Touareg 4,2 V8 TDI
29000km, din 2010.
masina de noua conform listei de pret a fost 98.000euro ( in jermanica ). pretul de achizitie a fost de vreo 47.000eur (+/-) cativa euro.
n-am condus-o, dar am apucat sa o analizez.
clar se simte saltul calitativ fata de vechea generatie. n-au nici-o legatura in afara de sigla.
plasticele de pe bord destul de tari, dar imbinate bine, si dintr-un material calitativ.
masina cred ca avea aproape toate dotarile posibile, camere pe toate partile, incalzire stationara, etc. singura dotare lipsa e trapa.
culoare exterioara, maroniul ala misto, interior tot maro mai inchis ( nu caramiziu ). f misto combinatia.
mi s-a parut foarte bine insonorizata. se aude foarte vag motorul in interior, si se aude a v8
de mers... ce ar mai fi de zis pentru un 4,2 V8 TDI de 340cp si 800nm?!?
trage, neincetat. liniar. si pe scaunul din dreapta fiind, fiecare acceleratie imi trezea mie un zambet larg. banuiesc ca la volan e si mai si
se simte clar diferentea intre comfort si sport la reglajul suspensie. ruliul e destul de mic. a bagat-o in cateva sensuri giratorii, si niste schimbari de banda la 140/160kmh, fara sa clinteasca.
am ramas placut surprins. e tzeapana, dar totusi ramane comfortabila.
consumul? afara la viteze de 140-160 e undeva in jur de 10/11%.
in oras, acum la animaleala, si bataie de joc, dupa vreo 70km, arata 17,8%, cu posibilitati de a mai creste...
cand m-am dat jos din ea, avea range 800km
( bine, are si rezervor de 100L )
ce pot sa zic, la banii astia e clar o alegere perfecta, overall. sa le imbine pe toate, la modul cel mai bun, nu stiu ce alte alternative ar mai fi fost...
bravo VW