Intr-adevar cam multe probleme cu o masina noua. Cat a costat la vremea ei (DDP)?
22k euro cu ceva discount a mea, si undeva pe la 13k aia mica a maica-mii, tot asa ceva discount
oricum o vectra cu motor si dotari similare era cam la 24k iar un passat undeva intre 25 si 26 parca, pretul si legendara fiabilitate japoneza m-au convins in luarea deciziei, mega tzeapa, oricum daca luam passat probabil ca o sugeam mai rau ca prindeam numai bine motoarele cu injectoare siemens, dar in principal am vrut vectra atuncea, ca eram foarte multumit de ele, si de altfel in prima faza m-am dus direct la opel, atitudinea agentului de vanzari de la dealer m-a scos din papuci si am zis ca nu iau din principiu, de aia m-am uitat la passat si la mazda, avensis nu a reprezentat optiune ca mi se parea urat cu spume, subaru nu avea diesel atuncea, honda mi se parea prea mica, ma refer la portbagaj
Sincer ma mir de problemele tale, dar n-am cum sa nu te cred. Cu toate ca eu stiam ca unele modele de mazda se fac prin anglia.
Eu am avut multe masini japoneze, am vazut/lucrat/mers cu foarte multe, si sincer am fost chiar mirat de felul cum se prezinta dupa multi km rulati.
Acum sunt la al 3-lea subaru, are 75.000 km, NU am greierasi (cu exceptia unuia la un geam cand e deschis, dar stiu ce e si mi-e lene sa-l fac ), si pana la km astia n-am schimbat decat consumabile si cateva becuri.
Cu celelalte 2 n-am avut la fel nicio problema, bagand in ele exclusiv consumabile.
Nu-ti mai zic pe unde bag saraca masina cand ma duc la pescuit, si ma duc destul de des !!
Am o gramada de prieteni cu japoneze, si la multi km sunt uluit cat de bine se comporta de zici ca-s noi.
In fine, poate mazda a inceput sa scartaie, orice e posibil.
toyota fabrica avensis in anglia, si mai nou parca si corolla, iar yaris prin cehia, sau aygo whatever
mazda a fabricat 6 si 2 in spania la ceva uzina ford, a renuntat din cauza problemelor de fiabilitate mi-e groaza sa ma gandesc cum sunt alea ... astea de care vorbesc eu sunt facut in japonia, seriile incep cu jmz, daca vrei cand ajung la birou iti scot din dosare seriile integrale, dar crede-ma pe cuvant sunt made in japan.
mi-am mai adus aminte o faza tare la 6 daca speli masina se deregleaza duzele de stropit parbrizul, asta e explicatia importatorului : jetul de la furtun sub presiune deregleaza duza ... oha garantie, nu costa mult dar trebuie sa te duci in service des, nu pricep de ce la golf nu se deregleaza duza ca il spalam in acelasi loc, cel mai tare moment a fost in mers tragand la stropitoare am vazut live cum pleaca jetul de unde trebuia sa bata undeva la cucuieti in colt sus la parbriz http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
deja poluez, insa ai prins tu ideea, poate eu sunt cu ghinion dar daca te uiti la jurnal de bord pe forumul mazda o sa te minunezi, si vorbim de masini luate de noi.