inca un behemwe
#276
Scris 01 februarie 2012 - 02:26
Noi, lenesii, cand murim, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?
#277
Scris 01 februarie 2012 - 03:18
De regula da ca iti cumperi un Ifone este de recomandat sa ai inca un telefon(Nokia orice) ca sa poti vorbi la el, la ifone nu prea merge aceasta functie.
mi-e neclar cum a ajuns forma de yena capsulata, generic denumita iCrap, aicea ... ala nu e telefon, e un mar stricat si putred
@pejte
fac remote la birou cu teamviewer, de ecranul touch ma pot lipsi dar de pad nu, de pe bb era foarte simplu cu trackul optic.
Aceasta postare a fost editata de mecea: 01 februarie 2012 - 03:19
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#279
Scris 01 februarie 2012 - 03:34
#280
Scris 01 februarie 2012 - 03:39
la mine teamviewer-ul pus pe telefon se misca brici la accesarea calculatorului
o alta solutie este si rdmplus.com > costa infim fata de teamviewer pe android, 10$, se misca brici, eu l-am avut pe blackberry, doar ca pentru blackberry am dat 40$ ... dar scapi de mesajele enervante date de tvw
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#281
Scris 01 februarie 2012 - 03:48
@Maxy: Mersi
#282
Scris 01 februarie 2012 - 07:33
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#283
Scris 02 februarie 2012 - 10:28
Ia citeste matale AICI !
Daca te oftici asa rau cand vezi un Subaru, de ce nu-ti iei si tu unul ?
Pentru ca nu are in gama ceea ce imi doresc eu, si anume SUV mediu, turbo benzina sau turbo diesel, minim 180-200 CP, cutie automata, cilindree pina in 2 litri, hai maximum 2.2-2.5 or so, sa tina bine pe sosea pentru un SUV, capabilitati decente in offroad.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#284
Scris 02 februarie 2012 - 10:34
Chiar nu se mai vinde Forester 2.5XT AT pe nicaieri?
#285
Scris 02 februarie 2012 - 10:38
daca sportage a ajuns sa fie o optiune in fata unui BMW.... eu cred totusi ca cineva nu si-a facut treaba in Doiciland
poate sunt prea subiectiv, caci mie nu-mi place X1....
Fii atent: cu X1 BMW a facut o extindere a gamei in jos, lansind un model mai ieftin, care evident are mai putine calitati (intentionat) decit fratii mai mari X3, X5 etc. pentru a nu lua din vinzarile acestora (diferit decit a procedat Audi cu Q3 care il va canibaliza pe Q5) insa suficient de atragator overall (caracteristici, atractia marcii, pret care pare accesibil cu un anume "stretch") astfel incit clientii care pina atunci se uitau numai la marci generaliste sa se gindeasca ca poate merita sa faca un efort si sa dea 7000 EUR in plus pe un X1 fata de, spre exemplu un Kia Sportage. Si asta fara ca BMW sa isi afecteze cumva imaginea de marca si continuind sa vinda fara probleme modele precum 650i xDrive de +120,000EUR. Deci eu zic ca a facut treaba buna, s-a deschis catre o noua categorie de clienti, de unde poate agata clienti repetitivi in viitor (care dupa acest X1, poate cind vor avea venituri mai mari si familie mai numeroasa, pot sa il schimbe pe un X3, X5 etc.)
De partea cealalta, Kia a facut si ea treaba buna, pentru ca a venit cu un model bun calitativ, la un design foarte funky si reusit, o masina cu un efect cool semnificativ pentru zona de producatori generalisti, si care poate sa ii convinga pe anumiti clienti mai pragmatici ca pot sa faca o economie si sa ia o Kia in loc sa faca saltul spre un model premium. Cite SUV-uri cu un anumit grad de "cool" sunt in oferta producatorilor generalisti? Schreyer a facut intr-adevar treaba buna cu design-ului noilor Kia, sigur ca daca intram mai in detalii, tinuta de drum nu este la nivelul celor mai buni, dar asta e altceva, e pentru connaisseurs...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#286
Scris 02 februarie 2012 - 11:27
Am lucrat la ambele ( pe Q3 nu mai demult decat acum 2 zile ) si masina e lucrata cu FOARTE mare simt de raspundere. O masina care dpdv lucratura nu se deosebeste cu absolut nimic de haudiurile din gama de top !
Comparatia celor 2 masini e pur si simplu jenanta.
#287
Scris 02 februarie 2012 - 11:58
Cit despre comparatia lor directa, sigur, conteaza si pretul, vezi ce a postat mecea care s-a uitat si la Q3.
Mie dpdv design Q3 nu imi place, dar X1 imi place... deh, de gustibus...
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#288
Scris 02 februarie 2012 - 12:22
diferenta cu x6 ar fi tapiteria de piele/alcantara si insertiile de carbon in bord, dar astea sa gasesc la x1/3, tu sa fii dispus sa la platesti, restul insa pielea de pe volan, plasticul de pe bord, butoane, etc, sunt fix la fel.
ca materialele din audi sunt mai placute la atingere este alta poveste, aceleasi materiale dupa 40k km vor fi considerabil mai neplacute decat ce are bmw-ul, am mai zis si repet pentru o masina de noua audi ia fata, pentru o masina pe care o utilizezi, in timp bmw-ul se conserva mult mai bine.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#289
Scris 02 februarie 2012 - 12:30
In plus de asta nu poti sa-ti faci niciodata o idee corecta despre calitatea "lucraturii" numai uitandu-te/mergand cu o masina. Cand incepi sa o desfaci iti dai seama imediat daca si care sunt diferentele. Crede-ma ca X1 face de ras fabrica din Bavaria. In schimb Audi la ORICE nivel e cam in topul fabricantilor de automobile cand vine vorba de calitate.
#290
Scris 02 februarie 2012 - 12:50
audi este vw la suprapret, materialele 90% sunt acelasi in acest moment, audi doar vine cu niste detalii de finete in plus, si evident cu niste optionale mai smechere daca ai chef sa ingropi bani in lemn de nu stiu care etc ... dar arata rau dupa 40-60k km, am vazut q5/7 si a6 iar parerea este foarte proasta, plus ca am mers cu a6 care la 70k cloncanea pe spate fara sa reuseasca service-ul sa identifice o problema reala la suspensie, alta decat zgomotul ... sunt prea mult masini pe care le stiu ca sa fie doar intamplare, de fapt nu stiu un singur audi care la 90k km sa mi se pare acceptabil, pe cand bmw-uri cate vrei.
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#291
Scris 02 februarie 2012 - 12:56
#292
Scris 02 februarie 2012 - 01:08
cum te vad ca insisti am amic, seful lui, cu care e si prieten, are un a8 si un 5gt, ti-l pot aduce sa-ti zica parerea lor si mai pertinenta ... vorbim de a8, varf de gama, vs 5gt, o ciudatenie
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
#293
Scris 02 februarie 2012 - 01:16
#294
Scris 02 februarie 2012 - 01:20
#295
Scris 02 februarie 2012 - 01:21
LE: piele crapata si volan tocit la 60k?!?! sa io spuneti lu mutu vrajeala cu 60k....
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 februarie 2012 - 01:22
#296
Scris 02 februarie 2012 - 01:21
Aceasta postare a fost editata de pejte: 02 februarie 2012 - 01:22
#297
Scris 02 februarie 2012 - 01:24
Am multe sute de masini care au trecut prin mainile mele, si stiu ce vorbesc. In schimb, de pe scaun in fata tastelor se poate scrie orice !
#298
Scris 02 februarie 2012 - 01:27
cu toate ca am vazut la un moment dat la un dealer un MB C/E-Klasse recuperat de la leasing, si care nu mai avea nici fetele interioare de usa originale.... demontase lemurianul totul de pe ea si le inlocuise cu altele de la o masina identica dar cheala si mai veche.... a fost foarte distractiv sa citesc raportul de la MB Romania in care comparasera toate codurile cu ce iesise din fabrica si ce era pe masina dupa 2-3 ani de leasing mai stiu si caz de taximetrist care a luat suspensiile si planetarele de pe Loganul nou si le-a inlocuit cu cele de la loganul vechi de 200k km..... deci posibilitati exista...
aaaaa si cel mai apropiat exemplu este volanul de la Magentisul lui Tibitu
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 02 februarie 2012 - 01:30
#299
Scris 02 februarie 2012 - 01:39
Nope, era masina de firma a unui director(as) de la o companie multinationala cu care mai lucrezi din cand in cand. Cel mai probabil luata de noua de la PBN
sari cu poza ca altfel te linseaza lumea....
Audi a inceput si el sa faca acum ce au facut altii (BMW, Merc) si a inceput sa reduca putin calitatea plasticelor la interior, se vede tocmai la Q3, la plasticele de la baza bordului si portierelor. Nu ca mi-ar plasa.
Ceea ce zice Mecea despre BMW vs Audi inclin sa confirm si eu, comparind masina mea cu un A4 al unui prieten, care de nou era mult mai frumos si stralucitor decit al meu 3ar, dar acum pare mult mai "uzat", si tipul chiar are grija de masina...
Nu vad cu ce ma afecteaza cum e lucrata o masina atunci cind o desfaci, important e sa mearga si sa ramina intreaga, eu o conduc, n-o desfac.
Si apropo de BMW vs Audi, important e care sunt lucrurile importante, suruburile sau tehnologia? BMW Seria 3 are 6 calculatoare distincte care comanda diferitele chestii ale masinii, pentru motor, directie, ESP etc., in vreme ce Audi are un singur calculator pentru toate, e o chestie spusa de romanul ala care este inginer la Audi, responsabil pentru A4, Audi considera ca ar fi un cost inutil sa puna mai multe calculatoare pentru ca majoritatea clientilor nu ar aprecia avantajele marginale oferite de o customizare mai complexa (sigur ca 6 calculatoare in loc de unul este si un risc de defect mai mare, insa ce ati prefera daca e sa trecem la un alt domeniu, un aparat de investigatii medical cu 6 calculatoare integrate sau unul cu un singur calculator?)... la BMW exista senzor de temperatura la scaunul incalzit, ca sa nu treaca peste o anumita temperatura sa nu te friga, la Audi incalzeste ca o simpla rezistenta, te cam frige la fund daca nu esti atent etc etc....doar citeva exemple.
"Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today" - James Dean
"Les voitures, c'est comme les femmes, il y a celles pour lesquelles on a un coup de foudre et celles avec lesquelles on a envie de vivre."
#300
Scris 02 februarie 2012 - 01:51
ca in reclama aia sunteti, vi se zice, din experiente proprii dar voi nimic hAudi hAudi hAudi ... la mine in bmw la 12k km nu am urma de uzura pe pielea de pe volan, e prima masina la care sar de 10k km fara uzura pe pielea de pe volan
VW Touareg 7P V6TDI BMT / VW Eos 2.0 TFSI
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! © Si daca vrei sa fi capitanul lor pune xenon in proiectoare.
1 useri citesc subiectul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi