referitor la honda la modul general ce pot sa va zic este ca masina arata ok pe dinafara, dar interiorul e urat cu spume, configuratia bordului este de duba de 3.5 tone, pozitia de condus seamana mai mult cu pozitia pe scaun in sufragerie decat cu pozitia intr-o masina ... acuma in particular iarasi comparati mere cu pere, x1 este compact, crv este midsize, crv se compara cu x3 ... si mai particular la alegerea noastra masina trebuia sa aiba max 4.5 m lungime, altfel odata parcata in curte nu se mai putea inchide poarta. x1 are 4.45m, yeti are putin sub 4.3m.
skodascout este aberant de scump, m-am uitat la ei pentru mine, au picat pentru ca au cerut 35k pe masina, cu motor de 140 cp si dsg, iar x3 a fost 44.5k cu motor 184cp, daca era pretul pe la 28-29k cine stie ...
yeti > motorul de 1.8tfsi, am inteles ca a schimbat 3 in garantie, doua pe yeti unu peun seat, iar cel de 140cp diesel maninca ulei, vorbesc de CRD nu de PDI
@pejte
versiunile low sunt sinistre la interior comparat cu astra cumva ? incearca sa intelegi ca materialele poate ca nu sunt atat de sclipitoare dar sunt rezistente in timp ... sunt exact aceleasi din x3-ul meu, mie mi se par foarte ok, sunt excelente calitativ pentru o masina
offroad vad si suv-urile dupa cum are chef proprietarul, asa cum vad si altele, as dori sa-ti amintesc, gasesti postat in urma, ca prin sept/oct am ajuns sus pe rarau, pe un, nu pot sa zic drum, mai repede o desfundatura, unde am avut surprinderea sa vad masini mici garla, in unele chiar pot sa zic ca se dadea cu ura ... eu personal nu mi-as fi bagat masinile pe acolo veci, si nu pentru ca nu ar fi ajuns sus, cata vreme drumul e uscat urci cu orice fara probleme, ci pentru ca nu au fost facute sa urce pe asa ceva, si le fortezi aiurea ...
din nou in mod particular aicea :
degeaba dai tu acelasi pret pe o honda si pe un bmw la achizitie, daca pe urma in exploatare honda ma costa la intretinere mai mult, si ma va costa, pentru ca are impozit mai mare, ciuciu revizii, consum mai mare, luate singular si disparat sumele par mici, ce conteaza 100 euro pe luna motorina sau 85 ? pe an inseamna 200 euro in plus, in 3 ani chiar 600, si mai sunt reviziile la honda ... si pe urma revanzarea, voi va imaginati ca daca la achizitie costau la fel si valorile de ravanzare vor fi la fel ? x1 va avea cel putin 20% in plus la revanzare, ca e si badge-ul ala bun la ceva
si acuma va rog spuneti-mi ca e honda in aceeasi bani cu bmw-ul.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 28 ianuarie 2012 - 08:56