inca un behemwe
#26
Scris 25 octombrie 2011 - 06:28
Treaba cu intervalul de schimb afisat pe bord e in felul urmator: factorul cel mai important e numarul de ore de functionare a motorului (viteza medie redusa => kilometri parcursi putini si ore de functionare mai multe), apoi ar fi modul de conducere, daca masina vede zona rosie a turometrului des=> scade intervalul afisat pana la revizie (nu cred ca e cazul tau).
Zi-ne si daca ai luat-o pe persoana fizica sau pe firma si descrie putin polita de casco: valoare asigurata, prima platita, eventuale fransize....etc.
Sa o folosesti cu placere!
#27
Scris 25 octombrie 2011 - 06:46
#28
Scris 25 octombrie 2011 - 07:24
In primul rand misto masina...cele mai multe noi X3-uri le-am vazut in Italia anul asta, deci sa nu mai aud ca noul X3 e masina urata, cica italienii au gusturi in design auto.
Treaba cu intervalul de schimb afisat pe bord e in felul urmator: factorul cel mai important e numarul de ore de functionare a motorului (viteza medie redusa => kilometri parcursi putini si ore de functionare mai multe), apoi ar fi modul de conducere, daca masina vede zona rosie a turometrului des=> scade intervalul afisat pana la revizie (nu cred ca e cazul tau).
Zi-ne si daca ai luat-o pe persoana fizica sau pe firma si descrie putin polita de casco: valoare asigurata, prima platita, eventuale fransize....etc.
Sa o folosesti cu placere!
mie mi se pare cel mai reusit/frumos ics
turometrul in primii 2000km nu a sarit de 3000rpm, cand am luat-o de la dealer am plecat direct si am facut o roata bucuresti - ploiesti - campina - predeal - parau rece - bran - fundata - rucar - pitesti - bucuresti, si pana sa treaca de 1200km in fiecare zi ieseam seara cu ea pe autostrada pana la fundulea si inapoi, tocmai ca sa existe un echilibru intre frecusul de oras si mersul constant cat e motorul nou-nout, iar acuma rar ajunge la 4000rpm, cu toate astea la drum intins a scazut la fel ca in trafic urban.
este luata pe firma, avans 50%, leasing ca sa pot deduce tva-ul, valoare asigurata este valoarea de contract, 45k, asigurator allianz tiriac, fara fransiza, 3.75% platita trimestrial, aranjamentul firmei de leasing.
Felicitari, o masina destul de sincera,dar nu agreez motorul,am eun un fix cu 4 cil,mai ales pe masini cu pretentii.....in rest bafta
inteleg fixul, dar la noile taxe din romania ... platim mult mai mult la r32 decat am luat noi in calcul cand l-am luat, ce sa mai zic ca anul trecut cu toate ca am platit integral de la inceputul anului am fost chemati sa platim majorat pe ultimele sase luni ? pur si simplu nu mai am chef sa dau bani guvernului inutil, pot sa traiesc cu astia 4 cilindri, evident ar fi fost mai frumosi 6 dar isi fac treaba foarte bine si astia 4
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#29
Scris 25 octombrie 2011 - 07:33
e misto rau.
mi-a placut mult si 20d-ul. e o alegerea foarte echilibrata performante/consum/pret.
DAAAAR, s-ar preta uber cool un 30d. sa nu ma intind mai sus...
si eu visez la asa ceva
s-o stapanesti sanatos.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#30
Scris 25 octombrie 2011 - 08:33
Bafta si multi km.
#31
Scris 25 octombrie 2011 - 08:37
Felicitari!
45k a fost cu tot cu discount?
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#32
Scris 25 octombrie 2011 - 08:48
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 octombrie 2011 - 08:48
#33
Scris 25 octombrie 2011 - 08:50
''...Degeaba ai o sabie de samurai daca nu stii ce sa faci cu ea...'' © RELU
#34
Scris 25 octombrie 2011 - 08:51
#35
Scris 25 octombrie 2011 - 09:13
#37
Scris 25 octombrie 2011 - 09:50
#38
Scris 25 octombrie 2011 - 10:04
Daca ai chef vreau niste consumuri....e visul erotic al neFestii....
http://www.spritmoni...ail/475468.html
de la campina pana la intrarea in otopeni consum 5.6%, viteza medie 93.6, in localitati cruise la 80, afara cruise la 110-115, incarcare bagaje nefasta si copil
45k a fost cu tot cu discount?
cu discount si tva
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#39
Scris 25 octombrie 2011 - 10:27
#40
Scris 25 octombrie 2011 - 10:42
Una peste alta e o masina echilibrata si sunt convins ca si 2,0 isi face treaba bine.
Bafta si multi km.
Pentru 90% din conducatorii auto, un 2.0 ar trebui sa faca treaba foarte buna. Noi astia care i-am facut pe parinti bunici am cam realizat cam cu ce se mananca viata - ca sa ma exprim plastic si fantastic. Si apoi, sa fim sinceri, pana acum 1 an era relativ ok cu aranjarea impozitarii. mecea a gandit corect dpmdv, sa-si fi luat un motor mai mare insemna bani aruncati AIUREA catre "stat". De banii aia mergi 3 luni
Consumul il consider mare,motorul e entry level pentru x3,explicatia cu impozitul e plauzibila...
Normal ca-i entry level. Dar poate nu toti cauta nod in papura la masinile altora. De ce CUVANT URAT trebuie sa apara cineva, mereu, sa zica ba ca-i mare consumul, ba ca-i scumpa, ba ca nu stiu ce, ba ca mai bine lua altceva in banii aia.
Iar aia cu "explicatia cu impozitul e plauzibila" e PE-NA-LA
WTF???
Bai mecea, FELICITARI! Masina e faina si buna. Sa te bucuri de ea.
#41
Scris 25 octombrie 2011 - 10:53
Aceasta postare a fost editata de DMIHNEA: 25 octombrie 2011 - 10:55
#42
Scris 25 octombrie 2011 - 11:09
#43
Scris 25 octombrie 2011 - 11:17
#44
Scris 25 octombrie 2011 - 11:21
#45
Scris 25 octombrie 2011 - 11:22
si apropo de 2.0 si impozite. m-am plimbat asta seara cu un golf r20 si mi-a placut ! mult ! si e doar 34 000 eur . dupa toate reducerile .
Aceasta postare a fost editata de berkut: 25 octombrie 2011 - 11:27
#46
Scris 26 octombrie 2011 - 12:25
#47
Scris 26 octombrie 2011 - 03:48
hai sa facem ceva cu postarile astea offtopic.
deschideti bre un topic de genu : "Ce am mai condus astazi" - impresii siinvataturi catre colegii studenti.
deschideti ce topic vreti, dar hai macar astea de la "Masina mea" sa le lasam curate.
Si ca sa-mi dau si eu parerea vizavi de consum, e maricel pe afara si mic in oras.
#48
Scris 26 octombrie 2011 - 06:37
Consumul il consider mare,motorul e entry level pentru x3,explicatia cu impozitul e plauzibila...
consumul e mic, punct. masina are 1.8 tone, cutie automata si tractiune integrala, practic am consumuri o idee mai mici decat ce aveam la fosta masina mazda 6 CD143 cutie manuala
scuza cu impozitul nu e de om ce cheltuie 45000 de euro pe o masina.NU CUMVA DEVALORIZAREA ANUALA E MAI MARE DECIT FAIMOSUL IMPOZIT PENTRU UNA CU MOTOR DE 3 LITRI?Sa vorbim urit putem toti,sa gindim nu e pentru toata lumea,bag sama
nu este o scuza, a reprezentat un bonus daca vrei, am zis ca eram pregatit sa iau touareg care are v6, dar mi-a placut masina asta foarte mult, iar motorul se misca foarte bine, din punctul meu de vedere ideal ar fi fost motorul tocmai pus pe seria 5, diesel 2 litri biturbo 218 cai cuplu 450/1500-2500, dar nu era disponibil, nu inteleg pentru ce sa maresc costurile fixe de intretinere, cu un 3 litri vine si consum mai mare nu numai impozit, daca pur si simplu nu am nevoie de asa ceva ? doar ca sa arat ca imi permit ? nu sunt genul si asa cum mentionat mai sus cand curuletzu meu are chef sa decoleze iau golful, la care impozitul e de 4600 ron, adauga la devalorizare si da-ti seama cat ma bucur an de an sa dau acesti bani pe infrastructura rutiera din romania
Pentru puterea lui si traficul din Bucuresti, consumul nu este deloc mare. pe la tzara pe la Mihnea jucaria n-ar fi sarit de 6.
nu cred ca 6 e fezabil, pur si simplu ar insemna sa dormi la volan, probabil un 7.5 dupa ce se lasa motorul
si apropo de 2.0 si impozite. m-am plimbat asta seara cu un golf r20 si mi-a placut ! mult ! si e doar 34 000 eur . dupa toate reducerile .
ala chiar e o super masina
Si ca sa-mi dau si eu parerea vizavi de consum, e maricel pe afara si mic in oras.
nu e maricel pe afara, fiind practic vorba de rodaj nu s-a mers cu masina deloc cu cruise control, am folosit doar pedala si am incercat in permanenta sa-i variez usor turatia, cand mai sus cand mai jos ... plus ca motorul e nou, lasa-l sa se aseze
si multumesc de toate urarile pozitive
Aceasta postare a fost editata de mecea: 26 octombrie 2011 - 06:40
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#49
Scris 26 octombrie 2011 - 06:55
In rest, foarte bun consumul de Bucuresti. Vorbesc de ce am vazut pe spritmonitor.
Dar desigur, fata de balena mea se adauga probabil greutate in plus, tractiune si cutie automata. Precum si profilul de caramida, dar ala probabil ca intervine la viteze mai maricele.
#50
Scris 26 octombrie 2011 - 08:47
incerc sa-ti raspund,chiar daca suntem pe topicul de prezentare al lui mecea............1. Raspunsul intrebarii tale este -deoarece nu consider motorizarea ideala pentru aceasta masina. 2. Daca voi vreti sa periati si sa lingeti undeva(unii) omul pe topicul de prezentare,e problema voastra,asta nu presupune ca prezentind o masina nu o supui criticilor.3. Si sa continui,scuza cu impozitul nu e de om ce cheltuie 45000 de euro pe o masina.NU CUMVA DEVALORIZAREA ANUALA E MAI MARE DECIT FAIMOSUL IMPOZIT PENTRU UNA CU MOTOR DE 3 LITRI?Sa vorbim urit putem toti,sa gindim nu e pentru toata lumea,bag sama....4. Ca sa nu mentionez ca expresia mea privitor la explicatia plauzibila,SIGUR depaseste puterea ta de intelegere........
1. Ce consideri tu e fix zero. Un rht pe bat. Ce RELEVANTA are ce "consideri" tu? Ti-ai cumparat tu masina? Ai cheltuit tu banii pe ea?
2. Unii au fost probabil grav marcati prin trecutul lor. Cine P L M periaza pe cine? Aveti obsesii sau ce?
3. Tie iti place sa vorbesti aiurea si sa te victimizezi. Omule, devalorizarea se aplica oricarei masini; faimosul impozit (pe care eu il platesc si nu ma plang) are o valoare foarte mare raportat la ce primesti in schimb. EU am un 2.7 si platesc anual de vreo 10 ori mai mult decat platesc la un 2.0. STIU, mintea ta nu poate bate intr-atat de departe, dar, ca utilizator normal (si fara conturi de milioane E) de ce ai lua un 3.0 in defavoarea unui 2.0. Ca sa ce? Pentru a face o depasire in forta, pentru liniute, pentru impresii, pentru intretinere mai scumpa? Plus ca, dupa logica ta lipsa, un 3.0 se devalorizeaza mai greu - LOL ia uita-te in targ sa vezi cat au ajuns sa coste motoarele mari... si daca BocPoc nu schimba sistemul de impozitare, motoarele mari se vor deprecia MAI REPEDE decat alea mici. E logic.
4. La a 4-a ai fost prea proFUND ca sa iti pot raspunde. De cand si pana cand cunosti tu puterea mea de intelegere. Oricum, e hilar si penibil (ca sa nu zic mai mult) ca tu, din postura ta sa emiti pretentii. Maine ma duc si eu sa-i dau sfaturi lui Stephen H., ala imobilizat in scaun, saracu'.
Uite asa vin unii scobiti-n f-u-n-d sa dea sfaturi si sa emita pretentii pe topicurile celor care-si prezinta masinile. Tu chiar crezi ca pe cineva il doare undeva de "consideratiile" tale?
Observ o traditie pe acest forum. Existau 2 useri (... ca vad ca mmmmmmmmmol a disparut), acum mai e unul, mihnea voievod, care se spurca pe topicul altuia, dar ei, si doar prin prisma finantelor, nu-si permit acele masini, dar le hulesc si le gasesc nod in papura. Nu e logic, nu e fair, si e total deplasat.
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi