inca un behemwe
#151
Scris 13 decembrie 2011 - 09:10
#152
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:30
-consumul clar s-a lasat, eu sunt foarte multumit cu ce am acuma, de la iesirea din campulung moldovenesc, alimentat/resetat, urcat la vatra dornei - brosteni - chiril - poiana largului - bicaz - chei - lacul rosu - chei - bicaz - piatra - bacau > bucuresti, viteza medie 85km/h consum 6.16l/100, acuma in bucuresti din 3.01 ultimii 200km consum pe bord 8.2
-anvelopele de iarna au fost o alegere excelenta, daca ma gandesc cat au costat pot sa zic exceptionala, nu stiu cum s-ar manifesta pe o tractiune/propulsie dar cu xdrive-ul fac o pereche perfecta, grip exceptional pe uscat, ud, mazga, zapada, gheata ... franarea la fel, sunt ele mai zgomotoase la rulare dar repet la cat au costat ma lasa rece
-bmw dezinformeaza(minte) cu tractiunea lui integrala permanenta 40/60, poate la plecarile de pe loc in mod comandat electronic sa distribuie 40/60, dar in mers e 100% spate, poate sa trimita 5-10% fata, dar nu cred, din acest punct de vedere un torsen central ar fi fost superior, cu dsc cuplat reactiile sunt brutale si nenaturale/imprevizibile, dsc decuplat si lasat activ dtc-ul vine, banuiesc, chestia la care face bmw referire cand zice de placerea de a conduce, e chiar fun, fuge de fund previzibil si controlabil ... in termeni practici nu afecteaza cu nimic, am urcat pe rarau dupa un hilux fara nici o problema xdrive-ul facand treaba fara sa-ti dai seama ca ai iesit de pe asfalt si te urci pe un forestier plin de zapada.
-intervalele de service : dupa ce am trecut de 6000 s-a potolit coborarea abrupta, de fapt cam atuncea as putea sa jur ca a inceput sa consume cam 1 litru mai putin, acuma la 9200 coborase la 14000, dupa plimbarea prin moldova la 11000 tot 14000 indica pana la revizie, in bucuresti cam la 700km parcursi scade 1000 din revizie.
-uleiul nu a coborat deloc, ce-i drept joja e electronica asa ca dracu stie cat e de precisa.
-am descoperit ca-mi indica cat mai pot merge cu placutele, cele de pe spate 15k pe fata 33k, ar fi fost curios de vazut de la cat au pornit dar acuma e tardiv ...
-mi-ar fi placut o garda la sol o idee mai mare si o roata de rezerva in portbagaj.
-deosebit de multumit de masina si de alegere
-de cand am updatat telefonul la bb os6.0 imi afiseaza mesajele/emailurile, iar in mers mi le citeste, pishu lumii de ras, distractia copilului de altfel.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 06 ianuarie 2012 - 09:37
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#153
Scris 06 ianuarie 2012 - 09:51
-bmw dezinformeaza(minte) cu tractiunea lui integrala permanenta 40/60, poate la plecarile de pe loc in mod comandat electronic sa distribuie 40/60, dar in mers e 100% spate, poate sa trimita 5-10% fata, dar nu cred, din acest punct de vedere un torsen central ar fi fost superior, cu dsc cuplat reactiile sunt brutale si nenaturale/imprevizibile, dsc decuplat si lasat activ dtc-ul vine, banuiesc, chestia la care face bmw referire cand zice de placerea de a conduce, e chiar fun, fuge de fund previzibil si controlabil ... in termeni practici nu afecteaza cu nimic, am urcat pe rarau dupa un hilux fara nici o problema xdrive-ul facand treaba fara sa-ti dai seama ca ai iesit de pe asfalt si te urci pe un forestier plin de zapada.
Eu pot sa zic pe probate ca torsen central (adica quattro de la Audi pe versiunile cu motoare amplasate longitudinal) nu este mai bun decit xDrive, nici pe sosea si nici pe forestier sau pe zapada. Sistemul e foarte bun si impinge limitele foarte sus, de aceea atunci cind o scapi, inseamna ca esti foarte departe dpdv al limitelor fizice si reactia este brutala si nenaturala/imprevizibila, pentru ca el e chitit pe siguranta si sa te tina departe de derapaj si accident. Iar cu DSC decuplat si DTC activ tocmai asta e si ideea, sa te poti distra putin dar pastrind o plasa de siguranta. Si oricum, BMW nu minte dpdv al impartirii tractiunii, ei spun ca pe medie este 40-60%, ca limite (adica n-ai sa vezi mai mult de 40 % fata, si nici mai putin de 60 % spate), dar la plecare este 100 % spate, si probabil pe sosea uscata si mers drept este 90-95 % spate.
-mi-ar fi placut o garda la sol o idee mai mare si o roata de rezerva in portbagaj.
Poti sa iei de la BMW o roata de rezerva galeta cu husa si sa o tii pe fundul portbagajului, stiu ca iti diminueaza din volumul lui, dar asta e, pe soselele de la noi eu nu as merge fara o roata de rezerva.
-deosebit de multumit de masina si de alegere
Ai grija la povestea cu lantul de distributie, keep an ear on it
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#154
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:03
http://www.youtube.c...h?v=t4l_tviu5Po
q5 nu urca pentru ca torsen duce maxim 80% pe fata si acolo are nevoie de tot cuplul pe fata, x3 urca pentru ca duce pe puntea fata 100% cuplu
xdrive-ul practic este un haldex 4 cu punte angrenata principala spate.
eu personal preferam comportamentul torsenului tocmai pentru ca nu ajung la limita si este mult mai liniar(asfalt, zapada, forestier) atata vreme cat conduci civilizat si nu te visezi chilot de raliu, insa daca ai astfel de impresii(inconstiente) xdrive este clar de preferat, te ajuta sa vezi limita fara sa o atingi(mori) ... la torsen atinsa limita, dumnezeu cu mila.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#155
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:29
O integrala adevarata tocmai asta face, si anume sa IMPINGA limita PIERDERII aderentei mult peste limita unei masini cu tractiune pe o singura punte !!!
Tot ce cititi voi pe ici-colo e 100% reclama, si n-are nicio legatura cu realitatea.
#156
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:31
problema acolo e ca e o situatie unde ai aderenta aproape de zero in mod imediat, ceea ce datorita caracterului progresiv de la torsen (care e un sistem mecanic) face ca sistemul sa fie depasit. Asta nu inseamna ca torsen/quattro nu e bun, e OK in conditii de aderenta redusa pe sosea, ud, si pe off-road mediu fara situatii exceptionale, extreme, precum aceasta. Audi cauta tot felul de solutii pentru a imbunatati sistemul si a rezolva situatii precum aceasta (ziceau ceva de un diferential central conic, sau asa ceva, parca am si postat pe undeva pe aici).
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#157
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:36
Procentele NU se refera la cuplu, ci la VITEZE de rotatie !
#158
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:36
acolo n-ai nevoie de tot cuplul pe fata, e ca si cu FWD-urile care nu urcau pe munte la Rarau sau Cimpulung - de ce nu puteau sa urce? pentru ca era aderenta scazuta si puneau toata puterea doar pe fata, fata tragea greutatea intregii masini si pierdea aderenta. In situatii din astea, trebuie sa poti jongla cu tractiunea intre fata si spate, dar la pornire, ai nevoie sa si impingi greutatea masinii, nu doar sa o tragi.
in astfel de situatii faci ce faceai tatii/bunicii nostrii : urci panta cu curu in sus, si crede-ma ca o urci, tie ti se muta centrul de greutate al masinii atuncea si de aia ai nevoie ca puntea din spate/de jos sa impinga, fuge ea, dar impinge si tu urci, ca acolo ai aderenta ca urmare a modificarii centrului de greutate, si implicit acolo ai nevoie sa ajunga si cuplul dezvoltat de masina
relu are perfecta dreptate masina e tractiune spate si angreneaza puntea fata la nevoie, daca intelegi cum functioneaza este este fun, daca nu intelegi te aduce la ganduri bune dsc-ul, in ansamblu sistemul este extrem de eficient, dar nu e o tractiune integrala permanenta.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 06 ianuarie 2012 - 10:39
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#159
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:37
În mers evident că e spate, dacă nu se impune altfel (x-drive oricum e un RWD pentru cine nu știe) și e perfect. Am spus de mult asta. N-am simțit nevoia să decuplez ceva vreodată. Mașina reacționează încet și previzibil. Am prins și drift la 140 în viraj strâns, deci nu poate fi vorba de mai mult, mașina nu duce mai mult. Iar pe Ring a fost o succesiune de viraje pe coborâre în care mă așteptam să se deplaseze, dar cu scârț pe tot parcursul a stat perfect pe trasă. În poze se vede, dar păcat că nu au știut să folosească și camera video. Eram foarte curios să văd mașina din afară. Dar tind să cred că mașinile noastre sunt destul de diferite.
X-drive e mai versatil decât sistemul de la Audi în principiu.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#160
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:38
#161
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:40
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#162
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:40
#163
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:42
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#164
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:42
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#165
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:44
Evident reclama negativa !Imi explica si mie de ce hAudiul din filmulet nu urca panta aia? Nu poate, sau doar se vrea a fi reclama negativa?
E suficient sa NU decuplezi controlul tractiunii, si nu mai urca niciuna !
Cât dai dacă pierde aderența față și tu simți asta?????????????? Eventual stai afară și te uiți.
Daca stii cum lucreaza ( e asa de simplu sa te uiti pe net la o cutie de transfer ), realizezi instant ca NU poate !
#166
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:45
X-drive nu este 100% spate la plecare în nici o condiție.
eu sunt sigur ca xdrive-ul controleaza la plecare si aplica acel 40/60 intre punti de care vorbeste bmw-ul, dar odata ajunsa in miscare masina, si nu patineaza nimic, ramane doar puntea spate angrenata, testat acest lucru acuma pe zapada si pe gheata
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#167
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:45
Și cât dai să urc o pantă??????????
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#168
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:47
Imi explica si mie de ce hAudiul din filmulet nu urca panta aia? Nu poate, sau doar se vrea a fi reclama negativa?
e cat se poate de pe bune, conceptual nu are cum sa urce acolo, daca il pune cu fata in sus insa urca la pas
Cata, la x-drive fata NU are cum se invarti mai REPEDE decat spatele, NICIODATA !
relule uita-te la filmulet, ca daca nu s-ar invarti fata mai repede acolo si x3-ul ar lesina exact ca si q5-ul, repet haldex 4 cu punte principala spate insa
Evident reclama negativa !
E suficient sa NU decuplezi controlul tractiunii, si nu mai urca niciuna !
pe ce facem pariul ???
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#169
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:48
eu sunt sigur ca xdrive-ul controleaza la plecare si aplica acel 40/60 intre punti de care vorbeste bmw-ul, dar odata ajunsa in miscare masina, si nu patineaza nimic, ramane doar puntea spate angrenata, testat acest lucru acuma pe zapada si pe gheata
Când ai tracțiune. La plecare nu e 100% spate. Ca să înțelegi trebuie să pleci cu un Lexus 4x4 care la plecare este 100% spate și simți asta imediat.
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#170
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:50
Tot ce se poate, dar asta nu inseamna ca fata se poate invarti si spatele NU !eu sunt sigur ca xdrive-ul controleaza la plecare si aplica acel 40/60 intre punti de care vorbeste bmw-ul,...
Motivul e tare simplu: spatele NU se poate DECUPLA !
Fata e antrenata din axul care duce CATRE SPATE ! Cu alte cuvinte e tarata dupe ea, la un nivel maxim dat de lantul cinematic, considerand ambreiajul cuplat pana la blocare !
Cata, ia de colea :
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 ianuarie 2012 - 10:57
#171
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:54
Adica pleci 100% electric?un Lexus 4x4 care la plecare este 100% spate și simți asta imediat.
#172
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:54
@relu mai dar tu esti turc rau, fata e angrenata dintr-o cutie de transfer si nu dintr-un ax, acea cutie poate sa duca 100% fata, informatia vine de la un fost sef de service la BMW
pe masura ce cupleaza acel ambreaj multidisc incepe sa invarta lantul, si blocheaza treptat axul pe spate, ajungandu-se sa nu mai invarta deloc axul si sa impinga totul pe fata ... uita-te la filmulet.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 06 ianuarie 2012 - 10:59
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#173
Scris 06 ianuarie 2012 - 10:58
Pe cat vrei tu !e cat se poate de pe bune, conceptual nu are cum sa urce acolo, daca il pune cu fata in sus insa urca la pas
Unde vezi tu roti care pierd aderenta ??
relule uita-te la filmulet, ca daca nu s-ar invarti fata mai repede acolo si x3-ul ar lesina exact ca si q5-ul, repet haldex 4 cu punte principala spate insa
Vezi schemele puse de mine si intelegi instant
pe ce facem pariul ???
Aceasta postare a fost editata de Relu: 06 ianuarie 2012 - 11:00
#174
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:00
Comparativ Haldex-ul de pe Golf care era un sistem inversat într-un fel, dădea mult mai mult în gol pe față până să intre spatele și mașina pleca. Am urcat și cu ăla tot felul de chestii și am mers pe tot felul de drumuri. Soluția BMW e net superioară față de Haldex.
Torsen are alte neajunsuri, dar mi se pare irelevant să le comparăm de vreme ce chiar ei la Touareg, pentru a putea scoate ceva din mașină au modificat sistemul (deși pentru publicitate tot Torsen îi zice), plus că sugestia lor este să iei cu tot cu LSD pe spate.
Altfel, aceste sisteme 4x4 sunt să te ajute. Unele mai mult, altele mai puțin, dar în condiții normale. Mașinile 4x4 de la Mitsu și Subaru au fost proiectate de la zero cu alt scop și nu degeaba în testele pe zăpadă au de departe cea mai bună aderență. Ar trebui să știu, am făcut destule și cu Subaru pe zăpadă.
Adica pleci 100% electric?
N-am înțeles de ce l-au gândit așa. Poate ai dreptate și ține de poluare. Atunci ce dracu mai e 4x4? De show?
tu nebuno tu, zapacito, te sparg, te-ndoi ... m-am sucit ... si tot sugi si tot bagi si tot sugi ... daca nu e tare, cred ca o frec degeaba ... de meserie sunt frumoasa. si sunt modesta, dar vreau sa se stie .. înaltă, blondă și cu sânii mari ... sunt cu mașina la spălătorie.
despre fotografie
#175
Scris 06 ianuarie 2012 - 11:04
Cu tot respectul, seful ala e BOU !.....
@relu mai dar tu esti turc rau, fata e angrenata dintr-o cutie de transfer si nu dintr-un ax, acea cutie poate sa duca 100% fata, informatia vine de la un fost sef de service la BMW
Ambreiajul e UNUL singur, si e EXCLUSIV pentru FATZA !!!pe masura ce cupleaza acel ambreaj multidisc incepe sa invarta lantul, si blocheaza treptat axul pe spate, ajungandu-se sa nu mai invarta deloc axul si sa impinga totul pe fata ... uita-te la filmulet.
Ce naiba mah, e asa greu sa te uiti pe poza ??
... La plecarea de pe loc dacă pe față aderența e precară, vezi cum dă în gol numai cu roțile față și apoi se mișcă...
NU SE POATEEEEE !!
Uitati-va nene pe schema, ce pusca ma-sii !!
0 useri citesc subiectul
0 membri, 0 vizitatori, 0 utilizatori anonimi