inca un behemwe
#1
Scris 25 octombrie 2011 - 04:25
Am negociat cu bavaria, 10% discount plus un an extra de garantie in limita a 100k km, la care se adauga si pachetul de servisare :
Culoare
668 Negru
AYAT Stofa Ribbon Antracit
Echipamente standard
1CC Functie Start/Stop motor automata
216 Servotronic
258 Anvelope Runflat
2K0 Jante din aliaj usor V-Spoke de 17", tip 304
2PA Prezoane antifurt
428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor
4CG Ornamente interioare Argintiu Satin mat
520 Faruri de ceata
534 Aer conditionat automat cu 2 zone, continut extins
7NH BMW Service Inclusive - 5 ani / 100000 km
879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana
Echipamente
1CD Recuperarea energiei de franare
205 Transmisie automata Steptronic
249 Volan multifunctional
320 Fara inscriptionarea tipului de model
3AT Bare longitudinale Aluminiu satinat
413 Plasa de separare in portbagaj
420 Geamuri fumurii spate
423 Covorase din velur
488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata
493 Pachet compartiment de depozitare
494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata
502 Sistem de spalare a farurilor
508 Sistem de asistenta la parcare (PDC)
521 Senzor de ploaie si control automat al farurilor
522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga
544 Pilot automat cu functie de franare
663 Radio BMW Professional
6NK Conectivitate, Bluetooth si interfete USB
710 Volan M imbracat in piele
775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit
mi-ar fi placut scaune sport dar nu mergeau decat cu tapiterie partial piele/full piele/imitiatie piele(pentru tarani), eu am sinuzita cronica si nu folosesc clima decat foarte rar la drum intins, asa ca nu vreau sa aud de piele in masina, deci am fost nevoit sa zic pas.
fiind facuta la comanda au zis ca dureaza 3 luni sa o aduca, a venit in vreo 7-8 sapt, eu am primit-o in sapt 9 de la comanda, consuma putin, foarte putin, mai putin decat fost masina care avea vreo 300 kg mai putin tractiune fata, 40 cai in minus si cutie manuala, cutia spre disperarea mea tine subturat la greu, schimba imperceptibil si extrem de repede. pe aceasta caroserie parerea mea e ca cel mai potrivit motor ar fi motorul pe care nu il pun adica doi litrii biturbo diesel.
in rest e avion, a primit de iarna covorase de cauciuc OEM, jante(cica made in germania) alutec cu tuv si potrivire perfecta, acelasi J,ML si ET cu modelul oem 306 streamline, ar mai trebui sa ajunga si gumele de iarna
in momentul asta nu-mi vin idei
ps : ca sa ma fac de kko pana la capat, in matematic deciziei a contat pretul, discountul, reviziile gratuite, am verificat cat ma costa diferite dimensiuni de anvelope si nu am umblat la roti, chiar daca-s urate etc, sunt zgarciob si-mi maninc de sub unghii adica
si niste poze
ar mai fi de mentionat ca am inscriptionat si oglinzile in aceeasi zi in care am avut placutele de inmatriculare
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#2
Scris 25 octombrie 2011 - 04:25
#3
Scris 25 octombrie 2011 - 04:27
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 octombrie 2011 - 04:27
#4
Scris 25 octombrie 2011 - 04:28
#5
Scris 25 octombrie 2011 - 04:30
#6
Scris 25 octombrie 2011 - 04:31
Baga si o poza.
bagat
demers merge si se simte excelent, are 4900 km facuti din 5 septembrie
nu-mi plac :
1.lipsa roata de rezerva
2.greierasi, mici, putini, neagresivi, dar existenti mult mai repede decat ma asteptam
3.intervalul de service scade mult mai repede decat ma asteptam, initial cand am vazut revizie 30k am plecat de la ideea ca o sa le impart sportiv una eu, una ei ... dar cam la 1000km parcursi se duc 2000 din interval fara sa am un stil agresiv de mers
daca am chef de alergat am un golf r32
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#7
Scris 25 octombrie 2011 - 04:32
2. in subaru nu am nici dupa 64000 km:) si sincer nu trebuie sa existe. la C pentru un greieras i-am zapacit pe toti pana l-au gasit. era frameul de la scaun fisurat din nastere
3. ala scade in functie de talpa dar aia o stii si tu.
"daca am chef de alergat am un golf r32 "
mai bine faci prezentare la chestia asta decat la o fumigena
Aceasta postare a fost editata de berkut: 25 octombrie 2011 - 04:33
#8
Scris 25 octombrie 2011 - 04:34
#9
Scris 25 octombrie 2011 - 04:37
Asa, injura-ma/imitiatie piele(pentru tarani)
Sustin"daca am chef de alergat am un golf r32 "
mai bine faci prezentare la chestia asta decat la o fumigena
Despre intervalul de revizii (in mod special schimbul de ulei): Chiar aveai de gand sa schimbi uleiul la mai mult de 10.000km?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 25 octombrie 2011 - 04:40
#10
Scris 25 octombrie 2011 - 04:38
#11
Scris 25 octombrie 2011 - 04:39
1. nu ai nevoie de roata de rezerva in mod normal
2. in subaru nu am nici dupa 64000 km:) si sincer nu trebuie sa existe. la C pentru un greieras i-am zapacit pe toti pana l-au gasit. era frameul de la scaun fisurat din nastere
3. ala scade in functie de talpa dar aia o stii si tu.
"daca am chef de alergat am un golf r32 "
mai bine faci prezentare la chestia asta decat la o fumigena
1.anvelopele runflat chiar la talon mare exceleaza prin rigiditate, de aia e de preferat roata de rezerva in portbagaj si anvelope normale
2.ma lasi cu chinezaria aia ? sunt sigur ca ce inteleg eu prin greierasi si ce intelegi tu nu se compara, am mers cu japoneze toyota(sta cel mai bine), mazda, subaru, mitsu si nu a fost una sa nu aibe greierasi multi, agresivi si considerabil mai iritanti decat ce am in bmw ... am zis de faptul ca au aparut foarte repede in comparatie cu golful in care au aparut primele scartzaieli dupa peste un an de la achizitie.
3.tocmai asta e buba ca nu-i dau talpa, masina nu a vazut kick down pana acuma, si daca apas pedala o apas progresiv sa intre turbina in sarcina frumos, etc ... stii tu sunt sigur
referitor la cartul de strada aia e masina nevesti-mii, eu foarte rar ma urc in ea, pur si simplu nu-mi place, e prea mica, prea joasa, prea rigida, prea inconfortabila mai exact
ps : pretul a fost 45k cu tot cu tva, plus minus acolo, nu am la indemana facturile sa pot sa zic exact.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 25 octombrie 2011 - 04:40
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#12
Scris 25 octombrie 2011 - 04:39
daca am chef de alergat am un golf r32
de ce taci ba !
baga despre golf, lasa beamveiu ca nu e agreeat aici.
bafta cu masina !!
(esti generos cu "i"-urile)
#13
Scris 25 octombrie 2011 - 04:40
de ce taci ba !
baga despre golf, lasa beamveiu ca nu e agreeat aici.
bafta cu masina !!
(esti generos cu "i"-urile)
+1
#14
Scris 25 octombrie 2011 - 04:41
Bai puteam sa jur cand am vazut mica scapare ca o sa sari pe el ca un uliu batran ce esti(esti generos cu "i"-urile)
#15
Scris 25 octombrie 2011 - 04:42
1. zi ca ai runflat i hate those stupid things. chiar si fara runflat nu prea ai nevoie de roata de rezerva.1.anvelopele runflat chiar la talon mare exceleaza prin rigiditate, de aia e de preferat roata de rezerva in portbagaj si anvelope normale
2.ma lasi cu chinezaria aia ? sunt sigur ca ce inteleg eu prin greierasi si ce intelegi tu nu se compara, am mers cu japoneze toyota(sta cel mai bine), mazda, subaru, mitsu si nu a fost una sa nu aibe greierasi multi, agresivi si considerabil mai iritanti decat ce am in bmw ... am zis de faptul ca au aparut foarte repede in comparatie cu golful in care au aparut primele scartzaieli dupa peste un an de la achizitie.
3.tocmai asta e buba ca nu-i dau talpa, masina nu a vazut kick down pana acuma, si daca apas pedala o apas progresiv sa intre turbina in sarcina frumos, etc ... stii tu sunt sigur
referitor la cartul de strada aia e masina nevesti-mii, eu foarte rar ma urc in ea, pur si simplu nu-mi place, e prea mica, prea joasa, prea rigida, prea inconfortabila mai exact
ps : pretul a fost 45k cu tot cu tva, plus minus acolo, nu am la indemana facturile sa pot sa zic exact.
2. nu te las pentru ca aia e masina
3. mda ... trista situatie. eu as intreba in service cum e normal sa faca.
referitor la r32 : ai imbatranit prea devreme . trimite nevasta sa ii faca o prezentare. un r32 e oricand bine primit .
#16
Scris 25 octombrie 2011 - 04:43
Despre intervalul de revizii (in mod special schimbul de ulei): Chiar aveai de gand sa schimbi uleiul la mai mult de 10.000km?
asta n-are ulei LongLife? adica gen sa-l poti schimba linistit macar la 15-20k?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 octombrie 2011 - 04:44
#17
Scris 25 octombrie 2011 - 04:46
Asa, injura-ma
Despre intervalul de revizii (in mod special schimbul de ulei): Chiar aveai de gand sa schimbi uleiul la mai mult de 10.000km?
mai sincer asta e parerea mea, are toate dezavantajele pielii, arata ca o piele de la distanta, daca te apropii vezi ca e mai naspa si costa putin, pe la 400 euro, pentru ce ti-ai pune asa ceva decat doar ca sa epatezi, sa creezi impresia de ceva ce nu e ?
referitor la revizie alerg destul de mult si pe afara drept pentru care la toate masinile mele am facut revizia in mod normal pe la 15k km, daca as merge doar in oras ai avea dreptate.
3. mda ... trista situatie. eu as intreba in service cum e normal sa faca.
referitor la r32 : ai imbatranit prea devreme . trimite nevasta sa ii faca o prezentare. un r32 e oricand bine primit .
am intrebat deja, cica nu e normal, sa o mai lasam sa vedem cum face
nevasta-mea sa prezinte masina ? buna buna, eu ma ocup si de aia, stai linistit, doar ca nu e genul meu de masina, plus ca troaca aia scoate din mine tot ce e mai urat la volan
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#18
Scris 25 octombrie 2011 - 04:47
Da ma, tine tu uleiul ala 30.000km (cat zice producatorul). Bai chitros mai esti...asta n-are ulei LongLife? adica gen sa-l poti schimba linistit macar la 15-20k?
@mecea: Da, ai dreptate, insa intre textil/piele si textil de proasta calitate eu am ales prima varianta
#19
Scris 25 octombrie 2011 - 04:49
(esti generos cu "i"-urile)
ce pana mea, doar nu dau de la mine
referitor la golf va zic un lucru "there is no replacement for displacement"
si inca unu e manual am mers cu dsg, e misto, mai confortabil, dar tot a meu e mai marfa
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#20
Scris 25 octombrie 2011 - 04:50
eu mergand zi de zi cu sti ul pot sa zic cu mana pe inima ca nu scoate el din mine ce vrea el cand vrea el doar daca eu il las.
+1Da ma, tine tu uleiul ala 30.000km (cat zice producatorul). Bai chitros mai esti...
@mecea: Da, ai dreptate, insa intre textil/piele si textil de proasta calitate eu am ales prima varianta
textil central + piele laterale zic eu ca e combinatia castigatoare.
iar uleiul sa il tineti voi 30k km
sa nu uit : sa vezi ce fete o sa faca aia in service cand vrei sa il schimbi la 10k si cum te pun sa il platesti tu cu cardul tau cu tot.
Aceasta postare a fost editata de berkut: 25 octombrie 2011 - 04:51
#21
Scris 25 octombrie 2011 - 04:51
@mecea: Da, ai dreptate, insa intre textil/piele si textil de proasta calitate eu am ales prima varianta
merg la textil 10/10, am pe golf piele si e jale vara, mai ales ca anul asta am facut concediul, grecia 2 sapt, cu golful ca mazda am dat-o din iarna trecuta, si am mers cu o coaja pana s-au adunat banii de "presciouss"
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#22
Scris 25 octombrie 2011 - 04:51
hai ca usor usor ajungi la masinice pana mea, doar nu dau de la mine
referitor la golf va zic un lucru "there is no replacement for displacement"
si inca unu e manual am mers cu dsg, e misto, mai confortabil, dar tot a meu e mai marfa
#23
Scris 25 octombrie 2011 - 04:52
sa nu uit : sa vezi ce fete o sa faca aia in service cand vrei sa il schimbi la 10k si cum te pun sa il platesti tu cu cardul tau cu tot.
ar trebui sa fiu chiar idiot sa merg in service sa-l schimb cand pot sa cumpar ulei original bmw, la fel si filtru si sa merg la un prieten sa-i platesc manopera ...
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#24
Scris 25 octombrie 2011 - 05:50
#25
Scris 25 octombrie 2011 - 06:11
879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana
excelenta dotare
eu daca as avea bani de x5, mi-as lua x3 iar de diferenta carburant Adica imi place mai mult si il gasesc mai potrivit pt orice drum.
Sa-l folosesti cu placere pana-l vei da buy-back pt x1
2 useri citesc subiectul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi