inca un behemwe
#226
Scris 24 ianuarie 2012 - 08:03
De q3 nu stiu , n-am vazut. (nu-mi pasa)
#227
Scris 24 ianuarie 2012 - 08:51
bsi-ul nu include placute de frana sau distributie, oricum distributa la BMW e pe lant si nu necesita intretinere/inlocuire, cel putin teoretic, ca practic e cum am zis mai devreme la generatia asta de motoare.
ps:q3-ul cu tractiune fata si cutie manuala, ciuciu revizii, era la aceeasi bani
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#228
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:11
#229
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:16
http://www.hondatrad...cutive-AT-11/95
l.e.
Si fara suparare, e de 1000 ori mai "masina" decat x1
Aceasta postare a fost editata de Relu: 24 ianuarie 2012 - 09:18
#230
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:29
Tiguan? Yeti?
tiguan abia a primit facelift, ciuciu discount, configurat ajunge practic la aceeasi bani, si chiar daca tie nu ti se pare premium totusi e bmw vs vw
la yeti m-am gandit iesea cu 5k mai jos, au costuri de servisare mult mai normale decat vw, dar am sunat un prieten care era sef de service si mi-a zis ca motorul pus pe yeti are bla bla bla, nu am retinut, ideea de baza era ca el nu ma sfatuia sa-l iau
De ce nu CRV ....
http://www.hondatrad...cutive-AT-11/95
l.e.
Si fara suparare, e de 1000 ori mai "masina" decat x1
recunosc ca nici nu m-am uitat, ti-am mai zis ca eu nu vreau sa mai aud de japoneze multa vreme, oricum s-a uitat ea la toyota rav4, dar a zis ca vrea BMW, eu personal inclinam la un yeti ca sa fiu sincer, pana am dat telefonul anterior mentionat
oricum nici honda aia nu cred ca iesea mai ieftin, iar cu intretinerea nu stiu cum stau acuma, insa cu vreo 4 ani in urma cand m-am uitat la un accord stiu ca am paralizat cand am cerut desfasuratorul de revizii, la care se adauga si impozitul de patru ori mai mare dat la nenorocitii astia ca are motor de 2.2 http://www.garajul.r...tyle_emoticons/default/angry.gif
Aceasta postare a fost editata de mecea: 24 ianuarie 2012 - 09:31
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#231
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:33
Iar impozitul sa nu-mi zici ca-i mare la 2.2
#232
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:40
despre ce motor e vorba ?la yeti m-am gandit iesea cu 5k mai jos, au costuri de servisare mult mai normale decat vw, dar am sunat un prieten care era sef de service si mi-a zis ca motorul pus pe yeti are bla bla bla, nu am retinut, ideea de baza era ca el nu ma sfatuia sa-l iau
#233
Scris 24 ianuarie 2012 - 09:49
Cea mai mare greseala ( daca-mi permiti ) e sa eviti japonezele. Nu trebuie sa intrebi pe nimeni daca-s proaste sau bune, ci doar sa te uiti pe statisticile de fiabilitate de afara.
Iar impozitul sa nu-mi zici ca-i mare la 2.2
cea mai mare greseala e sa ma iau dupa statisticile alea, m-am mai luat odata, si am sfarsit prin a lua doua mazde ... sa ma c a c in ele
e 800 vs 200 ... dau destui bani la hotii de la guvern, poate ti se pare o nimica toata 600 ron, si probabil ca ai dreptate, dar sunt banii pe care maica-mea ii baga in motorina pe o luna jumate, adica o luna jumate pe an merge pe carca guvernului daca vrei
@oaspete
habar n-am ce motor ii, dar omul mi-e prieten bun, asa ca daca a zis sa evit ... parca a zis ceva de papat ulei, motor vechi, daca vrei sun si intreb
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#234
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:11
M-as mira sa mai existe asa ceva pe masini noi...
#235
Scris 24 ianuarie 2012 - 10:25
Ce configuratie iesea cu 5k mai ieftina decat X1? Eu am configurat un Yeti 2.0 TDI 140 CP (doar asta vine cu DSG, pe langa 1.2TSI , cel putin in configurator) de la nivelul de dotare Ambition la care am adaugat xenon, scaune sport incalzite, airbag'uri laterale si cap, clima, maxi-dot, garantie extinsa la 4 ani (60k km), instalatie de spalare a farurilor (n'o fi inclusa in pretul xenon'ului?), cotiera fata, oglinzi pliabile electric, parbriz incalzit, tempomat si volan imbracat in piele, jante aliaj si am sarit de 30k. Pe stoc nu vad decat Yeti cu manuala ...
Aceasta postare a fost editata de andrei041: 24 ianuarie 2012 - 10:45
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#236
Scris 25 ianuarie 2012 - 01:31
#237
Scris 25 ianuarie 2012 - 10:13
sunt cam scumpe masinile in categoria asta, si poate ca Yeti si Tiguan nici nu au placut doamnei....
CR-V-ul este o masina foarte confortabila, foarte dotata (la 35k din link contine absolut tot) si mi-a placut la nebunie cum merge. Dar e urata cu spume Cu toate astea eu mi-as lua una!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 ianuarie 2012 - 10:19
#238
Scris 25 ianuarie 2012 - 04:06
3 e o clasa mai sus, e normal sa fie mai scump, x1 e pe platforma de seria 1, insa intradevar pretul e foarte bun, mai ales ca include BSI, adica bmw service inclusive - 5 ani in limita a 100k km reviziile gratuite.
In fapt, X1, ca si Seria 1 E82 (vechi) sunt amindoua facute pe platforma vechiului Seria 3 (E90).
De ce nu CRV ....
http://www.hondatrad...cutive-AT-11/95
l.e.
Si fara suparare, e de 1000 ori mai "masina" decat x1
De ce e 1000 de ori mai "masina" decit x1? Doar pentru ca e japoneza? CR-V e urita, lenta, tinuta de drum nu e fenomenala, si e greu sa gasesti un service ca lumea pentru Honda. Ca sa nu mai zic de performanta extrema de a extrage 150 CP din 2.2 diesel, cind altii obtin in jur de 200 CP din cilindreea asta, sau chiar mai bine, din 2.0 ca sa nu sari calul cu impozitul. Stiu ca exista Hondamentalism-ul, care e o varianta mai edulcorata a Subarism-ului...
X1 este sub celelalte BMW-uri dpdv finisare interior, dar cine a condus-o a constatat ca este o masina foarte placuta.
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 25 ianuarie 2012 - 04:12
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#239
Scris 25 ianuarie 2012 - 04:07
Stiu ca exista Hondamentalism-ul, care e o varianta mai edulcorata a Subarism-ului.
#240
Scris 25 ianuarie 2012 - 04:14
Mult sub...X1 este sub celelalte BMW-uri dpdv finisare interior
#241
Scris 25 ianuarie 2012 - 04:25
Bai Frank, tine minte ca o emblema nu poate face fata unei masini, INDIFERENT cat platesti pe ea !
Iar in legatura cu CRV-ul, da-mi voie sa-ti spun ca ai facut cea mai mare gafa posibila ! CRV-ul e o masina de EXCEPTIE, atat dpdv finisaje cat si performante/calitate. A compara X1 cu CRV e similar cu a compara un biscuit cu un tort !
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 ianuarie 2012 - 04:51
#242
Scris 25 ianuarie 2012 - 08:20
Am vazut CR-V si am condus, nu imi place, singura calitate probabil este fiabilitatea, dar in rest nimic nu ma atrage la ea... nu e capabila de offroad, Haldex-ul ala sau ce e reactioneaza cu intirziere, e inalta, are ruliu, tinuta de drum pe sosea e destul de stingace datorita ruliului si centrului de greutate sus...
Aceasta postare a fost editata de Frank SF: 25 ianuarie 2012 - 08:22
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#243
Scris 25 ianuarie 2012 - 08:44
UNDE ai vazut tu ca recomand EU subaru ? Da-mi un link macar !!
Deja incepe sa ma deranjeze OBSESIA TA pentru Subaru cu trimitere catre mine, atata timp cat eu NU AM RECOMANDAT NICIODATA marca asta NIMANUI pe forum !
Si nu o fac din 2 motive:
1- consider lipsit de obiectivitate orice recomandare cu trimitere la masina personala
2- Subaru e o masina mult prea barbateasca sa o poti recomanda, mai ales pe forumuri, si in special pe garajul.ro !
Asa ca te rog la modul cel mai serios, frumos si civilizat, sa incetezi cu atacurile astea cel putin copilaresti.
Incearca sa dai dovada de maturitate/barbatie si mai ales OBIECTIVITATE cand apreciezi si recomanzi masini pe forum.
Citeste-mi posturile !!!!!!.... zi-mi tu o marca de masina, sau o masina, alta decit Subaru, sau japoneze, care iti place si tie...
Ca nu-ti place e problema ta. Dar observ ca nu stii ce-i ala un suv, si ca ruliul e absolut normal la suvuri.Am vazut CR-V si am condus, nu imi place, singura calitate probabil este fiabilitatea, dar in rest nimic nu ma atrage la ea... nu e capabila de offroad, Haldex-ul ala sau ce e reactioneaza cu intirziere, e inalta, are ruliu, tinuta de drum pe sosea e destul de stingace datorita ruliului si centrului de greutate sus...
As incerca sa-ti explic de ce suvurile NU TREBUIE sa aibe suspensia dura, dar nu stiu daca e cazul sa-mi pierd timpul.
Aceasta postare a fost editata de Relu: 25 ianuarie 2012 - 09:14
#244
Scris 25 ianuarie 2012 - 10:16
Eu nu te-am atacat primul, eu am discutat despre masini, si tu m-ai atacat cu chestia cu emblema.
Stii si tu ca pot fi SUV-uri care au si confort dar nu au si ruliu, de exemplu GLK.... Deci se poate sa ai un compromis de suspensie, care sa nu fie nici prea dura, dar nici sa nu te dea huta. La fel si la Forester, stii si tu cum era Forester-ul vechi ca si compromis de suspensii, si cum e asta nou, care a dat-o prea mult in confort si suspensiile sunt prea moi...
Si acuma, dincolo de ce zic eu, sa vedem ce zic si altii (n-am cautat decit o sursa, nu am timp sa sap mai mult):
http://fwd.channel5....road/honda-cr-v
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#245
Scris 25 ianuarie 2012 - 10:51
#246
Scris 25 ianuarie 2012 - 10:58
CR-v este de 1000 de ori mai buna decit un x1 pentru un familist care vrea o masina spatioasa, confortabila, fiabila, careia sa nu i se fure oglinzile, fara sa ii pese de performante in off road sau veleitati sportive.
X1 este mai bun decit CR-v pentru cineva care vrea o masina mai dinamica pe sosea, mai compacta, cu un sistem 4x4 mai bun si cu costuri de exploatare mai scazute, si pentru care sa il invidieze vecinii.
Important este desigur ce vrea fiecare, care sunt caracteristicile importante pentru el, si de asta masina perfecta pentru unul este cea mai proasta masina pentru altul. Daca ar exista o ierarhie absoluta si obiectiva, ar ajunge sa supravietuiasca un singur producator, care devenit monopol, ar incepe sa faca masini mai proaste. Concurenta este buna, si faptul ca pe un site generalist cineva isi punea problema alegerii intre Sportage si x1 spune multe si arata ca ambii producatori si-au facut treaba.
Sigur ca in ecuatie intra si pretul iar aici x1 are niste reduceri substantiale care o aduc mai aproape de valoarea corecta, in vreme ce honda are un pret care o apropie de pretul cu reducere la x3, iar acesta din urma raspunde mult mai bine cerintelor unui familist. Si oricum, un famililst care vrea un SUV mare, confortabil, fiabil, fara sa ii pese de badge, performante sportive sau offroad, cred ca e mai bine servit in alte parti decit la honda...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#247
Scris 25 ianuarie 2012 - 10:58
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#248
Scris 25 ianuarie 2012 - 11:00
Barbatie=obiectivitate=argumente !Hai ca ma faci, cu mare parere de rau, sa imi iau si eu o pauza pe aici. Nu vad ce are barbatia de discutat aici. Iar la alegerea unei masini, nu poate sa fie 100 % obiectivitate, ci e vorba si de argumente.
Ia citeste matale AICI !Eu nu te-am atacat primul, eu am discutat despre masini, si tu m-ai atacat cu chestia cu emblema.
Daca te oftici asa rau cand vezi un Subaru, de ce nu-ti iei si tu unul ?... Stiu ca exista Hondamentalism-ul, care e o varianta mai edulcorata a Subarism-ului...
....
Evident ca NU exista. Tu confunzi "confortabil" cu "acceptabil" dpdv confort !Stii si tu ca pot fi SUV-uri care au si confort dar nu au si ruliu,
Compromis DA, confort real NU !de exemplu GLK.... Deci se poate sa ai un compromis de suspensie, care sa nu fie nici prea dura, dar nici sa nu te dea huta.
Prea moi pentru cine ? Daca majoritatea covarsitoare a clientilor reclama confortul scazut, si Subaru vrea sa-si vanda masinile, nu-i normal sa "inmoaie" suspensia ?La fel si la Forester, stii si tu cum era Forester-ul vechi ca si compromis de suspensii, si cum e asta nou, care a dat-o prea mult in confort si suspensiile sunt prea moi...
Eu am citit. Tu se pare ca nu, chiar daca linkul e pus de tine !Si acuma, dincolo de ce zic eu, sa vedem ce zic si altii (n-am cautat decit o sursa, nu am timp sa sap mai mult):
http://fwd.channel5....road/honda-cr-v
#249
Scris 25 ianuarie 2012 - 11:15
Concurenta este buna, si faptul ca pe un site generalist cineva isi punea problema alegerii intre Sportage si x1 spune multe si arata ca ambii producatori si-au facut treaba.
daca sportage a ajuns sa fie o optiune in fata unui BMW.... eu cred totusi ca cineva nu si-a facut treaba in Doiciland
poate sunt prea subiectiv, caci mie nu-mi place X1....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 25 ianuarie 2012 - 11:15
#250
Scris 25 ianuarie 2012 - 11:22
Bai mie mi-a placut ala de top (sau full full), dar versiunile low sunt sinistre la interior. Cat costa ala?poate sunt prea subiectiv, caci mie nu-mi place X1....
Am vazut unul, fara navitatie si cu tapiterie dintr-un texil de mana a doua, cu dizalu cel mai mic pe la Relu. N-am vrut sa il intreb pe posesor cat a costat ca sa nu aiba impresia ca fac misto de el
Aceasta postare a fost editata de pejte: 25 ianuarie 2012 - 11:22
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi