cu 500-1000eur cred ca softezi masina la un nivel de putere/cuplu suficient de mare incat sa estompeze suficient de tare diferenta pana la 328i, si tot iti raman o caruta de bani. ptr optionale, pentru casco, sau benzina. sau cauciucuri daca esti drifter )
sa nu mai vb de 335i, care costa cu 13000eur mai mult ( adica inca o masina de clasa mica )
de cand mai tot alternez cdti-ul cu turbata ( lasand la o parte diferentele care dau cu virgula la performante, dar si la consum ), m-ar tenta din nou o masina pe benzina.
deja diferentele nu mai sunt chiar atat de mari la consum ( motoare pe benzina turbo tot mai eficiente ) iar diferenta intre benzina/motorina ( cand motorina era la jumatate de pret ) e aproape inexistenta.
costuri de intretinere mai mici la benzina.
( factorul fun, 6000rpm si restul nu le pun la socoteala ca pot si foarte subiective. nu ca m-ar da exagerat de tare pe spate. sunt un fan al zvacului de diesel )
si in plus, ca linie finala, mi-a cam apus in mare si mie cariera de pilot. adica nu o mai ard ca bezmeticul pe sosele, odata dpdv al talpii, si doi dpdv al nr de km.
deci per total, eu consider ca mi s-ar potrivi un 320i
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#195
Scris 12 aprilie 2012 - 08:17
Ati stat langa un 2.0d de la behemve, avand motorul pornit ?
Nus cum l-au facut, da zici ca i-a aruncat careva o galeata de suruburi de cale ferata in baia de ulei. Juri ca mai are un pic si sar bucati din motor !
Sincer, mi se pare jenant ...
#196
Scris 12 aprilie 2012 - 09:36
#197
Scris 12 aprilie 2012 - 09:51
Unui amic i-a crapat motorul STAND LA SEMAFOR, la fix 1 luna dupa ce a iesit din garantie, si TOATE reviziile facute la EI. Masina avea vreo 60.000 km !!!!!
BMW 320d
Problema motoarelor behemve de 2 litri dieseeeel e ( dealtfel ) arhicunoscuta ....
Aceasta postare a fost editata de Relu: 12 aprilie 2012 - 09:53
#198
Scris 12 aprilie 2012 - 09:53
#199
Scris 12 aprilie 2012 - 09:56
Termina cu off-topicu, ca te banez ! Aici vorbim despre MASINI, da ???? !!!!sa-ti zic ca la mine la servici au fost pana acuma cam 50 de logan-uri 1.4MPI duse la peste 200-250k km si la niciuna nu s-a desfacut niciodata motorul?!?
#200
Scris 12 aprilie 2012 - 10:09
În democraţie, ai dreptul să-l alegi pe cel care o să te folosească aşa cum vrea el.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi