Probleme IT(intrebari si raspunsuri)
#101
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:06
La HP, care-i diferenta intre gama Pavilion si ProBook?
Asta pare interesant, pretul fiind foarte bun. Doar garantia de 12luni ma face sa nu iau HP fara vreo indoiala.
#102
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:21
La 24 de luni garantie atunci clar acest HP isi merita banii
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 noiembrie 2011 - 05:25
#103
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:24
Garantiile internationale nu depasesc de regula 12 luni.
In Romania, legislatia prevede ca orice produs sa aibe 24 luni !
Concluzia o tragi singur.
l.e.
DA !, Garantiile de 12 luni, NU sunt "legale" in RO !
#104
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:31
Legea romana prevede garantie minima 24 luni pt PF si 12 luni pt PJ.
Pejte, dc-shop are destule configuratii HP ProBook la 24 luni garantie. Ca d'asta l-am si luat de acolo...
Gama ProBook la HP este echivalenta cu Thinkpad de la Lenovo. Adica gama business/office.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 05:32
#105
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:37
Daca-ti ziceam "in alte tari" era mai pe intelesul tau ?NU stiu de unde ai scos-o pe asta cu garantiile internationale
....
#106
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:43
@bleu: Care-i diferenta intre o gama office/bussiness si o gama home?
Aceasta postare a fost editata de pejte: 29 noiembrie 2011 - 05:43
#107
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:44
#108
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:45
Daca-ti ziceam "in alte tari" era mai pe intelesul tau ?
Nu stiu ce garantii obtii tu pe alte piete, dar eu cam de oriunde primesc 24-36 luni in functie de produs si mai ales in functie de unde cumpar. Si nu ma refer neaparat la ce cumpar in interes profesional...
Mai simplu spus: crezi ca in Franta garantia la laptoape e preponderent de 12 luni?!?!
@Pejte: ia Pavilion daca iti place. Mie mi-a placut ProBook tocmai pt aspectul business, serios si solid. Altii vor sa fie colorate si vesele.... ca sa intelegi diferentele pune unul langa altul (chiar si virtual) un Ideapad cu un Thinkpad de la Lenovo.
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 05:48
#109
Scris 29 noiembrie 2011 - 05:48
#110
Scris 29 noiembrie 2011 - 06:09
Iarta-ma ca-ti spun cam direct, dar gandesti "primar". Niciun producator de componente nu da garantie mai mare de 12 luni !Nu stiu ce garantii obtii tu pe alte piete, dar eu cam de oriunde primesc 24-36 luni in functie de produs si mai ales in functie de unde cumpar. Si nu ma refer neaparat la ce cumpar in interes profesional...
Mai simplu spus: crezi ca in Franta garantia la laptoape e preponderent de 12 luni?!?!
.....
Ce e "peste", e in mod categoric acordata de catre importator/dealer, etc ..
#111
Scris 29 noiembrie 2011 - 06:15
Spune asta alora care dau garantie pe viata memoriilor ramNiciun producator de componente nu da garantie mai mare de 12 luni !
#112
Scris 29 noiembrie 2011 - 06:38
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#113
Scris 29 noiembrie 2011 - 06:47
#114
Scris 29 noiembrie 2011 - 07:55
Conform teoriei voastre Toshiba da 12 luni garantie si cei trei distribuitori adica ASTIA mai dau de la ei?
Da, acest lucru este foarte posibil, dar doar pt anumite produse, in scop promotional...
Relu confunda treburili, pt ca ultimul retailer nu este vreun integrator de sisteme ca sa poata oferi ceva in plus in mod constant! Una e sa vinzi la bucata si alta e la engross...
#115
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:00
#116
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:03
repet:
Conform teoriei voastre Toshiba da 12 luni garantie si cei trei distribuitori adica ASTIA mai dau de la ei?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 08:03
#117
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:03
De exemplu, mi-a aratat Pejte un laptop care la noi are 1 an garantie iar la emag are 2 si costa doar cu 50 de lei in plus. Guess what? In oferta importatorului modelul ala are tot 1 an garantie. OK, sa zicem ca 1 an in plus de la emag e cat de cat ok, ca ei nu or sa moara curand. Dar e naspa garantia care nu e facuta in service autorizat. Daca pica ceva banal cum ar fi RAM sau HDD, se face repede. Daca pica ceva mai sanatos sa te tii...
Daca ar fi sa imi iau laptop (ce bine ca nu imi trebuie...), as merge clar pe un Dell XPS in genul astuia: LINK. Chiar azi m-am jucat cu unul, si inca mult. FIFA 12, 1366x768 cu totul la maxim merge impecabil. Adica daca tot imi iau, macar sa imi inlocuiesc de tot desktop-ul. Dar e inuman sa te joci pe tastatura de laptop... Ce e ciudat insa e ca pe aplicatii clasice de birou tine bateria de neam prost, desi e numai cu 6 celule. De ce zic ca as lua un XPS? Am garantie 3 ani NBD (Next Business Day - suni la Dell si in "next business day" vine cineva de la ei si ti-l repara oriunde in tara unde ai semnal la telefon).
Mai sunt multe de zis, e greu de ales, e imposibil de ales pentru altcineva...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry FordMondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Flickr - pozele mele
#118
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:05
m-am prins: garantia o da OKTAL din burta sau Dell Romania din buzunar
glumesc
1Q-le Dell-ul ala e de pe alta planeta. Adica e o scula buna!
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 08:10
#119
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:16
#120
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:18
#121
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:21
Se vinde cu 2 ani garantie.
De la Toshiba ai 1 an garantie si DACA te inregistrezi pe site (dupa serie stiind de unde s-a importat si unde se vinde) mai ai opiunea unui CUPON de prelungire cu 1 an, rezultand cei doi ani cu care l-am luat.
Daca NU faceam registration pa-si-pusi al doilea an de garantie.
Deci producatorii vind cu 1 an garantie si apoi mai vand extindere de garantie cu 1 sau 2 sau x ani.
Acum problema e cine suporta costul extinderii-ori cumparatorul care isi ia singur extraoptiune de garantie, partial cumparatorul daca costul extinderii e subventionata de vanzator sau total de catre vanzator in caz de promotie, ca asa vrea, ca te cunoaste...
Atat la Lenovo, HP, Dell, Toshiba si Sony se poate verifica pe net status-ul garantiei.
La am meu spune azi, garantie expirata si prelungita cu optiunea de 1 an - deci mai am 1 an de garantie.
Ati prins acu ideea?
Aceasta postare a fost editata de Monitor_R: 29 noiembrie 2011 - 08:21
#122
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:30
este evident ca pot obtine de la orice producator 3 ani garantie daca sunt dispus sa platesc extra pt asta... ideea era cine te deserveste pe durata garantiei?
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 08:31
#123
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:33
...........
Deci producatorii vind cu 1 an garantie si apoi mai vand extindere de garantie cu 1 sau 2 sau x ani.
Acum problema e cine suporta costul extinderii-ori cumparatorul care isi ia singur extraoptiune de garantie, partial cumparatorul daca costul extinderii e subventionata de vanzator sau total de catre vanzator in caz de promotie, ca asa vrea, ca te cunoaste...
Bleu s-o prinda !Ati prins acu ideea?
Gonzales, poti obtine si 7 ani, daca PLATESTI !!!si nu tot producatorul o ofera?
este evident ca pot obtine de la orice producator 3 ani garantie daca sunt dispus sa platesc extra pt asta... ideea era cine te deserveste pe durata garantiei?
Apropo ( ca tot esti "pe langa" ), si primul an de garantie e INCLUS in pretul produsului !
#124
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:36
cine ma deserveste la garantie? cine ma deserveste la extinderea de garantie? este extindere de garantie simpla - adica a producatorului? sau extindere speciala - din partea vanzatorului care daca mi se strica jucaria mi-o schimba pe barba lui si asta e?
sunt intrebari cu care eu sunt foarte familiarizat nu pricep ce vrei sa-mi demonstrezi...
Aceasta postare a fost editata de bleunightdanger: 29 noiembrie 2011 - 08:37
#125
Scris 29 noiembrie 2011 - 08:45
Esti familiarizat la fel de mult cat esti si cu zborurile spatiale !citeste pana la sfarsit nu mai trage cu arcul degeaba...... da-i drumul la ideea aia fixa a ta si priveste in ansamblu ce se discuta... nu primesti niciun premiu daca ai dreptate ....
cine ma deserveste la garantie? cine ma deserveste la extinderea de garantie? este extindere de garantie simpla - adica a producatorului? sau extindere speciala - din partea vanzatorului care daca mi se strica jucaria mi-o schimba pe barba lui si asta e?
sunt intrebari cu care eu sunt foarte familiarizat nu pricep ce vrei sa-mi demonstrezi...
Garantiile se "rezolva" de firme specializate, pe baza de CONTRACT !
Producatorul DECONTEAZA importatorului acele cheltuieli pentru care face dovada reparatiilor in perioada de garantie !
Tu crezi ca vine Dell in Romania sa repare laptopuri ????
Zau, nu te mai baga in discutii despre lucruri pe care nu le stapanesti ..
3 useri citesc subiectul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi