inca un behemwe
#126
Scris 10 noiembrie 2011 - 04:51
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#127
Scris 10 noiembrie 2011 - 07:23
oricum si-au meritat banu, mai ales ca asa am iesit la 1200 ron cu tva pe roata complet echipata fata de oem minim 2200 ron alea non rft, mie oricum mi se pare ca dau mai bine jantele astea decat cele oem cu care a venit masina echipata.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#128
Scris 09 decembrie 2011 - 03:17
La intoarcere ar trebui sa fie mai mic cu vreo 0.5l/100.
Iubesc din ce in ce mai mult masina, este o reala placere sa mergi la drum intins cu ea.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#129
Scris 09 decembrie 2011 - 03:19
Asta 1.
2. De ce nu ti-ai luat, domne, 3.0. Cu aia scoteai 4.9%
#130
Scris 09 decembrie 2011 - 03:34
Vezi ca Floresti nu e Cluj, e judetul Cluj, daaaa?
nu vad greseala, nu am zis "bucuresti-cluj napoca" ci bucuresti-cluj, care cluj e ditai judetu si include si florestiul ... tu ai pacatuit prin presupunere nu eu
ala de 3.0 garantat lua 4.9
Aceasta postare a fost editata de mecea: 09 decembrie 2011 - 03:36
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#131
Scris 09 decembrie 2011 - 04:17
#132
Scris 09 decembrie 2011 - 04:50
5% la forja maxima
si 4,9% doar la mers extrem pe circuit.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#133
Scris 12 decembrie 2011 - 03:56
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#134
Scris 12 decembrie 2011 - 04:03
#135
Scris 12 decembrie 2011 - 04:28
#136
Scris 12 decembrie 2011 - 04:57
de ce crezi ca pica turbine/compresoare/injectoare? tocmai pt ca marea majoritate merg subturati si putinii care sunt exceptia o ard numai in rosu
#137
Scris 12 decembrie 2011 - 05:01
acceleratii blana pentru depasiri am avut gramada mai ales valea oltului, dealu negru si intre sebes si sibiu.
pe "autostrazi" acuma am tinut-o la 140. probabil al un regim mai relaxat, fara sa se mearga subturat, dar fara depasiri, acceleratii blana, etc, ar fi fost maxim 6%.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#138
Scris 12 decembrie 2011 - 07:32
6,9% cu o medie de 89,9 e foarte bine.la intoarcere conform CDB 6.9% dar dupa plinul calculat la pompa 6.85% cu 20 km foiti in bucuresti. Practic cam tot cat a a fost si la dus doar ca la intrarea in bucuresti media de viteza era 89.9 km/h, drumul crunt de aglomerat, si plin de bizoni retarzi.
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#139
Scris 12 decembrie 2011 - 08:32
acceleratii blana pentru depasiri am avut gramada mai ales valea oltului, dealu negru si intre sebes si sibiu.
cum se misca la acceleratii blana in depasiri pe portiuni din astea de drum? E suficient de dinamica, sau ai fi dorit mai mult?
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#140
Scris 12 decembrie 2011 - 08:40
Intr-adevar, e foarte bine, dar nu uita autostrada.6,9% cu o medie de 89,9 e foarte bine.
#141
Scris 12 decembrie 2011 - 08:55
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#142
Scris 12 decembrie 2011 - 08:59
mai ales ca zice ca a fost si "crunt de aglomerat"
happiness is not around the corner. happiness is the corner.
#143
Scris 12 decembrie 2011 - 09:02
Sa poti scoate 70 medie, trebuie sa mergi ilegal tot drumul !Cu puțin noroc, media legal pe București-Cluj e vreo 70km/h.
#144
Scris 12 decembrie 2011 - 09:10
Poi da, dar noi pierdem mereu.ce castiga pe autostrada, pierde pe drumu national.
mai ales ca zice ca a fost si "crunt de aglomerat"
#145
Scris 12 decembrie 2011 - 09:26
cum se misca la acceleratii blana in depasiri pe portiuni din astea de drum? E suficient de dinamica, sau ai fi dorit mai mult?
am sa fac o comparatie stupida, x3 vs golf :
1.odata parca mi-ar fi placut sa decoleze de sub mine cum o face r32-ul, subliniez o singura data, avand in vedere ca au fost aproape 1000km parcursi e ok ... am apasat acceleratia, si am vrut mai repede, si am dat sa mai apas dar eram deja la blana, la golf nu-mi aduc aminte sa fi dat vreodata de podea
2.sta pe curbe excelent, nu le ia cu 130 ca golful, dar daca esti idiot si insisti masina poate, daca ai pasageri probabil ca le-ai da niste crize de inima, dar ...
3.evident ca as dori mai mult, e in firea omului
acuma concluziile :
1.din start am facut un compromis, am renuntat la motor de 3 litri plecand de la ideea ca in 95% din timp nu am nevoie de acel plus de putere, pe care l-as plati destul de scump la achizitie si in intretinere pe urma, avand in vedere ca in 8200km si trei luni am simtit o singura data nevoia reala de mai mult sunt in grafic ca sa zic asa
2.probabil cu o suspensie sport, anvelope mai late si talon mai mic, s-ar apropia destul de mult de dinamica golfului, dar ar deveni la fel de inconfortabila ca golful in 99% din timp, si utilitatea si versatilitatea s-ar duce dracu
3.nu-mi pare rau ca nu am luat 3 litri, dar mi-as dori 2 litri biturbo.
Sa poti scoate 70 medie, trebuie sa mergi ilegal tot drumul !
nu chiar, intre localitati cand nu depaseam nu saream de 110, cluj-turda am mers cu 135, pitesti-bucuresti cu 140, daca scazi deviatia vitezometrului putem zice ca am fost legal multa vreme
suplimentar te rog sa retii ca la alba ai centura, la sebes si sa vrei nu prea poti sa mergi ilegal din cauza traficului, la sibiu ai centura, iar legal viteza pe european in localitati este de 70km/h
Aceasta postare a fost editata de mecea: 12 decembrie 2011 - 09:29
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#146
Scris 12 decembrie 2011 - 09:30
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#147
Scris 12 decembrie 2011 - 10:59
acuma concluziile :
1.din start am facut un compromis, am renuntat la motor de 3 litri plecand de la ideea ca in 95% din timp nu am nevoie de acel plus de putere, pe care l-as plati destul de scump la achizitie si in intretinere pe urma, avand in vedere ca in 8200km si trei luni am simtit o singura data nevoia reala de mai mult sunt in grafic ca sa zic asa
multumesc pentru feedback, din pacate n-am avut ocazia sa conduc un X3 20d la drum lung, sa ma conving daca are suficient zvic sau nu - aici nu mi-e clar cit de multumitoare o sa mi se para, in oras si pina la 90-100 la ora am vazut ca e foarte foarte dinamica.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#148
Scris 12 decembrie 2011 - 11:04
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#149
Scris 13 decembrie 2011 - 03:52
din start am facut un compromis, am renuntat la motor de 3 litri plecand de la ideea ca in 95% din timp nu am nevoie de acel plus de putere, pe care l-as plati destul de scump la achizitie si in intretinere pe urma, avand in vedere ca in 8200km si trei luni am simtit o singura data nevoia reala de mai mult sunt in grafic ca sa zic asa
Gandire constructiva. Daca macar 10% din locatarii Romaniei ar gandi la fel, as zice ca mai ave, totusi, o sansa ca natie.
#150
Scris 13 decembrie 2011 - 08:22
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi