Am negociat cu bavaria, 10% discount plus un an extra de garantie in limita a 100k km, la care se adauga si pachetul de servisare :
Culoare
668 Negru
AYAT Stofa Ribbon Antracit
Echipamente standard
1CC Functie Start/Stop motor automata
216 Servotronic
258 Anvelope Runflat
2K0 Jante din aliaj usor V-Spoke de 17", tip 304
2PA Prezoane antifurt
428 Triunghi reflectorizant si trusa de prim ajutor
4CG Ornamente interioare Argintiu Satin mat
520 Faruri de ceata
534 Aer conditionat automat cu 2 zone, continut extins
7NH BMW Service Inclusive - 5 ani / 100000 km
879 Manual de utilizare / Carte de service in limba germana
Echipamente
1CD Recuperarea energiei de franare
205 Transmisie automata Steptronic
249 Volan multifunctional
320 Fara inscriptionarea tipului de model
3AT Bare longitudinale Aluminiu satinat
413 Plasa de separare in portbagaj
420 Geamuri fumurii spate
423 Covorase din velur
488 Suport lombar pentru scaunul conducatorului auto si al pasagerului fata
493 Pachet compartiment de depozitare
494 Scaune incalzite pentru conducatorul auto si pasagerul fata
502 Sistem de spalare a farurilor
508 Sistem de asistenta la parcare (PDC)
521 Senzor de ploaie si control automat al farurilor
522 Faruri xenon pentru faza scurta si faza lunga
544 Pilot automat cu functie de franare
663 Radio BMW Professional
6NK Conectivitate, Bluetooth si interfete USB
710 Volan M imbracat in piele
775 Capitonaj plafon BMW Individual antracit
mi-ar fi placut scaune sport dar nu mergeau decat cu tapiterie partial piele/full piele/imitiatie piele(pentru tarani), eu am sinuzita cronica si nu folosesc clima decat foarte rar la drum intins, asa ca nu vreau sa aud de piele in masina, deci am fost nevoit sa zic pas.
fiind facuta la comanda au zis ca dureaza 3 luni sa o aduca, a venit in vreo 7-8 sapt, eu am primit-o in sapt 9 de la comanda, consuma putin, foarte putin, mai putin decat fost masina care avea vreo 300 kg mai putin tractiune fata, 40 cai in minus si cutie manuala, cutia spre disperarea mea tine subturat la greu, schimba imperceptibil si extrem de repede. pe aceasta caroserie parerea mea e ca cel mai potrivit motor ar fi motorul pe care nu il pun adica doi litrii biturbo diesel.
in rest e avion, a primit de iarna covorase de cauciuc OEM, jante(cica made in germania) alutec cu tuv si potrivire perfecta, acelasi J,ML si ET cu modelul oem 306 streamline, ar mai trebui sa ajunga si gumele de iarna

in momentul asta nu-mi vin idei
ps : ca sa ma fac de kko pana la capat, in matematic deciziei a contat pretul, discountul, reviziile gratuite, am verificat cat ma costa diferite dimensiuni de anvelope si nu am umblat la roti, chiar daca-s urate etc, sunt zgarciob si-mi maninc de sub unghii adica
si niste poze
ar mai fi de mentionat ca am inscriptionat si oglinzile in aceeasi zi in care am avut placutele de inmatriculare
