Comparativ Haldex-ul de pe Golf care era un sistem inversat într-un fel, dădea mult mai mult în gol pe față până să intre spatele și mașina pleca. Am urcat și cu ăla tot felul de chestii și am mers pe tot felul de drumuri. Soluția BMW e net superioară față de Haldex.
nu stiu de ce zici ca e net superioara, am Haldex2 pe golf, sunt foarte eficiente amandoua, doar ca vin cu comportamente rutiere total diferite, haldex 4 face ce face si xdrive-ul practic, ca la bmw xdrive-ul o fi mai bibilit si electronica mai bine optimizata ... dar sunt cam aceeasi marie
Torsen are alte neajunsuri, dar mi se pare irelevant să le comparăm de vreme ce chiar ei la Touareg, pentru a putea scoate ceva din mașină au modificat sistemul (deși pentru publicitate tot Torsen îi zice), plus că sugestia lor este să iei cu tot cu LSD pe spate.
touaregul vechi nu avea torsen, touaregul nou are torsen, dar se ofera optional vechiul sistem de tractiune integrala, si asta oar pentru v6 tdi 245cp, cutie transfer, reductor diferentiale blocabile central si spate(asta spate era optional la generatie veche, restul veneau de serie), oricum nici urma de lsd pe aicea, beneficiaza de eLSD adica calculator de abs cu program de franat rotile, controlat de programul de offroad activabil din consola de unde la generatia veche umblai la reductor, dif, etc
Cu tot respectul, seful ala e BOU !
e un baiat foarte destept, si mai mi-e si prieten, asa ca nu raspund la provocari, dar tu alegi dealu si eu, sau cata, venim cu masinile.
in primul rand ca pozele tale nu prea seamana, a doua aduce a ce stiam si eu, oricum uita-te si tu pe ele, si intelege ca sunt poze, iar in functionare cuplarea ambreajului multidisc, CARE NU E IN CUTIE duce la cuplarea puntii fata progresiv cu decuplarea spatelui, adica ia de pe spate si duce pe fata, si asta pana cand nu mai duce nimic pe spate si duce totul pe fata, acest angrenaj aflat dupa cutie, este numit de cei de la bmw cutie de transfer deoarece transfera cuplul intre cele doua punti, controlat de acel servomotor mic care da comanda ambreajului multidisc, poza arata clar ca puntea spate se angreneaza de cutia de transfer la fel si cea fata, cutie de viteze dand direct la transfer si nu angrenand puntea spate asa cum zici tu
Aceasta postare a fost editata de mecea: 06 ianuarie 2012 - 11:18